emilvef Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 Am crezut ca numai la mine sunt probl. cu ulei la rece... Eu am in ea 15w50 Motorex, zilele trecute am pornit-o pe 0 grade dupa ce a stat cateva zile si la temp. negative si in primele momente se auzea asa un tacanit. Dupa cca. 20 de sec. se auzea motorul destul de lin, am tinut-o pana ce la temperatura imi arata 2 liniute, am pus mana pe carcasa motorului la piston rece aia sloi, a mai mers putin am oprit-o. Tinut cam 1 minut dupa care verificat ulei ..nici nu atingea joja...In august cand i-am schimbat uleiul pe caldurile alea cand porneam motorul din start erau 2 linii la temperatura, i-am pus ulei la nivel de atingea maxim, dupa pornit incalzit accelerat verificat tot la max era iar de atunci pana acum nu am facut 1000 km ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Decembrie 2, 2013 Autor Share Postat Decembrie 2, 2013 (editat) 10W-40!Eventual 10W-50! Da' cu 10!!! Editat Decembrie 2, 2013 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyzaybag Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 pai dupa ce o sa termin cu asta ca mai am de un schimb bag si cu 10w sa vedem cum merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Decembrie 2, 2013 Autor Share Postat Decembrie 2, 2013 Te risti,da' castigi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Decembrie 3, 2013 Autor Share Postat Decembrie 3, 2013 (editat) Mersi de completari.Eu merg inclusiv cand sunt temperaturi scazute,deci 10W e ok.Inca clima noastra nu a ajuns ca a Greciei,Italiei sau Spaniei ca sa folosesc 50.Poate peste cativa ani...Dar pana atunci folosesc 10W-40 cu succes. Da,daca faci excursii vara prin tarile mentionate mai sus,merita 10W-50.Daily use,nu. Editat Decembrie 3, 2013 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilvef Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 (editat) De unde sa iau o oglinda originala dreapta ,am gasit second ,e mult 100ron? Azi am lasat mobra pornita pana s a incalzit motorul la 3 liniute si am verificat ulei e cu 1,5 cm peste max ,cred ca ce am completat cca 150g trebuie sa scot afara,ce credeti? Am gasit oglinda dreapta [a mea nu e originala] second cu 100 ron e mult? Si mai am o intrebare; ghidajul de la lant, cel de cauciuc are voie sa aiba joc? are ceva bucsa acolo ,al meu pare cam uzat,cel de langa pinionul de atac ,de rola e vb. Editat Decembrie 3, 2013 de emilvef Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Decembrie 3, 2013 Autor Share Postat Decembrie 3, 2013 http://www.motonetro.ro/magazin-online/motocicleta/aprilia/660/pegaso-650-strada/2005/ ! Deci e clar ca la 100 de roni second,e un pret ok! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilvef Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Si referitor la rola de ghidaj ? mai merge asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Decembrie 8, 2013 Autor Share Postat Decembrie 8, 2013 (editat) Si referitor la rola de ghidaj ? mai merge asa? Normal ea are joc,caci trebuie sa ruleze lantul usor pe ea.Nu are rulment sau altceva de genul asta in ea. Rola mea are urmele lantului pe ea si pana nu vad surubul prin ea,nu o voi schimba. Editat Decembrie 8, 2013 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilvef Postat Decembrie 8, 2013 Share Postat Decembrie 8, 2013 Am facut cont pe skype cand vrei sa vb. dai un bip de pe nr tau..Eu ;emilvef1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Decembrie 8, 2013 Autor Share Postat Decembrie 8, 2013 Ok!Ne auzim! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyzaybag Postat Decembrie 8, 2013 Share Postat Decembrie 8, 2013 Incearca online,poate este informatia pe undeva in site-ul militiei! Update:Azi am schimbat uleiul in telescoapele fata(am bagat Motul 10w,sta mai bine),am strans piulita la rulmentii jugurilor telescoapelor,am schimbat kit-ul de lant(DID VX 520 X-RING),am pus pinioane:fata 16 dinti si spate 44 dinti,marca JT si am schimbat lichidul de frana fata si spate(am pus ATE SL 6 DOT 4). PS:Ceva ce eu spun ca nu e de ras... Si varianta reloaded a pozei tale .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Decembrie 9, 2013 Autor Share Postat Decembrie 9, 2013 (editat) Mai tare poza decat a mea! Ce ai mai facut,Gabi?Te-ai mai dat cu Aprilica inainte de zapada? Editat Decembrie 9, 2013 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilvef Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 Cristi poti pune link cu functionare computer bord si cod reset interval service? Ms!Cand ai timp ,binenteles.