Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 Strada,Factory si Trail din 2005


Kristian K
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

De anul trecut sunt si eu posesor de Pegaso Trail din 2006 cu 11 mii de km. Ma insriu si eu in clubul posesorilor multumiti de acest vehicul. Singurele minusuri dupa mine sunt :

-ceva vibratii, dar e de inteles datorita monocilindrului. Sunt oricum obisnuit de la 2 timpi din copilarie.

-Ar mai fi parbrizul care mai mult incurca decat ajuta. Am comandat unul de 46 cm si sper sa fi rezolvat problema.

In rest ma asteptam sa fie mai comod in schimbarea vitezelor beneficiind de un cuplu mai mare, dar nu e chiar asa. Trebuie sa mesteci prin viteze destul de mult. Peste 5 metrii la intoarcerea pe loc e si ea cam mult pentru clasa ei, dar sunt obisnuit de la vehiculele de pana acum.

Nu am avut nici o problema cu ea dar as vrea sa ii pun un scut metalic, cel de plastic mi-ar da emotii daca as trece peste ceva mai inalt si ar trebui sa ating. Releul de incarcare e si el in zona si s-ar putea deteriora foarte repede.

-Tobele partial acoperite de plastice arata foarte bine dar nu poti pune posete pe ele ca risti sa le topesti. E nevoie neaparat de cadru metalic pentru bagaje laterale.

Recunosc ca la schimbul de ulei am fost putin contrariat nefiind obisnuit cu sistemul de ungere prin cadru, dar am citit si m-am linistit.

-Consumul nu e nici el prea mic, chiar mai mare decat la XT si nici nu mai vorbim de GS. Asta am acceptat cand l-am cumparat deci nu ma plang neaparat. Mai degraba ma asteptam sa scap de alimentarile dese care ma stresau pe vremea cand incalecam vitezane. Dar dupa 300 km deja e cazul sa alimetez. Cu cele de viteza alimentam dupa 250.

Imi place cum arata, cum se conduce, cum merg cu ea prin afara soselei, cum trec peste denivelari si nu-mi mai fac griji daca urmeaza o portiune de drum mai rau. Asta e un mare castig pentru mine. Imi place computerul de bord si-mi plac cele doua spatii de depozitare care imi lipseau inainte.

Am vazut ca cel mai mult insa acestui motor ii place sa mergi cu el ca si cum l-ai fi furat. Acolo e cel mai in plaja care se pare ca-i place. Din pacate mai toti cei care-l cumpara nu au de gand sa mearga asa ci mai degraba sa pufaie privind peisajul.

Pentru banii care ii dai pe el si pentru cate stie sa faca nu m-as gandi sa iau altceva. Pacat ca Aprilia nu a fost interesata sa il promoveze cu adevarat si sa acorde suportul clientilor ca sa poata scrie istorie cu el.

Eu il recomand oricum celor care cauta ceva din nisa asta si care nu au neaprat banii pentru un BMW F800, dar nici nu se sperie neaprat sa puna mana pe o surubelnita daca trebuie.

 

Bine v-am gasit in rest.



Aici si cateva poze. O sa revin si cu altele dupa ce mai fac cateva modificari estetice.



Si inca cateva poze.



Ulei eu raman sigur pe Motul 5100. Filtrul nu conteaza ce marca e, cat timp se schimba la fiecare schimb de ulei.



Aici si parbrizul care e pe drum deja. Dupa ce-l motez si dau prima tura va pot spune si daca am cheltuit banii degeaba sau nu.



Atasat si un model de scut din carbon de la Akrapovic si un sistem de balamale care inalta parbrizul si il repozitioneaza in functie de nevoile calaretului. Mie-mi par usor de facut pentru un individ cu ceva indemanare si cu un mester care i le poate face la o freza ceva. Acestea sunt facute cu laser si sigur sunt perfect taiate dar poate fi facut bine si cu freza. Toata treaba e sa ai putin timp sa le calculezi si sa faci matrita sau schita. mai departe e joaca de copil.



x

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am revenit , ieri am inmatriculat aprilica,facut vreo 200km niste impresii;

trage de rupe ..se intinde la derum bine ,am ajuns la 160 mai mult nu i am dat..

sub 2500-3000 rot/min nuprea i place ,cere treapta inferioara... se tine cam greu la mers constant incet..

in rest deabia astept sa ma mai dau... sa mai vin cu impresii.

