Lolo_ID Postat Decembrie 1, 2014 Autor Share Postat Decembrie 1, 2014 Am desfacut telescoapele fata pt a vedea eventualele defectiuni (precizez ca in telescoape nu mai era ulei,dar nici uscate complet nu erau) . Daca poate cineva sa ma indrume,ce piese ar trebui ilocuite la acest telescop (eventual vre-un simering sau altceva) avand in vedere ca: bucsa de alama indicata cu sageata este uzata pe o parte (ea nemaifiind perfect rotunda ci ovala) si daca cumva piesele din josul imaginii trebuiau cumva sa fie unite pt ca eu le-am gasit desfacute asa cum se vede si in poza. Piesele ce trebuiesc inlocuite sunt bucsile acelea de bronz ( nu alama ) , bucsile de textolit si simeringurile. Piesele alea 2 trebuiesc "unite" / infiletate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat Decembrie 3, 2014 Share Postat Decembrie 3, 2014 Trebuie sa fiu atent si la uzura altor piese componente ale acestor telescoape inafara celor enumerate de tine ? » Post actualizat in 03 Dec 2014 19:10Am reconstruit aceasta aripa pt ca fostul proprietar taiase din ea. Pe cadrul motocicletei am gasit aceasta intaritura care este vopsita,grunduita la fel ca si cadrul (pare grundul original). Oare inseamna ca acest cadru este de IJ 56 K sau mai sunt si alte repere care arata acest fapt? Lucrarea continua cu slefuirea si decaparea vopselei (apropo avea 3-4 straturi stranse in decursul anilor). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Decembrie 4, 2014 Autor Share Postat Decembrie 4, 2014 (editat) "Intaritura" din poza nr. 3 o gasesti la orice model de IJ, indiferent ca e intr-un cilindru sau doi, indiferent ca e cu atas sau nu ( IJ 56 sau IJ 56K , IJ jupiter sau IJ Jupiter K - diferentele intre modelele astea nu le gaasesti acolo ). Editat Decembrie 4, 2014 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat Decembrie 4, 2014 Share Postat Decembrie 4, 2014 Vreau sa dau la nichelat unele componente , oare daca nichelez tobele este bine ? Spunea cineva ca se poate sa sara cromul dupa un timp din cauza temperaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Decembrie 4, 2014 Autor Share Postat Decembrie 4, 2014 Piesele nu se nicheleaza ci se cromeaza. Tobele ce le ai pe motocicleta neagra nu sunt de IJ 56 ci de IJ Jupiter 3 si au fost cromate. Cromul de pe tobe, daca e aplicat cum trebuie, nu va fi afectat de caldura gazelor ce ies din motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat Decembrie 5, 2014 Share Postat Decembrie 5, 2014 Cand am cumparat motocicleta vanzatorul mi-a dat aceste doua tobe care nu arata foarte bine dar ma voi stradui sa le aduc cat mai aproape de realitate. Le-am studiat putin si se pare ca sunt in regula doar ca lipsesc sitele nichelate. Daca tot veni vorba ce alte componente de la aceasta motocicleta nu sunt cele care ar trebui sa fie pe acest model de IJ? Mai adaug cateva poze cu ceea ce am reusit sa fac pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Decembrie 6, 2014 Autor Share Postat Decembrie 6, 2014 Astea sunt tobele motocicletei. Cromate sunt doar capacele nu si sitele. S-ar putea sa am eu site dar fara capace. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat Decembrie 7, 2014 Share Postat Decembrie 7, 2014 Ce cauciucuri trebuiesc montate (legal) pe ij 56 3,50/19 sau 3,25/19.Vreau sa cumpar si sa nu gresesc. Imi trebue si un stop spate daca are cineva indiferent starea dar sa fie complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Decembrie 7, 2014 Autor Share Postat Decembrie 7, 2014 Cauciucurile ( asa cum scrie in notita tehnica ) sunt 3,25 / 19 si se gasesc la Heidenau din cate imi aduc aminte sau in Republica Moldova dar sunt chinezesti. S-ar putea sa ai o scapare daca in certificatul de inmatriculare scrie 3,50 / 19 ( astea se gasesc mai usor ). Lampa spate am avut la vanzare pana acum vreo 2 saptamani. Daca mai gasesc o sa pun anunt aici si pe topicul : /index.php?