XorX Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 dupa ce toata vara m-a enervat ca imi curgea benzina pe la preaplin cind opream motorul, a venit rindul carburatorului sa-l desfac si sa vad ce e cu el. Initial am crezut ca e cuiul uzat dar nu e cazul, cuiul e cu virf de cauciuc si inchide f bine, (pus cuiul pe scaun tine presiune) In schimb cred ca scaunul e cel cu problema; cred ca benzina se scurge printre scaun si corpul carburatorului. Asa ca am citeva intrebari: - inelul ala negru ce se vede pe el ar fi trebuit sa fie un oring de etansare intre scaun si corpul carburatorului? Practic in momentul asta este ca o bucata de ebonita/plastic si scaunul are un usor joc cind e pus pe carburator deci nici o sansa sa opreasca benzina. - merge sa etansez intre scaun si locasul lui cu cauciuc siliconic de garnituri? rezista la benzina cauciucul ala rosu? - pot sa schimb doar inelul respectiv sau trebuie inlocuit tot scaunul; unde gasesc oringuri rezistente la benzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 (editat) 1. inelul ala negru ce se vede pe el ar fi trebuit sa fie un oring de etansare intre scaun si corpul carburatorului? Practic in momentul asta este ca o bucata de ebonita/plastic si scaunul are un usor joc cind e pus pe carburator deci nici o sansa sa opreasca benzina. 2. merge sa etansez intre scaun si locasul lui cu cauciuc siliconic de garnituri? rezista la benzina cauciucul ala rosu? 3. pot sa schimb doar inelul respectiv sau trebuie inlocuit tot scaunul; unde gasesc oringuri rezistente la benzina? 1. Acel inel este un oring de etansare, nu are voie sa aibe joc. 2. Nu merge, am incercat eu si nu tine mai mult de cateva zile. 3. Se poate schimba doar acel oring daca gasesti dimensiunea de care ai nevoie sau iti iei un kit de reparatie pt carburator dar te va costa in plus. Exact aceasi problema am avut si eu la mobra pe la inceputul verii, am inlocuit cuiele si oringurile alea si s-a rezolvat tot. Defapt... am inlocuit intai cuiele si cand am vazut ca am aceasi problema am inlocuit si oringurile. Editat Decembrie 10, 2013 de Error1132 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 - merge sa etansez intre scaun si locasul lui cu cauciuc siliconic de garnituri? rezista la benzina cauciucul ala rosu? - pot sa schimb doar inelul respectiv sau trebuie inlocuit tot scaunul; unde gasesc oringuri rezistente la benzina? - in nici un caz. se face smecleu si iti infunda tot. - intreaba-l pe mexicanu, dar e bine sa iei scaun+cui. Daca nu gasesti, inlocuieste doar o-ringul. Gasesti la oring-arie oringuri rezistente la benzina, imposibil sa nu aveti in bucuresti, intreaba si tu cunoscutii. Sanse mari sunt sa gasesti si prin Vitan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Decembrie 10, 2013 Autor Share Postat Decembrie 10, 2013 @Error: de unde ai luat oringuri? @DaSchmutz: o sa merg la un magazin, vad ce gasesc. Ca sa-l masor trebuie sa dau afara oringul vechi si sigur o sa se rupa, voiam sa fiu sigur ca nu-l stric mai rau si ca acolo chiar trebuie un oring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 Nu e problema daca se rupe. Il poti taia pe o parte si isi tine forma. Daca e lipit si il scoti bucati, ia carbul si scaunul si du-te la oringarie si iti masoara tipul de acolo. Eu aveam noroc, la 2 minute de casa aveam oringarie/rulementarie si era si un tip de treaba acolo care auzea ce tampenii am de facut si ma ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 costa 5E un set de 500 oringuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 @Error: de unde ai luat oringuri? De la un user de aici de pe forum, nu mai stiu exact care dar eu am luat exact pt modelul meu de motor nu de la magazin de oringuri, totusi cred ca iesi mult mai ieftin de la un magazin de oringuri decat sa-ti comanzi de nu stiu din ce tara. Daca vrei eu iti las numarul lui de tel pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Decembrie 10, 2013 Autor Share Postat Decembrie 10, 2013 la mine e vorba de un RM80 1996, carburatorul