vlad58 Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 (editat) Da trebuie dat carburatorul jos demontat cotul si o sa observi imediat in flansa cotului problema, eu am largit respectiva gaura cu o minifreza cu cap pentru metal. Daca ti-e frica sau nu ai cu ce sa faci aceasta operatie spune dar ar trebui sa inveti sa ti-o mesteresti singur ca nu-i mare filozofie.Stii ce greutate are mobra? si cate ai tu ? Nu mi-ai confirmat si nici nu mi-ai infirmat marca Skygo, ce scrie pe mobra ta? Editat Aprilie 10, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_0425 Postat Aprilie 10, 2014 Autor Share Postat Aprilie 10, 2014 Skygo model sg50q11g. O sa ma uit la minunea aia si o sa vad dc e cazul si cu ce il largesc. Multumes muuuult! :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Daca-i Skygo suta-n suta e limitata si-ti mai bate si faza scurta stanga sus nu dreapta sus pentru ca-i pentru englezi. Daca nu ai cu ce largi spune si te ajut, treaba o faci tu eu dau doar indicatiile si sculele si-ti beau berea care o aduci ca tu nu ai voie ca esti cu mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_0425 Postat Aprilie 10, 2014 Autor Share Postat Aprilie 10, 2014 Cu mare placete dau berea. Imdediat ce se opreste ploaia ies cu ea. Doar sa vad cum o desfac si sa ma prind daca are sau nu minunea respectiva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Cauti la capetele cotului,de regula e o garnitura mai mica decat gaura din cot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_0425 Postat Aprilie 11, 2014 Autor Share Postat Aprilie 11, 2014 (editat) Merg sa o desfac. Va multumesc tuturor! Multumesc mult Vlad!!! Multumesc mult Penetru!!! Am scos macar un limitator. Saiba de pe cot. Am intentionat sa o tai cu o dalta dar nu am reusit sa ii maresc gaura. Norocul meu ca in sa exista o garnitura asa ca am inlocuit si gata. Indiscutabil au crescut demarajul si puterea. Am referinta faptul ca inainte, la plecarea de pe loc dc stateam cu picioarele pe asfalt puteam sa o tin pe loc indiferent cat acceleram. Acum nu o mai pot tine pe loc... Nu stiu dc viteza maxima a crescut. Dar cat timp am 60 pe gps cred ca e mai mult decatok pt Bucuresti. Inca o intrebare, poate idioata.... Mai are vreun limitator pe undeva? CDI, toba...? Editat Aprilie 11, 2014 de cip_0425 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Bravo!Ai intrat in spiritul unui adevarat mobrist care nu baga doar benzina ci si surubareste si repara. Nu mai ai niciun limitator, asta a fost tot, pai cat vroiai sa prinzi la 3.7 cp? De acuma cu ochii pe benzina ca o sa-ti consume mai mult.Ai zis ca ai avut 60 pe GPS dar pe cadran? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_0425 Postat Aprilie 11, 2014 Autor Share Postat Aprilie 11, 2014 Nu am cablu de km. Nu am avut. Voi cumpara se la AXA. Acum cand am desfacut carenele si am scos lmitarea m-am uitat si la prinderea motorului pe cadru. Mi se pare banala si relativ usorde realizat. Iar spatiul pare suficient. Nu se poate sa se inlocuiasca acest tip de motor cu altul, de 110-125 dar nu chinezesc? Yamaha, Suzuki de ex.... Implica modificari majore? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Direct se potriveste doar Honda orizontal, dar ce ai cu cele chinezesti ca sunt licenta si eu m-am intanit cu un tip care avea o motoreta ca a mea (chinezeasca) cu 120.oookm. Cu cruiserul de 125 am 30.ooo Km si pe cea de 72cmc am dat-o la 6ooo km Vezi ca o sursa de piese gasesti si in Dragonul Rosu 8 in spate. Cand o sa te plictisesti de ea (eu ma-m plictisit dupa 1 an si ma-am enervat ca am descoperit ca nu am voie pe E-uri si nici pe A-utostrada) sa vi sa dai o tura cu cruiserul meu si nu o sa mai vrei sa te urci pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_0425 Postat Aprilie 11, 2014 Autor Share Postat Aprilie 11, 2014 (editat) Dau maine o fuga pana acolo. Voi cauta cablu de km si carena superioara fata. Cea de sub far e crapata. Nu ma gandeam ca sunt chiar licenta Honda.... Credeam ca sunt doar speculatii. Pe unde am mai sunat si am intrebat de seturi si motoare mi-au spus ca de fapt toate sunt identice si doar stantate diferit... Orice motor orizontal honda 125? Editat Aprilie 11, 2014 de cip_0425 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Dupa parerea mea nu merita motor mai mare de 72cc, cadru fragil, roti mici, rezervor mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_0425 Postat Aprilie 11, 2014 Autor Share Postat Aprilie 11, 2014 La motorul de 72 se schimba doar setul, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Ai postat intretimp ce scriam si raspunsul la intrebarea ta este da dar vezi sa fie racit cu aer ca mi se pare ca sunt racite si cu apa, dar cum am mentionat nu se merita. Suntem in contratimp la 72cc se schimba asa cum ti-am spus mai sus setul, chiulasa cu supape caci arcurile si restul le iei de pe vea veche, garnitura chiulasa, garnitura baza chiuasa (dar pe asta poti sa o faci si din carton de dosar) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_0425 Postat Aprilie 13, 2014 Autor Share Postat Aprilie 13, 2014 Multumescd mult. Ma gandesc, desi acum pare sa mearga mai mult decat bine. Berea ramane oricand... Am mers astazi pe soseaua care face legatura intre podul Fundeni si Dragonul Rosu. Merg linistit cu 60-65 km/h masurat pe gps.In conditiile in care nu am curatat carburatorul niciodata, nu am schimbat/curatat filtrul de aer si are CDI -ul de fabrica. Nu voi mai schimba in totalitate cu 110. Nu cred ca are rost. Voi pune un set de capacitatea maxima acceptat pe sistemulnactual. Nu stiu daca este 70 sau 80.