ghost-rider Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 ce discutii, mor de ras ) aia cu circuitu' e ceva de genu: "Alain Delon iar sufla orce femeie lui Elton John".....numai ca nu are ce sa-i sufle ...... asa si cu circuitu pentru zx12: ca femeile pentru Elton John, nu au nici o treaba. aaa, niste habarnamisti ar putea fi inselati de aspectul sporty a lui zx12 (mai ales pentru anul 2000) si sa faca niste corelatii cu circuitul, dar nu e cazul. Motocicleta asta e facuta sa manance km pe autostrada, pentru aia e facuta, acolo nu sunt apexuri si alte jmecherii. Eu am plecat la 9 dimineata din Bavaria si la 5 dupa amiaza imi beam berea la Londra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Februarie 5, 2015 Autor Share Postat Februarie 5, 2015 ce discutii, mor de ras ) aia cu circuitu' e ceva de genu: "Alain Delon iar sufla orce femeie lui Elton John".....numai ca nu are ce sa-i sufle ...... asa si cu circuitu pentru zx12: ca femeile pentru Elton John, nu au nici o treaba. aaa, niste habarnamisti ar putea fi inselati de aspectul sporty a lui zx12 (mai ales pentru anul 2000) si sa faca niste corelatii cu circuitul, dar nu e cazul. Motocicleta asta e facuta sa manance km pe autostrada, pentru aia e facuta, acolo nu sunt apexuri si alte jmecherii. Eu am plecat la 9 dimineata din Bavaria si la 5 dupa amiaza imi beam berea la Londra. In Plymouth, ianuarie 2014, am vazut o intalnire de duminica a motociclistilor din Portsmouth si Plymouth, erau cam 80-90 de motociclete, dintre care 11 exemplare din zx12 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 In Plymouth, ianuarie 2014, am vazut o intalnire de duminica a motociclistilor din Portsmouth si Plymouth, erau cam 80-90 de motociclete, dintre care 11 exemplare din zx12 ... sunt multe aici. din pacate foarte putine in firea lor, adica stock. sunt modificate fara rost, pentru niste frustrari fara rost. daca o lasi asa cu au facut-o japii, tine si 100 de ani. stiu pe unul care la 100.000 de mile i-a reconditionat chiuloasa decat si merge cu ea in continure Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Februarie 5, 2015 Autor Share Postat Februarie 5, 2015 Asa imi place si mie, chiar toba de esapament, stiu ca nu are stil, dar parca are ceva anume pentru motorul acesta. Iar modificarile pe evacuare impun anumite proiectii in harta injectiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Asa imi place si mie, chiar toba de esapament, stiu ca nu are stil, dar parca are ceva anume pentru motorul acesta. Iar modificarile pe evacuare impun anumite proiectii in harta injectiei. Asa e, am scris anterior. Nu am reusit sa ii fac harta pentru yoshimura care am avut-o. nu zic ca nu s-ar putea face pentru akra. E clar ca pentru yosh, muzzy si micron NU se poate tuna injectia sa o faci sa mearga ca lumea. Adica tunezi injectia dar restul nu colaboreaza. Cand merg pe ea nici macar nu vad toba aia mare (am trecut inapoi la evacuarea stock acu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Februarie 5, 2015 Autor Share Postat Februarie 5, 2015 Si eu am avut aceeasi intentie cand am vazut-o initial, am studiat problema si am discutat cu cativa de pe kawasakiword.com, sectiunea zx 12.. mai multi se plangeau de probleme pe plaja de turatii 4000-7000m rot/min, in fine, la final sau intors la stock pe evacuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Si eu am avut aceeasi intentie cand am vazut-o initial, am studiat problema si am discutat cu cativa de pe kawasakiword.com, sectiunea zx 12.. mai multi se plangeau de probleme pe plaja de turatii 4000-7000m rot/min, in fine, la final sau intors la stock pe evacuare. hehe, exact unde o folosesti cel mai mult. problema e complexa, mi-a trebuit mult sa o inteleg. vine de la faptul ca gazele nearse nu se elimina complet, solutia e mai putina benzina din power commander, si prea putina benzina o face sa se poticneasca. un cerc vicios de unde se iese numai intorcandu-te la stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Februarie 7, 2015 Autor Share Postat Februarie 7, 2015 Stock-ul este de tipul "honeycomb" cu suprafata mare de primire a gazelor, dar cu o zona de contact/conversie cu gazele mica, si o rezistenta mica la iesirea gazelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.