Sari la conținut

Pot pune o janta mai lata?


TZU
 Share

Postări Recomandate

daca vrei sa faci o treaba buna iti sugerez sa iti cauti o bascula de gsxr cu janta etrier ax si totot...tot sistemul...si o montezi cu totul...sunt multe modele de gsx-r de pe care poti lua....,..eu am avut o trotineta de 750 cu roata de 130 pe spate... :)))si i-am pus tot sistemul cu bascula cu tot si guma pe 180....iti poti inchipui cat de meserie arata dupa aceea...si totul a fost la fix...

Nu omiteti eventualele probleme ce pot aparea la efectuarea ITP-ului , in cazul in care nu poate fi " dres busuiocul " la fata locului .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu omiteti eventualele probleme ce pot aparea la efectuarea ITP-ului , in cazul in care nu poate fi " dres busuiocul " la fata locului .

e adevarat..am uitat sa specific...eu nu am avut probleme la itp...nici nu s-a uitat nimeni la roata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mea acum este de 150 dar imi intra si 160 lejer. asa k nu te dezamagi. si gasesti profil de strada la orice dimensiune doar k tre sa ai rabdare eu am dat undeva la 150ron pe acesta care e pe mobra si e aproape nou dot 2011. asa k baga mare pe net si cauta k vei gasi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU pune cauciuc mai lat de 150 pe janta originala! Cea mai lata janta pe care o poti pune este de Gsxf dupa '98 si este de 4,5 inch, fata de 4 inch cat este cea originala~! Poti monta apoi cauciuc de 160~! iti trebuie janta, disc si suport de etrier de Gsxf model dupa 98~! suportul de etrier trebuie modificat ca sa nu ai probleme! modificarea asta am facut-o si eu, este destul de simpla si motocicleta se comporta mult mai bine decat daca pui un cauciuc mai lat pe janta originala!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut un vfr 750 f din 89 si i-am schimbat roata originala de 3,5 cauciuc de 150 cu una de cbr 1000 f din 95 .de 5,5 cu cauciuc de 180 . Modificari: frezat suportul de pinion alte distantiere si curbata contra etrierului. Discul de frana si pinionul aveau aceleasi dimensiuni si prinderi de la o moto la alta. Deci poate ai noroc sa gasesti o roata mai lata de pe un model mai nou dar cu aceleasi dimensiuni la pinion si disc si nu cred ca o sa fie foarte complicat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU pune cauciuc mai lat de 150 pe janta originala! Cea mai lata janta pe care o poti pune este de Gsxf dupa '98 si este de 4,5 inch, fata de 4 inch cat este cea originala~! Poti monta apoi cauciuc de 160~! iti trebuie janta, disc si suport de etrier de Gsxf model dupa 98~! suportul de etrier trebuie modificat ca sa nu ai probleme! modificarea asta am facut-o si eu, este destul de simpla si motocicleta se comporta mult mai bine decat daca pui un cauciuc mai lat pe janta originala!

mai exact ce ai facut la suport de etrier???

 

pana la urma m-am decis...ca sa schimb janta sa pun una pe care merge un cauciuc de 180 prefer sa fac asa cum a zis s@rpe sa caut o janta de gsxf dupa 98,pana acum e cea mai rezonabila (ca pret) si cea mai rapida modalitate.Asa ca as vrea sa stiu unde scrie pe janta dimensiunea in inch daca e de 4 sau de 4.5 ca sa stiu si sa incep cautarile pe net de o janta de gsxf dupa 98...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai 2 posibilitati:

-janta de RF600, eu de asta am montat, spitele arata identic cu cea originala, are 4,5 inch, trebuiesc rulmentii schimbati!

-janta de gsxf 600 dupa 98, are 4,5 inch dar are spitele drepte!

