GrozaS Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 (editat) Pentru mine atractia pentru motociclete a inceput inca din copilarie. Daca vedeam o masina frumoasa ma uitam la ea, insa daca trecea un motor pe langa mine imi intorceam capul dupa ea si priveam cu gura deschisa. Odata ce am implinit varsta necesara pentru a obtine carnetul m-am inscris la scoala de soferi. Pot sa ma mandresc ca am fost printre ultimii care si-au obtinut aceasta categorie avand doar 18 ani. Am dat examenul teoretic si practic in poligon. De atunci se da examen si in oras, ceea ce mi se pare foarte folositor pentru ca cei care nu poseda carnet pentru alta categorie habar nu au ce inseamna sa circuli in oras. Insa mi se exagerat chestia ca acum poti obtine A-ul doar dupa ce ai implinit 24 de ani... daca esti prost la 18 ani vei ramane prost si la 24... asta e parerea mea. Dupa ce mi-am luat permisul am inceput sa ma uit dupa motociclete si fiind elev am avut un buget limitat. Am vrut ceva naked, dar nu stiam ce marca si model. Initial m-am uitat la Bandit-uri de 400 dar nu imi placea deloc aspectul lor asa ca am mai cautat. Suzuki GS500 - nu imi placea de loc aspectul... Honda Hornet 600 - cam puternica pentru un incepator si pretul destul de ridicat pentru mine... Suzuki SV 650 - motor V-twin, cuplu la turatii mici, consum relativ mic, pretul OK, silentioasa cu toba OEM insa cu una sport capata un sunet minunat - PERFECT Am cautat pe diverse site-uri dar imi era frica ca nu cumva sa fie furata si la inmatruculare sa am probleme asa ca am decis sa iau de la un dealer de motociclete SH. In noiembrie parca, 2012, am si gasit una recent adusa din italia, an de fabricatie 2000, ~41.000 km pe ea, cu niste defecte optice, rezervorul putin indoit in doua locuri, saua rupta putin, insa era necazuta, cereau 1390 de euro pe ea. Dupa puntine negocieri am luat-o cu 1300. Eram foarte fericit dar din pacate din cauza inmatrucularii nu am mai apucat sa circul cu ea in sezonul acela. Am indurat cu greu iarna aceea, probabil cea mai lunga pentru mine pana atunci, dar a trecut, si m-am bucurat de un sezon intreg de motocicleta mea. Proprietarul anterior a pus ghidon Rizoma pe ea, capete de bara Rizoma, manete reglabile si niste oglinzi chinezesti oribile, nu vedeai nimic in ele. Intre timp eu am retapitat saua, am schimbat bateria, oglinzile, toba OEM cu una Mivv GP carbon. In scurt timp planuiesc sa o duc la service sa se faca fevizia de primavara, ulei, filtru ulei, filtru aer, placute de frana, intins lantul si revizie la telescoape. Si niste poze: (nu am poze cu noua toba din pacate ) Editat Ianuarie 21, 2014 de GrozaS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 Sa o porti sanatos si fara nici un fel de probleme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GrozaS Postat Ianuarie 21, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2014 (editat) Sa o porti sanatos si fara nici un fel de probleme! Multumesc mult! Am avut cateva probleme cu ea S-a stricat releul de incarcare, asta dupa ce am cumparat bateria noua.. atunci nu stiam ce are, intr-o zi mergea fara probleme, a doua nu mai pornea. Am reusit sa o pornesc impinsa, speram ca nu va mai avea probleme insa dupa scurt timp s-a oprit in oras. Am incarcat bateria veche, am montat-o si am dus mobra la service ca era inca in "garantie". Am suspectat releul insa acolo mi s-a zis ca nu are nimic, ci bujiile trebuiesc scimbate.. norocul meu ca nu au avut pe stoc. M-au trimis acasa si mi-au dat un nr. telefon sa sun daca se mai opreste. Normal ca s-a oprit.. dar nu i-am mai sunat, l-am dus la un alt mecanic moto din oras. Releul defect incarca prea mult, bine ca nu am stricat bateria noua din cauza desteptilor de la serviceul unde avea gatantie motocicleta. A lucrat foarte bine si repede, sunt multumit de el 100%. Originala piesa costand in jur de 200 de euro el a recomandat sa modifice un alt releu sa se potriveasca la mobra mea, si asa o sa ma coste doar 250 RON. Am fost de acord si de atunci merge perfect. O alta buba a fost ca s-a infundat teava aceea de scurgere de la buson si a intrat apa in rezervor. A trebuit desfacute si curatate