Sari la conținut

Accident in Cluj


luk77
 Share

Postări Recomandate

In urma cu aproximativ 30 min s a produs un accident in Cluj pe str Calea Floresti la intersectia cu str Brates.Din ce am inteles un Duster l a agatat pe motociclist ,detalii nu stiu.Rider ul relativ ok,doar probleme la un picior,a urcat in salvare ajutat

post-70928-0-68942100-1396460445_thumb.jpg

post-70928-0-43802700-1396460580_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

era ok cind sa vorbit cu el dupa o ora ce ai plecat. probleme la genunchi. se fac investigatii la ortopedie. motorul la dus acasa un amic. daune minore. oglinda, scarita schimbator bulite dar nu rau. colegul sper sa iasa fara daune. bafta multa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Eu sunt motociclistul avariat. Am intrat de curand in scena moto. Categoria B o detin de peste 16 ani fara nici un incident pana in prezent. Am fost ferm convins ca voi sfida regula conform careia exista motociclisti care au cazut sau care vor urma sa cada. Dar cand cineva te ignora si da peste tine fara avertismen, regulile de conduita preventiva nu mai au nici o valoare. Macar de faceam slalom printre masini nu-mi era ciuda.

 

Cat despre urmari ce sa zic, intr-adevar am scapat cu viata. Concluzia medicilor? Pe langa fractura degetului mare, al piciorului stang, la genunchi (tot stang) prezint toata gama posibila de leziuni, dintre care cele mai grave meniscul rupt si ligamentele incrucisate anterioare rupte. Si asta in conditiile in care rulam cu viteza legala si echipament moto complet: cizme cu protectii la degete- calcai- tibie, pantaloni si geaca de piele cu protectii la genunchi- coapse- coate- umeri- spate, manusi si casca. Dar la cele peste 260kg ale motorului, genunchiul nu a facut fata.

 

Motorul? Functional: oglinda stanga, foot board-ul stang distrus si el, plus alte daune estetice. Avand in vedere ca o piesa de crom nu prea ai cum s-o reconditionezi, o evaluare in mare sare de 1000 EUR, asta fara s-o duc la un mecanic sa vedem daca daunele se extind si la partea mecanica (schimbator si cutie de viteze).

 

Echipamentul nou nout, eu aratam ca nou la anii mei :alcy: , iar motorul din 2011 si 20.000 km era recent adus si inmatriculat, de asemenea ca din showroom. Partea dreapta si acum este impecabila :10:

Daca lucrurile merg bine, spre toamna ne vedem in trafic pe doua roti, cu masina voi iesi mai repede. Va doresc la toti sa nu aveti parte de niciun fel de eveniment in trafic!

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai ligament rupt si-ti arde de dauna motorului>>>???? Ai facut RMN? Stii ce urmari ai cu un ligament incrucisat rupt? Costa 2500euro o ligamentoplastie , ca sa fie recuperarea rapida.



Chopperele sint cea mai proasta alegere pt incepatori, sint foarte grele, pozitia cu picioarele inainte favorizeaza accidentarea lor.Ar trebui folosite dupa cel putin 1 an de motociclit pe o motoreta mai manevrabila, mai usoara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m-am facut inteles: evaluam un accident usor la prima vedere, pagube "umane" si materiale. RMN-ul e facut, discutia cu un chirurg este purtata, saptamana viitoare merg la vizita sa decidem daca este oportuna operatia, pentru ca datorita inflamatiei nu putea fi realizata mai repede. Interventia va fi artoroscopica cu alogrefa (vorbim de ligament) si meniscul se va reface in aceeasi operatie. Certificatul medico-legal este scos, avocatul contactat. La cap nu am patit nimic, normal ca imi evaluez toate costurile, doar va trebui cel putin sa incerc recuperarea sumelor. Si psihic, nu accept altceva decat o recuperare completa, cum de altfel m-a asigurat si chirurgul, daca ii urmez sfatul (o voi face).

 

In ceea ce priveste alegerea motorului, poate ca ai dreptate. Alegerea a fost facuta, faptele consumate. Dar si cu bicicelata poti cadea in aceeasi situatie, doar ca nu are 260kg. Caderea "neprogramata" e greu de controlat.

 

Din nefericire nu a fost primul sofer care mi-a taiat calea, doar ca acesta nu a dat nici un semn de intentia schimbarii benzii si am fost luat total pe nepregatite. Insa pun pariu ca un procent semnificativ de motociclisti ar cadea exact in aceeasi situatie. Mergeam cu 50km/h, pe mijlocul benzii intai pentru a avea timp sa evit si pe cei care ar schimba banda si pe cei care ar iesi in parcare si nu ma uitam dupa fuste. Cad ce sa vezi, un SUV imi taie calea. Doua optiuni: franezi sa eviti impactul sau te dai la el. Nu sunt un copil inconstient: de 16 ani categoria B rezulta ca am cel putin 34 de ani. Masini am condus destule, mai vechi sau mai noi, cu tractiune spate, fata, cu si fara sisteme de stabilitate, in toate conditiile meteo posibile si drumuri imaginabile. E drept, nu am mers mai tare de 220km/h, de BMW-ul lui tata nu-mi place sa abuzez pentru simplul motiv ca nu-i al meu si respect lucrurile altora, iar a mea nu merge mai mult de atat. Si asa aveam mai mult cu 15km/h decat viteza constructiva a masinii, GPS-ul arata 210. Iar o sa fiu judecat ca fiind inconstient, dar stii, exista si autostrazi fara limita de viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...