Jump to content

Un nou proict de resuscitare a unui Dnepr


Recommended Posts

Dupa ce am terminat in urma cu ceva timp niprul mt 10 cel cumparasem de la Tg Jiu si plecand catre un nou fericit posesor am inceput lucrul la alt Dnepr Mt 11 pe care l-am achizitionat de la Iasi . Deja lucru a inceput sa avanseze si sper sa reusesc cu terminarea vopsitoriei cat mai tine vremea buna ca la motor si montaj pot lucra in garaj fara grija . Motocicleta va fi la vanzare dupa terminarea ei asa ca cei interesati pot urmari etapele de lucru la ea . Sper sa nu va plictisesc . Atasez si o fotografie cu cea care a plecat MT 10 din 1973 .

post-29942-0-43400300-1381766476_thumb.jpg

post-29942-0-70218000-1381766493_thumb.jpg

post-29942-0-14183700-1381766510_thumb.jpg

post-29942-0-09983100-1381766521_thumb.jpg

post-29942-0-35613600-1381766535_thumb.jpg

post-29942-0-20790000-1381766551_thumb.jpg

post-29942-0-98848300-1381766566_thumb.jpg

post-29942-0-50400300-1381766581_thumb.jpg

post-29942-0-32081100-1381766598_thumb.jpg

post-29942-0-50091600-1381766621_thumb.jpg

post-29942-0-51566500-1381766629_thumb.jpg

post-29942-0-03842700-1381766636_thumb.jpg

post-29942-0-69176000-1381766639_thumb.jpg

post-29942-0-30889600-1381766648_thumb.jpg

post-29942-0-95654000-1381766655_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

salut Ionel,

la nipra aia frumoasa (sunt convins ca si asta va fi deosebita) ai vopsit rotile electrostatic? intreb deoarece eu am deja toate piesele sablate (care au ramas nefinalizate) si urma sa fac electrostatic tot ce va veni negru - aici intrand si rotile,verdele va fi vopsit cu pistolul.

ce ma descurajeaza e faptul ca vopseaua electrostatica e destul de rigida,si mi-e teama sa nu zboare de pe roti ca zmaltul de pe oale. cred io (nu ma luati in seama) ca,rotile ar trebui vopsite manual,vopseaua fiind mai elastica. roata fiind cu spite lucreaza (mai ales astea rusesti :) ) in cazul de fata o vopseaua mai elastica ar fi mai eficienta decat orice electrostatica.

 

multumesc mult,bafta mare cu proiectul!

Link to post
Share on other sites

salut Ionel,

la nipra aia frumoasa (sunt convins ca si asta va fi deosebita) ai vopsit rotile electrostatic? intreb deoarece eu am deja toate piesele sablate (care au ramas nefinalizate) si urma sa fac electrostatic tot ce va veni negru - aici intrand si rotile,verdele va fi vopsit cu pistolul.

ce ma descurajeaza e faptul ca vopseaua electrostatica e destul de rigida,si mi-e teama sa nu zboare de pe roti ca zmaltul de pe oale. cred io (nu ma luati in seama) ca,rotile ar trebui vopsite manual,vopseaua fiind mai elastica. roata fiind cu spite lucreaza (mai ales astea rusesti :) ) in cazul de fata o vopseaua mai elastica ar fi mai eficienta decat orice electrostatica.

 

multumesc mult,bafta mare cu proiectul!

Vopsirea electrostatica se desprinde la lovire in genul smaltului de pe oale doar daca nu este respectata temperature de polimerizare si timpul de mentinere in cuptor. Uneori din graba se mareste temperature si se scurteaza timpul, rezultand un strat dur care se sparge la atingeri relative usoare. Daca vopsirea este corecta rezulta cea mai rezistenta vopsea posibila. La servicii este un user care vopseste professional roti auto. Cere-i detalii, e super meserias.
Link to post
Share on other sites

Ma alatur si eu celor care vor sa stie: ce pret are o astfel de motocicleta restaurata?

 

Multumesc,

 

Toate cele bune,

 

Gabriel

Edited by avua
Link to post
Share on other sites

Vopsirea electrostatica se desprinde la lovire in genul smaltului de pe oale doar daca nu este respectata temperature de polimerizare si timpul de mentinere in cuptor. Uneori din graba se mareste temperature si se scurteaza timpul, rezultand un strat dur care se sparge la atingeri relative usoare. Daca vopsirea este corecta rezulta cea mai rezistenta vopsea posibila. La servicii este un user care vopseste professional roti auto. Cere-i detalii, e super meserias.

