Sari la conținut

Say hello to my little friend


danny_vlad
 Share

Postări Recomandate

post-65009-0-38445400-1383045597_thumb.jpgIncerc de ceva vreme sa imi scarpin creierul mononeural, sa gasesc cuvintele potrivite pentru a il descrie.

Pe linie obiectiva, el este un Ducati Monster 620ie, un negrotei Italian nascut in 2003, ce a emigrat in Romania in mai 2013.

Subiectiv vorbind,imi plac fiarele astea inca de cand aveam 3-4 ani si imi spunea tata: pustiu, hai sa te plimb! ......Avea un hoinar negru pe vremea aia.

Apoi, a venit timpul cand am inceput sa ma gandesc serios la ideea de a avea una doar a mea, se intampla undeva prin 2009.

Am fost si sunt atras foarte mult de spiritul si ideea Ducati, acela de a face un singur lucru , Motociclete si ATAT, nu sunt nici cele mai frumoase, nici cele mai rapide, dar au ceva special, o traditie, o emotie. Si nimic nu e mai potrivit pentru un start in viata asta ca un Monster. Din motive personale, nu am putut lua permisul pana in 2011, moment cand, pe parcusul scolii, am simtit ca sunt cel mai fericit din lume. Probleme financiare, m-au tinut departe de asta inca doi ani, perioada, in care doare asta visam, documentari peste documentari, vizionat A twist of the wrist de nenumarare ori, filmulete, si toate acareturile.
Punctul culminanat a venit atunci cand, in primara lui 2013 la un calcul al bugetului pus deoparte, si o vizioare a pietei, am realizat ca in sfarsit POT face pasul asta. Si atunci a inceput nebunia in capul meu. Dupa cateva luni de cautari bezmetice, am gasit unul, la Cluj, proaspat ajuns din Italia.

Cred ca toti am trecut prin acel moment, cand dupa o asteptare atat de lunga, ceea ce iti doresti, VISEZI de atat vreme, e coborat usor pe rampa si atinge cu gumele de asfalt sub ochii tai....EXTAAAZ. Eram la birou cand s-a intamplat asta, i-am pus o mana pe pe rezervor si i-am zis: gata! Esti al meu! O sa ne distram Grozav impreuna! Uitandu- ma la el, cu coada ochiului am realizat ca parcarea era goala ( era 08:00, normal ca era goala, toti ceilalti soseau incepand cu 08:30, doar eu am fost atat de tembel incat sa ajung acolo la 07:00, asteptandu-l pe el). Nu am putut sa ma abtin, l-am incalecat, cu o emotie GROAZNICA, si am plecat usor in cateva ture de parcare. Ii spuneam in gand: Ha!! Chiar esti bland! Acum clar o sa ne intelegem bine!

Au urmat apoi, emotiile primelor iesiri, primul contact cu traficul, care nu a fost atat de Horror pe cat ma asteptam ( cred ca a cantarit foarte mult experienta ce o aveam cu masina).

Dupa cateva iesiri scurte in miez de noapte, pentru a ne cunoaste, si pentru ca deja ardeam amandoi de nerabdare sa evadam din jungla orasului, am zis sa il il pun cat de cat la punct, schimbat lichide si toate cele.

Chiar daca aveam deja km buni facuti in oras, ideea de a iesi in camp deschis, in mintea mea, aveam senzatia ca e ca si cum as lua-o de la zero.

Ne-am luat inima in dinti si am decis sa mergem ACASA! Traseu: A1( Pitesti) - Slatina- Dragasani ( ACASA) 250 km. Aveam in suflet o placere entuziasmanta amestecata cu frica, chiar daca era un traseu ce il facusem de sute de ori pana acum cu masina.

Era sambata, 03.august, ora 06:30 cand am pornit pe drum. Inima imi batea atat de tare incat simteam cum ma impinge in spate, intr-un final cred ca s-a sincronizat cu ritmul V2-ului, ca n-am mai simtit nimic.
Drumul a fost de vis, nici foarte cald nici foarte frig, cu soarele in spate, putandu-ne privi umbra plutind pe asfalt in fata noastra. Ne-am sincronizat perfect, atat la viteza de croaziera de 140km/h (impusa in mare parte de absenta unui parbriz, dar si din dorinta de a savura tot drumul), dar si pe visajele si vaile dintre Pitesti si Slatina. Am fost totusi suprins, de faptul ca nu obosisem, imi facusem deja in minte planul de a face cel putin 2 opriri, dar singura oprire ce am facut-o, a fost din dorinta de a nu lasa acest prim traseu neimortalizat! Pozitia este absolut fenomenala, devenind obositoare doar atunci cand treci de 140 km/h ( lucru ce l-am aflat ulterior cand am decis sa vad care ii sunt limitele, fix 200, mai mult decat suficient pentru mine, si pentru clasa lui).

Si de atunci am adunat impreuna aproximativ 3000 km, si ne intelegem perfect.

