Sari la conținut

Supersonic pe 2 roti_Kawasaki zx12 r ninja_2006


dedant68
 Share

Postări Recomandate

Vizitator darcocbr

Mers cu 90-100 ? Sau cum? E beton consumul. Nu cred ca pasagera ti a influentat consumul cu ceva :). Probabil acel 0,2 care a depasit cei 8 litri :))).

Bafta ,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 232
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Un drum de cccc maxim 150km/h pentru cativa km intre predeal si rasnov, cred ca o medie de 85 km ....... calculul este matematic, daca lasam pasagera acasa, poate aveam 7,83 % :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Nu am avut rabdare sa citesc tot...mentionez ca busa la 260 constant consuma 9,6(delimitata si cu full sistem Yoshimura,filtru aer kn).La 200 constant pe a2 7,4 imi dadea.Pe ploaie la 60-80 a iesit si 4,2.Frumoz zx,mai sportiv,dar mai sugativa.Si da...Octav are dreptate:alimentam de multe ori in acelasi stil de mers mai putin decat zx6 sau gsx k1.R1 2008 resoftat de Jagi insa consuma dureros de mult.Am facut mixt-oras plus 34 km autostrada cu consum 15-16%.

Editat de emylyo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

La motoarele peste 1000 cmc , sportive si cu peste 150 cp..cred ca nu mai trebuie sa tinem strict cont de consum...sunt alte multumiri care acopera consumul, o parere personala si legata de zx12r.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Servus! Tot respectul .Nu-ti mai bate capu cu "expertii" de pe aici care isi dau verdicte bazate consum si fishe tehnice. Cu xx-ul nu am scos niciodata sub 8/100 si cind am avut chef de senzatii a ajuns la 16/100 si nu ma inpiedicat niciodata sa ma bucur de fiecare secunda calare. Astea sunt motoare pe care le apreciezi cind le calaresti nu cind te uiti la poze. Ma bucur ca in viata de zi cu zi nu intilnesc atitia haters citi sunt pe aici sau poate fata in fata nu mai au acelasi tupeu ca in inanimitate. Acum am si un motor de 1000 si am la dispozitie si un 600 si pot sa vad direct neajunsurile la fiecare fata de celalalt dar nu ma impiedica sa le apreciez pe fiecare in parte . A inceput sa mi se faca putin scirba de comentatori care au gasit un motor care le place si declara restul inutile sau fara sens. Am mers si eu cu citeva motoare care mi s-au parut jalnice sau lispsite de urma de excitare dar nu pot sa le numesc fara sens pentru ca sunt altii care le adora in termeni absoluti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

..nici nu vreau sa-i conving pe ceea ce imi place mie, ar fi imposibil si o utopie....cine va conduce un xx, zx 12 r, busa sau zx14, atunci poate aprecia calitatea si valoarea la "patrat"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

Mutumesc pentru informatii. Roata pe spate este de 200 in fisa tehnica, dar in prezent am 190. In general motoarele cu cuplu mare uzeaza rapid pe spate daca nu ai o anvelopa buna. Da, se verifica permanent sageata lantului si intretinerea, motorul are 28000, cam totul este OK . Referitor la schimb ulei ...am un fix 5000 km ulei si filtru.

» Post actualizat in 18 Jan 2015 22:25

Daca inca nu ai pus cauciucucul din fisa s-ar putea inca sa nu ai consumul real. Am avut la un moment dat un 190/55 in loc de 190/50 si difernta calculata era considerabila.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru 2015 a primit set nou Avon Storm 3D MX, iar pe spate conform fisei tehnice 200/50/17...spatele este in ton cu puterea si cuplul motorului "it looks great"

post-74268-0-59223100-1421696914_thumb.jpg

post-74268-0-15577600-1421696926_thumb.jpg

post-74268-0-59340300-1421696932_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Servus! Tot respectul .Nu-ti mai bate capu cu "expertii" de pe aici care isi dau verdicte bazate consum si fishe tehnice. Cu xx-ul nu am scos niciodata sub 8/100 si cind am avut chef de senzatii a ajuns la 16/100 si nu ma inpiedicat niciodata sa ma bucur de fiecare secunda calare. Astea sunt motoare pe care le apreciezi cind le calaresti nu cind te uiti la poze. Ma bucur ca in viata de zi cu zi nu intilnesc atitia haters citi sunt pe aici sau poate fata in fata nu mai au acelasi tupeu ca in inanimitate. Acum am si un motor de 1000 si am la dispozitie si un 600 si pot sa vad direct neajunsurile la fiecare fata de celalalt dar nu ma impiedica sa le apreciez pe fiecare in parte . A inceput sa mi se faca putin scirba de comentatori care au gasit un motor care le place si declara restul inutile sau fara sens. Am mers si eu cu citeva motoare care mi s-au parut jalnice sau lispsite de urma de excitare dar nu pot sa le numesc fara sens pentru ca sunt altii care le adora in termeni absoluti.

