Sari la conținut

YAmaha R6


styuk
 Share

Postări Recomandate

Pana la urma i-am luat 7100 10W40. Schimbat filtru+ulei, inlocuit arcul cel rupt, pus clipsurile de sub sa asa cum mi-a zis aici cineva(de tapiterie auto). Mai am nevoie de un surub pentru partea inferioara a carenei. Intre timp i-am luat si un kit de intretinere al lantului pe care sper sa il folosesc in seara asta daca vremea permite sau maine. De sambata trecuta avem si asigurarea valabila si gata 500 km. Intre timp ne-a oprit si politia cu fiola si R.A.R-ul din care, din fericire, am iesit doar cu aproximativ 30 min pierdute. Va urma!

Rar ul .. ce voia ?

 

Toba ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 65
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

la toba nu s-au uitat. Lumini, serie, dimensiuni roti, fiola. La mine doar atat. Pt mine a fost pierdere de timp ca am avut totul ok dar tot opreau si gaseau ba roti, ba tobe, ba alcool chiar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La motorete turate pina la 15 000tr/min, se pune ulei cit mai performant, si sa fie mai gros. De ce? La turatii foarte mari, temperatura din motor creste foarte mult. Trebuie cit mai aditivat, stiu deja 2 motorete, tot R6 , care au pus Motul 7100 si nu mai intra in treapta de viteza cind se incalzea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu momentan nu am patit-o si am aproape 1k de km, dar poate si pt ca nu o urc decat foarte rar peste 10k de ture. Pe viitor, ce ai recomanda?

 

P.S Se poate sa scot consum de 4,5l-5l/100km la mers decent 110-6k ture/treapta a 6a?? Intreb ca astazi citeam pe aici cum cineva zicea de consum si m-am gandit sa imi calculez si eu, si dupa calculele mele asa iese... Stiu ca poate pare idioata intrebarea si ca rapoartele in cutie difera de la motor la motor, dar se poate ca una sa aiba 110 si alta 200 la aceeasi turatie si treapta de viteza? Repet, comparatia este idioata si aberata, dar vreau sa stiu daca este ok sa aiba a mea 110km/h la 6k ture in treapta a 6a. Tin minte cifrele astea ca dupa asta ma luam la inceput sa nu mai incerc sa ii dau a 7a :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu momentan nu am patit-o si am aproape 1k de km, dar poate si pt ca nu o urc decat foarte rar peste 10k de ture. Pe viitor, ce ai recomanda?

 

P.S Se poate sa scot consum de 4,5l-5l/100km la mers decent 110-6k ture/treapta a 6a?? Intreb ca astazi citeam pe aici cum cineva zicea de consum si m-am gandit sa imi calculez si eu, si dupa calculele mele asa iese... Stiu ca poate pare idioata intrebarea si ca rapoartele in cutie difera de la motor la motor, dar se poate ca una sa aiba 110 si alta 200 la aceeasi turatie si treapta de viteza? Repet, comparatia este idioata si aberata, dar vreau sa stiu daca este ok sa aiba a mea 110km/h la 6k ture in treapta a 6a. Tin minte cifrele astea ca dupa asta ma luam la inceput sa nu mai incerc sa ii dau a 7a :)))

E am scos la gsxr 600(srad) un consum mediu de 5,7 la o viteza de pana in 120 pe distanta bucuresti-pitesti.Motorul era destul de incarcat,caci ma avea pe mine(95 kg),o pasagera si bagaje.Dar acum sa fim sinceri...vrei sa scoti un consum bun,orienteaza-te catre ceva in 2 pistoane si mai domoala:CB500,GS 500,etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E am scos la gsxr 600(srad) un consum mediu de 5,7 la o viteza de pana in 120 pe distanta bucuresti-pitesti.Motorul era destul de incarcat,caci ma avea pe mine(95 kg),o pasagera si bagaje.Dar acum sa fim sinceri...vrei sa scoti un consum bun,orienteaza-te catre ceva in 2 pistoane si mai domoala:CB500,GS 500,etc...

chiar nu ma intereseaza consumul in mod clar,dar daca se poate sa iasa mic, de ce nu??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar nu ma intereseaza consumul in mod clar,dar daca se poate sa iasa mic, de ce nu??

In primul rand ca sa iasa asa,pune-o la punct:filtre noi(mai ales cel de aer),bujii,carburatia facuta ca la carte(curatare-sincronizare),etrierii servisati bine,lant intretinut si vei vedea diferenta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Mi-am dat seama ca a trecut ceva timp de cand nu am mai scris pe aici. Mare lucru nu s-a mai schimbat la motocicleta, doar numarul de pe bord creste constant...

Intre timp s-a schimbat uleiul si semeringurile in furca. Incepuse telescopul stanga sa planga incet dar sigur si nu voiam sa ajunga pe disc sa facem alte tampenii...

In schimb, am reusit totusi sa fac o tampenie. Mi-am luat si eu botezul...Da, am cazut.

Circumstante:

- 4 P.M, intunecat destul de rau

-mai

-frig

-echipament: casca, geaca, manusi

-ploaie

-linie de tramvai.

