Sari la conținut

KiD Vicious

Membru
  • Număr conținut

    56
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Kawasaki ER-5
  • Numar Moto
    -
  • Club
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha XJ550 Seca

KiD Vicious's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut! Da-mi pls niste preturi pentru carena centrala si carena laterala stanga, carena de plastic negru ce vine montata peste ceasuri si toba stanga
  2. Salutare! In urma unui accident din asta toamna, am pierdut arcul ce retrage cricul central. Daca stie cineva producatorul cricului, da-ti un semn va rog. Poza cricului central: https://photos.app.goo.gl/CKCMFVXNgj8NJijeA Motocicleta este o Yamaha TDM 900 .
  3. Salutare! In primavara asta am dus si eu ER5-ul pe Transfagarasan. Am montat camera pe casca si am filmat si fotografiat cate ceva din drumul catre Balea lac. Imi cer scuze in avans pentru imagini, care din cauza curentului de aer sunt un pic cam scuturate si pe alocuri cu urme de condens. Sugestii si critici de orice fel sunt binevenite! Un An Nou plin de fericire si noroc va doresc!
  4. KiD Vicious

    Ajutor&asistenta moto!

    Stie cineva unde pot proba, in Cluj Napoca, o casca AGV K-3 SV , marimea M?
  5. KiD Vicious

    Vulcanizare moto cluj

    Pana al urma, unde ai rezolvat pana? Tocmai am vazut ca am un cui in roata de pe spate. Am incercat sa-l scot crezand ca-i superficiala gaura , dar a inceput sa iasa aer pe acolo. L-am impins inapoi sa nu mai pierd presiune, si acum caut si eu vulcanizare moto in Cluj Napoca .
  6. KiD Vicious

    Refacut Tapiterie

    Multumesc pentru recomandare! Incerc sa iau legatura cu el . Totusi ma asteptam sa apara mai multe recomandari... Asfalt uscat! » Post actualizat in 29 Jul 2017 18:30 Am vorbit cu Dan si din pacate cel ma devreme ma poate ajuta in Septembrie. Drept urmare, raman deschis la noi sugestii / recomandari.
  7. KiD Vicious

    Refacut Tapiterie

    Salutare! Am nevoie de o retapitare a seii de pe ER5. Puteti recomanda pe cineva care inca se mai ocupa de asa ceva? (eventual ceva date de contact / numere de telefon) Multumesc!
  8. KiD Vicious

    Util

    In caz ca nu gasesc becurile astea la magazinele auto din zona, o sa incerc si pe acolo. Mersi de ajutor!
  9. KiD Vicious

    Util

    Salut! Mi s-or ars becurile din spatele turometrului. (Kawasaki ER-5, model 2004). Din cate am citit , am nevoie de becuri "T6.5 W2W" de 1,7W. Aveti idee unde pot gasi in Cluj Napoca, un magazin ce vinde asa ceva?
  10. Langa roata din spate o poti vedea, iar mufa ei se afla ascunsa de "carena" din dreapta. Vezi atasamentul.
  11. Ca sa preintampin asa ceva, as face urmatoarele: - as curata periodic radiatoarele puntii redresoare de mizeria ce se aduna pe ele si impiedica racirea eficienta. - as curata periodic mufele puntii redresoare si nu numai, cu spray pentru contacte. - as verifica periodic voltajul cu un multimetru, la diferite turatii (imediat dupa ce am facut o tura in care puntea redresoare intra in parametri/temperatura de functionare). Ca si "side story": Acum aproape un an eram cu vechea motocicleta pe autostrada in Ungaria, si observ voltajul ca sare dincolo de 14.3v...si creste pana la 14.7v..nimic ciudat pana incerc sa schimb banda de mers. Aveam usor peste 130km/h si cand actionam semnalizarea stanga pregatit sa intru in "depasire", motorul "murea" timp de 2 secunde, dupa care revenea in functionare. Doua secunde e destul incat sa-ti intre frana de motor si sa-ti taie avantul si cheful de depasiri. Chestia asta se intampla de fiecare data cand activam un consumator electric (semnalizare, faza lunga ...). Opresc in benzinarie si descopar doua sigurante de jumatate topite. Din acel moment, cand observam ca voltmetru din bord imi arata 14.6v , opream si schimbam sigurantele ce aveau plasticul usor topit . Problema de fapt era setul de sigurante ce l-am cumparat cu o zi inainte si care aveau tabla metalica insesizabil mai subtire decat la cele originale (care s-au ars in prealabil). Din cauza faptului ca erau mai subtiri, nu stateau fixe in socluri si pierdeau contactul in repetate randuri din cauza vibratiilor, incalzindu-se . Odata ce le-am schimbat cu sigurante de calitate, problema a disparut.
  12. Daca te referi la ce am scris mai sus, problema apare cand se defecteaza puntea redresoare sau se oxideaza contactele ei. Voltajul creste pana in momentul in care iti arde CDI-ul si tahometru.
  13. In weekend-ul trecut am reusit sa duc la bun sfarsit , ce mi-am propus de la inceputul sezonului. Stiind ca una din cele mai intalnite probleme la Kawasaki ER-5 e puntea redresoare, m-am hotarat sa-i montez un voltmetru digital. Cea mai mare problema a fost sa-i gasesc pozitia ideala pe motocicleta intrucat: - nu trebuia sa fie ascuns de un eventual tankbag. - nu putea sta pe ghidon pentru ca mai am accesorii montate acolo. - trebuia sa nu arate grosolan, ca o improvizatie facuta in graba. - nu trebuia sa vibreze. - nu trebuia sa imi iau privirea de la drum daca vroiam sa verific voltajul. - trebuia sa porneasca doar cand pun contactul. Cred ca in mare parte am reusit sa bifez ce mi-am propus.
  14. Din cate am citit si eu pe alte forumuri, am inteles ca jigloarele difera ("the carb jetting" cum se zice pe dincolo). Cauta cu atentie si o sa gasesti informatii despre asa ceva, pe forumurile straine.
×
×
  • Creează nouă...