ahilepeleianul Postat Martie 14, 2014 Autor Share Postat Martie 14, 2014 Urmatorul topic, cum scot bujie rupta din motor Va mananca ca pe zambilica pe unii dintre voi, n-ai mah 50 lei sa mergi la un mecanic, scapi si de stres si viitoarele probleme. Ba am 50 de lei, that's not the point... Nu invat privind la altii. De ce trag unii concluzia automat ca cineva care pune o intrebare este complet pe dinafara? Am invatat sa fac destule la motocicleta mea si anul asta mi-am pregatit-o singur de sezon, deci am scutit niste sute de lei in manopera. Ca am dat alte sute pe scule, asta e altceva. Dar macar invat, pas cu pas. Cat despre bujie rupta, au existat numai in ultima luna si ceva 2 topicuri cu niste baieti care fix asta au patit si cereau ajutor. Si, desigur, pe langa bagatorii de seama adunatori de posturi, au existat si unii care au impartasit din experienta lor, si ce sa vezi, s-a pus la punct o metoda de scos filetul rupt ramas in chiulasa. Deci se poate. Culmea cum tocmai userii vechi (unii din ei si mecanici) care ar avea dreptul sa fie plictisiti au rabdare si raspund frumos si punctual, in timp ce toti pulifricii cu 30 de posturi te trimit la mecanic si-ti zic ca esti varza si mai bine nu te bagi. Sau fac misto. Happy days! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Pt ca intrebarea e stupida... 99% strang "la mana", e imposibil sa-ti spuna cineva cu cata forta strange el bujia. Asta e obisnuinta venita odata cu experienta... n-am rupt nici o bujie (si cred ca la Dacie schimbam bujiile ca pe ciorapi, la cat de proaste erau... iar la Oltcit nu mai zic, ca daca nu pornea din prima trebuiau scose si arse), in schimb am avut ceva emotii la desfacutul celor vechi de pe mobra, care au fost stranse de altcineva in urma cu minim 3 ani. Dar nu s-ar rupt nimic... am curatat cat am putut zona, am dat cu wd40 si s-au desfacut cu mici emotii. Probabil ca cei care le-au rupt ori le aveau stranse in ultimul hal, ori bujiile erau facaturi chinezesti de proasta calitate. Hai sa zic ca, dupa ce saiba atinge chiulasa si bujia incepe sa opuna rezistenta, mai strang jumatate de tura sau chiar 3/4... depinde daca bujia e noua sau nu, nu am stat sa masor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Nu stiu ce-i asa de stupid. Datorita lungimii cheii de bujie si al faptului ca o sa folosesti o surubelnita (potential si elastica) ca pirghie "simtul" la mina nu e precis. Raspunsul e simplu si poate fi dedus din postari: se stringe cit se specifica pe cutia bujiei. Chiulasele de Oltcit si Dacie sint probabil din fonta, chiulasele motocicletelor de productie recenta sint dintr-un aliaj moale de aluminiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 De tare mult timp nu se mai fac motoare cu chiulasa din fonta. Dacia avea de aluminiu. Probleme cu desfacutul bujiilor mai aveau baietii destepti care foloseau bujii mai lungi, se depunea calamina pe filetul bujiei din camera de ardere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 O strangi pana nu mai merge + inca un pic. La cele noi se simte cand se turteste saiba - la cele care au. Daca si stransul bujiilor a ajuns subiect de discutie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyllander Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Ba am 50 de lei, that's not the point... Nu invat privind la altii. De ce trag unii concluzia automat ca cineva care pune o intrebare este complet pe dinafara? Am invatat sa fac destule la motocicleta mea si anul asta mi-am pregatit-o singur de sezon, deci am scutit niste sute de lei in manopera. Ca am dat alte sute pe scule, asta e altceva. Dar macar invat, pas cu pas. Cat despre bujie rupta, au existat numai in ultima luna si ceva 2 topicuri cu niste baieti care fix asta au patit si cereau ajutor. Si, desigur, pe langa bagatorii de seama adunatori de posturi, au existat si unii care au impartasit din experienta lor, si ce sa vezi, s-a pus la punct o metoda de scos filetul rupt ramas in chiulasa. Deci se poate. Culmea cum tocmai userii vechi (unii din ei si mecanici) care ar avea dreptul sa fie plictisiti au rabdare si raspund frumos si punctual, in timp ce toti pulifricii cu 30 de posturi te trimit la mecanic si-ti zic ca esti varza si mai bine nu te bagi. Sau fac misto. Happy days! Tati, am motor de 2 luni de zile, conduc motorul de 5 zile fare nici un fel de probleme, nu am set de scule in casa, nu fac pe mecanicul si nici nu am treaba cu motorul. Stiu sa il pornesc, este vreo problema, sun mecanicul si imi zice ce si cum, cauta mecanic bun,mergi la el la service, daca are garaj stai cu el si vezi cum lucreaza si tu decizi. Decat sa te bagi de bezmetic sa rupi nush ce lant, nush ce bujie du-te la unul specializat, ca ala are inspe mii de scule, pe langa setul tau de imbusuri si chei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.