alex4ice Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Salut ! Pe 13 Iunie as vrea sa plec cu mobra in Germania si raman la munca, Asadar , daca e cineva interesat de acest traseu , sunt interesat si eu. Costul unui transport moto pe remorca, ajunge la fix 280 de euro , asa ca mai bine o duc pe rotile ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 si ai calculat cat costa sa mergi pe rotile ei, si sa trimiti bagajul separat? ca daca diferenta e mica, nu prea se merita...in functie de motocicleta detinuta, considera riscul de a avea vreo defectiune pe autostrazile din vest, sau de a lua vreo amenda pentru ca nu corespunde tehnic. atunci chiar faci cea mai paguboasa miscare posibila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Mai 18, 2014 Autor Share Postat Mai 18, 2014 250 maxim . Bagajele oricum le trimit printr-un coleg cu masina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 sfatul meu: daca tot o sa o ai acolo zi de zi, nu merita efortul. ca nu pleci in excursie, te duci la munca. pentru 30 de euro, ajungi obosit, cu fundul praf (nush daca ai mai facut excursii lungi cu SV-ul, dar eu am facut si stiu cum e dupa 750 de km, nu mai zic pana in germania) si elimini riscul unei defectiuni (apropos, merita sa verifici mufa "verde", o problema uneori intalnita la SV-uri, intra pe forumuri sau youtube ca sa vezi despre ce vorbesc, sau vorbeste cu propietarul anterior, poate a facut el inlocuirea). cred ca 30 euro e un pret decent pentru linistea ta. oricum i-ai fi bagat in mancare si apa, ca e mai solicitant sa mergi cu motocicleta.<br />sa o stapanesti sanatos, btw! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Mai 18, 2014 Autor Share Postat Mai 18, 2014 Detaliaza putin te rog problema cu mufa verde .Sunt proaspat detinator de sv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 https://www.google.ro/search?q=sv1000+green+plug&oq=sv1000+green+plug&aqs=chrome..69i57j0l3.4370j0j1&sourceid=chrome&es_sm=93&ie=UTF-8#q=sv1000+green+connector Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmino Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 (editat) Este vorba de mufa de la releul de pornire. (problema destul de comuna la Burgman, TL, SV). Se slabeste un papuc, face scurt si topeste mufa. De regula, in cele mai multe cazuri,problema este acelasi fir din cele 4 ale mufei. In cazul in care te lasa (practic acel fir nu mai face contact bine), nu-ti mai incarca bateria si la un moment dat ramai fara curent. Vei identifica usor releul de pornire deoarece la el sunt conectate doua fire groase de la baterie (plus si minus). De asemenea, probabil o sa vezi si doua sigurante de 30A (una in uz si una de rezerva). Editat Mai 18, 2014 de cozmino Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.