Kustom Postat Decembrie 19, 2013 Autor Share Postat Decembrie 19, 2013 good kat: furtunul e doar sa vad cand se termina benzina. e o chestie de efect, dar eu o consider practica pt ca ma dau de mult timp pe customuri si am ramas de multe ori fara benzina din cauza rezervoarelor mici. doctoru: pai baga maree si construieste ceva ! ice lord: da... farul mi-l doresc de cativa ani, si deabia acum am ajuns sa il am . conduta, e ceva mai aparte ,pt ca pleaca din fata furtun racing, si se termina conducta de cupru (new and old la un loc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Decembrie 19, 2013 Share Postat Decembrie 19, 2013 doctoru: pai baga maree si construieste ceva ! Trebe bani/un loc de munca, idei sunt destule, fonduri nu sunt. Pana atunci fur tot ce se poate de la voi, ca na meseria se fura. :-P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Decembrie 19, 2013 Share Postat Decembrie 19, 2013 ce lord: da... farul mi-l doresc de cativa ani, si deabia acum am ajuns sa il am . conduta, e ceva mai aparte ,pt ca pleaca din fata furtun racing, si se termina conducta de cupru (new and old la un loc) Te si cred, eu visez la un far mare cat la o locomotiva de tren marfar. Dar momentan e pe HOLD! Dar nu-i bai, odata o sa fie, imi place ca combini old cu new school. Eu sunt mai mult ghidat pe sau Imi place nebunia asta de BIG APES si BIG TANKS si faptul ca esti razctignit ca Issus Christos pe el imi place la nebunie!!!!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 ice lord: da... farul mi-l doresc de cativa ani, si deabia acum am ajuns sa il am . conduta, e ceva mai aparte ,pt ca pleaca din fata furtun racing, si se termina conducta de cupru (new and old la un loc) Salut Kustom Tot respectul pentru ce a ce faci, imi plac motociletele care ies de sub mana ta. Cestia cu "new and old" e super dar furtunul de frana conbinatie cu conducta de cupru nu e pentru drumurile noastre (parerea mea). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 rezervorul acela de ulei are rol doar decorativ?sau chiar are ulei in el,intreb asta deoarece si eu am un motor de moto morini tot de 500 si are baie serioasa de ulei.aprinderea este cea originala,la almeu am avut probleme si am inlocuit cu una gotronic insa fara succes neavand avans nu se tura cum trebuie si o ultima intrebare sa zic asa ai cumparat motorul doar cu un singur carburator?eu pe al meu am doua PHB28.in rest este foarte frumos proiectul.tin minte ca un user deaicea mi-a zis ca ar da bine motorul pe un custom se pare ca a reusit altcineva sa il faca. spor la munca si mai pune poze cu proiectul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kustom Postat Decembrie 20, 2013 Autor Share Postat Decembrie 20, 2013 rezervorul de ulei nu e de decor ) e un mic rezervor de ulei si un filtru de ulei inauntru( moto morini nu are filtru de ulei) carburatorul e pus de mine, original avea doua PHB28, iar eu am facut o galerie si am pus un dellorto mai mare aprinderea e tot "facuta de mine si am pe el acum aprindere KOKUSAN si merge ok nu e de vanzare moto moriniul tau? cand ai nevoie de curea de distributie, am eu la pret de ebay poze mai vin doar sa mai avansez cu lucrul la el barna: multumesc pt aprecieri. tot timpul aud pareri ca customul in general nu e pt romania, dar eu am zeci de mii de km facuti pe cadru rigid in romania, si nu mi se pare incomod. chiar era o vorba tare care am auzit-o pe alte meleaguri, si suna cam asa: Ride what you build ,brother ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aisha Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 ai rabdare sa cresti ,ca durerile de spate vin ele ) tre sa scriu de pe contul Larisei,al meu e suspendat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 eu am doar motorul complet,sau aproape ii lipseste aprinderea si s-a dus un rulment de la ambielaj sau daca imi amintesc bine era un fel de bucsa cuzinet.trebuie sa ma uit la el maine il scot din cutie si ii fac niste poze.la partea cu vandutul e cu semnul intrebarii.as prefera sa il schimb cu ceva motor de 175 250 de ceva comunista,care vreau sa il pun pe un cadru complet preferabil cz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kustom Postat Decembrie 20, 2013 Autor Share Postat Decembrie 20, 2013 pai tu zici din propria experienta? nu e chiar comod "softailul" cu telescoape progresive? ) lasa man ,pe toti trebuie sa ne doara ceva ) ce ai facut iarasi de esti suspendat? