Sari la conținut

Probleme la motor CBR F3


Pauldci
 Share

Postări Recomandate

Salutare,

 

Am si eu nevoie de ajutorul vostru. Vreau sa imi cumpar un CBR F3 din 96, ca aspet arata f bine, nelovit Instalatia electrica functioneaza f bine, pare f ingrijit. Omul mi-a spus ca nu a fost pornita de doua luni, dupa vreo doua min de mers, dupa ce i-am lasat socul, statea singura la relati, motorul se auzea destul de ok insa a inceput sa se auda un tacanit undeva in partea dreapta sus a motorului. El zicea ca e vb de distirbutie, intinzatotul. Sunetul persista cat mergea la relanti, atunci cand turam nu se auzea mai tare sau mai urat acel tacanit. La vreo 3 min de mers sunetul a disparut.

A mai intalnit cineva aceasta problema, stiti cat m-ar costa remedierea ei (lant, intinzator si manopera)?

Merci mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

una la mana complectati dracu prifiiiilul sa vedem de unde sunteti! :thanks:

Vrei sa ii faci o serenada sub fereastra, de vrei profilul complet?

 

Din Buc, scuze.

Eu am avut o problema cam asemanatoare acum 4 luni cu un husqvarna 450,dupa o saptamana mi s-a ingripat motorul in mers.Parerea mea cautati alta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca tu esti din Honolulu?

 

Vrei sa ii faci o serenada sub fereastra, de vrei profilul complet?

 

Eu am avut o problema cam asemanatoare acum 4 luni cu un husqvarna 450,dupa o saptamana mi s-a ingripat motorul in mers.Parerea mea cautati alta.

trebui sa stie un eventual mecanic....... :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am si eu nevoie de ajutorul vostru. Vreau sa imi cumpar un CBR F3 din 96, ca aspet arata f bine, nelovit Instalatia electrica functioneaza f bine, pare f ingrijit. Omul mi-a spus ca nu a fost pornita de doua luni, dupa vreo doua min de mers, dupa ce i-am lasat socul, statea singura la relati, motorul se auzea destul de ok insa a inceput sa se auda un tacanit undeva in partea dreapta sus a motorului. El zicea ca e vb de distirbutie, intinzatotul. Sunetul persista cat mergea la relanti, atunci cand turam nu se auzea mai tare sau mai urat acel tacanit. La vreo 3 min de mers sunetul a disparut.

A mai intalnit cineva aceasta problema, stiti cat m-ar costa remedierea ei (lant, intinzator si manopera)?

Merci mult.

Probabil s-a tras de motor si distributia nu e tocmai la prima tinerete, nu e primul motor cu problemele astea, eu am avut zgomot identic la Cb 500, rezolvarea a fost tensionarea cu inca o tura a arcului din intinzator. La unele dispare la cald, la altele apare la cald, depinde de la motor la motor ... Daca esti sigur ca pe dreapta se aude eu zic ca poti sa il cumperi linistit, dar nu ar strica o vizita la mecanic pentru o diagnosticare mai detaliata si eventual un kit de distributie nou sau macar lantul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e problema la cbr-uri...tacaneala la distributie,la fel mi-a facut si al meu cand l-am cumparat...dar dupa ce am schimbat uleiul nu am mai avut probleme

cat despre intinzator,e hidraulic..si se duce foarte repede,po sa iti iei unul nou dar iti garantez ca dupa vreo 7-8 mii va face la fel

ideal ar fi sa iti faci rost de unul mecanic cu surub de reglare(daca nu ma inseala memoria pe hornet am vazut),dar sa mergi la cineva care cunoaste sa ti-l regleze,

daca nici asa nu da roade..ultima sansa : schimba kit-ul de distributie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e problema la cbr-uri...tacaneala la distributie,la fel mi-a facut si al meu cand l-am cumparat...dar dupa ce am schimbat uleiul nu am mai avut probleme

cat despre intinzator,e hidraulic..si se duce foarte repede,po sa iti iei unul nou dar iti garantez ca dupa vreo 7-8 mii va face la fel

ideal ar fi sa iti faci rost de unul mecanic cu surub de reglare(daca nu ma inseala memoria pe hornet am vazut),dar sa mergi la cineva care cunoaste sa ti-l regleze,

daca nici asa nu da roade..ultima sansa : schimba kit-ul de distributie!

Daca tin minte bine numai la f2 e hidraulic intinzatorul, la f3 e cu arc, prin desurubare.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F3 are intinzator mecanic la distributie (F2 hidraulic), problema este ca "tacanitul" este in in alta parte...a disparut dupa ce s-a dilatat motorul dupa ceva timp de functionare...spune-ne te rog si cati km are pe bord caci ar cam fi semn de reglat culbutorii ceea ce ai descris tu si/sau curatat/reglat bateria de carburatoare daca a tacut dupa ce ai coborat socul in pozitia de mars...

Editat de Unchiu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are pana in 30.000 km, daca or fi reali ca mi se pare destul de putin.

