Sari la conținut

MOTO MORINI by anarchy custom


Kustom
 Share

Postări Recomandate

incet incet ne apropiem de final :)

Ahoi!

Ce mi-a sarit in ochi farul si conducta de cupru de la frana spate, beton :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 81
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

good kat: furtunul e doar sa vad cand se termina benzina. e o chestie de efect, dar eu o consider practica pt ca ma dau de mult timp pe customuri si am ramas de multe ori fara benzina din cauza rezervoarelor mici.

doctoru: pai baga maree si construieste ceva ! :)

ice lord: da... farul mi-l doresc de cativa ani, si deabia acum am ajuns sa il am :). conduta, e ceva mai aparte ,pt ca pleaca din fata furtun racing, si se termina conducta de cupru (new and old la un loc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce lord: da... farul mi-l doresc de cativa ani, si deabia acum am ajuns sa il am :). conduta, e ceva mai aparte ,pt ca pleaca din fata furtun racing, si se termina conducta de cupru (new and old la un loc)

Te si cred, eu visez la un far mare cat la o locomotiva de tren marfar. Dar momentan e pe HOLD! Dar nu-i bai, odata o sa fie, imi place ca combini old cu new school. Eu sunt mai mult ghidat pe

sau
Imi place nebunia asta de BIG APES si BIG TANKS si faptul ca esti razctignit ca Issus Christos pe el imi place la nebunie!!!!!!!!!!!!!!!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ice lord: da... farul mi-l doresc de cativa ani, si deabia acum am ajuns sa il am :). conduta, e ceva mai aparte ,pt ca pleaca din fata furtun racing, si se termina conducta de cupru (new and old la un loc)

Salut Kustom :) Tot respectul pentru ce a ce faci, imi plac motociletele care ies de sub mana ta.

Cestia cu "new and old" e super dar furtunul de frana conbinatie cu conducta de cupru nu e pentru drumurile noastre (parerea mea).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rezervorul acela de ulei are rol doar decorativ?sau chiar are ulei in el,intreb asta deoarece si eu am un motor de moto morini tot de 500 si are baie serioasa de ulei.aprinderea este cea originala,la almeu am avut probleme si am inlocuit cu una gotronic insa fara succes neavand avans nu se tura cum trebuie si o ultima intrebare sa zic asa ai cumparat motorul doar cu un singur carburator?eu pe al meu am doua PHB28.in rest este foarte frumos proiectul.tin minte ca un user deaicea mi-a zis ca ar da bine motorul pe un custom se pare ca a reusit altcineva sa il faca.

spor la munca si mai pune poze cu proiectul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rezervorul de ulei nu e de decor :)) e un mic rezervor de ulei si un filtru de ulei inauntru( moto morini nu are filtru de ulei)

carburatorul e pus de mine, original avea doua PHB28, iar eu am facut o galerie si am pus un dellorto mai mare

aprinderea e tot "facuta de mine si am pe el acum aprindere KOKUSAN si merge ok

nu e de vanzare moto moriniul tau?

cand ai nevoie de curea de distributie, am eu :) la pret de ebay

poze mai vin doar sa mai avansez cu lucrul la el



barna: multumesc pt aprecieri. tot timpul aud pareri ca customul in general nu e pt romania, dar eu am zeci de mii de km facuti pe cadru rigid in romania, si nu mi se pare incomod. chiar era o vorba tare care am auzit-o pe alte meleaguri, si suna cam asa: Ride what you build ,brother !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am doar motorul complet,sau aproape ii lipseste aprinderea si s-a dus un rulment de la ambielaj sau daca imi amintesc bine era un fel de bucsa cuzinet.trebuie sa ma uit la el maine il scot din cutie si ii fac niste poze.la partea cu vandutul e cu semnul intrebarii.as prefera sa il schimb cu ceva motor de 175 250 de ceva comunista,care vreau sa il pun pe un cadru complet preferabil cz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca de obicei .certuri ..si eu si mihai ne-am ales cu suspend 1 luna :))

.....sper ca voi doi sa nu va certati, va sta asa de bine impreuna :whip: ...., tu si mihai...

 

 

On topic.Nu ai avut utilaj de indoit teava sau ai vrut sa prinzi tevile cadrului in unghi?Garantezi ca rezista sudura?

Furtunul de benzina, acelasi furtun il vad si la ulei, crezi ca rezista la presiunea uleiului, adica e pt asa ceva sau e doar de design, fara sa fiu rautacios, pare furtun de la instalatiile de tras apa la toaleta, sper ca numai pare.

Cu filtru ala de benzina(cred ca e de sticla) nu-s convins cat e de bun si sper sa-si faca treaba, la mine nu a functionat.

