cip_0425 Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 La voi cred ca voi gasi cele mai bune opinii. Desi acum ma gasesc in cautarea unui motor mai mare, 150-250cc, momentan detin de ceva vreme un scuter de aceste fel http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-skyhawk-sky%20go-din-2007-102551.html (nu e al meu doar ca alta poza nu am gasit pe net). Cred ca este un scuter bun. Roti mari, consum f mic, usor de intretinut, 4t, zgomot f redus. As vrea totusi sa il modific. Avand in vedere structuta cadrului, forma, transmisia pe lant, ii pot pune motor de 125cc? Banuiesc ca 250 ar fi prea mare. Stiu ca este un ,,chinezesc,, si ca in mare s-a mai discutat una-alta despre ele. As vrea totusi sa il modific daca se poate si sa il dau cuiva. De aceea, daca puteti, ajutati-ma va rog cu unele recomandari: 1. Ce motor cu transmisie pe lant as putea sa ii pun? Unul mai bunicel... Implica modificari majore? Ce ar mai trebui schimbat? Acum are 4 viteze, semiautomat. 2. Ar potrivi un motor de 125, complet, incluzand, transmisie, cutie, Toba etc...? 3. Unde as putea gasi motoare complete? Dar din dezmembrari, la preturi mai rezonabile. Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Probabil o sa-ti spuna multi sa nu te complici, foloseste-te de el si apoi treci la alta clasa. Nu degeaba au pus aia cmc aia pe acel cadru, e si el gandit sa suporte niste sarcini/forte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Motorul acela e o licenţă Honda şi există în variantele 50 şi 107 cc cu diferenţe minime de aspect şi greutate, echipează multe chinezării inclusiv ATV-uri. Ai de căutat pe la chinezi, centru Axa sau service Rich Bike, atenţie să fie varianta cu 4 trepte şi ambreiaj manual. Va fi nevoie apoi de modificări la pinioanele de lanţ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_0425 Postat Aprilie 8, 2014 Autor Share Postat Aprilie 8, 2014 (editat) Muiltumesc mult pt sugestie.a Sa inteleg ca as avea sansa sa gasesc un motor care sa se potriveasca fara prea multe modificari si ca totusi este un motor bun? E drept ca merge f ok doar ca nu are demaraj. In rest ajunge pe la 60-70 dar treptat. Al meu nu are ambreaj manual. 4 trepte. Semiautomat. Motorul mai mare are ambreaj manual? Este o diferenta vizibila intre cum se comporta cele 2 tipuri de motoare? Editat Aprilie 8, 2014 de cip_0425 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 (editat) am eu un motor de Burgman 250 la 100 e, dar e mult prea mare pt ce iti trebuie tie. Editat Aprilie 8, 2014 de Burg_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Motorul arată la fel, există în variante full automat, semiautomat, cu 3 viteze înainte şi una înapoi, trebuie să fii atent când îl iei. Eu am păstrat motorul şi am schimbat doar ambielaj, cilindru, piston, chiulasă şi carburator. Puterea e mai mult decât dublă, de la 2.85 cp la 8.5 cp şi obţii cam 100 kmph topspeed. Dacă nu umbli la pinioanele de lanţ ai să obţii tot 70 kmph unde se va plafona din cauza turaţiei dar cu un bun demaraj până acolo. Rich e în Afumaţi la aproape 1 km de Doraly iar Axa e în dreptul târgului Vitan pe malul celălalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_0425 Postat Aprilie 8, 2014 Autor Share Postat Aprilie 8, 2014 (editat) Penetru, te rog, poti sa imi dai mai multe detalii daca ai timp? Costuri, unde ai gasit piesele, cum le-ai montat, ce altceva ai mai schimbat? Ai castigat demarj? Ai aceeasi varianta de moped? Trebuie motor semiautomat cum am eu sau ar merge si alta varianta, de ex fullautomat? Multumesc mult!!! Editat Aprilie 8, 2014 de cip_0425 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 E multă vreme de atunci, meseriaşii care au făcut lucrarea nu mai sunt acolo. Te-ai gândit cum faci cu actele, cu seria motorului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_0425 Postat Aprilie 8, 2014 Autor Share Postat Aprilie 8, 2014 Am si categoria A.Voi omologa. Doar ca nu stiu de unde sa o incep.... As face um ai facut tu dar nu stiu cum.... As schimba complet motorul cu unul mai mare... Nu stiu care este varianta cea mai buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Si