Sari la conținut

YAmaha R6


styuk
 Share

Postări Recomandate

Cu faza scurta legal ... obligatoriu .. ca motociclist, mergi si ziua si noaptea prin oras si in afara.

 

Tot ziua ... faza lunga ... oras/afara.

 

Noaptea ... afara ... nu orbesti lumea degeaba ... mergi in regim normal ...



Vei fi mai vizibil ..

 

Nu e o regula .. e o solutie ..care te poate salva ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 65
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare!

 

Vreau sa pun alarma pe asta mica. Momentan sunt linistit, este acasa, in siguranta. Insa la primavara revine in Timisoara si chiar daca este o camera video care "bate" exact pe ea, tot imi este teama. Prefer sa nu plece fara mine chiar daca sunt sanse mari sa gasesc hotul(sau asa consider eu). Am cautat si as opta pentru o alarma cu tracker si anunt prin SMS. Dar ce model? Am vazut si cateva filmulete...dar sunt de la vanzator. Cateva pareri obiective m-ar ajuta.

Dupa echipament, revizie si alarma o sa urmeze un kit xenon si daca tot desfac blocul de lumini m-ar incanta si un angel eyes(gen ca cel in poza). Se poate pe modelul meu? A facut cineva? Multumesc!

 

P.S un link catre informatii legate de kiturile xenon(componente, modele, ce modificari implica(daca implica) ) m-ar ajuta enorm.

 

post-68528-0-33500500-1383476888_thumb.jpg

Editat de styuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Voi ati citit vre-o data ce scrieti? Voi spuneti ca nu este bine sa te urci stresat dar voi cu buna stiinta stresati(speriati) pt toata lumea. Prietene daca te urci pe motor de fiecare data cu gandul ca va fi ultima data atunci cred ca cel mai bine este sa vinzi motocicleta asta si sa uiti de motoare. Nu vreau sa te sperii ca restul pt ca si eu sunt incepator ... dar daca asta este teama ta ... si daca esti constient ca o sa cazi ... nu pot sa cred decat ca esti inconstient. Nu cred ca am cunoscut motociclist care sa plece la drum asa ca tine ... cu ideile astea ... si mie imi este frica DAR frica asta ma face sa fiu super atent nu sa gandesc ca ar fi ultima data cand ma urc pe motor sau ca in urmatorii 50 m imi rup picioarele.

Cea mai mare calitate a unui om este sa isi vada/masoare puterile si reflexele sale ... daca vezi ca nu este de tine mai bine renunta sau schimba ceva ... legat de R6 si statistici ... pai R6 a fost cel mai vandut ss si de aici si normal ca cele mai multe accidente au fost cu R6. R6 este un fel de BMW al motoarelor ... sunt o gramada de persoane care au inceput pe R6 si sunt tot pe R6 sanatosi si sunt o gramada de persoane care au inceput pe scuter si sunt de mult statistici.... daca dai cu capul de asfalt la 20 km/h fara casca esti pa ... iar cazatura de pe un motor de 34hp sau unu de 134 hp la 100 km/h este aceeasi ... sa nu ai impresia ca un motor mai slab iti asterne iarba in fata ... singurul avantaj la cel cu putini hp este ca iti domoleste "barbatia si jmecheriile" din capul tau.

Asfalt uscat si lasa negativismul asta ... nu isi are rostul gandirea asta ... sau nu isi are rostul motorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca nu m-am facut inteles sau m-am exprimat gresit. ideea este ca sunt constient de riscurile la care ma expun...iar cand vad cazuri cand cineva intoarce in fata ta din senin, ma gandesc ca mi se poate intampla. Din punctul meu de vedere, mi se pare inconstienta sa mergi cu premisa "Mie nu mi se poate intampla"(si nu ma refer doar la moto). Sa iti dau un exemplu de "stay alert"(dar nu crispat). Mergeam spre casa(dupa o luna de la cumpararea motocicletei) si era drum drept. Cred ca aveam undeva la 120 +/- cand vad doi maidanezi(unul trecea strada si unul era pe margine). Evident ca ma infig in frane fiindca ma asteptam sa se intoarca. Cand am ajuns in dreptul lor(find in frana), cel de pe margine s-a decis sa treaca si el. Cred ca i-am atins varful cozii(si nu glumesc). M-am tras cand am putut dar venea masina de pe contrasens. Daca ma gandeam ca a trecut si nu se intoarce si ajungeam cu viteza initiala era mai nasol. Sau in aceleasi conditii dar cu viteza initiala poate ca treceam inainte ca celalalt sa treaca starada... Weekend fain sa ai!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca erai asa de alert .. prietene ... la viteza aia ai scuze doar daca mergeai pe autostrada ... si acolo mai greu cu maidanezii si cu venitul din fata a masinilor pe aceiasi strada cu tine ...

