Sanim Postat Martie 31, 2014 Autor Share Postat Martie 31, 2014 Fiind vreme frumoasa am zis azi sa dau jos lantu pinioanele si sa le am pregatite pentru maine. Insa cand am desfacut capacu la pinionu fata, spre uimirea mea nu avea piulita, ci o siguranta, atasez poze mai jos. Si inca ceva, pinionu fata mie mi se pare ca are foarte putini km , oricum il voi schimba cu cel nou , insa ce ziceti , se merita sa-l tin ca Extra ? in caz ca voi avea nevoie vreodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 nu, e de aruncat si ala, compara-l cu ala nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Martie 31, 2014 Autor Share Postat Martie 31, 2014 insa de prinderea pinionului e ok ? caci eu pe net la toate am vazut cu piulita... nicidecum doar siguranta dinaia... , culmea e ca nu are nici filet de piulita, ma gandesc ca asa e din fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 ce sistem idiot..o siguranta banala tine un pinion care vibreaza de Doamne feri de la lant si la niste turatii...pfff Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Martie 31, 2014 Autor Share Postat Martie 31, 2014 aceasi siguranta am vazut-o si la un gs500F , pe youtube.... , eu o sa bag totusi o sarmulita prin cele doua gauri, sa tina siguranta stransa... doamne fereste de ceva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 (editat) Evident că proiectantul a fost ateu! C-altfel se ferea de necuratul şi punea o sârmuliţă! Nu sârmuliţa lipsea, lipsea ungerea corectă, verificarea corectă, schimbarea conform cărţii de service! Doamne fereşte de un lanţ rupt, că siguranţa aia este fail-safe, pinionul nu pleacă de acolo! PS: Secţiunea întreţinere curentă din manualul de service e aur curat la casa omului! Editat Aprilie 1, 2014 de nflt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Aprilie 1, 2014 Autor Share Postat Aprilie 1, 2014 Evident că proiectantul a fost ateu! C-altfel se ferea de necuratul şi punea o sârmuliţă! Nu sârmuliţa lipsea, lipsea ungerea corectă, verificarea corectă, schimbarea conform cărţii de service! Doamne fereşte de un lanţ rupt, că siguranţa aia este fail-safe, pinionul nu pleacă de acolo! PS: Secţiunea întreţinere curentă din manualul de service e aur curat la casa omului! Nu ma lua asa tare, ca motocicleta abia am cumparat-o, nici nu am iesit la drum cu ea, doar pe drum te tara asa putin.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 Nu te iau tare, te cert, aşa, de prima lecţie! Las' că-ţi prinde bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silver_yamaha Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 ce sistem ieftin, pfff..! dar totusi otelul e f dur de rezista la atatea acceleratii si frane de motor si nu are nimic..! curios! pana la urma e japan deh! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Aprilie 2, 2014 Autor Share Postat Aprilie 2, 2014 l-am schimbat azi , am dat si o tura, are un joc de 25-24mm , super multumit de munca depusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silver_yamaha Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 felicitari! daca te tine 25.000 e ok! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.