Rimio Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 Salutari! Am pe motor (Yamaha XV250 din '94) un filtru aftermarket, pus de fostul proprietar. Pe langa faptul ca, din ce am vazut, nu e intr-o stare exceptionala, pozitionarea lui imi e incomoda (e adus destul de mult spre spate, stau cu genunchiul pe el). Acum vine intrebarea: ce filtru mi-ati recomanda? Ideal ar fi unul conic (din considerente de spatiu) cu un mic capac de protectie care sa fie prins pe filtru, astfel incat sa pot da jos cu totul solutia existenta. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 Incearca sa revii la configureatia initiala/originala in care pui filtrul recomandat de fabricant, original sau aftermarket, dar dedicat mobrei tale. MANN e o firma buna cu care stii ca nu poti da gres, de ex. Personal, nu am o parere foarte buna despre filtrele prea permisive. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 Cauta-ti cutia originala si pune filtrul din burete original Yamaha. Cred ca e suficient pt motorasul asta. Poti merge si pe conic, dar alege ceva bun... K&N (original, nu facaturi), Green, BMC... oricum, din cate am inteles de la altii mai priceputi (nu am experimentat la moto... inca), filtru mai permisiv inseamna rejet la carburator, altfel motorul nu mai merge in parametrii (prea mult aer, prea putina benzina) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 (editat) Iti sugerez ca in nici un caz sa nu folosesti un filtru conic chinezesc, menit pentru scutere (chiar si pentru cele de 250 cmc). Diferenta permisivitatii filtrului de aer va rezulta in mersul prost al motorului si in cazuri extreme: detonatii (mult prea mult aer) sau depuneri pe supape, aparitia excesiva a calaminei (prea multa benzina, aprindere incompleta). Editat Noiembrie 4, 2013 de mexykanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 o cutie originala si filtru de burete imbibat in ulei este perfect pentru Virago ala, mai ales ca la XV125/250 capacele alea cromate sunt simetrice deci nu prea vad sensul sa renunti la cel de pe dreapta daca-l lasi pe cel de pe stinga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 la cel de pe stanga se poate renunta f usor, in el nu e decat senzorul de temperatura pt incalzirea carburatorului, pt cine are asa ceva. problema e ca te complici inutil cu un conic... fie el de calitate. tot varianta originala e cea mai ok in cazul de fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rimio Postat Noiembrie 4, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2013 Multumesc pentru raspunsuri! Cutia originala nu o am, am luat moto cum e de fata. Filtrul existent e cu burete, dar eu habar nu aveam ca se imbiba in ulei. Ce fel de ulei ? In cazul unui filtru conic rejetarea nu ar fi problematica, oricum as vrea sa curat carburatorul, so while I'm at it ... Doar ca habar nu am de filtre. Daca mi-ati putea sugera niste filtre as ramane recunoscator, sa nu ma duc cu mana in *** la magazin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 am inteles ca nu o ai, dar poti sa o cauti pe la dezmembrari, pe ebay etc. e mai simplu si cred ca si mai ieftin decat un conic. daca pui si rejetul la calcul, te costa o gramada de bani pt 1-2cp in plus. daca totusi insisti pe conic, 3 marci stiu eu (posibil sa imi scape si altele): K&N, Green si BMC. Ai cumva Pipercross? Sunt ok si astea, dar nu prea fac din bumbac. Conicul e expus si bumbacul e cel mai bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 la cel de pe stanga se poate renunta f usor, in el nu e decat senzorul de temperatura pt incalzirea carburatorului, pt cine are asa ceva. problema e ca te complici inutil cu un conic... fie el de calitate. tot varianta originala e cea mai ok in cazul de fata. stiu ca se poate renunta dar arata ca un c_ur fara... la filtrele de burete se foloseste ulei de motor, curat (de ex 10w40 sau ce bagi tu in motor). Procedura de "reungere" e descrisa perfect in orice manual de utilizare si/sau service. pe scurt: se spala filtrul in solutie de apa calduta si detergent se clateste cu apa calduta se stoarce prin presare (nu se rasuceste nici la spalare si nici la stoarcere!!!) se lasa la uscat se baga filtrul in punga de plastic, se toarna 10-15ml ulei, si se incepe sa se maseze bine pina se imbiba complet se stoarce surplusul de ulei prin presare se monteaza la loc pe motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.