red Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Salutare As fi interesat cam cate ore poate duce un piston de exc 250-300 in conditii de utilizare hoby. Am citit ca poti ajunge linistit pana la 200 de ore... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 2 t sau 4 t? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red Postat Aprilie 30, 2014 Autor Share Postat Aprilie 30, 2014 2t, scrie in titlu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 poti, dar este riscant, cel mai sigur il schimbi cam la 150h sau ii iei compresia din cand in cand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 depinde f mult de regimul de utilizare, dar 200 ore e cam multisor, nu marita sa faci econimie la 2-30 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red Postat Mai 8, 2014 Autor Share Postat Mai 8, 2014 da nu stiu ce sa zic, pe forumurile de afara sunt unii care au mers si 300 de ore cu un piston la 300 exc pt utilizare hoby eu zic ca e ok la 200 de ore... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Atunci de ce mai intrebi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red Postat Mai 15, 2014 Autor Share Postat Mai 15, 2014 daca eram 100 % sigur nu mai intrebam... as vrea numai pareri obiective, de la posesori repet ma intereseaza pt regim de exploatare HOBY, nu cursa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 nu as trece de 150 de ore cu un piston , se pot intampla chestii nasoale(scumpe) daca cedeaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 Si in momentul in care nu stii nr de ore? Ce compresie trebuie sa aiba? Motorul meu a fost aproape nou la cumparare (trecut de la wr300 la wr250, prin schimbarea totala a kitului cu unul nou-nout). Proprietarul anterior a mai mers cu el 6 luni, eu il folosesc de inca 8 luni (cam 25-30 iesiri). Apreciez, la pedala, ca are compresie foarte buna, mult peste fostul EXC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 (editat) poti de exemplu sa dai 30 euro si sa iti cumperi un contor de ore....doh. Pe care poti sa il muti de pe o mobra pe alta, ca sa amortizezi investitia. Alta chestie e ideal pentru compresie este sa folosesti un tester, nu aprecieri la gamba daca piston si biela sunt relativ consumabile, cilindrul e scump, chiar si de reparat tot 150 ore zic si eu pt regim hobby Editat Iunie 3, 2014 de Soso Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 poti de exemplu sa dai 30 euro si sa iti cumperi un contor de ore....doh. Pe care poti sa il muti de pe o mobra pe alta, ca sa amortizezi investitia. Alta chestie e ideal pentru compresie este sa folosesti un tester, nu aprecieri la gamba daca piston si biela sunt relativ consumabile, cilindrul e scump, chiar si de reparat tot 150 ore zic si eu pt regim hobby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Iunie 30, 2014 Share Postat Iunie 30, 2014 ce ziceti de treaba asta? /index.php?/topic/714876-piston-2t-nou-cu-defect-posibile-probleme/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 40 ore pentru curse si 80 ore pentru plimbare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 40 ore pentru curse si 80 ore pentru plimbare 80 de ore de mers plimbare mi se par prea putine ca sa schimbi pistonul ( daca nu este cazul ), mai degraba as schimba numa segmentii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 Asa spun ce ce au proiectat motoreta. Acum daca lasi motorul sa se incalzeasca asa cum trebuie si nu il tii in limitator imediat dupa ce l-ai pornit, asa cum am vazut pe multi ca o fac; daca iti cureti si ungi filtrul de aer imediat cum s-a murdarit si nu o singura data pe an, atunci cand ti se pare ca nu mai trage mobra; daca lasi motorul sa se raceasca dupa ce l-ai fiert pe vreo urcare sau polizand la vreo radacina si nu o iei imediat de la capat, ai sanse foarte, foarte mici sa spargi pistonul, chiar si la 160 de ore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 40 ore pentru curse si 80 ore pentru plimbare Nu zic sa nu intreti motorul, dar daca faci mentenanta dupa carte stai cu motorul non stop in service si scoti din buzunar foarte multi bani. Cred ca la utilizare hoby e exagerat intervalul de service din carte. Cu totii stim cat de fiabile sunt chiar daca nu respectam intervalele din carte, indiferent ca vorbim de motoare in 2 sau 4 timpi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 Poate ai dreptate, dar eu am vazut motoare utilizate hobby si de incepatori care au luat forja si posete insutite comparativ cu unele date la curse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 pai la cursierii care nu o ard hobby style n-ai sa vezi posete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 Nu se uzeaza pistonul de la posete dar de la polizor viteza in noroaie, radacini si pietre da. Profesionistii utilizeaza la maxim motorul si la hard enduro si la E1, E2, E3. Hobbitii supra solocita motorul la hard enduro si il menajeaza la enduro peisagistic. Adica, doar la enduro peisagistic as schimba pistonu/uleiul la intervalul mai mare din carte. Altfel, schimbat competition style, chiar daca nu termin traseul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.