AA si ma bucur pentru noii membri si sper sa ne intalim .Salutari lui Cristi si Gabi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am revenit ieri si eu din excursia pe taram grecesc!Singurele probleme ''tehnice" au fost 2 becuri arse:faza scurta la Beta sotiei mele si becul de pozitie spate la Yamaha celuilalt motociclean!Voi reveni cu ceva detalii si poze!

...sau nu.

 

@puiu santinela bine ai venit printre noi!

Trail-ul are roata de 19 pe fata,nu de 17 ca ale noastre,deci e clar ca-i trebuie un loc mai mare sa intoarca complet!

Cat priveste uleiul,ai facut o alegere buna!

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Ce mai faceti baieti ?

Am o intrebare pentru voi: tin Aprilica la relanti si voltmetrul din bord arata ca incarca aprox. 14,5-14,6 oscileaza, pun aparatul de masura in acelasi timp la bornele de baterie si surprizaa imi arata voltaj de 15,75-15,80 :eek: o fi ceva ne la locul lui ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca are nimic , atat cat la turatie nu creste tensiunea peste 14V ...

Cristi e la spital in urma unui accident si e operat la picior ,ii uram insanatosire grabnica!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nasol, ii urez insanatosire grabnica sper s nu fi fost vina lui. Pai si pe bord si pe aparat am peste 14 la aparat cgiar peste 15

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca releul ar fi def. ar creste tens. la aceleratie.. Daca nu creste si dimpotriva scade e ok .Si la mine e peste 14,6v la ralanti , la accelerare scade putin..depinde cat de descarcata e bateria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am revenit ACASA,unde nu e ca nicaieri!

Gabi,asa e,n-a fost vina mea.M-a atacat un caine mare cat un vitel si m-a secerat de fata pe partea stanga,la 50 de km/h.

Am sa revin cu detalii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-a atacat un caine mare cat un vitel si m-a secerat de fata pe partea stanga,la 50 de km/h.

Insanatosire grabnica si totala omule! Nasoala faza, mare pacat ca nu te-ai ridicat intact dupa incident...dar ca tot suntem motoristi, mobra e ok si ea? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi!Aprilica a patit urmatoarele:semnalizator fata spart,raschetat rezervorul nitel,scarita stanga rupta,ghidon sucit(neindoit!)stanga!

Eu:fractura stanga de peroneu cu ligament rupt,genunchi ramas fara carne pana la rotula pe o suprafata de 6-7 cm patrati,degetul mare al mainii drepte dislocat si "eczeme de asfalt pe interiorul antebratelor la ambele maini!Echipamentul:pantalon,geaca si manusi facute zdrente(cu toate ca aveau protectiile in interior)si o zgarietura de cativa cm pe casca in zona maxilarului!

post-41801-0-91323800-1405859718_thumb.jpg

post-41801-0-43694000-1405859745_thumb.jpg

post-41801-0-63301900-1405859769_thumb.jpg

post-41801-0-90271600-1405859780_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mare mersi!


» Post actualizat in 24 Jul 2014 12:18

Ranile Aprilicii nu sunt grave.Julituri pe rezervor si carena spate,semnalizator spart,scarita din stanga rupta si radiatorul de apa iesit de la loc.Am deja semnalizatorul si scarita de schimb,trebuie sa pun la loc radiatorul si sa vad cum cosmetizez juliturile,ma gandesc la un airbrush.Ceva idei aveti?

Poze cu partile afectate la Aprilica:


» Post actualizat in 28 Jul 2014 06:02

PS:Am gasit ce pictura sa-i fac si mai ales am gasit si cine sa-mi faca treaba!


» Post actualizat in 06 Aug 2014 13:08

Si o mica filmare facuta de nevasta-mea in Lefkada:

post-41801-0-94626100-1406204076_thumb.jpg

post-41801-0-54883900-1406204087_thumb.jpg

post-41801-0-03450600-1406204104_thumb.jpg

post-41801-0-10948000-1406204115_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut.

 

De azi sunt si eu posesor de Pegaso Strada. C-am complicata trecerea de la bicilindru de 250 la monociclindru de 650, adio 12.000 ture :)).