carburatoarele. Greseala mea a fost ca nu l-am mai dus la mecanicul de inainte ci la un cunoscut din cartier :| distractia asta m-a costat 300 RON si nici nu a mers asa cu trebuia :| Am uitat sa mentionez ca in primavara voi schimba si bujiile si o sincronizez carburatoarele. Editat Ianuarie 21, 2014 de GrozaS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 Am incarcat bateria veche, am montat-o si am dus mobra la service ca era inca in "garantie" Sermoto? Ei sau motomus tot aveau SV-uri. Frumos model, placut ochiului chiar daca e S sau N. Sa il stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GrozaS Postat Ianuarie 21, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2014 Sermoto? Ei sau motomus tot aveau SV-uri. Frumos model, placut ochiului chiar daca e S sau N. Sa il stapanesti sanatos! Da, ei erau de la Sermoto. Nu am vrut sa dau nume dar daca ti-ai dat seama... ) Mersi mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 Eh, nu e problema... Sermoto stiu ca tot aveau modele naked si de asta i-am nominalizat primii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GrozaS Postat Ianuarie 21, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2014 As vrea sa va cer parerea. Am vazut pe un site o poza cu un SV care avea cadrul si alte chestii vopsite negru (o sa atasez o imagine) si m-am gandit si eu sa vopsesc acele doua capace de la vitezometru si ornamentul de la far in negru mat. Parca nu imi place asa crom cum este original, imi sare prea mult in ochi. Si un alt lucru pe care l-as modifica este suportul de numar, este prea mare si grosolan. Problema este ca daca ma hotarasc sa montez unul metalic care se gaseste in comert trebuie sa tai cel original pentru ca ea este dintr-o piesa cu chestia aceea care este peste roata (nu stiu cum se numeste). Ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali1 Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 Despre vopsitul cu negru,pot sa-ti spun ca eu nu as face nici in ruptul capului aceasta operatiune.Din contra,acel cadru argintiu si chromul da un look aparte.Dar asta este strict parerea mea.Si vorba aia...cu gusturile....!Mie chiar mi se pare ca arata chiar super ok...as mai pune niste rim strip-uri personalizate pe roti si ...vezi dupa diferenta de look[dar ramane la aprecierea ta].Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 nici mie nu-mi place suportul acela de numar mare...din pacate daca vrei sa-l inlocuiesti cu ceva mai mic cred ca trebuie sa-l tai (cred) ...eu asa l-am luat, taiat si zic ca se vede mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GrozaS Postat Ianuarie 21, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2014 Despre vopsitul cu negru,pot sa-ti spun ca eu nu as face nici in ruptul capului aceasta operatiune.Din contra,acel cadru argintiu si chromul da un look aparte.Dar asta este strict parerea mea.Si vorba aia...cu gusturile....!Mie chiar mi se pare ca arata chiar super ok...as mai pune niste rim strip-uri personalizate pe roti si ...vezi dupa diferenta de look[dar ramane la aprecierea ta].Asfalt uscat! Mersi foarte mult de parere! M-am gandit si eu la rim strip-uri, insa nu stiu ce culoare as putea pune. Rotile fiind gri nu as putea pune ceva asemanator cadrului pentru ca nu ar avea contrast suficient. Alta culoare, sa zicem rosu, nu as pune, nu am nimic rosu pe ea. Asfalt uscat! nici mie nu-mi place suportul acela de numar mare...din pacate daca vrei sa-l inlocuiesti cu ceva mai mic cred ca trebuie sa-l tai (cred) ...eu asa l-am luat, taiat si zic ca se vede mai bine Imi place, arata foarte bine! Ceva asemanator as face si eu, si sunt destul de mari sanse sa si fac. Insca trebuie sa caut un suport, nu conteaza daca nu se potroveste 100%, o modific si totul va fii OK... ieftina sa fie. