Solon Postat Mai 30, 2015 Share Postat Mai 30, 2015 Ok, merci! Normal ca desfaceam in ambele locuri, si aplecam si scurgeam tot, insa tot nu intra 2,7 litri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin.iasi Postat Mai 30, 2015 Share Postat Mai 30, 2015 Stai linistit, asta am patit si eu. Manualul e facut cam aiurea... Masoara nivelul cum ti-a zis Cristi, scoate excesul si enjoy riding it » Post actualizat in 30 May 2015 14:01 Stai linistit, asta am patit si eu. Manualul e facut cam aiurea... Masoara nivelul cum ti-a zis Cristi, scoate excesul si enjoy riding it » Post actualizat in 30 May 2015 14:01 Stai linistit, asta am patit si eu. Manualul e facut cam aiurea... Masoara nivelul cum ti-a zis Cristi, scoate excesul si enjoy riding it Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusica88 Postat Mai 31, 2015 Share Postat Mai 31, 2015 E dubioasa treaba cu masuratul nivelului... eu obtin mereu masuratori diferite. Asa ca il masor la rece si la cald,dupa ~5 min de la oprire.. Daca esti intre min si max la toate masuratorile este ok. Am reusit sa fac o mica tura azi si spre final am vazut ca am in bord cheita de service... am dat sa citesc Ecu errors Am incercat sa le sterg dar nu am reusit. Vreo idee? Ps: pozele sunt cu telefonul si le rasuceste forumul.. » Post actualizat in 01 Jun 2015 12:05Ps: De ce cheie este nevoie pentru a desface axul de la roata spate? Trebuie sa intind lantul si nu merge cu cheia reglabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iunie 1, 2015 Autor Share Postat Iunie 1, 2015 (editat) ... Ps: De ce cheie este nevoie pentru a desface axul de la roata spate? Trebuie sa intind lantul si nu merge cu cheia reglabila. Fata si spate e de 26 si ai nevoie de o tubulara. Studiaza forumul www.apriliaforum.com ,cred ca acolo am vazut ca s-a mai batut cineva de problema asta. Asta e tabela cu coduri ce o am eu. Am sa revin cu ceva poze din zilele astea! Coduri eroare bord date de ECU.doc Editat Iunie 1, 2015 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin.iasi Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Arunca gunoiul de cheie reglabila si foloseste chei dedicate pe marime, inelare / tubulare / fixe, dupa caz. Cu reglabila poti sa bulesti capul surubului / piulita si o sa vezi atunci distractie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iunie 1, 2015 Autor Share Postat Iunie 1, 2015 (editat) Arunca gunoiul de cheie reglabila si foloseste chei dedicate pe marime, inelare / tubulare / fixe, dupa caz. Cu reglabila poti sa bulesti capul surubului / piulita si o sa vezi atunci distractie... D-aia i-am recomandat tubulara de 26 si si asa,trebuie sa fie ok sa intre perfect pe piulita,altfel risca sa scape si la revedere! Iaca,cateva poze de sambata si de azi. Ultimele 2,de azi,sunt facute pe ruta Alesd(BH)- Sileul-Silvaniei(SJ),unde drumul a fost recent refacut si asfaltat complet! Editat Iunie 1, 2015 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusica88 Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 (editat) La fosta mergea foarte bine si nu am 'zgariat' piulita folosind cheie franceza/reglabila. La Aprilia vad ca nu poti pune decat chei tubulare. Urmeaza sa imi cumpar una,dar nu stiam de cat este. Sublerul nu l-am gasit azi... Erorile mi-au aparut cand am vrut sa pornesc motoreta la cateva secunde dupa ce am oprit-o. Initial nu a pornit si la al 2 lea buton a pornit. Ce am gasit pt crank axis sensor : "Is the sensor the read the position of the crank axis for the ignition:He's very sensible and he got often errors without consequences:It's enough that the motor don't starts at the first round...don't care so long it run!" Pentru Turnover sensor am gasit pe un forum de