ghost-rider Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Si eu am avut aceeasi intentie cand am vazut-o initial, am studiat problema si am discutat cu cativa de pe kawasakiword.com, sectiunea zx 12.. mai multi se plangeau de probleme pe plaja de turatii 4000-7000m rot/min, in fine, la final sau intors la stock pe evacuare. hehe, exact unde o folosesti cel mai mult. problema e complexa, mi-a trebuit mult sa o inteleg. vine de la faptul ca gazele nearse nu se elimina complet, solutia e mai putina benzina din power commander, si prea putina benzina o face sa se poticneasca. un cerc vicios de unde se iese numai intorcandu-te la stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Februarie 7, 2015 Autor Share Postat Februarie 7, 2015 Stock-ul este de tipul "honeycomb" cu suprafata mare de primire a gazelor, dar cu o zona de contact/conversie cu gazele mica, si o rezistenta mica la iesirea gazelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.