/topic/711672-vand-piese-ij-49-ij-56-simson-mz-sa/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei13 Postat Decembrie 10, 2014 Share Postat Decembrie 10, 2014 Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o informatie eventual poze ? Ce vine montat la un ij 56 pe axul fata intre butucul rotii si capacul lateral de aluminiu si pe axul spate intre butucul rotii si foaie ? Ma gandesc ca trebuie sa fie niste distantieri ca altfel nu vad cum se pot strange piulitele. Nu am reusit sa mai gasesc nimic asemanator prin piesele ramase. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Decembrie 10, 2014 Autor Share Postat Decembrie 10, 2014 La roata din fata ai doar un o-ring de pâsla, la cea din spate nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat Decembrie 21, 2014 Share Postat Decembrie 21, 2014 Am primit zilele astea de la Gaspar cateva piese printre care si aceste simeringuri.Vreau sa le montez dar nu stiu cum,avand in vedere ca dimensiunile la exterior ale simeringurilor sunt de aceeasi marime cu cea a bucsei metalice.As dori un sfat privind montarea acestor simeringuri si pe care parte a piesei metalice trebuie introduse. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Decembrie 21, 2014 Autor Share Postat Decembrie 21, 2014 Simeringurile se monteaza prin capatul ce este roluit/ambutisat. Daca nu ai masina de roluit n-o sa poti schimba simeringurile. Ai putea incerca sa indrepti partea ce e roluita cu un dorn dar , cu siguranta , vei strica cromul ( care si asa nu e aplicat cum trebuie ) dupa care va trebui sa le roluiesti la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat Decembrie 22, 2014 Share Postat Decembrie 22, 2014 Am sa incerc asa (intradevar cromul nu este de ce-a mai buna calitate ,se putea mai bine).Cu bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Decembrie 23, 2014 Share Postat Decembrie 23, 2014 Pun si eu o intrebare.Nu cumva la partea roluita sunt deja semeringuri?Eu am primit de la Dani unele de acest fel.Daca tu ai bucsele de modelul roluit,nu are sens sa incepi sa le ciopartesti.Mai bine ceri la Gaspar niste bucsi cu totu cu semeringuri.Numa bune de montat.Spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Decembrie 23, 2014 Autor Share Postat Decembrie 23, 2014 Cele de la Gaspar sunt mai lungi, sunt pentru telescoape de IJ Planeta 4 , 5 / Jupiter 4 , 5. Nu se pot folosi pe telescoape de IJ 56. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat Decembrie 23, 2014 Share Postat Decembrie 23, 2014 Chiar daca indrept gulerul roluit ,simeringurile sunt tot greu de introdus pentru ca au dimensiuni mai mari decat bucsa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Decembrie 23, 2014 Autor Share Postat Decembrie 23, 2014 Trebuie sa intre. Tine-le intr-un pahar cu apa calda vreun minut ( sa se inmoaie putin cauciucul ) inainte de a le baga in bucsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat Decembrie 23, 2014 Share Postat Decembrie 23, 2014 Dupa Craciun am sa incerc si treaba asta cu apa calda. Pana atunci va urez un Craciun fericit si sa auzim numai de bine! » Post actualizat in 31 Dec 2014 19:11La multi ani 2015 ! Sa aveti parte de toate cele bune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Decembrie 31, 2014 Autor Share Postat Decembrie 31, 2014 La multi ani ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lidi_moto Postat Ianuarie 1, 2015 Share Postat Ianuarie 1, 2015 la multi ani.unde-i lama