Am pucat sa fac doar un drum scurt pana acasa. Urmeaza inmatricularea...am de asteptat 1 saptamana pana se inscrie pe rol-ul meu.

 

Am si eu cateva intrebari

1. Poate sa imi spuna cineva c-am cat mai duce acest lant? Mai pot sa fac cu el 500-1.000 km ?

2. Nu pot sa descui incuietoarea de la sa, imi intra cheia dar nu se rasuceste. La contact intra foarte bine. Are cineva o idee ?

3. Am 2 standere si nici unul cu adaptor Y, stiti cumva de unde pot cumpara de preferat adaptoare Y?

 

 

post-14712-0-77786700-1407332990_thumb.jpg

post-14712-0-69433300-1407333040_thumb.jpg

post-14712-0-13137800-1407333359_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mariusica felcitari de achizitie si bine ai venit in randurile Aprilistilor Pegasisti!

Comparatia intre ce ai avut tu inainte si ce ai acum se aseamana cu trecerea de la o masina pe benzina la una diesel!Aproximativ!

Stiu motorul tau de cand era la vanzare,cochetam cu ideea sa-l iau eu,dar atunci nu aveam destui bani!Asta e,am luat mai tarziu alta,asta pe care o am acum!

Raspuns la intrebari:

1.Multi km n-ai sa mai faci,caci lantul e intins la axul rotii la maximum,dupa cum vezi si este EL intins,dupa cum se vede pe pinion!Mie mi-a sarit la 95 km/h si era sa-i rag o tranta...Recomand schimbarea intregului chit de lant(pinioane si lant)fara discutie!Ai sa vezi la pinionul din fata ca dintii sunt uzati spre in fata,ca si lama unei secere!!!Astept sa-mi spui!

2.Ca sa descui saua,in cazul tau va trebui sa dai jos carena rosie(e un pic de lucru!),sa desurubezi yala de pe interiorul carenei si eventual sa incerc sa o cureti/gresezi!Ai incercat cu cealalta cheie?Sau nu ai a 2 a cheie?

3.Acele Y-grecuri le vei gasi intreband pe cineva local,in Bucuresti!

De curios,de la cine ai luat Aprilica si cat ai dat pe ea?E de la user-ul @Proof?Cati km are acum?

 

PS:Daca vrei sa fie mai tare Aprilica si sa mearga mai tare,urmareste aici ce am scris si fa intocmai!Vei fi surprins de rezultate,mai ales de consum,iti va scadea sub 4 l/100 km,la 100 km/h!!!

Ai aici link-ul: /index.php?/topic/703755-grupul-posesorilor-de-aprilia-pegaso-stradafactory-si-trail-din-2005-in-sus/

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta a fost vanduta de Proof (varul lui din cate am vorbit cu el) catre un baiat din Buc.(Radu) si eu am cumparat-o de la Radu. Pretul lui a fost de 2250E, pt ca are lantul intins la max,cauciuc fata aproape dus si se apropie revizia, eu i-am oferit 2000E, el a acceptat iar eu am plecat pe 2 roti acasa.

Momentan toti banii s-au dus pe motoreta+ inmatriculare. Bani de kit lant,probabil luna viitoare. Vroiam sa ies la o plimbare de acomodare si daia intrebam daca ma tine lantul.

Am bagat niste WD40,dar nu am avut nici un rezultat,o sa imi fac timp si o sa incerc sa desfac.Pentru a da jos carena,nu trebuie data jos saua? Parca asa vazusem in manual. A 2 a cheie este la varul lui Proof si el e plecat in concediu,sper sa o gaseasca si sa ajunga la mine :D

Am cautat pe net momentan si prin Bucuresti nu am gasit inca Y-uri. Mai caut sa incerc sa imi fac unele...

 

De la 30cp la 50cp nu e mult pe hartie,dar pana ma obisnuiesc cu motocicleta puterea pe care o are acum imi este indeajuns.

 

Mersi de raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neaparat sa iti dea a 2 a cheie,caci e cu cip!De facut alta,nu-ti face nimeni pe aici,din cate stiu eu!

