Effect20CM Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Salut! se da una bucata suzuki gs500 din 92 abia achizitionat...zilele astea am observat ca era o picatura de ulei sub el o pata mica,...a stat ceva zile nemiscat...si ma uit sa vad pe unde da....se pare ca aveam ulei pe partea stanga sub motor undeva in zona pinionului fata era umezit acolo...mult nu da dar...aveti idee de unde ar putea venii urmele de ulei? am sa revin si cu ceva poze in cel mai scurt timp...astep pareri stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 (editat) Da cu spray degresant in zona aia ca sa fie bec/luna si dupaia o sa iti fie mult mai usor sa identifici de unde curge. Fa o poza dupa ce faci asta daca mai apare ulei si pune-o aici . Asta daca esti sigur ca nu e ulei de la vreo curatare/ungere de lant. Editat Martie 30, 2014 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Martie 30, 2014 Autor Share Postat Martie 30, 2014 Da cu spray degresant in zona aia ca sa fie bec/luna si dupaia o sa iti fie mult mai usor sa identifici de unde curge. Fa o poza dupa ce faci asta daca mai apare ulei si pune-o aici . Asta daca esti sigur ca nu e ulei de la vreo curatare/ungere de lant. ok o sa fac o coratare acolo ...si nu cred ca este ulei de pe lant pentru ca "picura" adica e o mica pata de ulei jos si cand mam uitat se facuse o "broboana" de ulei in zona aia...ma gandeam pe la vro garnitura....gen baie de ulei sau capac ambreiaj... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Posibil sa fie garnitura de capac de culbutori, e boala a lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 fix pe partea aceea am gasit si eu ulei azi, jos a facut o urma micuta de ulei , am zis ca probabil e de la pinion , sau cum am bagat ulei pe camasa de la cablu ambrieaj si melcu acela. O sa urmaresc topicu acesta cat si urma de ulei sa vad . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Martie 30, 2014 Autor Share Postat Martie 30, 2014 Posibil sa fie garnitura de capac de culbutori, e boala a lor culbutorii sunt sus deci nu are treaba...acolo nu da ulei ....problema la mine este undeva dedesupt....ma mai gandeam ca poate are un semering la axul de vine cablul de abreiaj? nu stiu ...nu am desfacut dar o sa o fac curand sa investighez... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 eu am desfacut, insa nu e nici un semering acolo, capu melcului intra pe un cui, si acel cui la randu lui intra in cutie, cuiu acela iasa afara usor, doar tragi de el, eu l-am curatat. Insa nici idee pe unde ar putea iesi ulei pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sparkyto Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 (editat) Am si eu unul si cred ca nu singurul cu buba asta. Sub carburatoare este intinzatorul de lant (lantul de distributie). Pierde pe acolo si cand sta inclinat spre stanga se prelinge prin diferite zone. Nu spun ca sigur de acolo dar ia in calcul si acest aspect. Editat Martie 30, 2014 de Sparkyto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 a mea sta pe cricu central de vreo 4 zile, si curge doar prin zona acea, pe la pinionu fata, voi face o poza maine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi2868 Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 schimba toata garnitura la capac pe partea stanga altceva nu trebuie sa faci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 am desfacut azi , si la mine era doar ulei ce am pus pe camasa la ambreiaj si melc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Martie 31, 2014 Autor Share Postat Martie 31, 2014 am desfacut azi , si la mine era doar ulei ce am pus pe camasa la ambreiaj si melc inseamna ca ai avut noroc , eu inca nu am avut timp de al meu sper sa fie ca la tine dar ....ramane de vazut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 pai uleiu care se prelinge cum e ? curat sau murdar ? La mine era curat, pentru ca am pus dintr-un flacon nou , si cel de motor e ceva mai negru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Martie 31, 2014 Autor Share Postat Martie 31, 2014 (editat) pai uleiu care se prelinge cum e ? curat sau murdar ? La mine era curat, pentru ca am pus dintr-un flacon nou , si cel de motor e ceva mai negru. este exact la culoarea celui de motor inclusiv mirosul...daia tind sa cred ca este cel din motor...si daca tot sunt aici as vrea sa mai intreb ceva...imi revine cam greu la relanti...mai ales cand e rece...adica il turez pana in 4-5 miii si apoi dau drumu la acceleratie brusc si nu revine normal...revine ft incet la relantii...cablul tind sa crec ca nu este deoarece cand dau drumul la acceleratie se aude acel "tac" specific de la opritoarele carburatoarelor...clapete etc...acceleratia merge usor .. .....a mai patit cineva asa ceva? Editat Martie 31, 2014 de Effect20CM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 eu cred ca atunci cand motoru e rece e normal sa nu revina imediat la zona de IDLE.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Martie 31, 2014 Autor Share Postat Martie 31, 2014 eu cred ca atunci cand motoru e rece e normal sa nu revina imediat la zona de IDLE.... face asta si cand e cald...si catodata merge ok trage bine pana pe la 4-5 mii asa apoi are o perioada moarta cateva secunde,,,apoi isi revine...motorul a stat circa 1 an si ceva in garaj fara a se merge cu el din cate mi-a spus fostul proprietar si carburatoarele nu s-au curatat niciodata in ultimii 3 ani ...cred ca de acolo este...necesita o curatare/ sincronizare cred eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLUMBO Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Daca curge din zona pinionului, desfa capacul de la el si o sa observi de unde vine uleiul. Mai mult ca sigur curge pe la semeringul schimbatorului de viteze si se prelinge pe interiorul capacului . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.