-viteza mica spre foarte mica

 

Cauza:

-cauciuc pe fier

-inclinare(destul de mica, dar existenta)+accelerare

 

Damageuri:

-capac alternator(nu foarte rau)+carena(putin)+capat ghidon(putin mai mult) julite

-picior stang julit si muschiul putin lezat, schiopatat cam o saptamana

 

Doar ce plecasem de pe loc si am virat peste liniile de tramvai. Stiu exact ca abia apucasem sa ii dau a doua in 5 metri, deci nu ma-m dus ca dementul in treapta intai.

 

Calatorii lungi nu am mai facut, o folosesc zilnic pt deplasare.

 

In schimb, partea interesanta este ca, am ajuns cu ea pe circuit. Ne-am adunat mai multi si am mers pe minicircuitul de la Arad unde ne-am dat sub indrumarea lui Pascota. Destul de interesant si de palpitant.

 

Cam atat am facut ce merita marcat, in rest incerc sa invat zilnic din situatiile pe care le intalnesc.

 

post-68528-0-89058000-1406632466_thumb.jpg

post-68528-0-65601500-1406632475_thumb.jpg

post-68528-0-74568400-1406632492_thumb.jpg

 


» Post actualizat in 29 Jul 2014 11:30

post-68528-0-20617300-1406633395_thumb.jpg

post-68528-0-42853700-1406633407_thumb.jpg


» Post actualizat in 27 Aug 2014 09:26

Din weekend, prostovana are si alarma. De acum dorm putin mai linistit mai ales ca are si pager si suna destul de tare. Alarma este montata de mine si pt a evita eventualele probleme, nu am legat si pornirea la distanta. M-am rezumat doar la partea cu adevarat practica. O atingi sau o inclini, suna si semnalizeaza. Totodata am fost si acasa impreuna si astazi o sa implineasca...43000 km din care 5000 facuti impreuna. :alcy: :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...

A trecut ceva timp de cand nu am mai zis nimic pe aici. Am inceput sezonul la jumatatea lui februarie, am schimbat ulei, filtrul si am schimbat semighidonul indoit in urma trantei luate anul trecut. Intre timp am ajuns la 44k km impreuna(anul trecut la jumatatea lui sept gata asigurarea, de data aceasta mi-am facut pe un an) si mi-am luat costum complet. :D

 

Va doresc un sezon fara incidente.

post-68528-0-89758700-1429704446_thumb.jpg

post-68528-0-73551400-1429704454_thumb.jpg

post-68528-0-41686100-1429704585_thumb.jpg

Editat de styuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Inca o mie adunata. In weekendul prelungit ce tocmai a trecut am depasit pragul de 45000km. Am facut o tura scurta pe trasul Timisoara - Resita - Valiug - Slatina-Timis - Baile-Herculane si retur pe Caransebes-Lugoj. TransSemenic este superb, asfalt nou, curbe stranse si probabil dupa ceva ploi sanatoase o sa se curete si de nisipul de pe unele portiuni. Fraiera a mers perfect si din nou a reusit sa ma uimeasca prin consum. Cu pasager si bagaje a scos 4,9l de la plin la plin.

P.S Am ajuns si pe minicircuitul de la Arad acum cateva saptamani la a doua editie a cursului de pilotaj.

 

post-68528-0-89484400-1433326557_thumb.jpg

post-68528-0-05137700-1433326606_thumb.jpg post-68528-0-90145900-1433326630_thumb.jpg post-68528-0-83495600-1433326824_thumb.jpg

 

 

Editat de styuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut mai devreme pe topic ca vorbeai de anvelope "noi" cu dot 2011. Mi se pare un dot cam vechi. Eu nu as merge cu dot mai vechi de 2 ani, indiferent. Nu stii unde a fost depozitata anvelopa, in ce conditii si ce s-a inamplat. Chiar daca e "noua" si e veche deja si-a pierdut muult din potenta.

 

Apoi, iti recomand, sa vezi Twist of the Wrist (il gasesti pe youtube). Acolo sunt foarte multe lucruri interesante pe care ORICE pilot ar trebui sa le stie. Stiu un baiat care merge de 7 ani si nu a auzit pana acum de contravirare si nu se tinea vreodata cu genunchii de rezervor.

 

Si sa inveti sa iei curbe, cum zice JAGI! Niciodata nu stii cand apare ceva intr-o curba si trebuie sa strangi o trasa sau sa largesti o trasa foarte tare, foarte rapid :)

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, cauciucurile sunt cam vechi. Probabil o sa fie schimbate curand. Legat de film, l-am vazut acum ceva timp. Am vazut si eu unde gresesc dupa ce m-am uitat la filmulet. Mai trebuie exersat. Inca nu am ajuns la 10k km si nici 2 sezoane intregi. Pe strada evit sa merg tare iar pe circuit am fost de 2 ori. Imi place foarte mult motoreta asta dar cand o sa o schimb sigur o sa fie pe un enduro-touring. Pana atunci mai am multe de invatat si km de facut. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...