Poti iesi sa te plimbi,dar nu sa o tragi,caci e clar ca-ti va sari lantul!Studiaza un pic ceea ce ti-am spus legat de pinionul de fata(sa-ti iei unul cu 16 dinti,fata de 15 dinti cat are originalul).Cel de spate ramane la 44 de dinti.Daca il iei pe cel de fata cu 16,va trebui sa-ti iei lant 520(eu am/recomand DID-asa am montat si la mine,iar pinioanele sunt JT)cu 114 zale,nu cu 110/112 zale,ca sa ajunga la pinioane.Va trebui scurtat de cel care il monteaza,deci e nevoie de presa si ca atare cauta un mecanic care are/stie sa schimbe chitul de lant!Daca nu stii unde sa gasesti pinioane si lant,intreaba-ma si iti dau ceva link-uri!

Din cate stiu eu,nu trebuie data jos saua.Dar consulta manualul,s-ar putea sa ma insel!

Daca ai un meserias,iti poate face Y-grecurile.Incearca la user-ul @eugenkawa,da-i pm si zi ca eu te-am recomandat.E bucurestean si te va ajuta si cu chit-ul de lant la montaj,ca-i baiat bun si are Aprilica Pegaso,dar cu motor Rotax!Eventual intreaba-l si de treaba cu yala,sigur te va ajuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai link-urile la indemana poti sa le pui aici, imi fac o parere despre ce sa cumpar si cati bani trebuie sa strang.

La fosta motocicleta eu eram mecanicul ei la treburile usoare. Cand nu am avut ce imi trebuia am fost pe la service-uri, de unele multumit ... de altele nemultumit. D-aia am invatat sa imi rezolv singur problemele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS:Daca vrei sa fie mai tare Aprilica si sa mearga mai tare,urmareste aici ce am scris si fa intocmai!Vei fi surprins de rezultate,mai ales de consum,iti va scadea sub 4 l/100 km,la 100 km/h!!!

Ai aici link-ul: /index.php?/topic/703755-grupul-posesorilor-de-aprilia-pegaso-stradafactory-si-trail-din-2005-in-sus/

 

Lamureste-ma care e faza cu consumul, ca nu ma prind din link.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lamureste-ma care e faza cu consumul, ca nu ma prind din link.

Citat din link:

"Schimbarea pinionului de fata,cu unul cu 16 dinti.Potriveste 1:1 pinion de Yamaha FZ6,modelul cu ABS,din 2004 in sus.Ai aici link-ul cu locul de unde poti achizitiona acest pinion:http://www.motonetro...ta-16-dinti-726 !

Ideea de baza a fost sa elimin acea eroare a vitezei,data de constructor,de 6%.Schimband pinionul fata,a rezultat o viteza de 1:1 cu un gps,testata de mine pana la 130 de km/h!Astfel,la 100 km/h am 3750 de ture,consumul s-a redus,iar la ce motorizare are Aprilica,nu simti la plecare nicio diferenta ca s-ar chinui.Am testat si plecarile in rampa mare si nu are nicio problema,inclusiv am testat comportamentul si pe macadam!Nicio problema!!!In schimb pe asfalt,merge mult mai lung si intins in fiecare treapta!Ca si alta modificare,pot adauga polizarea a 5 mm din placa de ghidaj(acea tabla indoita prinsa inaintea pinionului fata-vezi pozele de mai jos-ordinea lor e de la coada la cap!)."

 

Precizez ca turatia a scazut de la 4250 la 100 km/h(cu pinion fata stock cu 15 dinti)la 3750 la 100 km/h.Am verificat consumul la 5 alimentari si am constatat ca de la 4,2-4,3 l/100 km inainte am redus la 3,7-3,8 l/100 km,asta la mers constant la 100 km/h inafara!Cea mai mare confirmare am avut-o facand o excursie de 3700 de km pana in Grecia(avand doar un topcase de 50 de litri,fara pasager,nevasta-mea mergand cu mobra ei!).Adica in a 5 a,turometrul daca indica,sa spunem 5000 de ture,am un consum de aproximativ 5 l/100 km!Daca pun virgula dupa cifra miilor la turometru,am un indicator al litrometrajului instant!!!

 

Vezi pozele din link!Banuiesc ca te-am edificat.

 

PS:Singura eroare ce apare,este la kilometraj.Kilometri inregistrati pe bord sunt ,atentie,mai putini decat realitatea cu 10%!!!Dar asta nu e o problema,adaug pe trip cand calculez km parcursi un plus 10%!