e Mikuni TM28SS banuiesc ca s-a pus si pe alte modele reperul 8 de aici: http://www.cmsnl.com/suzuki-rm80-1996-xt_model14036/partslist/FIG6.html#results ce apare ca prima piesa de sus in reperul 8 este oare oringul respectiv sau ar mai fi trebuit sa gasesc vreo saiba pe care sa stea scaunul? intreb pt ca nu am gasit asa ceva dar nici nu-i prea vad sensul ca benzina ajunge in valva cumva excentric deci o saiba nu ar face decit sa obtureze traseul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 Valva+oring+cui = reperul 8. http://www.cmsnl.com/suzuki-rm80-1996-xt_model14036/valve-needle_1337002b50/#.UqcqoMRdXeI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 aceeasi problema am avut si eu la dr.am schimbt acel oring si nu mai face problee.trebuie sa fie firme care se ocupa cu garnituri si alte elemente de etansare.o sa iti faca ei si nu te costa mai mult de 2-3 lei.numa sa specifici sa fie rezistent la benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vamos Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 http://rulmenti.ro/index.php?route=product/category&path=93_326 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 nu-i trebe alta valva si cui...ce prostii tot vorbiti...s-a uzat scaunul care e de alama?care intra in contact cu un varf de cauciuc?ia piesa si du-te la un magazin de oringuri..pune un o-ring rezistent la ulei,benzina etc...si gata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 nu-i trebe alta valva si cui...ce prostii tot vorbiti...s-a uzat scaunul care e de alama?care intra in contact cu un varf de cauciuc?ia piesa si du-te la un magazin de oringuri..pune un o-ring rezistent la ulei,benzina etc...si gata... Pentru raspuns In schimb am sentimentul ca o luam de la cap iar, cuiul de cauciug vs scaun de alama! A mai fost un topic asemanator daca iti aduci aminte,s-a intins pe o gramada de pagini... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Pentru raspuns In schimb am sentimentul ca o luam de la cap iar, cuiul de cauciug vs scaun de alama! A mai fost un topic asemanator daca iti aduci aminte,s-a intins pe o gramada de pagini... sa fi citit postul omului... e deja moft. a spus clar ca e de la O-ring, intrebarile lui erau despre posibilitati de remediere, unde se gaseste, daca se poate face cu silicon, chestii de bun simt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 In schimb am sentimentul ca o luam de la cap iar, cuiul de cauciug vs scaun de alama! reloaded... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 (editat) sa fi citit postul omului... e deja moft. a spus clar ca e de la O-ring, intrebarile lui erau despre posibilitati de remediere, unde se gaseste, daca se poate face cu silicon, chestii de bun simt. Citesc foarte bine toate postarile de la sectiunea service. Raspunsul a fost dat in primul post de cand s-a lansat intrebarea. Citez ce a spus Error1132 1. Acel inel este un oring de etansare, nu are voie sa aibe joc. 2. Nu merge, am incercat eu si nu tine mai mult de cateva zile.(este vorba de silicon si alte solutii) 3. Se poate schimba doar acel oring daca gasesti dimensiunea de care ai nevoie sau iti iei un kit de reparatie pt carburator dar te va costa in plus. Cat despre mofturi nu cred ca ti-ai gasit persoana,nu am avut si nici nu voi avea "mofturi",atunci cand a fost nevoie de ajutor l-am oferit,tuturor. Editat Decembrie 11, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Decembrie 12, 2013 Autor Share Postat Decembrie 12, 2013 multumesc tuturor. e clar ca e de la oring, cind am vazut cuiul cu vf de cauciuc mi-a fost clar ca nu avea cum sa strice scaunul (stiu despre celalat topic.. oricum am verificat si cuiul inchide bine pe scaun). e terminat acel oring si scapa benzina pe linga scaun am inteles, nu merge cu cauciuc silicon etc ca-l dizolva benzina si se infunda tot in carb deci, am raspunsuri la toate intrebarile multumesc inca o data tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Spor la surubarit atunci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.