Sari la conținut

ZZR TURBO by ANARCHY CUSTOM


Kustom
 Share

Postări Recomandate

Se pare ca cei de la Kawasaki vor sa mearga si ei pe aceasta solutie cu supraalimentare : http://www.motorcycle-usa.com/630/17479/Motorcycle-Article/Kawasaki-Supercharged-Inline-Four-at-Tokyo.aspx

Dar nu cu turbina,ci cu supercharger invartit de vibrochen (banuiesc pt a nu mai avea acel lag,care pe curbe ar fi chiar periculos)

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am asa o vaga impresie ca furca va tine mai putin decat te astepti. Toata greutatea motocicletei atribuita rotii din fata sta in 4 suruburi M8 (acolo la osie), nu e bine. Sunt convins ca barele cele rosii se vor indoi in curand. Ai putea sa ranforsezi furca sudand inca cateva elemente, dupa principiul grinzii cu zabrele, asa cum vezi la cadrul de Ducati Monster. Ai face o treaba gospodareasca daca ai modifica furca dupa cum ti-am desenat cu verde. :)

 

post-77812-0-76800400-1385909312_thumb.jpg

Editat de George M.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

george: furca e tot dreapta de 4 ani de zile, si partea de jos cu suruburile de M8 a fost luata de pe o furca de motocicleta. oricum, ms pt sfaturi :)

superbec: turbina nu e pusa la misto, si aerul care iasa din ea, intra in admisie prin niste tevi, care sunt dupa filtrele de aer. sub 3000rpm, trage aer prin filtru, dupa 3000rpm, baga aer fortat.

Editat de Kustom
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...