pt. deszapezire?ai cuie pe spate sau a mers si asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat Ianuarie 4, 2015 Share Postat Ianuarie 4, 2015 Din ce as putea confectiona garnitura pt capacul dreapta al motorului sau de unde as putea sa o cumpar? Multumesc! » Post actualizat in 04 Jan 2015 10:11 Din ce as putea confectiona garnitura pt capacul dreapta al motorului sau de unde as putea sa o cumpar? Multumesc! Caut lampa spate Ij 56.Tel:0722890601 sau pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus2kro Postat Ianuarie 4, 2015 Share Postat Ianuarie 4, 2015 La multi ani! De sarbatori am fost la sat si am cumparat motorul IJ din imagine. Proprietarul il tinea in strada in zapada si m-a apucat mila si nostalgia si l-am cumparat (300 lei). Acum am cateva intrebari. 1. Este un IJ 56? Pe talon anul fabricatiei este 1961, iar aparatoarea din fata nu are tije de rigidizare cum am vazut prin poze. 2. Merita refacut? Actualmente motorul e gripat. Omul de la care l-am cumparat nu era motociclist si a luat-o ca sa faca o afacere, insa l-a mancat undeva si a pornit-o fara ulei in benzina. Urmarea se vede in pozele cu pistonul (pe care l-am primit in punga). Restul motorului nu stiu in ce stare se afla deoarece nu m-am incumetat sa-l desfac pe frigurile astea. Ma astept insa la ce e mai rau deoarece nu debreiaza si nu pot sa-l scot din viteza (l-am dus pe sus pana la remorca). 3. Ce cota e pistonul? Din ce vad eu pare ca e stantat cu 1P (vezi foto). 3. Merge sa-i montez un magnetou gen Minsk de 90W, cu flansa de adaptare? Am gasit discutiii pe tema asta aici pe forum. Actualmente are montat un magnetou extern (vezi foto) si arata hidos. 4. E ok sa cumpar piese de la minskparts.com. Am vazut ca au pistoane toate cotele, magnetou etc. cam tot ce-mi trebuie. Multzam anticipat si sper sa ma lamuriti, ca nu mai am liniste si pace de cand l-am cuparat si abia astept sa se indrepte vremea si sa ma apuc de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Ianuarie 4, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 4, 2015 1. Este un IJ 56. Aripa este a motocicletei;2. "Refacerea"/reconditionarea motocicletei depinde doar de timpul, banii si vointa ta. Pistonul il poti arunca la gunoi;3. Daca pistonul este un gunoi ..... nu te mai interesa de cota lui. La cat de distrus este cu siguranta cilindrul este la fel deci va trebuisa treci la alta cota;"3."Merge sa-i montezi magnetou de Minsk cu flansa de adaptare. Magnetoul ce-l ai montat pe motocicleta este de motor auxiliar rusesc si a fost montat de proprietar doar ca o solutie la faptul ca in trecut , in anumiti ani , nu prea se gaseau dinamuri in magazinele de profil sau mesterii ce reparau ambielajele faceau treaba de mantuiala;4. Poti cumpara piese de la minskparts.com dar va trebui sa astepti destul de mult timp pana iti ajung piesele. Nu este singurul loc de unde poti cumpara piese pentru motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus2kro Postat Ianuarie 4, 2015 Share Postat Ianuarie 4, 2015 3. Daca pistonul este un gunoi ..... nu te mai interesa de cota lui. La cat de distrus este cu siguranta cilindrul este la fel deci va trebuisa treci la alta cota; 4. Poti cumpara piese de la minskparts.com dar va trebui sa astepti destul de mult timp pana iti ajung piesele. Nu este singurul loc de unde poti cumpara piese pentru motocicleta. Merci fain. As mai avea totusi cateva nelamuriri. Ma intereseaza cota actualului piston doar ca sa stiu la ce cota trebuie sa trec (eventual sa sar o cota daca e distrus rau cilindrul). Poti sa-mi recomanzi alte variante de unde pot cumpara piese pentru el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.