Sari la conținut

Probleme la motor CBR F3


Pauldci
 Share

Postări Recomandate

Ca sa nu poluam topicul baiatului (prea tare). am sa repet un sfat pe care l-au dat si altii chiar sub alta forma...Mergi sa faci o constatare de stare a motoretei la un mecanic dupa cum iti vine tie mai bine...mai aproape, mai "ieftin" sau mai "de renume", dupa cum te lasa punga, abia atunci ai sa stii pe ce anume dai banii, ce investitii o sa mai ai de facut la ea, etc

Din spatele unei tastaturi este destul de greu sa poti pune un diagnostic 100% corect fara sa "gusti, mirosi" din tortulet si sa mai poti eventual sa garantezi niste ani/km de functionare ireprosabila... :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa nu poluam topicul baiatului (prea tare). am sa repet un sfat pe care l-au dat si altii chiar sub alta forma...Mergi sa faci o constatare de stare a motoretei la un mecanic dupa cum iti vine tie mai bine...mai aproape, mai "ieftin" sau mai "de renume", dupa cum te lasa punga, abia atunci ai sa stii pe ce anume dai banii, ce investitii o sa mai ai de facut la ea, etc

Din spatele unei tastaturi este destul de greu sa poti pune un diagnostic 100% corect fara sa "gusti, mirosi" din tortulet si sa mai poti eventual sa garantezi niste ani/km de functionare ireprosabila... :rolleyes:

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate este din ce in ce mai hulita si denigrata aceasta meserie pe cale de disparitie,dusa uneori la derizoriu de anumite persoane(mecanici sau clienti) pentru ca asa cum se spune:Noi Romani ne pricepem la toate!

Cred ca ai dreptate la partea cu "pe cale de disparitie" dar motivul principal nu are nici o legatura cu Romania unde oricum aceasta meserie nu are traditie.

Motivul adevarat cred ca tine de partea economica, de cele mai multe ori este mai rentabil din punct de vedere economic pentru prestator sa inlocuiasca subansamble decat sa stea sa repare .Castiga din mai multe parti: muncesc mai putin, au timp de mai multi clienti si vand marfa mai scumpa=> profit mai mare. In tarile mai bogate unde ora de manopera e scumpa gasesti din ce in ce mai rar service-uri dispuse sa-ti repare chestii de detaliu, si prefera sa inlocuiasca cu totul desi pentru client ar fi existat solutii mai ieftine dar care necesitau munca mai multa. Cum asta e practica pe scara larga e normal ca incet incet oamenii capabili sa faca reparatii pretentioase dispar si nu sunt pregatiti altii in locul lor pt ca nu mai este cerere pt o astfel de munca, cel putin din mediul profesional . E adevarat ca intotdeauna vor exista si cativa pasionati capabili dar astia-s doar exceptia si aproape sigur nu-i vei gasi prin service-uri.

 

Mergi sa faci o constatare de stare a motoretei la un mecanic dupa cum iti vine tie mai bine...mai aproape, mai "ieftin" sau mai "de renume", dupa cum te lasa punga, abia atunci ai sa stii pe ce anume dai banii, ce investitii o sa mai ai de facut la ea, etc

Eu cred ca un mecanic care se respecta nu-ti va garanta niciodata pt un motor examinat pe nedesfacuete. Sunt deacord ca un mecanic experimentat poate identifica mai usor un motor masluit grosolan dar sunt si cazuri in care nu se poate prinde.

Daca nu te pricepi e intotdeauna bine sa ceri parerea cuiva experimentat dar nimeni nu-ti poate oferi o garantie 100% pt ca sunt multe chestii care pot fi ascunse si care nu pot fi depistate fara demontare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...