Kustom Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 Azi am gasit pe net o poza cu un proiect mai vechi, e vorba de un zzr TURBO, construit acum 4-5 ani in Barcelona. m-am gandit sa impartasesc cu voi, poate va vine cheful de taiat ceva ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 Are ceva de adaugat Performance Solution ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ice_Shadow Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 Imi place ce a iesit, pacat ca nu ma pricep la asa ceva ca sa pot aprecia munca depusa. Felicitari ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 (editat) Se pare ca cei de la Kawasaki vor sa mearga si ei pe aceasta solutie cu supraalimentare : http://www.motorcycle-usa.com/630/17479/Motorcycle-Article/Kawasaki-Supercharged-Inline-Four-at-Tokyo.aspx Dar nu cu turbina,ci cu supercharger invartit de vibrochen (banuiesc pt a nu mai avea acel lag,care pe curbe ar fi chiar periculos) Editat Noiembrie 23, 2013 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 Are ceva de adaugat Performance Solution ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 Ahoi! Sincer sa-ti zic e interesant conceptul si proiectul, dar ca aspect imi displace! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudy55 Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 e indraznet,imi place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kustom Postat Noiembrie 24, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2013 Are ceva de adaugat Performance Solution ... nu inteleg ce vrei sa zici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 (editat) Am asa o vaga impresie ca furca va tine mai putin decat te astepti. Toata greutatea motocicletei atribuita rotii din fata sta in 4 suruburi M8 (acolo la osie), nu e bine. Sunt convins ca barele cele rosii se vor indoi in curand. Ai putea sa ranforsezi furca sudand inca cateva elemente, dupa principiul grinzii cu zabrele, asa cum vezi la cadrul de Ducati Monster. Ai face o treaba gospodareasca daca ai modifica furca dupa cum ti-am desenat cu verde. Editat Decembrie 1, 2013 de George M. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 turbina aia e la misto pusa acolo, nu vad cum ar face presiune cu filtrele alea de aer pe admisie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kustom Postat Decembrie 1, 2013 Autor Share Postat Decembrie 1, 2013 (editat) george: furca e tot dreapta de 4 ani de zile, si partea de jos cu suruburile de M8 a fost luata de pe o furca de motocicleta. oricum, ms pt sfaturi superbec: turbina nu e pusa la misto, si aerul care iasa din ea, intra in admisie prin niste tevi, care sunt dupa filtrele de aer. sub 3000rpm, trage aer prin filtru, dupa 3000rpm, baga aer fortat. Editat Decembrie 1, 2013 de Kustom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.