Sari la conținut

Pierderi ulei suzuki gs500


Postări Recomandate

Salut! se da una bucata suzuki gs500 din 92 abia achizitionat...zilele astea am observat ca era o picatura de ulei sub el o pata mica,...a stat ceva zile nemiscat...si ma uit sa vad pe unde da....se pare ca aveam ulei pe partea stanga sub motor undeva in zona pinionului fata era umezit acolo...mult nu da dar...aveti idee de unde ar putea venii urmele de ulei? am sa revin si cu ceva poze in cel mai scurt timp...astep pareri stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da cu spray degresant in zona aia ca sa fie bec/luna si dupaia o sa iti fie mult mai usor sa identifici de unde curge. Fa o poza dupa ce faci asta daca mai apare ulei si pune-o aici . Asta daca esti sigur ca nu e ulei de la vreo curatare/ungere de lant.

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da cu spray degresant in zona aia ca sa fie bec/luna si dupaia o sa iti fie mult mai usor sa identifici de unde curge. Fa o poza dupa ce faci asta daca mai apare ulei si pune-o aici . Asta daca esti sigur ca nu e ulei de la vreo curatare/ungere de lant.

ok o sa fac o coratare acolo ...si nu cred ca este ulei de pe lant pentru ca "picura" adica e o mica pata de ulei jos si cand mam uitat se facuse o "broboana" de ulei in zona aia...ma gandeam pe la vro garnitura....gen baie de ulei sau capac ambreiaj...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fix pe partea aceea am gasit si eu ulei azi, jos a facut o urma micuta de ulei , am zis ca probabil e de la pinion , sau cum am bagat ulei pe camasa de la cablu ambrieaj si melcu acela.

O sa urmaresc topicu acesta cat si urma de ulei sa vad .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil sa fie garnitura de capac de culbutori, e boala a lor

culbutorii sunt sus deci nu are treaba...acolo nu da ulei ....problema la mine este undeva dedesupt....ma mai gandeam ca poate are un semering la axul de vine cablul de abreiaj? nu stiu ...nu am desfacut dar o sa o fac curand sa investighez...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am desfacut, insa nu e nici un semering acolo, capu melcului intra pe un cui, si acel cui la randu lui intra in cutie, cuiu acela iasa afara usor, doar tragi de el, eu l-am curatat.

Insa nici idee pe unde ar putea iesi ulei pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu unul si cred ca nu singurul cu buba asta. Sub carburatoare este intinzatorul de lant (lantul de distributie). Pierde pe acolo si cand sta inclinat spre stanga se prelinge prin diferite zone. Nu spun ca sigur de acolo dar ia in calcul si acest aspect.

Editat de Sparkyto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am desfacut azi , si la mine era doar ulei ce am pus pe camasa la ambreiaj si melc :rock:

inseamna ca ai avut noroc , eu inca nu am avut timp de al meu sper sa fie ca la tine dar ....ramane de vazut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai uleiu care se prelinge cum e ? curat sau murdar ?

La mine era curat, pentru ca am pus dintr-un flacon nou , si cel de motor e ceva mai negru.

este exact la culoarea celui de motor inclusiv mirosul...daia tind sa cred ca este cel din motor...si daca tot sunt aici as vrea sa mai intreb ceva...imi revine cam greu la relanti...mai ales cand e rece...adica il turez pana in 4-5 miii si apoi dau drumu la acceleratie brusc si nu revine normal...revine ft incet la relantii...cablul tind sa crec ca nu este deoarece cand dau drumul la acceleratie se aude acel "tac" specific de la opritoarele carburatoarelor...clapete etc...acceleratia merge usor .. .....a mai patit cineva asa ceva?

Editat de Effect20CM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca atunci cand motoru e rece e normal sa nu revina imediat la zona de IDLE....

face asta si cand e cald...si catodata merge ok trage bine pana pe la 4-5 mii asa apoi are o perioada moarta cateva secunde,,,apoi isi revine...motorul a stat circa 1 an si ceva in garaj fara a se merge cu el din cate mi-a spus fostul proprietar si carburatoarele nu s-au curatat niciodata in ultimii 3 ani ...cred ca de acolo este...necesita o curatare/ sincronizare cred eu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca curge din zona pinionului, desfa capacul de la el si o sa observi de unde vine uleiul. Mai mult ca sigur curge pe la semeringul schimbatorului de viteze si se prelinge pe interiorul capacului .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...