BQGDDAN Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 Cu faza scurta legal ... obligatoriu .. ca motociclist, mergi si ziua si noaptea prin oras si in afara. Tot ziua ... faza lunga ... oras/afara. Noaptea ... afara ... nu orbesti lumea degeaba ... mergi in regim normal ... Vei fi mai vizibil .. Nu e o regula .. e o solutie ..care te poate salva ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Noiembrie 3, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2013 (editat) Salutare! Vreau sa pun alarma pe asta mica. Momentan sunt linistit, este acasa, in siguranta. Insa la primavara revine in Timisoara si chiar daca este o camera video care "bate" exact pe ea, tot imi este teama. Prefer sa nu plece fara mine chiar daca sunt sanse mari sa gasesc hotul(sau asa consider eu). Am cautat si as opta pentru o alarma cu tracker si anunt prin SMS. Dar ce model? Am vazut si cateva filmulete...dar sunt de la vanzator. Cateva pareri obiective m-ar ajuta. Dupa echipament, revizie si alarma o sa urmeze un kit xenon si daca tot desfac blocul de lumini m-ar incanta si un angel eyes(gen ca cel in poza). Se poate pe modelul meu? A facut cineva? Multumesc! P.S un link catre informatii legate de kiturile xenon(componente, modele, ce modificari implica(daca implica) ) m-ar ajuta enorm. Editat Noiembrie 3, 2013 de styuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calimero2003 Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 Voi ati citit vre-o data ce scrieti? Voi spuneti ca nu este bine sa te urci stresat dar voi cu buna stiinta stresati(speriati) pt toata lumea. Prietene daca te urci pe motor de fiecare data cu gandul ca va fi ultima data atunci cred ca cel mai bine este sa vinzi motocicleta asta si sa uiti de motoare. Nu vreau sa te sperii ca restul pt ca si eu sunt incepator ... dar daca asta este teama ta ... si daca esti constient ca o sa cazi ... nu pot sa cred decat ca esti inconstient. Nu cred ca am cunoscut motociclist care sa plece la drum asa ca tine ... cu ideile astea ... si mie imi este frica DAR frica asta ma face sa fiu super atent nu sa gandesc ca ar fi ultima data cand ma urc pe motor sau ca in urmatorii 50 m imi rup picioarele. Cea mai mare calitate a unui om este sa isi vada/masoare puterile si reflexele sale ... daca vezi ca nu este de tine mai bine renunta sau schimba ceva ... legat de R6 si statistici ... pai R6 a fost cel mai vandut ss si de aici si normal ca cele mai multe accidente au fost cu R6. R6 este un fel de BMW al motoarelor ... sunt o gramada de persoane care au inceput pe R6 si sunt tot pe R6 sanatosi si sunt o gramada de persoane care au inceput pe scuter si sunt de mult statistici.... daca dai cu capul de asfalt la 20 km/h fara casca esti pa ... iar cazatura de pe un motor de 34hp sau unu de 134 hp la 100 km/h este aceeasi ... sa nu ai impresia ca un motor mai slab iti asterne iarba in fata ... singurul avantaj la cel cu putini hp este ca iti domoleste "barbatia si jmecheriile" din capul tau. Asfalt uscat si lasa negativismul asta ... nu isi are rostul gandirea asta ... sau nu isi are rostul motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Noiembrie 29, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 29, 2013 cred ca nu m-am facut inteles sau m-am exprimat gresit. ideea este ca sunt constient de riscurile la care ma expun...iar cand vad cazuri cand cineva intoarce in fata ta din senin, ma gandesc ca mi se poate intampla. Din punctul meu de vedere, mi se pare inconstienta sa mergi cu premisa "Mie nu mi se poate intampla"(si nu ma refer doar la moto). Sa iti dau un exemplu de "stay alert"(dar nu crispat). Mergeam spre casa(dupa o luna de la cumpararea motocicletei) si era drum drept. Cred ca aveam undeva la 120 +/- cand vad doi maidanezi(unul trecea strada si unul era pe margine). Evident ca ma infig in frane fiindca ma asteptam sa se intoarca. Cand am ajuns in dreptul lor(find in frana), cel de pe margine s-a decis sa treaca si el. Cred ca i-am atins varful cozii(si nu glumesc). M-am tras cand am putut dar venea masina de pe contrasens. Daca ma gandeam ca a trecut si nu se intoarce si ajungeam cu viteza initiala era mai nasol. Sau in aceleasi conditii dar cu viteza initiala poate ca treceam inainte ca celalalt sa treaca starada... Weekend fain sa ai!