Sari la conținut

kadar20

Membru
  • Număr conținut

    164
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    kadar_off@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Motocicleta
    Aprilia RS 125 Extrema
  • Numar Moto
    CJ - 89 - DPD

Vizitatori Recenți Profil

714 citiri profil

kadar20's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutare baieti! Intentionez sa imi cumpar un F4 din 2000. Mobra este facuta streetfighter, codita a fost modificata si pusa una de F4 Sport. Daca achizitionez mobra, cred ca o sa merg o perioada cu ea asa cum este, apoi vreau sa ii pun carenele la loc. As dori sa pun carene laterale si carena fata de F4 din 2001. Care ar fi modificarile necesare pentru a face sa se potriveasca carenele. Nu le am cu mecanica, e primul meu motor de 600 cmc, nu le am cu tuning-ul, asa ca va intreb pe voi cam la ce costuri ar trebui sa ma astept, bineinteles excluzand costul achizitionarii carenelor+far+bord. Asfalt uscat!
  2. Salutare! Am de ales intre un Shoei XR1100 Symmetry Red si un AGV S4 SV. Amandoua castile sunt in stare impecabila si se dau la acelasi pret. Care ar fii sfatul vostru? Am auzit ca XR1100 este galagioasa, nici agv-ul nu e mai presus. Shoei-ul este bine ventilat insa despre S4 asta nush prea multe. Care este mai compacta? Asfalt uscat!
  3. Din pacate s-ar putea sa ai mare dreptate. Ideea e ca am vazut chiar intre 750-1000 de euro un zxr400 chiar in stare ok, unul dintre proprietari posta poze cu ea in service pentru schimbare de consumabile, in plus chiar specifica in anunt pentru vanzare cam toate bubele pe care le are motocicleta, dar na...nu bag mana in foc ca ar fi specificat in totalitate toate probleme. In iarna pot trece de pe A2 pe A si logic ca vreau sa renunt si la RS125. Ma gandeam la un zxr400 pe la vreo 1000 de euro si sa bag @400 in modificarea carenelor. Am vazut la cineva chiar masca de GSX-R din K4, pentru ca te scapa de inlocuirea rezervorului, are prizele de aer sus. Chiar nu s-ar merita daca as gasi o ninja de vreo 1000 de euro in stare buna sa investesc in schimbarea mastii si coditei? Sau e posibil sa ma duca mai mult investitia asta? Poate pun prea multe intrebari, dar sunt incepator si nu prea le am cu asta....
  4. Salutare! Ca sa spun direct, mi s-a pus pata sa imi iau un ZXR 400. http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=434419&selpic=1&zoom=1#foto Nu stiu cat de bine e asezata codita, dar ce ma intereseaza cel mai mult este carena fata de ZX6R. Vreau sa o fac cel putin in fata la fel ca aceasta si ma intereseaza cam ce ar trebui modificat ca sa se aseze bine carena fata. Presupun ca va trebui modifica si unde se imbina carenele laterale cu cea din fata. Sunt incepator si sincer chiar mi-as dori in mare parte ce ar trebui sa cumpar sa ii fac cel putin fata ca cea din anunt. Vad ca furtunele de la prizele de aer au fost modificate si ele si bagate prin alta parte si daca nu gresesc a schimbat si rezervorul. Codita cred ca e mai usor de modificat. Sper ca cineva sa imi zica si mie in mare parte cam ce trebuie schimbat/modificat sa ajung la rezultatele prezentate mai sus. Am incercat sa vorbesc cu detinatorul, dar fara niciun rezultat. Salutare!
  5. Nu stiu ce sa zic. Am cautat un video sa vad si eu cum suna pe o Aprilia dar din pacate nimic...
  6. Salut! Nu stiu cat de demential poate fi sunetul ala cu acea evacuare. Am Arrow si chiar nu e demential deloc )
  7. =)) Mi-am luat la 3 litri, o sa completez de fiecare data sa nu o patesc pe a ta )
  8. Pompa doar ce am achizitionat-o si i-am lasat-o mecanicului. Nu am stat sa o verific detaliat sa imi pot da seama care si cum sunt setarile In cate zile o scot din service si o sa ma uit atunci la pompa si daca scoate fum fiind setata ca in manual, mai exact asa : Daca scoate fum, tinand cont ca am si bujie noua NKG, am sa incerc sa iau in considerare sfatul tau BQGDDAN si poate imi explici cat ar mai trebui reglata. Intradevar cand am de gand sa ii dau in "goarna", am sa ii bag in jur de 10 ml de ulei per litru de benzina. O seara faina si mersi de sfaturi!
  9. Da, Motul 710, scuze am apasat de mai multe ori. Acum am citit manualul si se specifica ca semnele de pe acea parghie si de pe pompa de ulei sa fie aliniate cand motorul e la ralanti...
  10. Baieti, cam cat ar trebui reglata pompa de ulei. Bag Motul 7100 2T, setul nu este nou ca sa fie nevoie de ulei mult pentru rodaj. Cam cat ar trebui reglata pompa de ulei pentru nu scoate fum si a manca ulei degeaba, dar si sa aibe o ungere adecvata. Salutare!
  11. Decat sa stau sa ii indes "matzale" prin coditza sa le pot aseza cum trebuie, mai bine stau parcat inca 2 luni de zile si imi iau direct F4i sport. Ms mult de raspuns si un sezon fara incidente tuturor!
  12. Mersi de sfat. Eu am un RS125 si la fel ca la mobra ta nu am filtru. Maine ii bag si eu tot Motul 7100 2T si o sa ma uit atent dupa sita aia sa o curat. Tot maine schimb si pompa de ulei. Am una noua noutza, chiar daca cea veche nu-mi face probleme, prefer sa o pun pe cea noua. Daca cineva poate sa imi dea un sfat in legatura cu reglajul pompei de ulei. Am setul deja folosit mult timp, dar in stare ok, compresie foarte buna, deci nu este cazul sa dau pompa de ulei la maxim ca sa faca rodajul cu ulei indeajuns. In fine, sa nu mai bat campii, cam cum ar trebui pompa reglata, nu vreau sa folosesc ciocanul pentru a scoate pistonul din cilindru, dar nici sa manance a saracie ulei de pomana si sa scoata fum ca Trabantul vecinului. Prefer sa bag un ulei cat mai bun si sa fie pompa reglata cat mai recomandat, decat sa bag ulei de drujba sau Unisol si sa dau pompa la maxim )
  13. As vrea totusi sa merg la inceput pe carburatie, plus ca mai e si partea financiara. Un 600 F4i sport in stare ok se duce peste 2500 Euro. Un F4 il gasesc si la 1600 de euro
  14. Salutare! Sper sa nu fie o intrebare prosteasca. In toamna trec pe 600 cmc si m-am oprit la o Honda CBR 600 F4 pe carburatie. Intrebarea este: Trebuiesc facute modificari pentru a pune o codita de F4i Sport pe F4? Va afecta cu ceva...ciclistica, sau ma rog...
×
×
  • Creează nouă...