-disc de frana GSXF/RF sunt identice, eu l-am cumparat nou 100 euro

-suport etrier gsxf 600 dupa 98 SAU merge si suportul original dar placutele nu vor apasa pe toata suprafata discului, discul cel nou este de 230mm fata de cel original 240mm si astfel placutele vor sta mai sus cu 10mm!

-suportul trebuie polizat, subtiat pe ambele parti pentru ca janta noua e mai lata cu 18 mm la butuc! pui janta provizoriu cu toate distantierele mai putin suportul de etrier masori cu un subler si apoi polizezi din suport pe ambele parti pentru ca mai apoi acesta sa fie centrat perfect pe disc!

 

NU poti monta cauciuc mai lat de 160/60 apoi ca se va manevra motocicleta ca naiba! 160 e destul de lat cand sta pe janta de 4,5 inch!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai exact ce ai facut la suport de etrier???

 

pana la urma m-am decis...ca sa schimb janta sa pun una pe care merge un cauciuc de 180 prefer sa fac asa cum a zis s@rpe sa caut o janta de gsxf dupa 98,pana acum e cea mai rezonabila (ca pret) si cea mai rapida modalitate.Asa ca as vrea sa stiu unde scrie pe janta dimensiunea in inch daca e de 4 sau de 4.5 ca sa stiu si sa incep cautarile pe net de o janta de gsxf dupa 98...

salut, man eu am ramas fara talon in vara ce a trecut din cauza anvelopei mai late cu 10mm ((190 in loc de 180),si xenon),

 

numa bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai 2 posibilitati:

-janta de RF600, eu de asta am montat, spitele arata identic cu cea originala, are 4,5 inch, trebuiesc rulmentii schimbati!

-janta de gsxf 600 dupa 98, are 4,5 inch dar are spitele drepte!

-disc de frana GSXF/RF sunt identice, eu l-am cumparat nou 100 euro

-suport etrier gsxf 600 dupa 98 SAU merge si suportul original dar placutele nu vor apasa pe toata suprafata discului, discul cel nou este de 230mm fata de cel original 240mm si astfel placutele vor sta mai sus cu 10mm!

-suportul trebuie polizat, subtiat pe ambele parti pentru ca janta noua e mai lata cu 18 mm la butuc! pui janta provizoriu cu toate distantierele mai putin suportul de etrier masori cu un subler si apoi polizezi din suport pe ambele parti pentru ca mai apoi acesta sa fie centrat perfect pe disc!

 

NU poti monta cauciuc mai lat de 160/60 apoi ca se va manevra motocicleta ca naiba! 160 e destul de lat cand sta pe janta de 4,5 inch!

merci mult de tot...la cata munca e sincer mai bine o vand si imi iau alta :)))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cali mz de unde a stiu gaboru k anvelopa ta de 190 nu e dimensiunea care trebuie k in talon nu mai scrie?????? si xenon are el abilitati de mecanic si ceva omologare sai dea seama k e xenon. eu ptr masina am sustinut k nu am xenon pana sa lasat pagubas si nu mia luat nici un talon. asa k sustinetiva cauza ptr k el nu e omologat k si gabor sasi dea cu parerea.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cali mz de unde a stiu gaboru k anvelopa ta de 190 nu e dimensiunea care trebuie k in talon nu mai scrie?????? si xenon are el abilitati de mecanic si ceva omologare sai dea seama k e xenon. eu ptr masina am sustinut k nu am xenon pana sa lasat pagubas si nu mia luat nici un talon. asa k sustinetiva cauza ptr k el nu e omologat k si gabor sasi dea cu parerea.....

salut, nu am mai detaliat si aici pt. ca am mai vb pe 2 topicuri si am zis sa fiu scurt si la obiect, sa nu poluez topicul omului, in fine ........politia impreuna cu rar-ul, autospeciala cu toate nebuniile in ea, inginer, + sclavu care il ajuta/murdareste, daca mai ai vreo intrebare, iti dau un pm cu toata povestea,

 

numa bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...