Gioni Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Sunt detinator al unui motor Honda F4 99' 00' am avut o serie de probleme cu el de cand l-am achizitionat pana acum ,majoritatea au fost legate de acte ,motorul mergea impecabil ,mentionez ca a stat pe tusa de aproape un an jumatate de cand l-am cumparat ,recent am fost nevoit sa schimb cadru ca sa il pot inmatricula ,acum din pacate nu mai porneste,am luat baterie noua se aude de parca se ineaca cand dau sa il pornesc + ca trebuie sa o pun la redresor de fiecare data dupa ce incerc sa il pornesc ca papa bateria super repede[posibil sa fie varza bateria noua] ,a avut momente in care a pornit de cand am schimbat cadru ,acum in schimb pur si simplu bubuie ca o petarda cand apas pe butonu de start se aude pt cateva momente ca incearca sa porneasca dupa care pocneste dintr-o data,m-am mai consultat cu niste prieteni, zic ca ar putea fi o problema de la bujii sau de la CDI ,voiam sa mai aud niste pareri ,daca a mai avut cineva probleme de genul asta cu motorul p.s. Scuze daca nu am postat pe sectiunea corecta ,am cautat situatii similare pe forum dar nu am mai vazut la nimeni postari legate de pocnituri la pornirea motocicletei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilea Alin Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 (editat) Exact asa facea si al meu acuma o luna si ceva cand l-am scos de la iernat..doar cu redresor pe el ca sa nu descarc bateria(luata noua anul trecut) si bubuia toba de numa,invartea bine dar nu pornea nici cum,dadea din cand in cand cate un semn ca ar vrea dar murea repede,nu statea pornita nici 2 secunde...in final am dus-o pe platforma la service si intradevar asa cum si mie mi-au spus unii prieteni,bujiile au fost de vina...dar cu ocazia asta am facut si schimbul de ulei,filtre,etc.. P.S. Cand am ajuns la service cei de acolo au spus ca sunt doua variante posibile,cea cu bujiile care in final a si fost sau daca nu sunt bujiile de vina,atunci problema e din carburator..exista si varianta asta! Editat Mai 12, 2014 de Ilea Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djraven79 Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Probabil e inecat...da-i jos bujiile si verifica-le...daca e inlocuieste-le cu un set nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 P.S. Cand am ajuns la service cei de acolo au spus ca sunt doua variante posibile,cea cu bujiile care in final a si fost sau daca nu sunt bujiile de vina,atunci problema e din carburator..exista si varianta asta! In general o bujie buna poate 'sa ascunda' un pic mersul prost din carburator (doh! ce exprimare), caz intalnit recent. Dupa o vreme, iar pornea greu, bujiile negre. Dupa ce a stat atat pe dreapta, dupa inlocuirea bujiilor si a tuturor consumabilelor (si verificarile de rigoare) e o idee buna desfacerea carburatoarelor,curatarea si reglarea 'ca la carte'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ema_mann Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 (editat) Bujiile trebuiesc cutarate, motorul probabil este inecat si dupa atata timp este recomandat si o sincronizare a carburatoarelor (asta numai la mecanic ca putini suntem cei care aveam ceasurile de sincronizare in proprietate persoanla). Cand bubuie asa este benzina nearsa din piston care se aprinde si da explozia.. Si probabil acea pornire de care tu zici mai este si in 3 cilindri de aici atunci cand al patrulea are bezina in el si primeste scanteie da cu "tunu" Editat Mai 12, 2014 de ema_mann Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Fisele sunt pozitionate correct? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 (editat) Fisele sau papuci de la bobine inversati. Editat Mai 12, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikita611 Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Am avut un F3 cu aceeasi problema si, dupa ce i-am curatat bujiile, a pornit. Deci, ori curatat ori schimbat bujiile. Si acum mai am o pata mare si neagra pe perete in garaj unde a trosnit una. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gioni Postat Mai 13, 2014 Autor Share Postat Mai 13, 2014 astazi m-a ajutat un mecanic ,m-a ajutat sa il pun pe picioare ,erau bujiile inecate le-a ars / periat /curatat ,aveam si apa in rezervor cu rugina cel putin de rugina si-a dat seama dupa filtru de la rezervor ca avea o tenta rosiatica ,am scos benzina rosiatica din rezervor intr-un pet de 5 litrii si mi-a aratat si apa care se depusese pe fundul bidonului , a luat un pic de la suprafata din ce golise restu am aruncat-o ,carburatorul e sincronizat calumea ca i-a dat o cheie fara razervoul pus si se ridicau chestiile alea rotunde[nush exact cum se numesc] in acelasi timp, toarce frumos acum ,tot ce a mai ramas acum e rar-ul itp ,inmatricularea si e gata de plecare p.s. va multumesc celor care mi-au raspuns la postare ,m-au ajutat foarte mult raspunsurile pt ca am stiut ce sa ii zic de la inceput mecanicului ca sa nu pierdem vremea degeaba si o poza cu mobra nu foarte clara dar e frumoasa oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 Felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.