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calimero2003 Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 Pai daca erai asa de alert .. prietene ... la viteza aia ai scuze doar daca mergeai pe autostrada ... si acolo mai greu cu maidanezii si cu venitul din fata a masinilor pe aceiasi strada cu tine ... Problema ta si a celor care au ss este ca confundati strada cu pista .. si ca aveti impresia ca daca e ss trebuie sa mearga cel putin dublu fata de legal ... ca tie iti pare safe 120+/- in oras .. ca tu esti atent ,etc. Prietene 99,99% mor sau se soimanesc datorita vitezei ... ca vezi tu daca unu intoarce "in fata ta" cand tu ai doar 150 km/h iti cam trebuie 5 secunde sa parcurgi 200 m ... pai in oras 200 metri e ceva distanta prietene si omu ala daca crede ca tu mergi legal cu 50 km/h apreciaza ca are timpul necesar sa intoarca (chiar daca nu e legal el nu crede ca asta iti va pune viata in pericol pentru ca tu esti departe si el nu are habar ca tu vii ca o torpila). Toti i blamati pe "conservari" ca nu sunt atenti ... si ca se cred stapanii soselelor ... dar voi cum mergeti? Tu ce respect ai fata de cei din trafic daca faci slalom printre ei cu 120 km/h ? Hai sa iti povestesc si eu ceva frumos = Un prieten de-al meu a facut intr-o zi un accident cu masina cu un tigan ... acum cum toti stiti la tigani totul se judeca (asta dupa parerea lor) dupa legea lor ...si prietenul meu este chemat la judecata tiganeasca unde i se atrage atentia din start ca ESTE FOARTE CORECTA ACEASTA JUDECATA. Acum "judecatorul" in intreaba pe tovarasul meu " cum s-a intamplat romane?" ... el raspunde " mergeam pe drum cu prioritate si el mi-a iesit in cale fara sa-mi acorde prioritate... etc" ... "judecatorul" il intreaba si pe tigan "ia zi ma si tu cum a fost" ... tiganu :" bulibasa eu veneam de la gagica si rumanu asta mi-a iesit in fata cand ma duceam acasa.. etc". Dupa ce termina "judecatorul" ia hotararea scurt si la obiect "Romane tu esti vinovat ... ce cautai la ora aia pe strada? ... de ce nu ai oprit daca l-ai vazut pe asta ca nu e atent? ... el se ducea acasa la nevasta obosit si uite ca nu a fost atent ,el avea o scuza, tu de ce nu ai fost atent?" Cam asa si tu cu acei caini ... ce te astepti sa faca 2 caini in strada cand vii cu un motor la 120 (deci ceva zgomot)? .. sa se dea la o parte ca tu te duci acasa si oricum ce cautau ei in fata ta? Ciao ... si weekend frumos si tie ... si tine minte daca ai M5 nu trebuie sa-i dai 300 prin centru .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 Salutare! Vreau sa pun alarma pe asta mica. Momentan sunt linistit, este acasa, in siguranta. Insa la primavara revine in Timisoara si chiar daca este o camera video care "bate" exact pe ea, tot imi este teama. Prefer sa nu plece fara mine chiar daca sunt sanse mari sa gasesc hotul(sau asa consider eu). Am cautat si as opta pentru o alarma cu tracker si anunt prin SMS. Dar ce model? Am vazut si cateva filmulete...dar sunt de la vanzator. Cateva pareri obiective m-ar ajuta. Dupa echipament, revizie si alarma o sa urmeze un kit xenon si daca tot desfac blocul de lumini m-ar incanta si un angel eyes(gen ca cel in poza). Se poate pe modelul meu? A facut cineva? Multumesc! P.S un link catre informatii legate de kiturile xenon(componente, modele, ce modificari implica(daca implica) ) m-ar ajuta enorm. r6s010.jpg Se poate ... Asta e angel eyes ... dar moto in cauza e r6 03 .. Cauta angel eyes ptr r6 00-02 ... si se poate si fara sa schimbi farul si sa pui lupe. E un inel ... cu led .. atat .. In schimb .. mare atentie cand pui sticla la loc .. sa nu aiba loc sa se infiltreze apa .. Apoi se abureste ... Mai sunt si cu defect din fabrica ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Noiembrie 30, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2013 @calimero total de acord. Asa este! si