Unchiu' Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 Ca sa nu poluam topicul baiatului (prea tare). am sa repet un sfat pe care l-au dat si altii chiar sub alta forma...Mergi sa faci o constatare de stare a motoretei la un mecanic dupa cum iti vine tie mai bine...mai aproape, mai "ieftin" sau mai "de renume", dupa cum te lasa punga, abia atunci ai sa stii pe ce anume dai banii, ce investitii o sa mai ai de facut la ea, etc Din spatele unei tastaturi este destul de greu sa poti pune un diagnostic 100% corect fara sa "gusti, mirosi" din tortulet si sa mai poti eventual sa garantezi niste ani/km de functionare ireprosabila... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 Ca sa nu poluam topicul baiatului (prea tare). am sa repet un sfat pe care l-au dat si altii chiar sub alta forma...Mergi sa faci o constatare de stare a motoretei la un mecanic dupa cum iti vine tie mai bine...mai aproape, mai "ieftin" sau mai "de renume", dupa cum te lasa punga, abia atunci ai sa stii pe ce anume dai banii, ce investitii o sa mai ai de facut la ea, etc Din spatele unei tastaturi este destul de greu sa poti pune un diagnostic 100% corect fara sa "gusti, mirosi" din tortulet si sa mai poti eventual sa garantezi niste ani/km de functionare ireprosabila... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 Din pacate este din ce in ce mai hulita si denigrata aceasta meserie pe cale de disparitie,dusa uneori la derizoriu de anumite persoane(mecanici sau clienti) pentru ca asa cum se spune:Noi Romani ne pricepem la toate! Cred ca ai dreptate la partea cu "pe cale de disparitie" dar motivul principal nu are nici o legatura cu Romania unde oricum aceasta meserie nu are traditie. Motivul adevarat cred ca tine de partea economica, de cele mai multe ori este mai rentabil din punct de vedere economic pentru prestator sa inlocuiasca subansamble decat sa stea sa repare .Castiga din mai multe parti: muncesc mai putin, au timp de mai multi clienti si vand marfa mai scumpa=> profit mai mare. In tarile mai bogate unde ora de manopera e scumpa gasesti din ce in ce mai rar service-uri dispuse sa-ti repare chestii de detaliu, si prefera sa inlocuiasca cu totul desi pentru client ar fi existat solutii mai ieftine dar care necesitau munca mai multa. Cum asta e practica pe scara larga e normal ca incet incet oamenii capabili sa faca reparatii pretentioase dispar si nu sunt pregatiti altii in locul lor pt ca nu mai este cerere pt o astfel de munca, cel putin din mediul profesional . E adevarat ca intotdeauna vor exista si cativa pasionati capabili dar astia-s doar exceptia si aproape sigur nu-i vei gasi prin service-uri. Mergi sa faci o constatare de stare a motoretei la un mecanic dupa cum iti vine tie mai bine...mai aproape, mai "ieftin" sau mai "de renume", dupa cum te lasa punga, abia atunci ai sa stii pe ce anume dai banii, ce investitii o sa mai ai de facut la ea, etc Eu cred ca un mecanic care se respecta nu-ti va garanta niciodata pt un motor examinat pe nedesfacuete. Sunt deacord ca un mecanic experimentat poate identifica mai usor un motor masluit grosolan dar sunt si cazuri in care nu se poate prinde. Daca nu te pricepi e intotdeauna bine sa ceri parerea cuiva experimentat dar nimeni nu-ti poate oferi o garantie 100% pt ca sunt multe chestii care pot fi ascunse si care nu pot fi depistate fara demontare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.