Problema ta si a celor care au ss este ca confundati strada cu pista .. si ca aveti impresia ca daca e ss trebuie sa mearga cel putin dublu fata de legal ... ca tie iti pare safe 120+/- in oras .. ca tu esti atent ,etc. Prietene 99,99% mor sau se soimanesc datorita vitezei ... ca vezi tu daca unu intoarce "in fata ta" cand tu ai doar 150 km/h iti cam trebuie 5 secunde sa parcurgi 200 m ... pai in oras 200 metri e ceva distanta prietene si omu ala daca crede ca tu mergi legal cu 50 km/h apreciaza ca are timpul necesar sa intoarca (chiar daca nu e legal el nu crede ca asta iti va pune viata in pericol pentru ca tu esti departe si el nu are habar ca tu vii ca o torpila). Toti i blamati pe "conservari" ca nu sunt atenti ... si ca se cred stapanii soselelor ... dar voi cum mergeti? Tu ce respect ai fata de cei din trafic daca faci slalom printre ei cu 120 km/h ?

Hai sa iti povestesc si eu ceva frumos = Un prieten de-al meu a facut intr-o zi un accident cu masina cu un tigan ... acum cum toti stiti la tigani totul se judeca (asta dupa parerea lor) dupa legea lor ...si prietenul meu este chemat la judecata tiganeasca unde i se atrage atentia din start ca ESTE FOARTE CORECTA ACEASTA JUDECATA. Acum "judecatorul" in intreaba pe tovarasul meu " cum s-a intamplat romane?" ... el raspunde " mergeam pe drum cu prioritate si el mi-a iesit in cale fara sa-mi acorde prioritate... etc" ... "judecatorul" il intreaba si pe tigan "ia zi ma si tu cum a fost" ... tiganu :" bulibasa eu veneam de la gagica si rumanu asta mi-a iesit in fata cand ma duceam acasa.. etc".

Dupa ce termina "judecatorul" ia hotararea scurt si la obiect "Romane tu esti vinovat ... ce cautai la ora aia pe strada? ... de ce nu ai oprit daca l-ai vazut pe asta ca nu e atent? ... el se ducea acasa la nevasta obosit si uite ca nu a fost atent ,el avea o scuza, tu de ce nu ai fost atent?"

Cam asa si tu cu acei caini ... ce te astepti sa faca 2 caini in strada cand vii cu un motor la 120 (deci ceva zgomot)? .. sa se dea la o parte ca tu te duci acasa si oricum ce cautau ei in fata ta?

Ciao ... si weekend frumos si tie ... si tine minte daca ai M5 nu trebuie sa-i dai 300 prin centru ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Vreau sa pun alarma pe asta mica. Momentan sunt linistit, este acasa, in siguranta. Insa la primavara revine in Timisoara si chiar daca este o camera video care "bate" exact pe ea, tot imi este teama. Prefer sa nu plece fara mine chiar daca sunt sanse mari sa gasesc hotul(sau asa consider eu). Am cautat si as opta pentru o alarma cu tracker si anunt prin SMS. Dar ce model? Am vazut si cateva filmulete...dar sunt de la vanzator. Cateva pareri obiective m-ar ajuta.

Dupa echipament, revizie si alarma o sa urmeze un kit xenon si daca tot desfac blocul de lumini m-ar incanta si un angel eyes(gen ca cel in poza). Se poate pe modelul meu? A facut cineva? Multumesc!

 

P.S un link catre informatii legate de kiturile xenon(componente, modele, ce modificari implica(daca implica) ) m-ar ajuta enorm.

