yuk Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 hm... din pacate acum este frig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Tare de tot mobra! Sa o stapanesti sanatos si sa ai numai drumuri bune! Daca imi permiti o intrebare mai personala: ce te-a facut sa dezmembrezi tenere-ul ala vechi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 i-as da capat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 4, 2013 Autor Share Postat Decembrie 4, 2013 Pistonul cilindru si lantul 150.000 km consum de ulei inclusiv chiulasa reconditionata. Ambielajul si boltul impecabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Pistonul cilindru si lantul 150.000 km consum de ulei inclusiv chiulasa reconditionata. Ambielajul si boltul impecabile. Nu am inteles nimic...ai 150.000km cu ea? piesele alea sunt ok, dar consuma ulei? Poti sa reformulezi? Cred ca vorbesti de cea veche... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 nici eu n-am priceput oricum, asta nu e moto de lasat nemiscata peste iarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 4, 2013 Autor Share Postat Decembrie 4, 2013 In 2007 ceasul arata 17000, in2013 consumul de ulei a crescut de la 1,3 la 2,5 litri de ulei/1000km, viteza maxima constructiva fiind atinsa tot mai greu . Segmentul pus in camasa are cam 2 mm. Se putea aleza si mai ducea o tura... cost 50-60% din valoarea mobrei. Motorul avea sub cilindru garnitura metalica de uzina. Acele de dozaj mai au o treapta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 In 2007 ceasul arata 17000, in2013 consumul de ulei a crescut de la 1,3 la 2,5 litri de ulei/1000km, viteza maxima constructiva fiind atinsa tot mai greu . Segmentul pus in camasa are cam 2 mm. Se putea aleza si mai ducea o tura... cost 50-60% din valoarea mobrei. Motorul avea sub cilindru garnitura metalica de uzina. Acele de dozaj mai au o treapta, Deci tot despre cea veche vorbesti...dar nimic despre cea noua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 4, 2013 Autor Share Postat Decembrie 4, 2013 Handguard crashbar karooT pe spate stage2 .asta ar fi ordinea ideala. Aripa acerbis si scutul de la cea veche daca dau bine. Poooooate leovince de pe ebay. Chiar vise erotice cu PC V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 baiatu asta e in lumea lui,vorbeste singur ) oricum,misto mobra. Pacat de ea sa stea....pe loc, in frig ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 salve! misto jucaria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Handguard orienteaza-te pe ceva la care pastrezi greutatile de ghidon. crashbar inutil cinstit… mobra tine bine la tavaleala fara. dar poti sa atarni chestii de el si sa tragi cand e mai greu … orienteaza-te pe ceva care protejeaza pompa de apa daca tot iti iei… cam aia e singura chestie mai expusa. karooT pe spate stage2 .asta ar fi ordinea ideala. pt stage2 cred ca trebuie imbogatit un pic.. Aripa acerbis si scutul de la cea veche daca dau bine. Poooooate leovince de pe ebay. Chiar vise erotice cu PC V baga undeva mai in fatza foaie de spate cu +2 dinti sau +3 face toti banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 4, 2013 Autor Share Postat Decembrie 4, 2013 (editat) Am avut foaie+3 dinti pe ala vechi... sjot are foi 39-50, pe mike mai greu cred ca tine cont de nr de zale... cel mai multi aveau +2 si este mai scump cu 20-25%. Pinionul mai mic apropie lantul de bascula. Foaia mare impinge roata in fata salve! misto jucaria. brrrrr -11 grade maine la 8 am programare la RAR baiatu asta e in lumea lui,vorbeste singur ) oricum,misto mobra. Pacat de ea sa stea....pe loc, in frig ) . : ). Sta in boxa din bloc 7-8 grade celsius Editat Decembrie 4, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 brrrrr -11 grade maine la 8 am programare la RAR . : ). Sta in boxa din bloc 7-8 grade celsius Zi-ne si blocul nu de alta, e pacat de ea sa stea la boxa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 4, 2013 Autor Share Postat Decembrie 4, 2013 (editat) pt stage2 cred ca trebuie imbogatit un pic.. cum? asa ?http://www.xt660.com/site/node/136 sau direct alta harta? . Editat Decembrie 4, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 http://www.off-the-road.de/OTR-Umbauten/XT-660-Z-Evolution/ uite ceva pentru suflet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 cum? asa ?http://www.xt660.com/site/node/136 ihi, cel mai ieftin... sau direct alta harta?. cred ca se mai poate si din "bord" - la wr se poate +/- un pic din diagnose mode… cred ca si la tenere ca-s modele lansate cam in acelasi timp… nu-s sigur, goangle un pic… sau pcv… Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 6, 2013 Autor Share Postat Decembrie 6, 2013 (editat) http://www.off-the-road.de/en/XT-660Z/Electrical-system-Lighting/Diag-modul-XT-660Z.html cu asta setezi stage2 ? au la bucuresti ? Editat Decembrie 7, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 http://www.off-the-road.de/en/XT-660Z/Electrical-system-Lighting/Diag-modul-XT-660Z.html cu asta setezi stage2 ? au la bucuresti ? in service? au (unii ). dar nu-s 100% sigur ca poti sa si reglezi la Z din diag. din ce in ce ma gandesc mai mult cred ca nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 9, 2013 Autor Share Postat Decembrie 9, 2013 (editat) Scutul vechi pare ca se potriveste. : ) Editat Decembrie 9, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 (editat) Scutul vechi pare ca se potriveste. : ) foarte bine. si foarte misto ca e rotunjit. scutul standard de plastic face fatza cu brio cat sa nu merite sa dai 150E sau de genul pe altul… eventual "drept"… am oroare de scuturile "drepte"… cea mai mare tampenie… zici ca-s facute ca atunci cand ramai incotopenit pe ceva gen bustean sa ramai clar acolo fara balans stanga dreapta, hai ca prinde, hai ca merge... Editat Decembrie 9, 2013 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 15, 2013 Autor Share Postat Decembrie 15, 2013 done! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 6, 2014 Autor Share Postat Aprilie 6, 2014 La treaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 20, 2014 Autor Share Postat August 20, 2014 (editat) dd Editat August 20, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat August 22, 2014 Share Postat August 22, 2014 dd ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.