Jump to content

Detinatori de Suzuki Gsx-r SRAD


biancocelleste
 Share

Intalnirea SRAD-istilor  

66 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Eu am ales cl de strada,sunt si varianta ,,racing'' dar nu merita achizitia pentru o utilzare stradala>se duc repede si uzeaza discurile

Mai sunt foarte ok unele cu H...si nu mai stiu cum

 

 

deci daca merg pe brembo sunt mai ok ? sau ceva care sa nu uzeze discurile chiar asa de rpd....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 555
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest little wayne

deci daca merg pe brembo sunt mai ok ? sau ceva care sa nu uzeze discurile chiar asa de rpd....

Nu stiu cat de ok sunt placutele brembo.Eu am cumparat cl urile dupa ca am citit parerile utilizatorilor si sunt foarte ok

Link to comment
Share on other sites

problemele continua..... Cum demontez roata spate la SRAD ?... tocmai ce am facut pana si nici o vulcanizare nu accepta sa o demonteze ei ci doar sa vin cu roata in mana... (poate stiti voi niste vulcanizari care fac tot tacamu in zona obor, colentina,baicului)

Link to comment
Share on other sites

problemele continua..... Cum demontez roata spate la SRAD ?... tocmai ce am facut pana si nici o vulcanizare nu accepta sa o demonteze ei ci doar sa vin cu roata in mana... (poate stiti voi niste vulcanizari care fac tot tacamu in zona obor, colentina,baicului)

 

Pai, din cate tin eu minte (pe mine m a ajutat userul Wawwesh), trebuie sa dai jos etrierul, sa indepartezi lantul si sa dai jos un ditamai surubul care intra in bascula ( iti tebuie cheie de 36). Si fa rost de un stander spate sa cracanezi motoreta pe el

Link to comment
Share on other sites

Guest little wayne

problemele continua..... Cum demontez roata spate la SRAD ?... tocmai ce am facut pana si nici o vulcanizare nu accepta sa o demonteze ei ci doar sa vin cu roata in mana... (poate stiti voi niste vulcanizari care fac tot tacamu in zona obor, colentina,baicului)

Cauta o vulcanizare sama....

Link to comment
Share on other sites

Guest little wayne

Eu am schimbat cauciucul spate la sama de pe iuliu maniu in 2010,aveau stander si trusa complecta de chei(inclusiv 36 ele ).,u echilibrat roata .Tot la ei am schimbat cauciucul scuterului cu un an inainte

Link to comment
Share on other sites

problemele continua..... Cum demontez roata spate la SRAD ?... tocmai ce am facut pana si nici o vulcanizare nu accepta sa o demonteze ei ci doar sa vin cu roata in mana... (poate stiti voi niste vulcanizari care fac tot tacamu in zona obor, colentina,baicului)

doar desfaci piulita de la ax (cheie de 36),scoti axy afara,impingi roata in fata,dai lantu jos,ridici putin roata sa iasa discu din etrier si o tragi afara.

Link to comment
Share on other sites

Sa vin si eu cu o parere... Placutele Brembo sunt niste gunoaie...dar is ok la pret... Mai bine daca nu ti se par scumpe CL sinterizate mergi pe ele, daca nu eu am luat gold fren s3 pt ca erau cu 20lei/set mai ieftine decat CL => economie de 60, dar acum regret un pic.

 

Cum au zis colegii sa desfaci roata pe stander, dar la vulcanizare sa ai mare grija ca sa nu iti indoaie discurile... Cum prinde roata in masinaria aia, pt ca daca a atins foarte putin ... aia e. Iar la pus la loc sa ai grija la cat e de intins lantul. Asta trebuie sa ti-o faca cineva care stie, pt ca poate sa o apropie in stanga si sa o distanteze in partea dreapta si o sa calce roata grestit... Vezi ca sunt niste ghidaje pe bascula.

 

Bafta si asfalt uscat!!! App este cineva din SB, parca as da o tura in W-E pe acolo.

Link to comment
Share on other sites

In week-end, am avut nefericitul eveniment de a o tranti de pe loc pornita, la exterior am spart carena din fata si geamul, iar la partea tehnica ma razboiesc cu o mare problema, porneste normal, dar nu poate trece de 3000 de ture, in mers intrerupe de iti vine sa-i dai foc, se opreste s.a.m.d.

Cine sa uitat putin la ea spune ca ar fi o bobina care nu mai lucreaza cum trebuie. Eu sper sa fie doar o dereglare a carburatoarelor, am inteles ca o mare greseala a mea a fost sa o pornesc imediat dupa ce am ridicat-o, dand foarte mult la automat si cu soclul tras si fara el incercand disperat sa o pornesc.

S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema?

Link to comment
Share on other sites

In week-end, am avut nefericitul eveniment de a o tranti de pe loc pornita, la exterior am spart carena din fata si geamul, iar la partea tehnica ma razboiesc cu o mare problema, porneste normal, dar nu poate trece de 3000 de ture, in mers intrerupe de iti vine sa-i dai foc, se opreste s.a.m.d.

Cine sa uitat putin la ea spune ca ar fi o bobina care nu mai lucreaza cum trebuie. Eu sper sa fie doar o dereglare a carburatoarelor, am inteles ca o mare greseala a mea a fost sa o pornesc imediat dupa ce am ridicat-o, dand foarte mult la automat si cu soclul tras si fara el incercand disperat sa o pornesc.

S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema?

E din carburatoare.Posibil sa fi ramas blocat ceva in carburatoare(plutitor).O sa isi revina.Porneste-o si las-o asa.In cazul in care nu vrea sa porneasca,verifica bujiile

Link to comment
Share on other sites

daca te intreb cum ai conectat benzile alea de led pe ramuri imi desenezi si mie ? :))

Nu e banda de leduri.Sunt angel eyes(hand made).Ca si schema,ce pot sa zic...:am pus cate 2 leduri de 1w pe fiecare in parte.

Link to comment
Share on other sites

salutare all...a schimbat careva dintre voi amortizorul spate?am impresia ca imi curge deci e pe duca...se schimba/inlocuieste ceva?cat rezista un amortizor cati km?

Link to comment
Share on other sites

salutare all...a schimbat careva dintre voi amortizorul spate?am impresia ca imi curge deci e pe duca...se schimba/inlocuieste ceva?cat rezista un amortizor cati km?

Ce iti curge? :alcy:

Link to comment
Share on other sites

amortizorul spate are niste ulei pe el combinatie cu praf magza etc....

Amortizorul spate e cu gaz.Posibil ce vezi tu acolo sa fie aruncat de lant

Link to comment
Share on other sites

Amortizorul spate e cu gaz.Posibil ce vezi tu acolo sa fie aruncat de lant

 

aha multam verific...si cel cu gaz nu prea cedeaza?(scz dar nu prea le am cu mecanica ) multam....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...