 

attachicon.gifr6s010.jpg

 

Se poate ...

 

Asta e angel eyes ... dar moto in cauza e r6 03 ..

 

Cauta angel eyes ptr r6 00-02 ... si se poate si fara sa schimbi farul si sa pui lupe.

 

E un inel ... cu led .. atat ..

 

In schimb .. mare atentie cand pui sticla la loc .. sa nu aiba loc sa se infiltreze apa ..

 

Apoi se abureste ...

 

Mai sunt si cu defect din fabrica ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@calimero total de acord. Asa este!

 

si app, problema ta si a celor ca tine este ca ne bagati pe toti in aceeasi oala. Asa-i romanul...

 

@bqgdan tocmai asta este problema,ca nu am gasit decat pt modele mai noi de 2002... o sa mai insist. Merci de informatie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Angel eyes astea se pot face foarte usor ...

 

si le faci ce dimensiune vrei si ce forma ...

 

Iti sugerez sa te uiti si la devil eyes ..

 

E acea pleopa de led ca la Seria 5 bmw.

 

p4020102.jpg

Editat de BQGDDAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frinari de urgenta cind ai de gind sa exersezi? Cu ce cauciucuri? Sau, mai bine astepti pria trinta datorata lipsei de aderentza si a proastei tehnici. Am observant ca 99% din incepatori, chiar si cei trecuti de 2 sezoane full, viseaza numai bricolaje, si neglijeaza complet ce spuneam mai sus. Toti pe idea ca lor nu li se intimpla, ca au grija. Da , au ei grija, dar alti participant la traffic nu au deloc grija de motociclisti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frinari de urgenta cind ai de gind sa exersezi? Cu ce cauciucuri? Sau, mai bine astepti pria trinta datorata lipsei de aderentza si a proastei tehnici. Am observant ca 99% din incepatori, chiar si cei trecuti de 2 sezoane full, viseaza numai bricolaje, si neglijeaza complet ce spuneam mai sus. Toti pe idea ca lor nu li se intimpla, ca au grija. Da , au ei grija, dar alti participant la traffic nu au deloc grija de motociclisti.

sigur nu acum, pe timp de iarna. Din pacate am facut-o chiar a doua zi, cand involuntar, am blocat roata fata. Noroc ca am eliberat-o la timp...Cauciucurile sunt "noi", DOT 2011 saptamana 40 si ceva daca nu ma insel.

Legat de far, nu stiu daca o sa reziste la operatiune. Cred ca este putin fisurat. Are o pleoapa si cand am incercat sa o dezlipesc mi s-a parut ca este fisurat sub. Am incetat dar poate sa fie si "lipiciul". O sa ma conving cand ajung acasa...Sper sa fie ok fiindca m-am interesat si este undeva la 350E si SH sunt foarte rare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

as avea nevoie de cateva suruburi. fosta propietara probabil a zis ca sa o usureze putin. Totodata arcul din poza imi este rupt. Ceva idei?? Ma intereseaza in mod special arcul dar nici carenele nu as vrea sa zboare.. Multumesc!

post-68528-0-84904200-1390859390_thumb.jpgpost-68528-0-21920700-1390859404_thumb.jpgpost-68528-0-75021800-1390859420_thumb.jpg

Editat de styuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

partenera de viata sa mi-a facut un cadou...de la K&N. Urmeaza uleiul insa nu ma decid daca 300V sau 7100.

 

post-68528-0-74277000-1394200498_thumb.jpg

 

Si in asteptarea caldurii si a echipamentului, ne dam cu cel de snow. Glumesc, am venit de la munte si am zis sa dau o tura mica. Nefiind pornita de 2 luni si stand afara, bateria a murit. In schimb, a pornit surprinzator de repede impinsa. Apoi am lasat-o sa incarce putin dar mai mult ca sigur in aprilie o sa fie moarta din nou.

 

post-68528-0-90197000-1394200682_thumb.jpg

 

Intre timp, http://jurnaldeghidon.blogspot.ro a depasit 5000 de vizualizari si am primit destul de multe feedbackuri pozitive.