eu am avut tipul asta de motor si am trecut-o la 72 cmc iti trebuie set piston ,cilindru, chiulasa, supape, garnitura baza cilindru, garnitura de chiulasa.Pinionul de atac schimbat de la 13 la 14 dinti,ar merge si 15 dar la vant sau rampa e optim 14, oricum e un motor care se tureaza si la 11k, viteza iti creste la 80 km/h real (max am prins 90)si se simte clar diferenta de putere. Daca stergi cu ceva inscriptia cu 72 cmc de pe cilindru nu se prinde nimeni pentru ca la exterior arata a fel.Puterea este de vreo 6cp. Consum 2,4-2,6 % trasa la maxim. Pe mine m-au costat piesele cam 350 lei, nu merita nu poti sa mergi cu ea pe E_uropene A_utostraszi te vei plictisi repede de ea asa ca daca ai A_ul marit-o si iati un 250 cu care faci fata cat de cat pe autostrada , nu te bazaie TIRurile si ai un consum decent stiu ca o sa fiu injurat de multi dar peste 250 (17-21 CP) nu se merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_0425 Postat Aprilie 8, 2014 Autor Share Postat Aprilie 8, 2014 (editat) Eu nu vreau moto pt altceva decat Bucuresti. In oras. Dar e mai greu la plecarea de pe loc cand nu are demaraj. De aceea vreau sa ii schimb capacitatea. Multumesc Vlad. Caut si ceva putin mai mare dar voi da mopedul cuiva apropiat. Editat Aprilie 8, 2014 de cip_0425 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 (editat) cip_0425, on 08 Apr 2014 - 21:01, said: Trebuie motor semiautomat cum am eu sau ar merge si alta varianta, de ex fullautomat? Daca te intereseaza, am eu motoare in 4 Timpi de 125 si 150 noi 0 Km la 9-10 milioane (sunt pentru scutere si au inclusa cutia de viteze 'automata' cu ambreiaj centrifugal, sunt complete, trebuie doar baterie si benzina). Pentru astea am si piese. Sunt marca buna, Huatian si sunt foarte fiabile, consuma putin. Ca sa montezi alt motor, trebuie sa masori inainte daca are loc si daca se potrivesc transmisiile sau daca se pot adapta usor. Eu pot face asta. Am si unul second hand de 110 cc (nu e de la mine) la 3 milioane, merge usor, dar are uzuri si scoate putin fum. Se poate aranja, daca se doreste. Editat Aprilie 9, 2014 de Proxi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Eu nu vreau moto pt altceva decat Bucuresti. In oras. Dar e mai greu la plecarea de pe loc cand nu are demaraj. De aceea vreau sa ii schimb capacitatea. Multumesc Vlad. Caut si ceva putin mai mare dar voi da mopedul cuiva apropiat. Atunci dupa mine varianta cu 72 cmc e cea mai buna pentru ca nu e fortat ambielajul (si Honda Cub era cu varianta de 72 pe acelasi ambielaj), nu se schimba seria motorului si nu mai ai nevoie de omologare ca la ITP nu-ti face nimeni dyno, iar puterea e suficienta pentru un demarj in forta.Schimbarea se face foarte repede iar piesele poti sa le gasesti si mai ieftin (eu le luasem din Axa de la un chinez care are si sevice).Gasesti pe net toate operatiile care trebuiesc facute pentru aceasta manopera singura scula speciala fiind o cheie dinamometrica pentru chiulasa dar si asta o poti face cu un cantar cu resort si un mic calcul. Apropo Skygo e brandul Lifan pentru englezi. PS Si acum la 50 cmc ar trebui sa aiba demaraj verifica sa nu fie limitata ca a mea tot Skygo (Lifan) era si in flansa cotului pe care e montat carburatorul gaura de admisie era foarte mica. Verifica si daca e asa largeste-o la dimensiunea cotului si testeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 De 200 sau 250 nu iti va intra acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 (editat) E clar, pentru oraş cea mai bună soluţie e setul de 70cc dar cu chiulasa de 70 cu supape mai mari şi eventual carburator mai mare cu cotul aferent. Capacitatea e imprimată pe o aripioară a cilindrului, se poate rupe "accidental" cu patentul dacă nu cumva vine din fabrică imprimată ca "50cc". Editat Aprilie 9, 2014 de Penetru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_0425 Postat Aprilie 9, 2014 Autor Share Postat Aprilie 9, 2014 Multumesc. Nu stiu daca este limitat scuterul. O sa verific. S-ar putea sa fie. Delimitat nu a fost sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 (editat) Citeste tot aici - inclusiv postarile lui "drona" de