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali1 Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 (editat) Mersi foarte mult de parere! M-am gandit si eu la rim strip-uri, insa nu stiu ce culoare as putea pune. Rotile fiind gri nu as putea pune ceva asemanator cadrului pentru ca nu ar avea contrast suficient. Alta culoare, sa zicem rosu, nu as pune, nu am nimic rosu pe ea. Asfalt uscat! Eu asa mi le-am facut.Si banda neagra si cea rosie sunt reflectorizante.Negrul se vede argintiu cand bate luminia pe ele.Tu le poti face cu orice combinatii de culori,sau chiar pe o culoare.Uite si o poza sa vezi cum au iesit. Editat Ianuarie 22, 2014 de vali1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GrozaS Postat Ianuarie 22, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 22, 2014 Eu asa mi le-am facut.Si banda neagra si cea rosie sunt reflectorizante.Negrul se vede argintiu cand bate luminia pe ele.Tu le poti face cu orice combinatii de culori,sau chiar pe o culoare.Uite si o poza sa vezi cum au iesit. Interesant. Cat au costat? Sti cum e... studentii nu prea au bani.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 userul hondafan le facea cu 50 de lei setul si eu am unul si tine f. bine la spalari. ia vezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali1 Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 (editat) Si mie tot @hondafan mi le-a facut si pot spune ca sunt foarte bune din punct de vedere calitativ si plus ca da un aer aparte motocicletei.Si intr-adevar , 50 ron+transportul postei am platit si eu.....dar merita toti banii! Editat Ianuarie 23, 2014 de vali1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GrozaS Postat Ianuarie 23, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2014 Si mie tot @hondafan mi le-a facut si pot spune ca sunt foarte bune din punct de vedere calitativ si plus ca da un aer aparte motocicletei.Si intr-adevar , 50 ron+transportul postei am platit si eu.....dar merita toti banii! M-am uitat pe topicul deschis de el, am vazut ca toata lumea e multumita M-am gandit sa cer un set de la el, 2 cu SUZUKI pentru rezervor si una cu SV650 pentru codita, doar ca nu merita momentan. As vrea sa repar acele doua lovituri de pe rezervor, si mai am si cateva zgarieturi mici. Ar trebuie sa o vopsesc, sa pun stickerele si sa dau lac pe ele, sa nu se mai dezlipeasca. Va multumesc mult pentru informatii! O sa il tin minte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 si eu vreau curand sa imi iau o motoreta dar nu prea sunt hotarat exact ce, sunt intre cb500 , gs500 si gpz500 dar si sv-ul ar fii in plan , e unul langa mine de vanzare , uite aici linkul: http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=551650&selpic=3&zoom=1#foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GrozaS Postat Ianuarie 30, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2014 (editat) si eu vreau curand sa imi iau o motoreta dar nu prea sunt hotarat exact ce, sunt intre cb500 , gs500 si gpz500 dar si sv-ul ar fii in plan , e unul langa mine de vanzare , uite aici linkul: http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=551650&selpic=3&zoom=1#foto Eu sunt multumit de SV. La inceput nu imi placea sunetul motorului, era tare silentioasa, dar dupa ce mi-am pus toba Mivv nu as mai schimba-o. Eventual pentru una mai noua. Imi place tare mult sunetul V-Twin-ului . Iti recomand cu mare placere SV-ul. Nu stiu ce sa spun despre aceea din link, mi se pare dubioasa treaba... Scrie vanzatorul ca este din 2003, atunci ar trebui sa aiba cadru si carena noua, nu sunt expert dar dupa site-ul asta (http://www.suzukicycles.org/SV-series/SV650-SV650S.shtml) asa imi dau seama. Si mi se pare putin pretul pentru una din 2003, a mea e din 2000 si tipul a cerut 1390 pe ea. Daca e aproape de tine ar trebui sa te duci sa o vezi Spor la cumparat! Editat Ianuarie 30, 2014 de GrozaS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 aia din link nu e 2003...modelul asta s-a facut intre 99 -02 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GrozaS Postat Martie 18, 2014 Autor Share Postat Martie 18, 2014 Intre timp motocicleta a primit consumabile noi si ceva reparatii: Ulei Repsol Sintetic 10W40 Filtru ulei Hiflo Filtru aer MotoPro Bujii NGK Iridium Placute frana SBS Lichid de frana nou Revizie furca Curatat si reglat carburatoarele Am scimbat eu consumabilele dar la revizia furcii si la curatarea/reglarea carburatoarelor am apleat la un specialist, costul total fiind de 1080 Ron. L-am