benny2009 Postat Februarie 23, 2014 Autor Share Postat Februarie 23, 2014 Scuze, trebuie sa schimb si simeringurile si le-am confundat ) ....urmele nu sunt adanci, se vede ca e frecat dar nu se simte..am fost la un atelier sa il alezez si a zis nea' de acolo ca nu se poate aleza ca e subtire si ajunge la aluminiu dar a zis ca nu e uzura mare si se poate folosi asa "mai poate merge mult si bine fara probleme" ...acum nu mai stiu ce sa cred :-?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 deci piston+segmenti noi si e gata pt bikeshop ca super intretinuta, folosit numai ulei motul 710 acuma serios, ala nu mai e cilindru... chiar daca o sa ai noroc sa ai compresie cit sa porneasca, performantele motorului vor fi mult diminuate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 deci piston+segmenti noi si e gata pt bikeshop ca super intretinuta, folosit numai ulei motul 710 acuma serios, ala nu mai e cilindru... chiar daca o sa ai noroc sa ai compresie cit sa porneasca, performantele motorului vor fi mult diminuate. Nu ai de unde sa stii, sunt situatii cand stratul de nicasil e zgariat/lipsa sau situatii cand pur si simplu aluminiu de pe piston se "sudeaza" de cilindru. In cazul depunerii aluminiului pe stratul de nicasil se poate refolosi cilindrul, aluminiul ala il scoti cu smirghel fin la mana si la final da, are compresie si merge bine mersi. Am intalnit la cateva monocilindrice in 4 timpi treaba asta si au mers dupa fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
benny2009 Postat Februarie 23, 2014 Autor Share Postat Februarie 23, 2014 deci piston+segmenti noi si e gata pt bikeshop ca super intretinuta, folosit numai ulei motul 710 acuma serios, ala nu mai e cilindru... chiar daca o sa ai noroc sa ai compresie cit sa porneasca, performantele motorului vor fi mult diminuate. piston+segmenti noi si e gata pentru sezon* ..si, da! motocicleta pana acum a vazut doar motul 710 ..dar acum daca nu era ce sa fac? mai stau 2 saptamani pana aduce cu motoru' in garaj? ... ciudat, toata lumea si toti mecanicii care au habar zice ca mai merge, tu ca nu mai merge.. 2000 lei pe un cilindru nou sigur nu dau! mai bine o dezmembrez! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 (editat) Nu este nevoie sa dai 2000 de lei pe un cilindru nou, cauta pe internet ca sunt destui care pot sa ti-l faca, poate merge bucsat si cu un piston mai mic. Editat Februarie 23, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 era o gluma. incearca sa-i iei piston si segmenti, te duce la 150 euro si vezi ce iese. Cum zicea thunderbyte vezi daca e zgirietura (lipsa material) sau aluminiu topit (adaos de material) Si se poate face si honuire si evental refacerea stratului de nicasil. Era un topic mai vechi cu cineva care facea asta, trimitea piesele in ungaria/austria.. nu-mi mai aduc aminte f bine. Cauta cu search si sigur gasesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
benny2009 Postat Februarie 24, 2014 Autor Share Postat Februarie 24, 2014 este "zgarietura", adica este putin frecat..nu se simte aproape deloc la "unghie" ..o sa ii cumpar piston si segmenti si vedem daca merge..mecanicul a zis ca sigur o sa mearga, sunt mici "zgarieturile" ... multumesc tuturor pentru informatii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.