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Iti repet inca odata ambielajul tau e conceput pentru piston de 39 sau 47 adica 49,45 cmc respectiv 71,81cmc, pentru aceste variante gasesti lista de mai sus, puterea o sa ti se mutipice cu 1,4 iar viteza cu 1,18 adica ce mergeai cu 60-65 mergi cu 71-77.Pinionul de atac poti sa-l maresti la maxim 15 dinti, eu recomand 14, oricum se tureaza foarte bine si merge si pana la 11000 RPM.Altceva nu are rost decat daca vrei sa faci liniute s.a.m.d. Oricum eu te sfatuiesc sa nu mai investesti nimic oricum vrei ceva mai mare sau poate chiar ai una de 250 cum ai mentionat (aici nu sunt prea lamurit ca ai spus si ca ai cauta si ca ai avea?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_0425 Postat Aprilie 13, 2014 Autor Share Postat Aprilie 13, 2014 Multumesc Vlad! M-am lamurit. Ideea e ca nu am mai facut asta pana acum... Merg asa cum ai zis tu, pe 72. Cautam ceva care sa ma miste si cand ies singur din oras. Un prieten bun din BV a renuntat la YBR 250, asa ca ajunge la mine dupa Paste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Daca iei YBR_ul nu te mai chinui cu asta ca nu o sa vrei sa te mai urci pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_0425 Postat Aprilie 15, 2014 Autor Share Postat Aprilie 15, 2014 Ba da! E fain in oras. si cand nu mai vreau il donez cuiva, Astazi am curatat carburatorul si filtrul de aer. Din carburator pleaca 2 furtunase care nu duc nicaieri. E drept ca stau prinse in niste cleme. Dar cu ele sau fara ele tot acolo sunt pt ca au un capat pe carb si altul liber. Ce rost au? Vreunul dintre ele nu ar trebui sa mearga in filtrul de aer?! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Unul dintre ele e golirea si priza atmosferica cu rol de preaplin (daca nu-ti inchide bine cuiul pontou iti curge benzina pe acolo) celalat nu mai tin bine minte pune si tu o poza si-ti spun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 Ar putea fi de la şurubul de purjare a paharului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 Ar putea fi de la şurubul de purjare a paharului. Pe asta-l mentionasem si eu ca cel putin la carburatorul meu avea cele 3 functii dar daca nu ne pune o poza nu avem de unde sa stim ce face al doilea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_0425 Postat Mai 10, 2014 Autor Share Postat Mai 10, 2014 (editat) Am fost plecat o peroada.... Cam asa arata carburatorul fotografiat din ambele parti. Sagetile rosii indica cele 2 furtunuri care pleaca de din carburator si raman libere la capatul celalalt. Sper sa se inteleaga.... Trascaleta nu merge f rau. Merge chiar ok. Doar ca avea o singura problema. trancaneau carenele de parca umblam cu conserve legate. Ca atare au fost scoase toate carenele. Si daca tot au fost scoase....se vor face cateva modificari. 1. Far rotund pe fata si, poate, ceas rotund. 2. Coborata saua cu vreo 10 cm. Pozitie mai joasa si mai ok. 3. Schimbat rezervor si pus altul intre sa si ghidon, pe cadru. 4. Pus un alt ghidon gen cruiser. Nu f mare. In a doaua faza se va schimba motorul cu unul dintre 70, 110 sau 125 cc. Vedem care se preteaza mai bine. Fara carene nu mai trancane deloc. Cu ceva fieraraie inutila taiata (din zona seii) fara sa modific structura de rezisenta a cadrului am mai redus cateva kg. Momentan nu are pusa bateria. Porneste doar la pedala. Nu stiu daca sa o mai pun sau nu. Vedem si asta. Dar daca o scot la capat e numai buna de oras. Ma joasa si mai usoara. Cam asa arata astazi. Am pornit de la schimbarea motorului si am ajuns sa tai juma de cadru, sa arunc toate carenele, bordul, farul si sa ramana cam cum se vede in poza. Nu stiu de unde sa iau un rezervor si un far rotund ca sa termin...mini bobberul...! :-) Am aruncat si rezervorul si saua.Minimizat cat se poate de mult. Fara bord si doar un far cu o singura faza. Editat Mai 3, 2014 de cip_0425 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Mai 10, 2014 Share Postat Mai 10, 2014 Multumesc, m-ai convins sa nu ma apuc de fumat ciuperci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_0425 Postat Mai 10, 2014 Autor Share Postat Mai 10, 2014 LOL! Nu ramane asa! Si firele vor fi ascunse prin cadru. Dar nu am far si rezervor.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 E cula rau de tot! O sa te umpli de cola! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.