Kristian K Postat Decembrie 5, 2015 Autor Share Postat Decembrie 5, 2015 Iegzakt asta fac!Amu ma pregatesc de calarit Aprilica. Vreau sa trec de cifra rotunda de 8.000 de km facuti de mine,de cand am cumparat-o in iulie,anul asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusica88 Postat Decembrie 5, 2015 Share Postat Decembrie 5, 2015 La multi ani;) si multi inainte, atat ani cat si km ). La mine a intrat la iernat. Bateria bagata in casa. Mobra acoperita. Si cateva piese luate in casa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Decembrie 8, 2015 Autor Share Postat Decembrie 8, 2015 Mersi,la fel. Si am trecut de 8.000 de km anul asta cu Aprilica... Iaca o melodie la mobre cantata de 3 japonezi: 3.avi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilvef Postat Decembrie 9, 2015 Share Postat Decembrie 9, 2015 Si eu dupa ultima tura facuta ieri cca 50 km ,am dat bateria jos si a intrat la iernat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Decembrie 9, 2015 Autor Share Postat Decembrie 9, 2015 Esti mai intelept,fiind mai in varsta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilvef Postat Decembrie 9, 2015 Share Postat Decembrie 9, 2015 (editat) Si pensionar! Editat Decembrie 9, 2015 de emilvef Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Decembrie 9, 2015 Autor Share Postat Decembrie 9, 2015 Io am dus in casa doar bateriile de la Honde... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilvef Postat Decembrie 25, 2015 Share Postat Decembrie 25, 2015 Craciun fericit tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Solon Postat Decembrie 25, 2015 Share Postat Decembrie 25, 2015 A incercat cineva sa usureze Aprilica inlocuind tobele cu un sistem 2 in 1? Ma intreb cam cu cate kg ar usura-o ? Ar fi o sg toba si oricum tobele aftermarket sunt mai usoare decat cele stock. Pe de alta parte ma gandesc la senzorul lambda, daca usurez evacuarea sa nu am cine stie ce surprize si sa mearga aiurea motorul A facut cineva modificarea asta? S-a usurat "simtibil"? S-a simtit la mers? Pe de alta parte as vrea sa aflu de la membri ce probleme au avut cu ea, si cam la cati km, ca sa stiu daca merita sa o tin pe termen lung sau nu. Mecanicii de la un service local mi-au zis ca noul Pegaso e literalmente un gunoi, insa mie chiar imi place mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Decembrie 26, 2015 Autor Share Postat Decembrie 26, 2015 (editat) Sarbatori fericite tuturor. Poti sa le spui mecanicilor aia ca EI is niste gunoaie!Un sfat personal:schimba-ti mecanicii!Asta de la altul,dar care e fan italience si e la a3a Aprilica! ORICE Aprilica,indiferent de generatie,are farmecul ei avand 2 tobe!Cauta 2 tobe aftermarket. Am uitat sa-ti spun,lasa sonda Lambda acolo unde e,n-a fost pusa a-mpulelea acolo de ingineri!Aia face corectiile alimentarii,etc instant! Editat Decembrie 26, 2015 de CRISTIAN 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin.iasi Postat Decembrie 26, 2015 Share Postat Decembrie 26, 2015 (editat) Referitor la tobe, treci prin aceleasi dileme ca si mine. Eu am intrebat pe forumul 'de afara': http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?312164-Difference-between-aftermarket-and-stock-exhaust Am castigat o licitatie pe ebay, o pereche de Arrow la 199 de lire dar dupa cateva zile am primit mesaj ca pachetul a fost refuzat de transportator, fiind prea voluminos. Momentan tot cu tobele stock sunt, dar in nici un caz nu ma gandesc sa scap doar de una, arata prea bine cu doua In plus, evacuarea dubla pleaca din cilindru, nu e ca la alte modele sa ai o singura evacuare din motor si o bifurcatie mai tarziu pe traseu, e mai greu de modificat.. Daca se simte ceva... greu de spus... Eu, de exemplu, nu simt nici o diferenta daca merg cu rezervorul gol sau cu el plin pana in buza... Ma intreb daca nu alerg si eu dupa cai verzi pe pereti. Probabil ca in mers nu se simte, dar cand o ridici de jos, da Cat despre mecanici, asa cum a spus si Cristi, schimba-i. Daca a fost intretinuta bine si ai grija de ea, nu o sa ai probleme majore. Nu e fara defecte, asa cum toate au cate o hiba, doua. Din fericire, toate sunt bine documentate si pot fi rezolvate usor (vezi forumul din UK, unde Aprilia e mult mai populara decat la noi). Editat Decembrie 26, 2015 de sorin.iasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusica88 Postat Decembrie 26, 2015 Share Postat Decembrie 26, 2015 Sarbatori fericite.. Se simte diferenta pe serpentine,e putin mai grea. Prea putin totusi:)). Despre mecanici numai de bine. Sfatul unui patit: pune mana pe manual si fa-ti singur. Daca nu ai doua maini drepte* ,reusesti sa faci o mare parte din intretinere. (Ps. Eu sunt stangaci.