 

exact, asta am observat la unele din piesele mele,si mi-am format o parere strict dupa ce am intalnit la mine. nu cunosc procedeele ce trebuiesc a fi parcurse,sunt de parere ca acestea ar trebui cunoscute si respectate de catre meseriasi, meseriasi care-ti iau niste bani de paine,de chirie,de ce-or fi ei,nu conteaza.

ideea e ca pana dai de unu bun,iti faci botezu pe la altii,le mai dai si bani,ajungandu-se adesea sa-ti mai iei si adio de la piese. (nu m arefer aici neaparit la vopsitori,dar nici nu exclud)

 

ms pt link,probabil o sa iau legatura cu tipul,dar e nevoie sa ma mai refac financiar intre timp.

 

:cheers:

Link to post
Share on other sites

salut Ionel,

la nipra aia frumoasa (sunt convins ca si asta va fi deosebita) ai vopsit rotile electrostatic? intreb deoarece eu am deja toate piesele sablate (care au ramas nefinalizate) si urma sa fac electrostatic tot ce va veni negru - aici intrand si rotile,verdele va fi vopsit cu pistolul.

ce ma descurajeaza e faptul ca vopseaua electrostatica e destul de rigida,si mi-e teama sa nu zboare de pe roti ca zmaltul de pe oale. cred io (nu ma luati in seama) ca,rotile ar trebui vopsite manual,vopseaua fiind mai elastica. roata fiind cu spite lucreaza (mai ales astea rusesti :) ) in cazul de fata o vopseaua mai elastica ar fi mai eficienta decat orice electrostatica.

 

multumesc mult,bafta mare cu proiectul!

Eu folosesc negru mat de la Policolor Superplast si sunt multumit de el .

 

Ma alatur si eu celor care vor sa stie: ce pret are o astfel de motocicleta restaurata?

 

Multumesc,

 

Toate cele bune,

 

Gabriel

Motocicleta va fi la un pret intre 1500 si 1850 euro ...... dar binenteles pretul final se va face impreuna cu cel interesat ca de vorbe si mesaje sau mailuri sunt satul .

 

Au sosit si piesele de la zincat ; axuri , toate suruburile originale {aproximativ toate } cardan ......etc .

post-29942-0-79140100-1381845851_thumb.jpg

post-29942-0-45620000-1381845865_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

A iesit foarte bine! Felicitari!

 

Spune-mi te rog cu ce ai curatat aripile si rezervorul? Si care este diferenta dintre a croma si a zinca piese? Ghidonul nu era cromat sau nichelat? Merci anticipat!

Link to post
Share on other sites

A iesit foarte bine! Felicitari!

 

Spune-mi te rog cu ce ai curatat aripile si rezervorul? Si care este diferenta dintre a croma si a zinca piese? Ghidonul nu era cromat sau nichelat? Merci anticipat!

Piesele sunt curatate mecanic la flex cu peria de sarma iar diferenta la piesele acoperite este de material . Acoperirile se pot face cu mai multe metale nunumai crom sau nichel . Zincul este mai alb si mai mat dar se preteaza la fix pe surubaraie , axuri etc , iar ghidonul normal se cromeaza dar asta l-am zincat sa vad cum va iesi si asa avand in vedere ca tema motocicletei '' resuscitate '' este una militara zic ca va da mai bine decat luciul cromului care-ti ia ochii ....... vom vedea acum in timp cat va rezista .

Link to post
Share on other sites

Ieri fiind zi de vara am reusit sa vopsesc si oarece piese . A mai ramas doar barca atasului care dupa ce a fost data cu spritzchit ieri , azi a fost data cu teroson pe tot interioriorul si fundul atasului .... urmeaza vopseaua peste tot mai putin pe fundul lui unde va ramane terosonul negru .

post-29942-0-16581100-1382014888_thumb.jpg

post-29942-0-74430700-1382014900_thumb.jpg

post-29942-0-81127400-1382014913_thumb.jpg

post-29942-0-33889500-1382014925_thumb.jpg

post-29942-0-75949400-1382014937_thumb.jpg

post-29942-0-22744400-1382014949_thumb.jpg

post-29942-0-37599000-1382014960_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Ieri fiind zi de vara am reusit sa vopsesc si oarece piese . A mai ramas doar barca atasului care dupa ce a fost data cu spritzchit ieri , azi a fost data cu teroson pe tot interioriorul si fundul atasului .... urmeaza vopseaua peste tot mai putin pe fundul lui unde va ramane terosonul negru .

:mexicanwave: super fain a iesit ;)

Link to post
Share on other sites

Ieri fiind zi de vara am reusit sa vopsesc si oarece piese . A mai ramas doar barca atasului care dupa ce a fost data cu spritzchit ieri , azi a fost data cu teroson pe tot interioriorul si fundul atasului .... urmeaza vopseaua peste tot mai putin pe fundul lui unde va ramane terosonul negru .

Cum se numeste/cod de culoare acel verde?