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, am priceput si ti-am raspuns si pe privat. Link-ul dat de tine initial era al intreg topicului si nu vazusem mai jos in pagina. Link-ul direct era asta - /index.php?/topic/703755-grupul-posesorilor-de-aprilia-pegaso-stradafactory-si-trail-din-2005-in-sus/?p=3582190

 

Daca o iau inapoi pe Negresa mea, o sa incerc asta la drum lung. In oras mi-a placut sa am zvâcul ala de la demaraj :)

 

P.S. Thx, am de unde sa fac rost de piese, lucrez in domeniu de aproape 10 ani si am oferte mai bune decat cele din link-ul ala :peace:

Editat de Thomas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu lucrez in domeniu,la service-ul SF Moto Suprem din Cluj.

Ma ajuti sa fac rost de 2 tobe,mai lesne?

Cele mai ieftine le-am gasit la Arrow la 381 de euro+transport!

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai link-urile la indemana poti sa le pui aici, imi fac o parere despre ce sa cumpar si cati bani trebuie sa strang.

La fosta motocicleta eu eram mecanicul ei la treburile usoare. Cand nu am avut ce imi trebuia am fost pe la service-uri, de unele multumit ... de altele nemultumit. D-aia am invatat sa imi rezolv singur problemele...

Vezi,pentru piese ia legatura cu user-ul @Thomas,ca e din Bucale si cred ca te va ajuta!

» Post actualizat in 08 Aug 2014 08:24

Ai jos link-ul,iar pretul e ala!Daca iti faci cont ca firma,le trimit aia fara tva si iasa la 381 de euro!

http://www.mad4exhausts.com/en/pegaso-factory-strada-trail/6020-arrow-aprilia-pegaso-650-factory-strada-trail-72068po-72068ao-street-thunder.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vorbit cu Thomas, sa o inmatriculez si o sa imi iau lantul.

 

M-am uitat in manual,carena spate se da jos dupa ce dai saua jos si desfaci un surub de acolo si cateva din jurul seii. o sa incerc sa le desfac pe cele din jurul seii si sa vad daca imi permite sa misc carena in cat sa pot ajunge la yala sa o desfac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit Mariusica printre noi, cu Aprilici mai noi :). Eu momentan ma cam invart pe langa ea ca se pare ca imi cam face figuri releul de incarcare - pornita la relanti cu voltmetru pe borne imi arata 15,80 V in timp ce in bord imi arata 14,50, iar daca merg cu ea cand se incalzeste ii scade din voltajul de pe bord pana la 12 si ceva si incepe sa imi dea ECU Disconnected ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vorbit cu Thomas, sa o inmatriculez si o sa imi iau lantul.

 

...

+pinioanele,caci fara ele faci praf lantul in max 8-10 luni!!!!Sper ca iei kit de lant complet,nu?

» Post actualizat in 09 Aug 2014 06:37

Bine ai venit Mariusica printre noi, cu Aprilici mai noi :). Eu momentan ma cam invart pe langa ea ca se pare ca imi cam face figuri releul de incarcare - pornita la relanti cu voltmetru pe borne imi arata 15,80 V in timp ce in bord imi arata 14,50, iar daca merg cu ea cand se incalzeste ii scade din voltajul de pe bord pana la 12 si ceva si incepe sa imi dea ECU Disconnected ...

Curata mufa de conectare a releului,caci s-ar putea sa fie corodat vre-un pin!Poti curata si bornele bateriei!

Mie imi arata in relanti14,4 V,iar in mers imi scade la 13,5-13,6 V.Daca ai curatat mufele si bornele,e clar ca se duce releul de incarcare.ECU disconnected iti da ca urmare a faptului ca ECU functioneaza cu 12 V si ceva mai mult decat iti baga tie incarcarea in acel moment.Oricum valoarea ta la relanti e prea mare,ceea ce ma indreptateste sa cred ca e dus releul de incarcare,totusi!Ar fi bine dac-ai gasi unul identic sa-l schimbi si sa vezi exact valorile cu el!Asta iti recomand!

» Post actualizat in 09 Aug 2014 07:19

... :)...

Nu stiu ce tot apare samuraiul asta peste tot in forum!!!

Te-am sunat,dar n-ai raspuns!

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 Strada,Factory si Trail din 2005
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...