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Decembrie 26, 2015 Share Postat Decembrie 26, 2015 Eu personal am simtit-o mai usurica pe spate cand i-am schimbat tobele. Nu cred sa fi fost doar in mintea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Solon Postat Decembrie 27, 2015 Share Postat Decembrie 27, 2015 Nici nu ma gandeam sa renunt la sonda lambda, Cristi. Insa ma gandeam ca motocicleta are niste setari pt injectie pt o anumita evacuare, si usurandu-i evacuarea, acele setari n-ar mai fi ok, iar sonda lambda ar putea sa ajute si sa regleze, sau dimpotriva, sa dea si mai rau peste cap amestecul. Si totusi, nimeni nu s-a gandit macar la modificarea 2 in 1? Pt KTM 950 e netul plin de oferte pt kituri conversie 2-1, si e fix acelasi sistem, cu doua galerii care pleaca direct din motor. http://www.adventure-spec.com/default/fuel-tank-adventure-spec-ktm-lc8-adventure-2-into-1-exhaust-adapter.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin.iasi Postat Decembrie 27, 2015 Share Postat Decembrie 27, 2015 Eu personal am simtit-o mai usurica pe spate cand i-am schimbat tobele. Nu cred sa fi fost doar in mintea mea. Ce tobe i-ai pus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Decembrie 27, 2015 Share Postat Decembrie 27, 2015 Ce tobe i-ai pus? Mivv Carbon - Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin.iasi Postat Decembrie 27, 2015 Share Postat Decembrie 27, 2015 de curiozitate, le-ai cantarit sa le compari greutatea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Decembrie 27, 2015 Share Postat Decembrie 27, 2015 Cred ca vreo 5kg a fost diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Decembrie 27, 2015 Autor Share Postat Decembrie 27, 2015 Nici nu ma gandeam sa renunt la sonda lambda, Cristi. Insa ma gandeam ca motocicleta are niste setari pt injectie pt o anumita evacuare, si usurandu-i evacuarea, acele setari n-ar mai fi ok, iar sonda lambda ar putea sa ajute si sa regleze, sau dimpotriva, sa dea si mai rau peste cap amestecul. Si totusi, nimeni nu s-a gandit macar la modificarea 2 in 1? Pt KTM 950 e netul plin de oferte pt kituri conversie 2-1, si e fix acelasi sistem, cu doua galerii care pleaca direct din motor. http://www.adventure-spec.com/default/fuel-tank-adventure-spec-ktm-lc8-adventure-2-into-1-exhaust-adapter.html KTM 950 Adventure are 2 cilindri in V,nu doar unul.Din punctul meu de vedere,mai ales la ala trebuiesc pastrate evacuarile separate. Oricum Pegaso are 2 evacuari cu tobe de la aparitia ei pe piata din 1991 la sfarsit. Daca vrei sa usurezi Aprilica,ia 2 tobe aftermarket usoare,o vei usura cu cateva kile,cum ti-a spus si Thomas.Dar sa unesti evacuarile intr-o toba,doar pe o parte,ii vei fwte linia designului!Parerea mea si sunt convins ca nu e doar a mea... Revenind la "gunoiul" asta de Pegaso,pot spune ca are urmatoarele in componenta: -electronica Denso(Nipon Denso),bordul,cateva relee si bobinele(de inductie si de pornire)fiind italiene; -motorul este Yamaha,difera chiulasa doar; -pompa de benzina e Bosch,iar partea de alimentare cu injectia e Denso(Nipon Denso); -franele fata/spate sunt Brembo; -suspensia fata e Marzzochi,iar spate e Sachs; -comenzile de pe ghidon sunt Domino; -contactul cu cheile(cu sistemul de imobilizare sunt Zadi; -radiatorul de apa este facut de KTM. Cam in asta consta "gunoizmul" Apriliilor Pegaso Strada/Factory/Trail din 2005 in sus! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusica88 Postat Decembrie 27, 2015 Share Postat Decembrie 27, 2015 Cat e un set de tobe? 200 - 400 E? Daca pui un topcase pe spate si il umplii iti iei adio de la bani. Am vazut pe youtube facuta conversia la model '95. Arata ok cu o toba. Deci se poate,dar ai nevoie de modificari. Stiu ca si pt tobe aftermarket si filtru sport se fac ceva modificari... Daca vrei sunet,merita banii. Am ascultat Mivv urile lui Thomas cand mergea mobra:). Schimba mobra,mai ales fara silencere. Daca vrei sa o usurezi pt performante, mai bine umblii la pinioane.. Cat de bune sunt mobrele tine de cum au fost intretinute. Bani bagi in orice mobra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Solon Postat Decembrie 27, 2015 Share Postat Decembrie 27, 2015 (editat) Cu partea cu linia designului nu prea sunt de acord, sunt o gramada de mobre cu toba doar pe o parte si nu arata rau. Si oricum designul nu mi se pare f important, motiv pt care i-am si dat jos aripile laterale din spate, care se croiesc la urechile de prindere imediat ce o scapi pe jos. In fine, daca n- a incercat nimeni, poate o sa fac eu pionierat si vedem ce se intampla. Mecanicii locali mi-au spus ca sunt proaste pt ca au avut 3 in service cu km putini si probleme destule: a mea , cu 9000 de km reali si firul de la contact desprins - am gasit ulterior pe un forum strain ca e o problema comuna. Problema mica insa cu consecinte majore - eroare citire cheie si 5 luni pe bara mobra, adica tot sezonul asta, asta si din vina celor de la reprezentanta. Plus senzorul de cadere defect, inca 150 de euro. Si au mai avut inca vreo doua - una luata de noua care a avut tot probleme electrice si pompa benzina stricata imediat ce a iesit din garantie, si alta careia i-au schimbat rulmentii de jug la 1500 de km , fiind neacoperiti de garantie. Asta inseamna ca fie au fost pus unii extrem de ieftini, fie nu au fost stransi bine din fabrica, ambele variante fiind naspa. Faptul ca anumite componente sunt produse de x firma nu e neaparat important, fiindca orice producator are game de varf si game low cost. In fine, nu contest calitatea componentelor, temererile mele sunt legate de experientele mecanicilor de aici plus cea personala. Nu am auzit decat de un sg caz pe afara cu unul care avea 100 000 de km pe ea si ii schimbase doar pompa de benzina la 75 000. In general sunt rare cele cu km multi, ca sa ne putem face o opinie asupra fiabilitatii. Eu vreau s-o usurez pt manevrabilitate pe off, nu schimb tobele ca sa mai castig 5 cai, si nici sunetul nu ma intereseaza, ba chiar prefer "linistea" , dar sunt dispus s-o sacrific pt niste kg in minus. Editat Decembrie 27, 2015 de Solon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusica88 Postat Decembrie 27, 2015 Share Postat Decembrie 27, 2015 Daca ziceai de la inceput... banuiesc ca ai trail-ul ? Fiecare mobra este unica. A mea cand am cumparat-o avea aprox 10-12 mi cu uleiul neschimbat. Filtrul de aer era plin de moate de la o carpa. Cadrul avea un por in rezervorul de ulei,in urma unei cazaturi. Am dat 50 lei pe filtru, 50 pe sudura si 3 litri de ulei si un filtru. Am scos doar 1.5 litri din 2.7... deci e rezistenta. Daca ai rabdare sa cauti in urma, o sa gasesti pozele cu mobra. Acum merge bine. Probleme de fabricatie au toate, contactul si pompa benzina sunt cunoscute. 2 in 1 stiu ca am cautat si eu...mi se pare ca gasesti doar la comanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Decembrie 28, 2015 Autor Share Postat Decembrie 28, 2015 In concluzie,ma abtin de la alte comentarii legate de frumusetea Aprilicii Pegaso... E in ochii privitorului! Cat priveste restul,sunt enorm de multe povesti,as putea scrie o carticica de cate exagerari si "mituri" am auzit legate de Aprilia. Unii au probleme cu ele,altii,nu. Singura problema ce am avut-o fusese cea cu firul ce iese din contact.Dar asta n-a fost o problema din punctul meu de vedere.Doar pentru creatorii de mituri. Oricum se poate alege marca si modelul cand iti cumperi mobra,nu te forteaza nimeni sau iti ia banu' din jeb! Asa ca,sa aveti Sarbatori Fericite mai departe si niste Aprilici asa cum va doriti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusica88 Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 Sarbatori fericite...eu inca astept sa ii creasca al 2lea piston.... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Decembrie 28, 2015 Autor Share Postat Decembrie 28, 2015 Sarbatori fericite...eu inca astept sa ii creasca al 2lea piston.... ) Marius,Sarbatori Fericite tie,alor tai si tuturor Aprilienilor. La aia cu al 2 lea piston,ia-ti un Shiver sau DD. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.