adriano91 Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 (editat) SALUT Deschid acest topic pentru a ma informa mai bn cu privire la ceea ce urmeaza sa fac .si anume am o aprilia rs 125 imi place mult aspectu mobrei dar motoru nu e destul de puternic si nu "suna "nici prea frumos asa ca m-am hotarat sa il schimb cu unul in 4 timipi . intrebarile mele sunt ;merita aceasta investitie ?ce motor in 4 timpi s-ar potrivi pe rs 125 ?a mai facut cineva asa ceva ? va rog sa ma ajutati cu pareri si informatii in acet sens va multumesc mult Editat Noiembrie 1, 2013 de adriano91 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WladCox Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 daca ti se pare ca motorul de pe rs nu e destul de puternic inseamna ca trebuie sa treci la ceva mai mare. un motor de 125 in 4 timpi va vi mai lenes decat unul in 2 timpi. ce rs ai? poate ai modelul limitat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 1, 2013 Admin Share Postat Noiembrie 1, 2013 Probabil ai postat cu ochii inchisi pe forum, prima postare si aia amplasata de-ampulea! Ti-era greu sa rasfoiesti forumul asta inainte sa postezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriano91 Postat Noiembrie 1, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2013 daca ti se pare ca motorul de pe rs nu e destul de puternic inseamna ca trebuie sa treci la ceva mai mare. un motor de 125 in 4 timpi va vi mai lenes decat unul in 2 timpi. ce rs ai? poate ai modelul limitat. pai chestia e ca nu vreau sa pun tot de 125 vreau un 250 300 cc cadru e solid rezista pt asa ceva rs meu e lenes pana in 7000 de ture dupa ce trece de 7000 trage bn si se aude si frumos numai ca nu imi convine prefer mai bn un demaraj bun decat viteza mare Probabil ai postat cu ochii inchisi pe forum, prima postare si aia amplasata de-ampulea! Ti-era greu sa rasfoiesti forumul asta inainte sa postezi? frate daca stiam exact cum se procedeaza pe forum crede-ma ca postam cum trebe dar sincer nu stiu cum sta treaba o sa invat iti promit;)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 (editat) /index.php?/topic/700678-de-la-4t-la-2t/ Citeste aici si convinge-te. Editat Noiembrie 1, 2013 de emy15 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamikaze_wtf Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Nu iti bate joc de rs daca zici ca al tau e puturos ori e limitat ori e la sfarsitul vietii . Ia-ti alta si gata,oricum nu stiu cate motociclete de 125 ajung la 160-170. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriano91 Postat Noiembrie 1, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2013 Nu iti bate joc de rs daca zici ca al tau e puturos ori e limitat ori e la sfarsitul vietii . Ia-ti alta si gata,oricum nu stiu cate motociclete de 125 ajung la 160-170. al meu e puturos pana in 7000 de ture de acolo inainte se schimba treaba" te baga in scaun " dar cum am zis ce pot sa i fac sa am un demaraj bun in ture ceva mai joase ca pana ajunge in 7000 mi dureaza cateba secunde bune si asta nu mi place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionuttsg Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 pai dupa 7000 de ture se deschide power valve-ul , vrei sa se tureze liniar ia-ti ceva in 4 pistoane si nu te mai plange ca nu fuge rs-u de 125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriano91 Postat Noiembrie 1, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2013 pai dupa 7000 de ture se deschide power valve-ul , vrei sa se tureze liniar ia-ti ceva in 4 pistoane si nu te mai plange ca nu fuge rs-u de 125 m am plans ca nu are demaraj nu ca nu fuge e o mica mare diferenta dar o sa i rezolv problema cu raportul dintre pinioane unul cu putini dinti pe motor si unul cu multi pe roata ,stiu ca o sa se reduca viteza de rulare dar cum am spus nu ma intereseaza viteza ci demaraju de pe loc ....poate o sa se ridice si pe o roata cu noile pinioane cn stie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xmas Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Schimbă-ţi pinioanele, -1 pe faţă şi +2 (sau +3) pe spate. O să ai acceleraţie mai bună, top speed mai mică, eventual şi un kilometraj (respectiv viteză) înregistrat(/e) aiurea dacă senzorul e la motor şi nu la roată. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Costy_Toma sau celebrul KOKIX? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Nu iti bate joc de rs daca zici ca al tau e puturos ori e limitat ori e la sfarsitul vietii . Ia-ti alta si gata,oricum nu stiu cate motociclete de 125 ajung la 160-170. cam toate 125-urile in 2t moderne ?! (cu pv) cagiva mea , fabricata in 89 , tot atat mergea .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.