 

post-68528-0-45589500-1394200860_thumb.jpg

 

 

P.S Am gasit si suruburile si arcul de care aveam nevoie, urmeaza sa merg sa le iau.

Editat de styuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtru KN cromat ?

 

Cat ai dat pe el ?

a fost ceva reducere de la 8* de lei la 65 cred. KN-303C

 

nu ai putea sa iti dai cu parerea si despre ulei??? Merci!!

Editat de styuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

300V sau 7100 ...

 

oricum ambele se schimba la 5000 km.

 

Daca turezi tare .. 300V ... e mai ... racing.

 

Daca mergi normal ... 7100.

 

Vascozitatea ... cand mergi tu ... ar merge 15w50 la tine ... 7100.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce inseamna turatii moderate?? este ok si pt escapade sau trebuie sa nu depasesc plaja de "moderate"? cei de la motul zic la 7100 10w40. de ce 15W**? merci!



mai nou observ ca au scos de la recomandare 300v. acum chiar nu mai inteleg nimic.

 

http://www.motul.com/ro/en/products/recommendation

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stil de mers pe circuit ... mai turat ... se schimba pe rosu .. etc.

 

Acolo uleiul se schimba dupa fiecare cursa .. motorul nu e afectat.

 

Pe strada ... la drum lung .. mergi lejer .. la forja .. maxim 12 .. si poate din cand in cand mai schimbi la 16.

 

prin oras mers incet .. nu tragi de el asa tare ca in regim de curse.

 

7100 cand a iesit se adresa si se adreseaza SS urilor ... care merg pe strada.

 

Ca si la cauciucuri ... sunt cauciucuri ptr SS uri .. de strada ... si circuit.

 

De ce sa mergi cu cauciucuri de circuit pe strada ? Doar nu faci circuit din sosea.

 

Cat despre vascozitati .. se aleg in functie de perioada anului in care mergi ... si uzura motorului.

 

Uite un grafic aici in functie de temperatura-perioada.

 

"Deci .. ma-ntelegi ?"

 

Temp-vs-viscosity-chart.jpg

Editat de BQGDDAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles, sa traiti! mai mult ca sigur o sa raman la 7100 10w40. sper sa fie o decizie buna ca firma si "model"( ca vascozitate m-am lamurit). motorul are 39k km...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles, sa traiti! mai mult ca sigur o sa raman la 7100 10w40. sper sa fie o decizie buna ca firma si "model"( ca vascozitate m-am lamurit). motorul are 39k km...

Cum iti spunea si TNG pe topicul R6 isitilor .. poti sa pui 15w50 ...

 

Este nitel mai gros ... si pretabil ptr mobra ta.

 

Si 10w40 .. tu decizi.

 

Cat de 7100 in loc de 300V ... sa n-ai nici o grija ...

 

300V .. ofera protectie maxima ptr o perioada de timp scurta.

Pe cand 7100 ... ofera aceeasi protecti .. un timp mai indelungat.

 

Asta .. ptr stilul tau de mers.

 

E ca la Tunning ... ori ai viteza maxima si nu prea ai demaraj .... ori ai demaraj .. si nu ai viteza maxima ...Trebuie gasit un echilibru.

Editat de BQGDDAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15w50 ul .. e si nitel mai gros fata de 10w40.

 

Dar pune 5000 km 10w40, apoi 15w50 ... Motul 7100 ...

 

Apoi 7100 ...

 

Mai tarziu poate altele ...



Vezi si tu pe youtube test comparativ bardahl,motul,casrol link

Nu inteleg nimic ..

 

Care ulei e mai bun ... in urma acestui test ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Pana la urma i-am luat 7100 10W40. Schimbat filtru+ulei, inlocuit arcul cel rupt, pus clipsurile de sub sa asa cum mi-a zis aici cineva(de tapiterie auto). Mai am nevoie de un surub pentru partea inferioara a carenei. Intre timp i-am luat si un kit de intretinere al lantului pe care sper sa il folosesc in seara asta daca vremea permite sau maine. De sambata trecuta avem si asigurarea valabila si gata 500 km. Intre timp ne-a oprit si politia cu fiola si R.A.R-ul din care, din fericire, am iesit doar cu aproximativ 30 min pierdute. Va urma!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...