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Decembrie 12, 2013 Autor Share Postat Decembrie 12, 2013 (editat) M-am uitat pe forum dincolo si nu am gasit nimic de genul asta! Codul de resetare la cheia care palpaie pe bord inseamna ca se cere schimbat uleiul si filtrul de ulei,curatat/schimbat filtrul de aer.Apare la cel mult 10.000 de km contabilizati la bord. Codul de resetare este 25973. PS:Sunt curios,care va urmatorul proprietar de Aprilica!Sa fie oare @jupanu77?... Editat Decembrie 12, 2013 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilvef Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Ce zici? MS! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Decembrie 16, 2013 Autor Share Postat Decembrie 16, 2013 (editat) Ce zici? MS! Eu zic sa-ti iei pinionul cu 16 dinti pe fata,ca nu mai ai mult loc de intins lantul,crede-ma! Atasez link-ul cu manualul de reparatie la Yamaha Tenere 660 model 2008,pentru mai multe informatii detaliate despre motorul Minarelli: http://www.xt660-club.hu/Media/Yamaha_XT660Z_2008_Tenere_Manual.pdf Editat Decembrie 16, 2013 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilvef Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 MS! Crezi ca intra fara sa dau jos zala? Pare uzat lantul,foto2?Respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Decembrie 16, 2013 Autor Share Postat Decembrie 16, 2013 MS! Crezi ca intra fara sa dau jos zala? Pare uzat lantul,foto2?Respect Da,intra si va fi numai bun.Lantul,dupa parerea mea,mai merge cateva mii de km,cam un sezon. Da' de Aprilica asta,ce spuneti?Va place? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilvef Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 E faina are un aer de retro... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Decembrie 17, 2013 Autor Share Postat Decembrie 17, 2013 Acu vreo 2 ani am fost in Ungaria sa incerc pe cea din pozele de mai jos,dar am ramas dezamagit cat de mult lasau detaliile de fabricatie plus starea generala destul de proasta la intretinere.Era din 1995,avea vreo 36.000 de km si cerea 2650 de euro.Acest model s-a fabricat in vreo 4800 de bucati,fiind editie limitata.Designer-ul ei este Phillipe Starck. Motorul e Rotax ca si pe celelalte Aprilici pana in 2004. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyzaybag Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 (editat) Mai tare poza decat a mea! Ce ai mai facut,Gabi?Te-ai mai dat cu Aprilica inainte de zapada? Am mai dat o tura intr-o zi erau cam maxim 5-6 grade ..m-am solidificat putin pe ea mai ales la maini pt ca sunt manusile subtiri si 2-3 incheieturi dar a fost bine . Acu vreo 2 ani am fost in Ungaria sa incerc pe cea din pozele de mai jos,dar am ramas dezamagit cat de mult lasau detaliile de fabricatie plus starea generala destul de proasta la intretinere.Era din 1995,avea vreo 36.000 de km si cerea 2650 de euro.Acest model s-a fabricat in vreo 4800 de bucati,fiind editie limitata.Designer-ul ei este Phillipe Starck. Motorul e Rotax ca si pe celelalte Aprilici pana in 2004. Mama ce bine arata ... meseriasa rau, asa din poze iti ia ochii Traiasca cred ca India sau pe acolo prin zona - cu si fara slapi haioasa si melodia Editat Decembrie 17, 2013 de gabyzaybag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Decembrie 20, 2013 Autor Share Postat Decembrie 20, 2013 ...Traiasca cred ca India sau pe acolo prin zona - cu si fara slapi haioasa si melodia Alta zona plina de manelisti si slapari... In alta ordine de idei,astea-s facute de manuta mea.Va plac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilvef Postat Decembrie 21, 2013 Share Postat Decembrie 21, 2013 (editat) Poti spune pasii... Banuiesc :MENU>SETINGS>CHANGE CODE... dar cere cod vechi.. sau mai e>CODE RECOVERY.. MS! Pe alt forum am gasit 12412 ca cod de reset... M-am uitat pe forum dincolo si nu am gasit nimic de genul asta! Codul de resetare la cheia care palpaie pe bord inseamna ca se cere schimbat uleiul si filtrul de ulei,curatat/schimbat filtrul de aer.Apare la cel mult 10.000 de km contabilizati la bord. Codul de resetare este 25973. . http://translate.google.ro/translate?hl=ro&sl=en&tl=ro&u=http%3A%2F%2Fwww.fixya.com%2Ftags%2Foil_service_light_reset%2Fbrowse%2Faprilia&anno=2 asta cu interfata Sau MENU>DIAGNOSIS>SERVICE COD ca tot 5 caractere sunt? Editat Decembrie 21, 2013 de emilvef Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Decembrie 22, 2013 Autor Share Postat Decembrie 22, 2013 (editat) ... MENU>DIAGNOSIS>SERVICE CODE ca tot 5 caractere sunt? Asta-i!Bagi acolo 25973 si cheita dispare! Editat Decembrie 22, 2013 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.