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Decembrie 21, 2013 Share Postat Decembrie 21, 2013 am reusit sa gasesc doar o poze maine incer sa fac si la mortor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Decembrie 21, 2013 Share Postat Decembrie 21, 2013 Cadrul e facut de tine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kustom Postat Decembrie 22, 2013 Autor Share Postat Decembrie 22, 2013 da, cadrul e facut de mine in totalitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aisha Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 ca de obicei .certuri ..si eu si mihai ne-am ales cu suspend 1 luna ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
loryssa Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 ca de obicei .certuri ..si eu si mihai ne-am ales cu suspend 1 luna ) .....sper ca voi doi sa nu va certati, va sta asa de bine impreuna ...., tu si mihai... On topic.Nu ai avut utilaj de indoit teava sau ai vrut sa prinzi tevile cadrului in unghi?Garantezi ca rezista sudura? Furtunul de benzina, acelasi furtun il vad si la ulei, crezi ca rezista la presiunea uleiului, adica e pt asa ceva sau e doar de design, fara sa fiu rautacios, pare furtun de la instalatiile de tras apa la toaleta, sper ca numai pare. Cu filtru ala de benzina(cred ca e de sticla) nu-s convins cat e de bun si sper sa-si faca treaba, la mine nu a functionat. P.S.In rest toate bune si spor in ce faci.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kustom Postat Decembrie 23, 2013 Autor Share Postat Decembrie 23, 2013 (editat) unele parti ale cadrului sunt indoite, altele sunt taiate , sudate si intarite. pana acum nici un cadru facut de mine nu a cedat, si nici asta nu o sa cedeze. furtunul, e un furtun pt presiune, care e rezistent la benzina si ulei, deci nu e problema. filtrul, nu vad de ce sa nu isi faca treaba ,atata timp cat e montat corespunzator. Editat Decembrie 23, 2013 de Kustom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Decembrie 23, 2013 Share Postat Decembrie 23, 2013 barna: multumesc pt aprecieri. tot timpul aud pareri ca customul in general nu e pt romania, dar eu am zeci de mii de km facuti pe cadru rigid in romania, si nu mi se pare incomod. chiar era o vorba tare care am auzit-o pe alte meleaguri, si suna cam asa: Ride what you build ,brother ! Eu nu vorbeam despre cadru rigid Sti si tu, daca primesti o piatra (nu poti sa zici ca nu e posibil pe drumurile noastre) peste teava aia de cupru de la frana, ramai fara frana spate, nu e o problema mare daca lichidul de frana nu ajunge pe cauciuc, ai frana fata ok si nu esti nevoit sa franezi brusc din cauza unui dobitoc care nu iti da prioritate. Estetic arata beton ... Cum zicea Aisha "durerile de spate vin ele" sa ai rabdare. Motocicletele pe care construiesti nu prea sunt motociclete terapeutice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aisha Postat Decembrie 23, 2013 Share Postat Decembrie 23, 2013 e tanar ..are timp de dureri de spate macar el face ceva,si merge pe ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kustom Postat Decembrie 23, 2013 Autor Share Postat Decembrie 23, 2013 barna: tin sa te contrazic in legatura cu conducta, conductele la masini (cam 50% din ele) sunt de cupru prietene, si sunt expuse, nu au imvelisuri sau ceva