Buei, Buratino, nu mai baga mah in ele in halu' asta! Ai dat tu in XX de l-ai dus la 16l/100? Da ce i-ai facut, l-ai tinut pe loc?Te-ai dus blana 280 pana la mare? Cum ai avut tu chef de senzatii si ai scos 16-le ala? Poate senzatie intre semafoare in oras, a 1-a blana si frana, stat mult intre stopuri si turat sa auda fetele! :crack:

Am scos si 5,5l/100 mers normal, traseu combinat. Cel mai mult am scos un 8 la blana pe autostrada. In oras probabil ia peste 10 dar nu i-am facut niciodata consumul in oras.

La un traseu Buc-Veliko alergat in multe zone cu peste 200 si nu ia mai mult de 7.

XX,modelul vechi, carburatie.

 

ZX12-le e un motor frumos, musculos, dar cu o ciclistica de topor, tre sa-l iei de coarne sa-l duci pe curba. Si are cel mai mare consum dintre toate astea despre care se discuta aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buei, Buratino, nu mai baga mah in ele in halu' asta! Ai dat tu in XX de l-ai dus la 16l/100? Da ce i-ai facut, l-ai tinut pe loc?Te-ai dus blana 280 pana la mare? Cum ai avut tu chef de senzatii si ai scos 16-le ala? Poate senzatie intre semafoare in oras, a 1-a blana si frana, stat mult intre stopuri si turat sa auda fetele! :crack:

Am scos si 5,5l/100 mers normal, traseu combinat. Cel mai mult am scos un 8 la blana pe autostrada. In oras probabil ia peste 10 dar nu i-am facut niciodata consumul in oras.

La un traseu Buc-Veliko alergat in multe zone cu peste 200 si nu ia mai mult de 7.

XX,modelul vechi, carburatie.

 

ZX12-le e un motor frumos, musculos, dar cu o ciclistica de topor, tre sa-l iei de coarne sa-l duci pe curba. Si are cel mai mare consum dintre toate astea despre care se discuta aici.

 

Nu este chiar asa, te contrazic referitor la curbe, este totusi o sportiva, joasa si bine echilibrata..in vara a vazut cateva trasee de munte, si chiar cu pasager nu au fost probleme. Da, se munceste mai mult la 240kg sa o pui pe curbe stranse, dar mai conteaza efortul fizic?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este chiar asa, te contrazic referitor la curbe, este totusi o sportiva, joasa si bine echilibrata..in vara a vazut cateva trasee de munte, si chiar cu pasager nu au fost probleme. Da, se munceste mai mult la 240kg sa o pui pe curbe stranse, dar mai conteaza efortul fizic?!

Nu e joasa deloc, e chiar inalta. Un XX se pune mult mai usor pe curba, datorita ciclisticii. Cu Hayabusa nu am mers pe curbe, dar din review-uri zice-se ca si asta e mai buna pe curbe, chiar daca amandoua sunt mult mai grele.

Nu ti-o zic cu rautate, sunt mare fan Kawasaki si ZX12, dar imi place sa fiu impartial.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am mers cu xx , am mers cu hayabusa, nu am vazut/simtit diferente majore fata de zx 12, postul la busa este mai jos, poti ataca curba mai din scurt, dar si la zx12 te obisnuiesti cu motorul, mai ales ca acest cuplu minunat te ajuta si iti imprima o siguranta. La consum - 8% in cele mai dure conditii, poti sa scoti si 7% , dar menajata ca o domnisoara..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru 2015 a primit set nou Avon Storm 3D MX, iar pe spate conform fisei tehnice 200/50/17...spatele este in ton cu puterea si cuplul motorului "it looks great"

Si totusi ZZR 1400 care-i mai potent are pe spate cauciuc de 190...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

"the mentalist " Daca tot iti raspunzi singur la toate intrebarile de ce mai ai nesiptirea sa ma faci "buratino" ??? Nu spun ca am facut un lucru minunat sau ca am vreun motiv de lauda .Inconstienta da dar uite ca mai sunt si care treiesc sa povesteasca.Dar o data ce am facut-o nu pot sa accept sa mi se spuna texte cum dai tu din tine .Mai mult decit atit , avind in vedere virsta , km si piata moto a momentului acel motor valoreaza mai putin decit cistig intr-o luna prin urmare este disponibil pentru teste!!!! Daca ai oua destul de mari sa incerci sa vezi ce se poate scoate din acel motor bine daca nu taci din gura. Si chiar daca incepi si te lasa balamalele pe parcurs tot o sa te apropii atit de mult de ce spuneam ca o sa realizezi ca am spus adevarul.Daca ai imaginatia sa gindesti cum s-ar putea asa consum gindeste pina la capat ca daca pe tine nu te tine poate pe altii ia tinut

» Post actualizat in 20 Jan 2015 12:14

Motorul este din 99. Cel pe carburatie il are un vecin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce naiba sa mai scoti din hardughia aia? :) Un touring linistit!Ce sa mai testez?Am mers un sezon cu XX in toate conditiile.