dupa prezentare ( se explica , cum functioneaza si ce imbunatatiri se poate aduce cu ajutorul componentelor variatorului ) http://jurnal.drona.ro/2012/09/cum-functioneaza-un-variator-de-scuter/ Si daca cumva ai limitari la scuterul tau , aici aici cateva "tipsuri " : http://www.gilerarunner.8m.com/derestricting.htm Este vorba de un motor ce are cutie de viteze nu are nicio legatura cu linkurile tale E clar, pentru oraş cea mai bună soluţie e setul de 70cc dar cu chiulasa de 70 cu supape mai mari şi eventual carburator mai mare cu cotul aferent. Capacitatea e imprimată pe o aripioară a cilindrului, se poate rupe "accidental" cu patentul dacă nu cumva vine din fabrică imprimată ca "50cc". Da chiulasa de 72 cc are supape mai mari dar cotul si carburatorul sunt la fel inclusiv jiglerul principal pentru ca la absorbtie se trage automat un volum mai mare de amestec iar cotul fizic la intrarea in chiulasa are acelasi diametru am specificat mai sus ca am facut aceasta modificare si ce trebuie schimbat. La mine 72 cc era scris undeva pe cilindru , l-am sters cu o piatra biax si am dat cu spray la culoare. Editat Aprilie 9, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Am avut 70 cc cu carburator mare si cot mic, făcea un zgomot de admisie comparabil cu cel de eşapament, am pus cot larg şi s-a calmat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Nu stiu ce sa-ti spun la cea care am avut-o cotul si s-al pui mai mare nu avea sens caci fereastra de pe chiulasa de 72 avea aceeasi dimensiune, sa nu cumva sa-i fi pus chiulasa de mai mare ca astea au fost super studiate si tunate si mi se pare ca au ajuns pana la 140 cc si 17cp, gasisem un tabel cu tot felul de modificari si sunt tone de informatii despre acest motor nu degeaba Honda Cub a fost declarata cea mai tare motocicleta a tuturor timpurilor si a fost produsa in 60 milioane de exemplare. Capacitatea daca ai avut piston de 47 (care este standard) nu e 70 ci ca sa fim scrupulosi e 71,79 cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_0425 Postat Aprilie 9, 2014 Autor Share Postat Aprilie 9, 2014 (editat) Mai mult decat utile informatiile. Stiam ca motorul este considerat piesa de schimb la rar si nu se mai trece in carte.... Modificarile implica si schimbarea tobei?! Editat Aprilie 9, 2014 de cip_0425 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Nu la 4T toba nu este chiar asa de importanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_0425 Postat Aprilie 10, 2014 Autor Share Postat Aprilie 10, 2014 Multumesc Vlad! Am vorbit la AXA. Voi merge imediat ce trece ploaia. Voi face schimbarea la 110 motor similar. Si delimitari daca e cazul. Am inteles ca undeva pe la 300 ron piesele fara manopera. Sper sa castig ceva unde ma doare cel mai tare. La demaraj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 sa nu cumva sa-i fi pus chiulasa de mai mare Cred că era chiulasa de 107cc, cu cotul mare statea carburatorul în lateral, în final am dat alte găuri în cotul mare şi l-am adaptat. Eşapamentul merge, am încercat altul mai larg, am testat şi fără, era cam la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 @cip Intai verifica asa cum ti-am spus sa nu fie limitata in flansa cotului, un indiciu de limitare ar fi consumul foarte redus 1,5-1,8 %.A mea cand era limitata consuma 1,5% si pe cadran abia ajungea la 55km/h (si arata cu 10km plus)pe podul de la Fundeni trebuia sa schimb 4 in 3. Cand am studiat problema trecerii la cc mai mare concluzia a fost ca cel mai economic si eficient era 72 cc, abia dupa ce cumparasem toate piesele care le-am mentionat cateva posturi in urama si m-am apucat s-o desfac a dat peste limitare asa ca nu stiu cum ar fi mers delimitata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_0425 Postat Aprilie 10, 2014 Autor Share Postat Aprilie 10, 2014 Vlad, o eventuala limitare in flansa cotului o pot scoate eu sau trebuie sa largesc ceva? Scot carburatorul? Intr-adevar, nu consuma mult di se gatuie pe urcare f mult. Pierde putere, sau nu are. Si spre partea supwrioara a vitezei se accelereaza destul de lent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.