aprilia,in spaniola. Sensor de posición vertical de la moto, detrás de la batería, entre ésta y la caja bajo asiento. Sensor vertical position of the bike behind the battery, between it and the box under the seat. Senzor de poziție verticală a motocicletei din spatele bateriei, între el și cutia sub scaun. C-am atat de bun este google translate. O sa incerc o resetare sa vad daca mai apar. Editat Iunie 1, 2015 de mariusica88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin.iasi Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Turnover sensor nu-i ala din codita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iunie 2, 2015 Autor Share Postat Iunie 2, 2015 Turnover sensor nu-i ala din codita? Ala din codita e "rasturnici"! La mine am certitudinea ca functioneaza!'damn dog! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusica88 Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 Unde este senzorul din codita? Eu am desfacut toata codita si nu am vazut niciunul. Am incercat sa dau delete ecu errors si imi dadea sa comut butonul de pornire pe off si on. Am facut asa si nu trecea mai departe... » Post actualizat in 02 Jun 2015 16:10 Ps: La cati km/ la cate luni este programat intervalul de service / revizie ? Am fost pana la motoreta si dupa ce am luat tot meniu la mana si imi arata 0 erori. Am dat si un reset la interval si a disparut cheita. Ultima oara resetasem in august parca si am facut max 2.000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iunie 3, 2015 Autor Share Postat Iunie 3, 2015 (editat) Acea cheita de service,este un reminder ce apare din 10 in 10.000 de km pe bord si se reseteaza cu codul 25973(nu din 10 in 10.000 de la resetare,ci la 9.990,19.990,etc).Rolul ei este sa-ti aduca aminte schimbarea consumabilelor. Acele coduri de eroare ce le ai tu(12 si 41)apar,din cate banuiesc eu,cand ai contactele corodate la acei senzori si ca atare dau aceste erori.E un sindrom destul de des la englezi,care au mediul foarte umed/sarat!Ca atare,identifica acele contacte si curata-le,apoi ar trebui sa dispara erorile. Iti tii Aprilica in curte,nu in ceva garaj,sub sopron,etc? » Post actualizat in 03 Jun 2015 04:58Un mic tutorial facut de un Aprilian: Aprilia Pegaso Strada,Factory,Trail 05-09 tweaks repairs.pdf Editat Iunie 3, 2015 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusica88 Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 In curte cu husa vara si iarna intr-un garaj fara usa de inchidere. Cheita a aparut pt ca am implinit 40.000 km. ) O sa incerc sa verific contactele si sa vad daca sunt probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iunie 3, 2015 Autor Share Postat Iunie 3, 2015 Sunt 99 % ca-s contacte corodate! Am primit un sms de la Emil_vef cu urmatorul text:"Salut.Cam in 2 saptamani sunt inapoi.Sun cand vin.Pa". Cred ca va veni si el la intalnire in august. » Post actualizat in 04 Jun 2015 19:33Una faina: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Nicu Serban Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 Salutare Aprilieni, Caut o Strada in stare foarte buna - excelenta, vreo idee ? pe siteurile de profil nu gasesc nimic Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusica88 Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 Ce buget ai? Alte variante mai ai in plan? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Nicu Serban Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 (editat) Intre 2.000 EUR si 3.000 EUR, in functie de starea motocicletei, in conditiile in care ceva la 2.000 ... as prefera sa nu, ceva la 3.000 ar trebui sa fie `ca noua` Alte variante ... Factory poate. trail exclus. P.S. Am vazut un Trail ca nou, 400 km, cu 3300 EUR, dar cum eu voi merge 90% asfalt ... as prefera Strada Editat Iunie 5, 2015 de Ionut Nicu Serban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iunie 6, 2015 Autor Share Postat Iunie 6, 2015 Intre 2.000 EUR si 3.000 EUR, in functie de starea motocicletei, in conditiile in care ceva la 2.000 ... as prefera sa nu, ceva la 3.000 ar trebui sa fie `ca noua` Alte variante ... Factory poate. trail exclus. P.S. Am vazut un Trail ca nou, 400 km, cu 3300 EUR, dar cum eu voi merge 90% asfalt ... as prefera Strada Salut. Trail-ul s-a vandut,l-a luat unul din Tg Mures. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusica88 Postat Iunie 6, 2015 Share Postat Iunie 6, 2015 Daca nu esti chitit pe Strada vezi ca mai sunt si alte modele. Daca esti din bucuresti este un kawasaky versys la 3200 parca. Arata bine si banuiesc ca merge bine. Aprilicile sunt c-am rare in Ro. Ne place sa fim putini:)))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Nicu Serban Postat Iunie 6, 2015 Share Postat Iunie 6, 2015 Ahh, acum am inteles ce vroiai sa zici cu variantele Eu sunt chitit practic pe 2 modele, fie strada fie Suzuki Gladius din 2009, doar ca pentru suzeta trebuie sa suplimentez bugetul. Avand in vedere ca sunt incepator, m-am gandit ca Strada ar fi o varianta mai ... prietenoasa, desi, nici gladiusul nu pare genul de motor al carui singur scop in viata e sa dea cu tine pe jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iunie 6, 2015 Autor Share Postat Iunie 6, 2015 Suzi e altceva,e motor 2 in v,Aprilica-i monopiston! » Post actualizat in 06 Jun 2015 18:13Daca nu esti chitit pe Strada vezi ca mai sunt si alte modele. Daca esti din bucuresti este un kawasaky versys la 3200 parca. Arata bine si banuiesc ca merge bine. Aprilicile sunt c-am rare in Ro. Ne place sa fim putini:)))) Versys-ul e in 2 cilindri in linie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusica88 Postat Iunie 6, 2015 Share Postat Iunie 6, 2015 Din ce oras esti ? Banuiesc ca daca esti din Cluj nu cred ca vrei sa iti recomand ceva din Buc. Sau daca esti din Buc. sa-ti recomande Cristi ceva din Cluj ) Ce anume vrei de la motocicleta?. Daca esti dispus sa faci sacrificii/deplasari pt a obtine motoreta dorita atunci ai de cautat. Toate sunt la fel,daca nu ai bani de una noua,iei ce se gaseste pe piata Comparativ cu Gladius vazusem o Aprilia Shiver la 3mi parca...cele mai populare site-uri sunt bikeshop si olx...pe restul cu greu gasesti ceva ce nu este deja pe aceste 2 site-uri. Chiar sunt rare Aprilicile astea..abia am gasit una la vanzare. http://olx.ro/oferta/aprilia-pegaso-650-an-fabricatie-2008-ID2pZv9.html#aca177d77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iunie 6, 2015 Autor Share Postat Iunie 6, 2015 ... Chiar sunt rare Aprilicile astea..abia am gasit una la vanzare. http://olx.ro/oferta/aprilia-pegaso-650-an-fabricatie-2008-ID2pZv9.html#aca177d77b S-a vandut deja si aia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin.iasi Postat Iunie 6, 2015 Share Postat Iunie 6, 2015 Aprilicile nu stau mult la vanzare, se vand imediat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iunie 6, 2015 Autor Share Postat Iunie 6, 2015 Cat se poate de clar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Nicu Serban Postat Iunie 6, 2015 Share Postat Iunie 6, 2015 Se dau repede, putine au fost cumparate, lumea se sperie cand aude de aprilia... Desi toti din jur imi spun sa fug atunci cand rostesc aprilia... totusi strada asta are ceva ce mie imi spune "vino incoa' ". Ce vreau de la moto ? Pai vreau sa fie exemplar ingrijita, sa fie fiabila, sa fie cat de cat accesorizata si sa ma duca pe tot felul de drumuri fara griji. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.