Sari la conținut

durata viata piston ktm 250-300 2t


Postări Recomandate

da nu stiu ce sa zic, pe forumurile de afara sunt unii care au mers si 300 de ore cu un piston la 300 exc

 

pt utilizare hoby eu zic ca e ok la 200 de ore...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si in momentul in care nu stii nr de ore? Ce compresie trebuie sa aiba?

Motorul meu a fost aproape nou la cumparare (trecut de la wr300 la wr250, prin schimbarea totala a kitului cu unul nou-nout). Proprietarul anterior a mai mers cu el 6 luni, eu il folosesc de inca 8 luni (cam 25-30 iesiri). Apreciez, la pedala, ca are compresie foarte buna, mult peste fostul EXC.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

poti de exemplu sa dai 30 euro si sa iti cumperi un contor de ore....doh. Pe care poti sa il muti de pe o mobra pe alta, ca sa amortizezi investitia. Alta chestie e ideal pentru compresie este sa folosesti un tester, nu aprecieri la gamba ;)

daca piston si biela sunt relativ consumabile, cilindrul e scump, chiar si de reparat

tot 150 ore zic si eu pt regim hobby

Editat de Soso
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti de exemplu sa dai 30 euro si sa iti cumperi un contor de ore....doh. Pe care poti sa il muti de pe o mobra pe alta, ca sa amortizezi investitia. Alta chestie e ideal pentru compresie este sa folosesti un tester, nu aprecieri la gamba ;)

daca piston si biela sunt relativ consumabile, cilindrul e scump, chiar si de reparat

tot 150 ore zic si eu pt regim hobby

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 8 months later...

Asa spun ce ce au proiectat motoreta. Acum daca lasi motorul sa se incalzeasca asa cum trebuie si nu il tii in limitator imediat dupa ce l-ai pornit, asa cum am vazut pe multi ca o fac; daca iti cureti si ungi filtrul de aer imediat cum s-a murdarit si nu o singura data pe an, atunci cand ti se pare ca nu mai trage mobra; daca lasi motorul sa se raceasca dupa ce l-ai fiert pe vreo urcare sau polizand la vreo radacina si nu o iei imediat de la capat, ai sanse foarte, foarte mici sa spargi pistonul, chiar si la 160 de ore.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

40 ore pentru curse si 80 ore pentru plimbare

Nu zic sa nu intreti motorul, dar daca faci mentenanta dupa carte stai cu motorul non stop in service si scoti din buzunar foarte multi bani.

Cred ca la utilizare hoby e exagerat intervalul de service din carte. Cu totii stim cat de fiabile sunt chiar daca nu respectam intervalele din carte, indiferent ca vorbim de motoare in 2 sau 4 timpi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ai dreptate, dar eu am vazut motoare utilizate hobby si de incepatori care au luat forja si posete insutite comparativ cu unele date la curse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se uzeaza pistonul de la posete dar de la polizor viteza in noroaie, radacini si pietre da.

Profesionistii utilizeaza la maxim motorul si la hard enduro si la E1, E2, E3.

Hobbitii supra solocita motorul la hard enduro si il menajeaza la enduro peisagistic.

Adica, doar la enduro peisagistic as schimba pistonu/uleiul la intervalul mai mare din carte. Altfel, schimbat competition style, chiar daca nu termin traseul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...