app, problema ta si a celor ca tine este ca ne bagati pe toti in aceeasi oala. Asa-i romanul... @bqgdan tocmai asta este problema,ca nu am gasit decat pt modele mai noi de 2002... o sa mai insist. Merci de informatie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 (editat) Angel eyes astea se pot face foarte usor ... si le faci ce dimensiune vrei si ce forma ... Iti sugerez sa te uiti si la devil eyes .. E acea pleopa de led ca la Seria 5 bmw. Editat Noiembrie 30, 2013 de BQGDDAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 Frinari de urgenta cind ai de gind sa exersezi? Cu ce cauciucuri? Sau, mai bine astepti pria trinta datorata lipsei de aderentza si a proastei tehnici. Am observant ca 99% din incepatori, chiar si cei trecuti de 2 sezoane full, viseaza numai bricolaje, si neglijeaza complet ce spuneam mai sus. Toti pe idea ca lor nu li se intimpla, ca au grija. Da , au ei grija, dar alti participant la traffic nu au deloc grija de motociclisti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Decembrie 1, 2013 Autor Share Postat Decembrie 1, 2013 Frinari de urgenta cind ai de gind sa exersezi? Cu ce cauciucuri? Sau, mai bine astepti pria trinta datorata lipsei de aderentza si a proastei tehnici. Am observant ca 99% din incepatori, chiar si cei trecuti de 2 sezoane full, viseaza numai bricolaje, si neglijeaza complet ce spuneam mai sus. Toti pe idea ca lor nu li se intimpla, ca au grija. Da , au ei grija, dar alti participant la traffic nu au deloc grija de motociclisti. sigur nu acum, pe timp de iarna. Din pacate am facut-o chiar a doua zi, cand involuntar, am blocat roata fata. Noroc ca am eliberat-o la timp...Cauciucurile sunt "noi", DOT 2011 saptamana 40 si ceva daca nu ma insel. Legat de far, nu stiu daca o sa reziste la operatiune. Cred ca este putin fisurat. Are o pleoapa si cand am incercat sa o dezlipesc mi s-a parut ca este fisurat sub. Am incetat dar poate sa fie si "lipiciul". O sa ma conving cand ajung acasa...Sper sa fie ok fiindca m-am interesat si este undeva la 350E si SH sunt foarte rare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Ianuarie 27, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2014 (editat) as avea nevoie de cateva suruburi. fosta propietara probabil a zis ca sa o usureze putin. Totodata arcul din poza imi este rupt. Ceva idei?? Ma intereseaza in mod special arcul dar nici carenele nu as vrea sa zboare.. Multumesc! Editat Ianuarie 27, 2014 de styuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klaus88 Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 sub codita incearca sa ii pui un bradut de ala cum gasesti la interioare de masini,capitonaje.si eu am avut lipsa 2 si cu ei am rezolvat. http://img714.imageshack.us/img714/9735/22104545.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Martie 7, 2014 Autor Share Postat Martie 7, 2014 (editat) partenera de viata sa mi-a facut un cadou...de la K&N. Urmeaza uleiul insa nu ma decid daca 300V sau 7100. Si in asteptarea caldurii si a echipamentului, ne dam cu cel de snow. Glumesc, am venit de la munte si am zis sa dau o tura mica. Nefiind pornita de 2 luni si stand afara, bateria a murit. In schimb, a pornit surprinzator de repede impinsa. Apoi am lasat-o sa incarce putin dar mai mult ca sigur in aprilie o sa fie moarta din nou. Intre timp, http://jurnaldeghidon.blogspot.ro a depasit 5000 de vizualizari si am primit destul de multe feedbackuri pozitive. P.S Am gasit si suruburile si arcul de care aveam nevoie, urmeaza sa merg sa le iau. Editat Martie 7, 2014 de styuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 Filtru KN cromat ? Cat ai dat pe el ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Martie 10, 2014 Autor Share Postat Martie 10, 2014 (editat) Filtru KN cromat ? Cat ai dat pe el ? a fost ceva reducere de la 8* de lei la 65 cred. KN-303C nu ai putea sa iti dai cu parerea si despre ulei??? Merci!! Editat Martie 10, 2014 de styuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 300V sau 7100 ... oricum ambele se schimba la 5000 km. Daca turezi tare .. 