Cunoscandu-l, cred ca pot sa imi permit sa ii fac o scurta caracterizare:
- Confortabil (pentru stilul meu de mers si ceea ce vreau eu de la el).
- Docil ( Nu a fost nici un moment in care sa ma ia prin surprindere, indiferent de cat de tare l-am calcat pe coada, are dozat foarte bine cuplul de la ture foase si foarte liniar).
- Econommic ( n-am reusit sa il urc mai mult de 5,5l/100 ever)
- Fiabil ( Chiar daca nu asta face renumele DUCATI, mie nu mi-a creat nici cea mai mica problema in acest timp).
Planul este ca in pauza ce urmeaza, sa il supun catova operatii estetice, nu pentru ca nu imi place "despre" el, ci pentru ca merita.
Las si doua poze cu el, poate isi gasesete prietena, nu pun mai multe ca e timid nebunul.

Prima este el cand ma astepta linistit sa termin munca si sa ma duca acasa. Si cea de a doua este din primul drum ACASA.

post-65009-303353_thumb.jpg

Editat de danny_vlad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ MetalMan& Liviu_m2002 : Multumesc! Sa fie! Cred ca asta e ceea ce ne dorim cu totii, pentru fiecare dintre noi, si pentru toti "fratii de suferinta" !

 

Observ ca, din pacate totusi s-au strecurat cateva greseli de scriere, si nu mai pot edita. Rog un moderator sa corecteze, daca se poate si daca acest lucru este deranjant! Ms.

Editat de danny_vlad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ b52izgodlike: Nu-mi rasuci si tu cutitul in rana!! :baldy: toata vara m-am chinuit sa ajung macar o singura data sa va cunosc, dar din pacate termin programul de munca undeva la 18:30 si pana ajung din Pantelimon la Academie....imi sap singur groapa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tinand cont ca, in ultima vreme am mai rarit-o cat de cat cu iesirile, m-am gandit sa imi fac timp, sa incep sa ii fac mici modificari, ce le doream inca de cand a ajuns pe mainile mele. Prima si singura concluzionata pana in momentul de fata.......Indepartarea unui element ce pentru unii, reprezinta o caracteristina unica Monster :P , si anume codita.

 

Operatiunea asta, implica la randul ei, multe alte adaptari, pentru ca ea pe langa desing, reprezinta suport de prindere pentru: stop, semnale, lampa numar si suport de numar. Si trebuiau gandite foarte bine variantele alternative de prindere, inainte de a lua cea mai importanta, fara cale de intoarcere si plina de remuscari masura, scurtarea cadrului cu aproximativ 10 cm.

Am pornit din start constient de ideea ca o sa fie multe modificari si variante pana o sa ajunga la forma dorita de mine.

 

Dupa munca, am oprit la garaj, inarmat cu multa rabdare, flex, bormasina si o gramada de acareturi ce le-am considerat necesare.

Desfacut codita si demontat toate cele de pe ea.. facut insemnari pe cadru, cu mare grija sa nu fac semne suplimentare pe el, adancit putin punctul de plecare cu o panza de bomfaier, sa elimin riscul de imi aluneca flexul aiurea pe cadru si sa fac vreo tampenie :kick: si sa ma strang de gat singur apoi .

 

Bag flexul in priza, il cuplex putin de test sa vad ca merge ok.... moment in care "tampitu" cred ca a ramas putin perplex :eek: , vazandu-ma ca ma apropii cu flexul de fundu lui. Totul a mers struna! si prima faza arata cam asa

 

 

post-65009-0-14210500-1383119349_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apoi trebuia sa montez pe ea, toate chestiunile ce erau initial prinse pe codita. Stopul a fost primul la care m-am oprit, am facut un suport pt el, ce-a mai grea parte a fost sa dau gaurile de prindere, sa pice centrat sub sa, pozitia de a da semnele fiind aproape imposibila cu saua montata. dar cu multe insistente a reusit. planul pentru seara aia mai cuprindea si gasirea unei modalitati de prindere a suportului de numar original. Rezolvat si asta, rezultand cam asa ceva



Ulimul lucru ce nu imi dadea pace, era daca sa mai montez sau nu semnalele originale, pana in momentul in care imi soseste stopul pe led cu semnale incluse, asta insemnand, sa o tin in garaj departe de asfalt toata perioada asta. Nuuuuuuu! Asa ca am cautat o solutie provizorie de prindere pana atunci, rezultand asta:



Si cum o nebunie da in alta, dintr-o eroare de calcul, suportul de numar a iesit prins putin cam aproape de anvelopa, cu pasager apropiindu-se vertiginos de aproape de aceasta.

