Sari la conținut

Modificare ZXR 400


Postări Recomandate

Salutare! Ca sa spun direct, mi s-a pus pata sa imi iau un ZXR 400.

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=434419&selpic=1&zoom=1#foto

Nu stiu cat de bine e asezata codita, dar ce ma intereseaza cel mai mult este carena fata de ZX6R. Vreau sa o fac cel putin in fata la fel ca aceasta si ma intereseaza cam ce ar trebui modificat ca sa se aseze bine carena fata. Presupun ca va trebui modifica si unde se imbina carenele laterale cu cea din fata. Sunt incepator si sincer chiar mi-as dori in mare parte ce ar trebui sa cumpar sa ii fac cel putin fata ca cea din anunt. Vad ca furtunele de la prizele de aer au fost modificate si ele si bagate prin alta parte si daca nu gresesc a schimbat si rezervorul. Codita cred ca e mai usor de modificat.

Sper ca cineva sa imi zica si mie in mare parte cam ce trebuie schimbat/modificat sa ajung la rezultatele prezentate mai sus. Am incercat sa vorbesc cu detinatorul, dar fara niciun rezultat. Salutare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8370km din 94 :)))...cred ca am facut de doua ori mai mult pe jos din 94 pana azi .... Asta cu zx4r e un cliseu obosit ....astea sunt niste motoare care nu se mai fabrica de o vesnicie si pe care toti si le-au luat ca sa-si faca mana pana se pot da cu ceva mai mare. Ai sanse mai mari sa castigi la loto decat sa gasesti una in mintile ei. Mai bine cauta altceva daca nu vrei sa inveti mecanica pe ea...In cazul asta, logica imi spune ca nimeni nu schimba tot botul, carenele laterale si codita complet la un motor de 1500 de euro decat daca l-a facut armonica si l-a peticit cu piese de la alte motoare in aceiasi stare de agregare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate s-ar putea sa ai mare dreptate. Ideea e ca am vazut chiar intre 750-1000 de euro un zxr400 chiar in stare ok, unul dintre proprietari posta poze cu ea in service pentru schimbare de consumabile, in plus chiar specifica in anunt pentru vanzare cam toate bubele pe care le are motocicleta, dar na...nu bag mana in foc ca ar fi specificat in totalitate toate probleme. In iarna pot trece de pe A2 pe A si logic ca vreau sa renunt si la RS125. Ma gandeam la un zxr400 pe la vreo 1000 de euro si sa bag @400 in modificarea carenelor. Am vazut la cineva chiar masca de GSX-R din K4, pentru ca te scapa de inlocuirea rezervorului, are prizele de aer sus. Chiar nu s-ar merita daca as gasi o ninja de vreo 1000 de euro in stare buna sa investesc in schimbarea mastii si coditei? Sau e posibil sa ma duca mai mult investitia asta? Poate pun prea multe intrebari, dar sunt incepator si nu prea le am cu asta....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clar, nu. Si scoate ti si minunea de ZX4 din cap, nu a fost cel mai reusit model. Un CBR F2 sau F3 se gaseste acuma la bani putini si e plina piata de ele, ai de unde alege. Sau o Yamaha Thundercat, aia chiar e frumoasa, nu mai trebuie nimic modificat la ea.

Editat de Kevinn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...