300V ... e mai ... racing. Daca mergi normal ... 7100. Vascozitatea ... cand mergi tu ... ar merge 15w50 la tine ... 7100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Martie 10, 2014 Autor Share Postat Martie 10, 2014 ce inseamna turatii moderate?? este ok si pt escapade sau trebuie sa nu depasesc plaja de "moderate"? cei de la motul zic la 7100 10w40. de ce 15W**? merci! mai nou observ ca au scos de la recomandare 300v. acum chiar nu mai inteleg nimic. http://www.motul.com/ro/en/products/recommendation Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 (editat) Stil de mers pe circuit ... mai turat ... se schimba pe rosu .. etc. Acolo uleiul se schimba dupa fiecare cursa .. motorul nu e afectat. Pe strada ... la drum lung .. mergi lejer .. la forja .. maxim 12 .. si poate din cand in cand mai schimbi la 16. prin oras mers incet .. nu tragi de el asa tare ca in regim de curse. 7100 cand a iesit se adresa si se adreseaza SS urilor ... care merg pe strada. Ca si la cauciucuri ... sunt cauciucuri ptr SS uri .. de strada ... si circuit. De ce sa mergi cu cauciucuri de circuit pe strada ? Doar nu faci circuit din sosea. Cat despre vascozitati .. se aleg in functie de perioada anului in care mergi ... si uzura motorului. Uite un grafic aici in functie de temperatura-perioada. "Deci .. ma-ntelegi ?" Editat Martie 10, 2014 de BQGDDAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Martie 10, 2014 Autor Share Postat Martie 10, 2014 am inteles, sa traiti! mai mult ca sigur o sa raman la 7100 10w40. sper sa fie o decizie buna ca firma si "model"( ca vascozitate m-am lamurit). motorul are 39k km... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerozen Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Este o motocicleta deosebita,sa o stapanesti sanatos si grija mare la turatii,In privinta uleiului ti-as recomanda un Castrol Power 1 Racing 15w50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 (editat) am inteles, sa traiti! mai mult ca sigur o sa raman la 7100 10w40. sper sa fie o decizie buna ca firma si "model"( ca vascozitate m-am lamurit). motorul are 39k km... Cum iti spunea si TNG pe topicul R6 isitilor .. poti sa pui 15w50 ... Este nitel mai gros ... si pretabil ptr mobra ta. Si 10w40 .. tu decizi. Cat de 7100 in loc de 300V ... sa n-ai nici o grija ... 300V .. ofera protectie maxima ptr o perioada de timp scurta. Pe cand 7100 ... ofera aceeasi protecti .. un timp mai indelungat. Asta .. ptr stilul tau de mers. E ca la Tunning ... ori ai viteza maxima si nu prea ai demaraj .... ori ai demaraj .. si nu ai viteza maxima ...Trebuie gasit un echilibru. Editat Martie 11, 2014 de BQGDDAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerozen Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Vezi si tu pe youtube test comparativ bardahl,motul,casrol link Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Martie 12, 2014 Autor Share Postat Martie 12, 2014 @kerozen merci frumos pt apreciere. Din tabel si judecand dupa temperaturile din zona noastra, nu este inuti 50'ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 15w50 ul .. e si nitel mai gros fata de 10w40. Dar pune 5000 km 10w40, apoi 15w50 ... Motul 7100 ... Apoi 7100 ... Mai tarziu poate altele ... Vezi si tu pe youtube test comparativ bardahl,motul,casrol link Nu inteleg nimic .. Care ulei e mai bun ... in urma acestui test ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Aprilie 11, 2014 Autor Share Postat Aprilie 11, 2014 Pana la urma i-am luat 7100 10W40. Schimbat filtru+ulei, inlocuit arcul cel rupt, pus clipsurile de sub sa asa cum mi-a zis aici cineva(de tapiterie auto). Mai am nevoie de un surub pentru partea inferioara a carenei. Intre timp i-am luat si un kit de intretinere al lantului pe care sper sa il folosesc in seara asta daca vremea permite sau maine. De sambata trecuta avem si asigurarea valabila si gata 500 km. Intre timp ne-a oprit si politia cu fiola si R.A.R-ul din care, din fericire, am iesit doar cu aproximativ 30 min pierdute. Va urma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.