:rolleyes: ,,,sa fie cum zici tu, dar ma cam indoiesc...din '96 si pina acum...nici macar nu a mers de un schimb de ulei /an.....mai mult au costat asigurarile :crack:

Ca sa stai linistit , repet si eu sfatul de l-ai mai primit : Mergi si fa-i o evaluare a starii, ca sa stii pe ce dai banii

Editat de Unchiu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

nu arunca banii aiurea. Eu am CBR din 98 si am avut aceeasi chestie descrisa de tine. Este o problema a CBR-urilor in mare parte si este legata de intinzatorul lantului de distributie. Daca nu se aude ca un motor diesel nu ai de ce sa-ti faci griji. Poti merge la cineva care cunoaste... sa-ti mai tensioneze putin lantul (asta in conditiile in care intinzatorul mai are cursa libera si nu a ajuns la maxim) si nu vei mai auzi sunetul ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

nu arunca banii aiurea. Eu am CBR din 98 si am avut aceeasi chestie descrisa de tine. Este o problema a CBR-urilor in mare parte si este legata de intinzatorul lantului de distributie. Daca nu se aude ca un motor diesel nu ai de ce sa-ti faci griji. Poti merge la cineva care cunoaste... sa-ti mai tensioneze putin lantul (asta in conditiile in care intinzatorul mai are cursa libera si nu a ajuns la maxim) si nu vei mai auzi sunetul ala.

 

Merci pt. info, m-am decis sa o iau, sper sa fie o alegere buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

nu arunca banii aiurea. Eu am CBR din 98 si am avut aceeasi chestie descrisa de tine. Este o problema a CBR-urilor in mare parte si este legata de intinzatorul lantului de distributie. Daca nu se aude ca un motor diesel nu ai de ce sa-ti faci griji. Poti merge la cineva care cunoaste... sa-ti mai tensioneze putin lantul (asta in conditiile in care intinzatorul mai are cursa libera si nu a ajuns la maxim) si nu vei mai auzi sunetul ala.

Da-mi voie sa "te trag de urechi"....am inteles ca initiatorul nu se pricepe...dar asta nu inseamna sa il dezinformeze unul mai nestiutor ca el...TENSIONAREA SE FACE SINGURA. Sa imi spui si mie mecanicul ala de ti-a luat tie banii, sa ii fac cinste , ca a avut cui sa ia ....NU E ca la femei...sa STRINGI SURUBUL ca sa intinzi pielea,...la motorete nu apar alunite in obrajiori :crack:

Si NU este o broblema a CBR-urilor...este o problema generala a motoarelor, cauzata de intretinere facuta dupa URECHE sau DELOC

Lasati-va de dat sfaturi acolo unde nici voi nu stiti ... parerea mea :alcy:

Editat de Unchiu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca a vrut sa spuna ca este nevoie de tensionarea ARCULUI de la intinzator.

Corect ce spui!(ma refer la inlocuirea arcului sau extinderea lui...inutila dealtfel in marea majoritate a situatiilor la motoarele de tipul asta)....a vrut doar :crack:...dar daca cremaliera e la "capatul meseriei"...ii apar alunitele in obraji :crack:

Editat de Unchiu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca a vrut sa spuna ca este nevoie de tensionarea ARCULUI de la intinzator.

Se practica operatiunea asta,pentru a amana pentru putin schimbarea intinzatorului sau a distributiei.

In practica operatia este destul de simpla cand se cunoaste ceea ce trebuie facut,sau foarte distructiva daca nu stii sau nu esti atent la anumite lucruri!

 

Parerea mea...

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca a vrut sa spuna ca este nevoie de tensionarea ARCULUI de la intinzator.

Se practica operatiunea asta,pentru a amana pentru putin schimbarea intinzatorului sau a distributiei.

In practica operatia este destul de simpla cand se cunoaste ceea ce trebuie facut,sau foarte distructiva daca nu stii sau nu esti atent la anumite lucruri!

 

Parerea mea...

Cred ca te-ai saturat sa tot explici cum e treaba aia cu "manopera de 10 dolari"...1 dolar operatiunea si 9 ca stii unde sa pui mana...deja eu am albit in cap si nu vor sa inteleaga :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar daca mecanici nu sunt asa" iubiti"de anumite persoane,mecanica este si ea o meserie,la fel cum este medicina,aviatia,soferia si altele,fiecare cu cerintele si cunostintele necesare,si deloc lipsita de importanta.

Din pacate este din ce in ce mai hulita si denigrata aceasta meserie pe cale de disparitie,dusa uneori la derizoriu de anumite persoane(mecanici sau clienti) pentru ca asa cum se spune:Noi Romani ne pricepem la toate!

De ce mai mergem la doctor si nu ne operam si singuri ca tot ne pricepem?

Doua cautari pe google si gata, maine esti chirurg...

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar daca mecanici nu sunt asa" iubiti"de anumite persoane,mecanica este si ea o meserie,la fel cum este medicina,aviatia,soferia si altele,fiecare cu cerintele si cunostintele necesare,si deloc lipsita de importanta.

Din pacate este din ce in ce mai hulita si denigrata aceasta meserie pe cale de disparitie,dusa uneori la derizoriu de anumite persoane(mecanici sau clienti) pentru ca asa cum se spune:Noi Romani ne pricepem la toate!

De ce mai mergem la doctor si nu ne operam si singuri ca tot ne pricepem?

Doua cautari pe google si gata, maine esti chirurg...

Romanul cauta de cele mai multe ori ieftineala ... ii zici ca trebuie facuta distributia ce implica piesele x si y dar ii zici ca ii poti tensiona arcul un pic mai tare si e rezolvata o problema o perioada, ca la final cand reapare sa zica la altii "Am fost la X-ulescu mi-a facut-o, a mers cateva luni apoi iar a inceput ... mi-a tras buleala" , asta nu inseamna ca nu-s si nepriceputi in bransa, dar de multe ori se exagereaza, clientul prezentand numai aspectele favorabile lui, etc. Sau sta, se uita, din afara pare simplu si la final zice ca-i scump, ca daca stia ce implica isi facea el. La tine George ajung de multe ori cei care au probleme carora nimeni altcineva nu le da de cap, automat nu isi mai permite sa faca mofturi, dar sunt unii ...

 

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...