dus la mecanicul care anterior a reparat-o si sunt foarte multumit de el. Inca o data dovedind ca e un om serios, il recomand cu placere. Daca cineva din Cluj are nevoie de un mecanic bun pot sa-i dau un nr. lui de telefon. Am promis ca o sa pun niste poze cu toba , pentru data viitoare promit un scurt video Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GrozaS Postat Iulie 15, 2014 Autor Share Postat Iulie 15, 2014 A venit si timpul primului meu drum cu motocicleta peste hotare Am hotarat impreuna cu prietena ca vara aceasta o sa mergem la o plimbare mai lunga pana in Ungaria, mai precis Budapesta si intors la Hajduszoboszlo, in total o saptamana. Dus-intors si cu niste plimbari prin orase cam 1000 de km, mult mai mult cat am facut pana acum intr-un timp asa scurt. Pentru excursia asta am facut niste modificari la mobra, mai precis am schimbat rulmentii de la roata fata, am refacut parbrizul, am comandat distantiere pentru oglinzi si am cumparat genti laterale la care am facut suporti. - Am cumparat motocicleta cu parbrizul acesta insa fiind rupt l-am demontat, si l-am pus la o parte pentru a-l repara mai tarziu. Am incalzit bucati de plexiglas pentru a lua forma suportului original si le-am lipit+nituit pe ambele parti, la final le-am pregatit si vopsit in negru mat. Am mai facut un suport pentru husa GPS tot din plexiglas. Sunt foarte multumit de cum au iesit, parbrizul e foarte figid, suportul de asemenea. - Nu imi placea cum vedeam in oglinzi asa ca am mers la un strungar care mi-a facut niste distantiere de 3 cm din aluminiu. Diferenta e foarte semnificativa, pentru 20 de lei cat a costat a meritat pe deplin. - Pentru bagaje am cumparat de la un membru de pe forum niste genti laterale textile cu niste insertii de plastic care il fac mai rigid, insa acestea nu stateau nici cum si am decis ca fac un suport pentru ele. Am construit suportul din teava patrata de 15x15, am folosit aproape 8 metri. Este dintr-o bucata intreaga cu 4 puncte de suport, vopsita negru mat, sta foarte, surprinzator de rigida. Sunt foarte multumit de cum au iesit modificarile si abia astept sa le si incerc Sunt deschis oricarui sfat pe care imi puteti da in legatura cu plimbarile mai lungi, impachetarea bagajelor etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 La hajduszoboszlo găsești cazare în spatele ștrandului la casele oamenilor, pe la 10.000 de forinți pe noapte, în funcție de câte nopți stai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GrozaS Postat Iulie 15, 2014 Autor Share Postat Iulie 15, 2014 Da am gasit pe internet si am si rezervat o camera pentru 2 persoane la o casa. Baie proprie, frigider, cuptor cu microunde, tv, Wi-FI, si evident, parcare in curte cu 330 lei pentru 4 nopti. e foarte OK zic eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Este ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiandrei Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 - Pentru bagaje am cumparat de la un membru de pe forum niste genti laterale textile cu niste insertii de plastic care il fac mai rigid, insa acestea nu stateau nici cum si am decis ca fac un suport pentru ele. Am construit suportul din teava patrata de 15x15, am folosit aproape 8 metri. Este dintr-o bucata intreaga cu 4 puncte de suport, vopsita negru mat, sta foarte, surprinzator de rigida. Salut, poti sa ne faci o schita a suportului pentru genti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GrozaS Postat Iulie 15, 2014 Autor Share Postat Iulie 15, 2014 - Pentru bagaje am cumparat de la un membru de pe forum niste genti laterale textile cu niste insertii de plastic care il fac mai rigid, insa acestea nu stateau nici cum si am decis ca fac un suport pentru ele. Am construit suportul din teava patrata de 15x15, am folosit aproape 8 metri. Este dintr-o bucata intreaga cu 4 puncte de suport, vopsita negru mat, sta foarte, surprinzator de rigida. Salut, poti sa ne faci o schita a suportului pentru genti? Salut! O sa-ti fac niste poze cu cele 4 prinderi. Nu stiu daca voi reusi ca 2 dintre ele sun destul de ascunse, dar oricum voi incerca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.