gms245 Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Te ajuta cu ceva diagrama instalatiei electrice? Din ce am mai gasit pe net, s-a rezolvat problema prin inlocuirea turometrului/bordului. Alta solutie nu s-a gasit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dori_x Postat Martie 12, 2014 Autor Share Postat Martie 12, 2014 Te ajuta cu ceva diagrama instalatiei electrice? yzfR699-02.jpg Din ce am mai gasit pe net, s-a rezolvat problema prin inlocuirea turometrului/bordului. Alta solutie nu s-a gasit. Da, asta o sa fac si eu zilele astea. O sa iau alt bord. Va multumesc tuturor pentru idei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Sa ne spui ce rezolvi, cu ocazia asta mai invatam si noi cate ceva. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Pai daca schimba bordul clar se rezolva. Din alta parte nu e. Sa nu va inchipuiti ca i se tureaza efectiv motorul invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dori_x Postat Martie 12, 2014 Autor Share Postat Martie 12, 2014 Pai daca schimba bordul clar se rezolva. Din alta parte nu e. Sa nu va inchipuiti ca i se tureaza efectiv motorul invers. Nu motorul, dar este posibil ca CDI-ul sa trimita informatii eronate catre bord. De asta ma tem..... Oricum, dupa ce schimb bordul, o sa postez aici si daca se rezolva problema, o sa studiez mai amanuntit si vechiul bord, cel defect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Pai daca schimba bordul clar se rezolva. Din alta parte nu e. Sa nu va inchipuiti ca i se tureaza efectiv motorul invers. Off Topic: La motorul in 2T e posibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Off Topic: La motorul in 2T e posibil Stiu. Daca se da avansul aprinderii prea mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Nu motorul, dar este posibil ca CDI-ul sa trimita informatii eronate catre bord. De asta ma tem..... Oricum, dupa ce schimb bordul, o sa postez aici si daca se rezolva problema, o sa studiez mai amanuntit si vechiul bord, cel defect Cam asa functioneaza indicatoarele astea: http://en.wikipedia.org/wiki/Air_core_gauge Ori s-o fi desprins una din bobine (sint 2), ori e belit driverul, ori nu merita sa-ti bati capul sa-l repari. Masoara daca iti ajunge vreo tensiune pe cele 2 bobine (undeva pe placa e f posibil sa fie marcate cu sin, respectiv cos). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Schimba turometrul! Jucaria asta nu e (doar) simplu volt-metru ci un traductor frecventa-tensiune si abia apoi voltmetru. Unitatea electronica (de ce tip o fie ea), trimite doar un semnal in frecventa, in cazul tau, daca acul se misca in sens invers si e instabil, spune suficient ca sa tragi o concluzie. /index.php?/topic/132198-turometru-analogic-teorie-aplicata/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Schimba turometrul! Jucaria asta nu e (doar) simplu volt-metru ci un traductor frecventa-tensiune si abia apoi voltmetru. Unitatea electronica (de ce tip o fie ea), trimite doar un semnal in frecventa, in cazul tau, daca acul se misca in sens invers si e instabil, spune suficient ca sa tragi o concluzie. /index.php?/topic/132198-turometru-analogic-teorie-aplicata/ "Ceasurile" de pe motoarele/masinile produse in secolul asta is facute cu circuite dedicate care controleaza actuatorul descris in linkul de pe Wiki, nu cum ai facut tu in topicul ala unde ai reinventat roata. Daca acul ala mai misca e improbabil sa fie distrus complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Nici nu am sustinut ca e distrus COMPLET, ci doar pe partea de comanda si nu vad cine ar putea sa-l repare... si s-ar putea ca efortul sa nu fie justificat tocmai pentru ca la masinile produse secolul asta circuitele sunt dedicate si e aproape imposibil sa le gasesti pe piata. Link-ul a fost pus doar pentru exemplificare, nu e nevoie sa dai cu bata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dori_x Postat Martie 15, 2014 Autor Share Postat Martie 15, 2014 Am schimbat azi bordul si acum totul functioneaza normal. Deci bordul era vinovat, nu CDI. Daca vrea cineva sa faca experimente sau ii trebuie piese din bordul defect, il vand cu 50 lei + transport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Bravo! Bine ca ai rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Ma bucur ca ai rezolvat problema deoarece eram convins de defect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.