P.S.In rest toate bune si spor in ce faci....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unele parti ale cadrului sunt indoite, altele sunt taiate , sudate si intarite. pana acum nici un cadru facut de mine nu a cedat, si nici asta nu o sa cedeze. :)

furtunul, e un furtun pt presiune, care e rezistent la benzina si ulei, deci nu e problema.

filtrul, nu vad de ce sa nu isi faca treaba ,atata timp cat e montat corespunzator.

Editat de Kustom
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

barna: multumesc pt aprecieri. tot timpul aud pareri ca customul in general nu e pt romania, dar eu am zeci de mii de km facuti pe cadru rigid in romania, si nu mi se pare incomod. chiar era o vorba tare care am auzit-o pe alte meleaguri, si suna cam asa: Ride what you build ,brother !

 

Eu nu vorbeam despre cadru rigid :) Sti si tu, daca primesti o piatra (nu poti sa zici ca nu e posibil pe drumurile noastre) peste teava aia de cupru de la frana, ramai fara frana spate, nu e o problema mare daca lichidul de frana nu ajunge pe cauciuc, ai frana fata ok si nu esti nevoit sa franezi brusc din cauza unui dobitoc care nu iti da prioritate. Estetic arata beton ...

Cum zicea Aisha "durerile de spate vin ele" sa ai rabdare. Motocicletele pe care construiesti nu prea sunt motociclete terapeutice :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

barna: tin sa te contrazic in legatura cu conducta, conductele la masini (cam 50% din ele) sunt de cupru prietene, si sunt expuse, nu au imvelisuri sau ceva protectie.

cadru rigid e o pasiune si a devenit un stil de riding, seaua cu arcuri e mai comoda decat multe motociclete cu suspensii, dar pana ce nu ai nu zici asta.

merci ca imi tii partea aisha :)) si da cam asa e , toate motocicletele care le fac, sunt pe drum, nu in vitrina ( mai putin un ij construit acum cativa ani care e in it ,in vitrina)

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

barna: tin sa te contrazic in legatura cu conducta, conductele la masini (cam 50% din ele) sunt de cupru prietene, si sunt expuse, nu au imvelisuri sau ceva protectie.

cadru rigid e o pasiune si a devenit un stil de riding, seaua cu arcuri e mai comoda decat multe motociclete cu suspensii, dar pana ce nu ai nu zici asta.

merci ca imi tii partea aisha :)) si da cam asa e , toate motocicletele care le fac, sunt pe drum, nu in vitrina ( mai putin un ij construit acum cativa ani care e in it ,in vitrina)

multumesc

Daca nu te superi:baga o poza cu ij-ul ala din vitrina,sa ne incanti si cu ala ochi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

barna: multumesc pt aprecieri. tot timpul aud pareri ca customul in general nu e pt romania, dar eu am zeci de mii de km facuti pe cadru rigid in romania, si nu mi se pare incomod. chiar era o vorba tare care am auzit-o pe alte meleaguri, si suna cam asa: Ride what you build ,brother !

Ahoi!

 

Clar ca trebuie sa calarim ceeace ne luam, indiferent de drum, vreme sau fel si fel de scuze. Daca nu o pui la drum ai cam facut-o degeaba (asta-i parerea mea personala) eu personal detest motoarele care sunt doar de show si de tinut in vitrina!!!

 

Ride On Bro!

 

ai rabdare sa cresti ,ca durerile de spate vin ele :))

 

tre sa scriu de pe contul Larisei,al meu e suspendat

Ahoi!

 

Mi-e mi-au venit si dureri de mijloc (dar merg si ma tratez si nu ma las), in plus am trecut pintr-un accident cumplit moto in 2009 si era sa mor si tot nu ma las!!!

 

Asa ca fiecare face cum crede de cuvinta, ideea e sa ne respectam unii pe celilati :alcy:

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Reusit chiar.Ma intreb dece nu umbli cu el ca in ultima poza vad ca atunci aveai numar pe ea?Imi place mult

bikeul nu mai e al meu, e al unui italian.

Ahoi!

 

Clar ca trebuie sa calarim ceeace ne luam, indiferent de drum, vreme sau fel si fel de scuze. Daca nu o pui la drum ai cam facut-o degeaba (asta-i parerea mea personala) eu personal detest motoarele care sunt doar de show si de tinut in vitrina!!!

 

Ride On Bro!

 

Ahoi!

 

Mi-e mi-au venit si dureri de mijloc (dar merg si ma tratez si nu ma las), in plus am trecut pintr-un accident cumplit moto in 2009 si era sa mor si tot nu ma las!!!

 

Asa ca fiecare face cum crede de cuvinta, ideea e sa ne respectam unii pe celilati :alcy:

dreptate ai dle ice lord

 

dupa 4 zile grele de dat la pedala, dupa multe rateuri si dureri de picor, moriniul a pornit !

mai sunt cateva detalii de facut, si mici reglaje....

mai multe poze pe blog

AN NOU FERICIT SI MULTE IMPLINIRI!

post-13375-0-89217300-1388515803_thumb.jpg

post-13375-0-97808600-1388515838_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...