protectie. cadru rigid e o pasiune si a devenit un stil de riding, seaua cu arcuri e mai comoda decat multe motociclete cu suspensii, dar pana ce nu ai nu zici asta. merci ca imi tii partea aisha ) si da cam asa e , toate motocicletele care le fac, sunt pe drum, nu in vitrina ( mai putin un ij construit acum cativa ani care e in it ,in vitrina) multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Decembrie 23, 2013 Share Postat Decembrie 23, 2013 barna: tin sa te contrazic in legatura cu conducta, conductele la masini (cam 50% din ele) sunt de cupru prietene, si sunt expuse, nu au imvelisuri sau ceva protectie. cadru rigid e o pasiune si a devenit un stil de riding, seaua cu arcuri e mai comoda decat multe motociclete cu suspensii, dar pana ce nu ai nu zici asta. merci ca imi tii partea aisha ) si da cam asa e , toate motocicletele care le fac, sunt pe drum, nu in vitrina ( mai putin un ij construit acum cativa ani care e in it ,in vitrina) multumesc Daca nu te superi:baga o poza cu ij-ul ala din vitrina,sa ne incanti si cu ala ochi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kustom Postat Decembrie 23, 2013 Autor Share Postat Decembrie 23, 2013 (editat) poze ij, construit acum 6-7 ani ( poate 8 ) nu mai tin minte Editat Decembrie 23, 2013 de Kustom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Decembrie 23, 2013 Share Postat Decembrie 23, 2013 Reusit chiar.Ma intreb dece nu umbli cu el ca in ultima poza vad ca atunci aveai numar pe ea?Imi place mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Decembrie 23, 2013 Share Postat Decembrie 23, 2013 (editat) barna: multumesc pt aprecieri. tot timpul aud pareri ca customul in general nu e pt romania, dar eu am zeci de mii de km facuti pe cadru rigid in romania, si nu mi se pare incomod. chiar era o vorba tare care am auzit-o pe alte meleaguri, si suna cam asa: Ride what you build ,brother ! Ahoi! Clar ca trebuie sa calarim ceeace ne luam, indiferent de drum, vreme sau fel si fel de scuze. Daca nu o pui la drum ai cam facut-o degeaba (asta-i parerea mea personala) eu personal detest motoarele care sunt doar de show si de tinut in vitrina!!! Ride On Bro! ai rabdare sa cresti ,ca durerile de spate vin ele ) tre sa scriu de pe contul Larisei,al meu e suspendat Ahoi! Mi-e mi-au venit si dureri de mijloc (dar merg si ma tratez si nu ma las), in plus am trecut pintr-un accident cumplit moto in 2009 si era sa mor si tot nu ma las!!! Asa ca fiecare face cum crede de cuvinta, ideea e sa ne respectam unii pe celilati Editat Decembrie 23, 2013 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kustom Postat Decembrie 31, 2013 Autor Share Postat Decembrie 31, 2013 Reusit chiar.Ma intreb dece nu umbli cu el ca in ultima poza vad ca atunci aveai numar pe ea?Imi place mult bikeul nu mai e al meu, e al unui italian. Ahoi! Clar ca trebuie sa calarim ceeace ne luam, indiferent de drum, vreme sau fel si fel de scuze. Daca nu o pui la drum ai cam facut-o degeaba (asta-i parerea mea personala) eu personal detest motoarele care sunt doar de show si de tinut in vitrina!!! Ride On Bro! Ahoi! Mi-e mi-au venit si dureri de mijloc (dar merg si ma tratez si nu ma las), in plus am trecut pintr-un accident cumplit moto in 2009 si era sa mor si tot nu ma las!!! Asa ca fiecare face cum crede de cuvinta, ideea e sa ne respectam unii pe celilati dreptate ai dle ice lord dupa 4 zile grele de dat la pedala, dupa multe rateuri si dureri de picor, moriniul a pornit ! mai sunt cateva detalii de facut, si mici reglaje.... mai multe poze pe blog AN NOU FERICIT SI MULTE IMPLINIRI! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Ianuarie 2, 2014 Share Postat Ianuarie 2, 2014 foarte frumos, felicitari K ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Ianuarie 2, 2014 Share Postat Ianuarie 2, 2014 Frumos! Spor in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.