Daca ai chef de provocari abia te astept, uita-te pe topicurile de plimbari la primavara :)

 

Dar mai bine du-te si da o tura la Adancata si imi spui ce timp ai scos cu XX-ul si gata, ma faci de ras!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este chiar asa, te contrazic referitor la curbe, este totusi o sportiva, joasa si bine echilibrata..in vara a vazut cateva trasee de munte, si chiar cu pasager nu au fost probleme. Da, se munceste mai mult la 240kg sa o pui pe curbe stranse, dar mai conteaza efortul fizic?!

 

 

Nu e joasa deloc, e chiar inalta. Un XX se pune mult mai usor pe curba, datorita ciclisticii. Cu Hayabusa nu am mers pe curbe, dar din review-uri zice-se ca si asta e mai buna pe curbe, chiar daca amandoua sunt mult mai grele.

Nu ti-o zic cu rautate, sunt mare fan Kawasaki si ZX12, dar imi place sa fiu impartial.

Yamaha R1 are Wheelbase (Cred ca este vorba de echivalentul ampatamentului la autoturisme) de 1415 mm, Kawasaki zx12r = 1450 mm, iar Hayabusa de 1485 mm. De aici cred ca ne putem da seama care moto sta mai bine pe o curba stransa. In sensul ca o sportiva gen R1 ia mai usor o curba stransa decat ZX12 , ZZR1400 (1460 mm) sau Hayabusa. Gresesc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha R1 are Wheelbase (Cred ca este vorba de echivalentul ampatamentului la autoturisme) de 1415 mm, Kawasaki zx12r = 1450 mm, iar Hayabusa de 1485 mm. De aici cred ca ne putem da seama care moto sta mai bine pe o curba stransa. In sensul ca o sportiva gen R1 ia mai usor o curba stransa decat ZX12 , ZZR1400 (1460 mm) sau Hayabusa. Gresesc?

Daca calculezi stric matematic si arcul de cerc al curbei se imparte la wheelbase, ai un rezultat mai mare teoretic ai o incadrare a curbei mai buna.Practic depide de pilot, modul cum abordezi curba, viteza, miscarea corpului, etc...Pana la urma sunt diferente 35-45 mm intre motociclete, crezi aici se face diferenta..de multe ori n-am redus viteza sau am intrat pe o trasa proasta si a contat enorm..pilotul dicteaza. In fine nu pot sa compar un zx 12 cu un r1 pe Adancata, sa fim seriosi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha R1 are Wheelbase (Cred ca este vorba de echivalentul ampatamentului la autoturisme) de 1415 mm, Kawasaki zx12r = 1450 mm, iar Hayabusa de 1485 mm. De aici cred ca ne putem da seama care moto sta mai bine pe o curba stransa. In sensul ca o sportiva gen R1 ia mai usor o curba stransa decat ZX12 , ZZR1400 (1460 mm) sau Hayabusa. Gresesc?

Evident ca nu gresesti. Orice miar merge mai bine pe curbe decat hyper-bike-urile astea, din cauza mai multor factori, ampatament, greutate. ZX12 e cel mai usor dintre ele, dar cu cauciucul ala de 200 si cu ciclistica lui nu l-au facut prea agil. Evident ca se poate merge tare cu el si pe curbe, dar nu la fel de tare ca si cu un miar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

299 prind majoritatea ss' urilor si nu numai.. Si n au nevoie de "195 cp"

299 cu drumul putin in vale, si fara vint din fata, chiar sa sufle din spate. De la 290 la 300 e cale luuuunga, multi cai si Nm care nu mai vin. Pune un GPS bun si incearca un top speed cu a ta, ai sa ramii surprins ce viteza mica scoate fatza de cit estimezi. Eu am incercat .Si mai conteaza foarte mult si in cit timp prinde 299, ca drumurile publice mai sint populate si cu alte vehicule in afara de cel ce vrea un "top speed".

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe autostrada, dar si aici riscurile sunt mari, chiar daca esti pe banda a treia, peste 200 ajungi rapid pe langa cei din banda 2, oricand poate sa treaca pe trei unul care iese din banda a doua si nu se asigura, am avut o surpriza de genul acesta...riscul este mare, dar simti nevoia sa-i vezi HP-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca cineva de nivel "mediu-mai avansat" pe zx-12 r ii intoarce casca in cap, atat pe strada cat si pe circuit , lui "the mentalist" de se reincarneaza iar in Niko . :crack: Asta pentru ca 99.99% nu stiu sa piloteze motocicletele la potentialul lor maxim. . PAMFLET.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Abia astept! :)

Sa inteleg ca lansezi o provocare... nu-ti vad motorul in prezentare :crack: vad ca ai numai numar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rar am vazut om mai modest ca tine.... sa nu zici ca acum esti si vreun Pascota nedescoperit , ca de avioane , calitate la patrat, gume conform fisei tehnice si ingineri japonezi suparati ca nu se mai fabrica zx12 am auzit destule....

Si inca mai ai de auzit....te deranjeaza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...