Aseara am decis sa fac un alt suport, care sa imi ridice numarul foarte aproape de stop. Problema cea mai pregnanta era sa ii gasesc un punct de prindere suficient de solid, sa nu ma trezesc ca imi zboara. Am gasit o solutie, dar nu sunt pe deplin multumit de "dansa" dar fiindca se facuse deja tarziu, si astazi era si de munca, am decis sa o reportez pentru weekend, cel mai important e ca e sigura, dar nu foarte estetica, si ca pot sa il scot la plimbare

El in momentul de fata se prezinta cam asa:

 

post-65009-0-30258700-1383119830_thumb.jpg

post-65009-0-95913100-1383120032_thumb.jpg

post-65009-0-36006700-1383120491_thumb.jpg

post-65009-0-85735200-1383120502_thumb.jpg

Editat de danny_vlad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ b52izgodlike: Nu-mi rasuci si tu cutitul in rana!! :baldy: toata vara m-am chinuit sa ajung macar o singura data sa va cunosc, dar din pacate termin programul de munca undeva la 18:30 si pana ajung din Pantelimon la Academie....imi sap singur groapa!

 

Pai, de la 18:30 din Pantelimon la 18:45 esti deja la academie :D si baietii stau cam de obicei pana pe la 19 - 19:30 apoi pleaca in plimbare scurta catre un bar / pub la un mic o bere si cam aia e

 

Cat despre scurtarea coditei : o sa ai urmatoarea problema : ploaie / ud pe jos -> o sa fi ud pe spate de la poponeata pana la ceafa :D Cat despre semnale, mai bine cautai un stop cu semnale incluse, pe led, cum am eu, si scapai de prinderi si modificari etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, de la 18:30 din Pantelimon la 18:45 esti deja la academie :D si baietii stau cam de obicei pana pe la 19 - 19:30 apoi pleaca in plimbare scurta catre un bar / pub la un mic o bere si cam aia e

 

Cat despre scurtarea coditei : o sa ai urmatoarea problema : ploaie / ud pe jos -> o sa fi ud pe spate de la poponeata pana la ceafa :D Cat despre semnale, mai bine cautai un stop cu semnale incluse, pe led, cum am eu, si scapai de prinderi si modificari etc

Din motive de job, nu pot merge cu mobra la munca, avand nevoie de masina de servici pentru diverse treburi, si e necesar un drum pana la garaj sa il iau pe "Nenea" de acolo, tocmai in Drumul Taberei. Cat despre stopul pe led cu semnale....am zis, e deja comandat, astept sa imi soseasca, dar am cautat o solutie temporara pentru semnalele originale, ca nu puteam sa il tin in garaj atata vreme, si nici sa ies fara semnale pe spate nu prea imi doream.

 

ce inaltime ai?

1,75 ish.... Da de ce? :blush:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de curiozitate doar, imi pare micut monsterul.

intr-adevar, e cam la limita, dar o sa o mai tin si sezonul viitor, apoi o plasez prietenei, care a implnit si ea varsta necesara si o sa inceapa scoala de A in primavara!

 

NU prea ii fac planuri pe termen lung, ca neuronul meu e cam razgandac, si o dau des dintr-una in alta, dar pe asta chiar mi s-a pus pata, si le-am bagat in lista de cumparaturi pentru luna noiembrie.

post-65009-0-63978900-1383222455_thumb.jpg

Editat de danny_vlad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rusinica: "nu stiu D-astea" clasice !! Titlul e o Replica "culeasa" din unul din filmele mele preferate, spusa de unul din personajele mele de " suflet"- Scarface

Faina povestea, fain entuziasmul si scuze pt offtopic si mojicie...

titlul topicului zici ca e din categoria "replici clasice din filme porno" :peace:

 



Azi de dimineata, in drum spre munca ( 12 grade), in rond la Alba Iulia, am tras putin mai tare de el, gaz constant, 60 km/h si a facut un usor side-slide de spate! NU rau, dar suficient incat sa il sesizez :eek: .

Eram deja constient ca sunt pe final de viata anvelopele, dar era in plan, sa o bag la iernat cu astea si sa sa le schimb in primavara!

Acum cand vad ca vremea frumoasa inca tine, imi da cu virgula la planuri... Parca le-as schimba acum, sa nu merg cu frica in san pana il bag la somn, dar nici nu imi place ideea sa o iernez cu un set nou, ca nu am nici standere sa o sa asez.....

 



A real italian love story!

It takes one to know one! Cheers mate!

post-65009-0-39974900-1383720920_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Latest mods.



Astazi, si-a aratat pentru prima oara, mostenirea Italieneasca.

Dupa un scurt popas sa las niste acte, cand sa plec, grandiosul martor de bord EOBD nu vroia sa se mai stinga.

Dupa 5 tigari fumate pe langa ea, cu "pomelnicul" de rigoare X-(, cu decuplat si cuplat mufe....cand credeam ca tre sa chem platforma....a pornit.

Acum tre sa o duc la doctor, caci am vazut ca EOBD-ul s-a mai aprins de cateva ori pana am ajuns la destinatie.

post-65009-0-29000400-1394614535_thumb.jpg

post-65009-0-39702400-1394614544_thumb.jpg

post-65009-0-84784800-1394614554_thumb.jpg

post-65009-0-65568100-1394614570_thumb.jpg

post-65009-0-30602800-1394614584_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...