Link to post
Share on other sites

Cum se numeste/cod de culoare acel verde?

Vopseaua este facuta la cei care mixeaza vopsele pentru orice nuante . Vopseaua este intalieneasca marca SPRINT cod culoare G4 0425 si a costat 1 litru + itaritor 330 grame + 1 litru diluant Sprint = 215 lei

Link to post
Share on other sites

Vopseaua este facuta la cei care mixeaza vopsele pentru orice nuante . Vopseaua este intalieneasca marca SPRINT cod culoare G4 0425 si a costat 1 litru + itaritor 330 grame + 1 litru diluant Sprint = 215 lei

Mersi pentru raspuns :D Respect si spor in continuare!

Link to post
Share on other sites

Ieri fiind zi de vara am reusit sa vopsesc si oarece piese . A mai ramas doar barca atasului care dupa ce a fost data cu spritzchit ieri , azi a fost data cu teroson pe tot interioriorul si fundul atasului .... urmeaza vopseaua peste tot mai putin pe fundul lui unde va ramane terosonul negru .

Din intamplare, mai ramane putina vopsea sa imi vopsiti si mie o casca de soldat român? Este tot verde dar timpul si-a pus amprenta pe ea.

Link to post
Share on other sites

Daca-mi aduci casca maine-poimaine poate ti-o vopsesc cand voi vopsi saptamana ce vine cutia laterala care trebuie sa vina de la un prieten cand va fi gata .... am mai pastrat putina vopsea si sper sa ajunga sa-ti vopsesc si tie casca , daca o aveam azi o vopseam ca tocmai am vopsit barca atasului . De maine ma apuc de mecanica la motor , spalat , desfacut si schimbat garnituri rulmenti , segmenti si ce so mai ivi dupa disectie .

post-29942-0-88033700-1382084798_thumb.jpg

post-29942-0-99846300-1382084809_thumb.jpg

post-29942-0-16183100-1382084821_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Incet incepe sa capete forma , nu mai este mult si va fi gata . Am schimbat discurile de la ambreiaj inclusiv placa de presiune si inelul median deoarece erau gaurile foarte ovalizate .... umeaza ; scaun atas , husa , suport canistra , cutie laterala de montat pe atas si alte maruntisuri .



Nu mai este mult si va fi gata .

post-29942-0-16856400-1383325403_thumb.jpg

post-29942-0-61460300-1383325409_thumb.jpg

post-29942-0-94207300-1383325415_thumb.jpg

post-29942-0-41122400-1383325423_thumb.jpg

post-29942-0-60313200-1383325429_thumb.jpg

post-29942-0-80494200-1383325435_thumb.jpg

post-29942-0-53369400-1383325442_thumb.jpg

post-29942-0-70491400-1383325448_thumb.jpg

post-29942-0-91740200-1383325454_thumb.jpg

post-29942-0-72862900-1383418002_thumb.jpg

post-29942-0-15580100-1383418010_thumb.jpg

post-29942-0-88377400-1383418016_thumb.jpg

post-29942-0-33265400-1383418023_thumb.jpg

post-29942-0-43211800-1383418030_thumb.jpg

post-29942-0-14787100-1383418037_thumb.jpg

post-29942-0-01381800-1383418044_thumb.jpg

post-29942-0-36684300-1383418051_thumb.jpg

post-29942-0-95948500-1383418057_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
Guest MosRahao

Nu mai este mult si va fi gata .

 

Mie imi place foarte mult cum ti-a iesit motocicleta asta, poate ca e cel mai ingrijit proiect al tau de reconditionare in vederea vanzarii - e super!

Bravo, Ionel! :cheers:

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Motocicleta este de vanzare cei interesati ma pot suna oricand sau pot veni in Chitila sa o vada .

Pret 1600 euro negociabil . Ar mai fi de bagat in ea dar eu nu mai am bani de investit si anume ; doua cauciucuiri noi pentru roata atas si rezerva , husa atas noua ca asta este cea originala si prezinta cateva rupturi dar nu exagerate , eventual pentru cei care vor si o canistra de 10 litri de pus pe atas .

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-dnepr-mt%2011-din-1992-546032.html



Asa arata acum la finalizarea proiectului si este inca in cautarea unui nou stapan .

post-29942-0-55591100-1385401451_thumb.jpg

post-29942-0-95897100-1385401459_thumb.jpg

post-29942-0-80347600-1385401468_thumb.jpg

post-29942-0-79174000-1385401477_thumb.jpg

post-29942-0-12907000-1385401486_thumb.jpg

post-29942-0-72410000-1385401493_thumb.jpg

post-29942-0-75217500-1385401498_thumb.jpg

post-29942-0-11296300-1385401506_thumb.jpg

post-29942-0-02988700-1385401514_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...