LaurAlex Postat Februarie 16, 2014 Share Postat Februarie 16, 2014 Salut, am un fantic de 50 si cand merg cu el pe deal tot intrerupe si am incercat sa inchid benzina, am mers cu benzina inchisa si dupa 3-4 secunde a mers de a rupt pamantul pana cand sa terminat benzina din carburator, dupa am deschiso si iar incepea sa intrerupa si sa nu mai traga.. Oare intra prea multa benzina in carburator? Ce as putea sa fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Februarie 16, 2014 Share Postat Februarie 16, 2014 Daca zici ca dupa ce ai scazut nivelul inchizand robinetul de benzina a mers foarte bine atunci demonteaza carbul si fa-i nivelul ceva mai mic de la plutitor sau ar putea fi si cuiul care sa nu inchida corespunzator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Februarie 16, 2014 Share Postat Februarie 16, 2014 Poti verifica si furtunul care alimenteaza carburatorul cat si legaturile sa nu fie scopt sau fisurat si sa traga aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurAlex Postat Februarie 16, 2014 Autor Share Postat Februarie 16, 2014 Si cum pot sa reglez nivelul de la plutitor? plutitorul e tot din plastic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Februarie 16, 2014 Share Postat Februarie 16, 2014 Si cum pot sa reglez nivelul de la plutitor? plutitorul e tot din plastic. Atunci nu ai cum. In cazul asta mai ramane cuiul, nu mai inchide sau nu inchide suficient de bine.(parerea mea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurAlex Postat Februarie 16, 2014 Autor Share Postat Februarie 16, 2014 cuiul inchide bine dar e prea mare nivelul, paharul e aproape plin cand il demontez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Februarie 16, 2014 Share Postat Februarie 16, 2014 Ma depaseste... Eu tot sunt de parere ca poate fi de la cui, poate ar fi mai bine sa o vada un mecanic. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coste Postat Februarie 16, 2014 Share Postat Februarie 16, 2014 Sau poti muta siguranta de la cuiul de dozaj mai sus pe cui, in felul asta cuiul o sa stea mai jos in carburator (trage mai putina benzina) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WladCox Postat Februarie 16, 2014 Share Postat Februarie 16, 2014 Ai putea sa atasezi o poza cu carburatorul desfacut sa vedem si noi despre ce e vorba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Februarie 16, 2014 Share Postat Februarie 16, 2014 Sau plutitorul este spart. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurAlex Postat Februarie 16, 2014 Autor Share Postat Februarie 16, 2014 Am incercat sa incalzesc plutitorul si sa indoi putin partea aia de unde se prinde sa ii pot face nivelul mai mic si acum merge pefect! Multumesc tuturor pt raspunsuri:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Februarie 16, 2014 Share Postat Februarie 16, 2014 Am incercat sa incalzesc plutitorul si sa indoi putin partea aia de unde se prinde sa ii pot face nivelul mai mic si acum merge pefect! Multumesc tuturor pt raspunsuri:) Spor la plimbari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.