ceberița 46 Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 Am un ybr 125 pe injectie,si cind se incalzeste prea tare nu mai vrea sa porneasca, mai exact : cind pui contactul nu se mai aude bizitul de la pompa de benzina,dar cind se raceste putin motorul porneste fara probleme. Care ar fi cauza, pompa de benzina sau altceva ??? mumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 Curata platina(de la pompa), probabil cand se incalzeste face contact imperfect, eu am patit asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 Curata platina(de la pompa), probabil cand se incalzeste face contact imperfect, eu am patit asta. Tare sunt curios cum o sa cureti platina la pompa de benzina pe INJECTIE... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Delo Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 Exista un releu care comanda pompa, verifica daca releu respectiv furnizeaza curent catre pompa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ceberița 46 Postat Mai 24, 2014 Autor Share Postat Mai 24, 2014 Error nu stiu despre ce vorbesti, platina de la pompa de benzina ?? motorul este pe injectie...............explica mai detaliat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 Tare sunt curios cum o sa cureti platina la pompa de benzina pe INJECTIE... Multumesc! Error nu stiu despre ce vorbesti, platina de la pompa de benzina ?? motorul este pe injectie...............explica mai detaliat. Tu mai bine te-ai duce la un cunoscator, nu sa cauti pe forumuri raspunsuri de la toti nepriceputii care nu au habar ce este injectia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 Vezi daca saluti baietii cu motociclete mari... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 (editat) Yamaha are sistem injecie destul de complex chiar daca este de 125. Asa ca este putin probabil ca sa-ti spuna cineva un raspuns tinta,mai ales ca nu este un defect constant. Din ce pare la prima vedere este influentat de teperatura crescuta,si pot fi destul de multe repere care poate genera asta cum ar fi -borne baterie -contact cheie -buton rosu -sigurante -motorul pompei de benzina -releul ei -anumiti conectori care nu au o conexiune perfecta,oxidati,topiti...etc -trasee electrice -functia de IMO -ECU De aceea ar fi indicat ca sa o poata verifica cineva care cunoaste pas cu pas,in felul acesta sa elimine pe rand pana gaseste problema. Partea proasta este ca,daca defectul nu este stabil va fi nevoie de a genera conditiile unde se manifesta mereu sa poti controla ceva care nu merge.Asta poate aduce multa bataie de cap,posibil sa fie nevoie sa mergi cu ea,iar atunci cand nu mai vrea sa ai ce trebuie s-o demontezi/masori/verifici acolo... Ori cum ar fi iti doresc bafta! Cu respect TNG! Editat Mai 25, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ceberița 46 Postat Mai 25, 2014 Autor Share Postat Mai 25, 2014 Multumesc TNG, m-ai luminat o sa incerc sa o duc undeva, desii prin partea locului nu se prea pricep la motoare, nici macar daca sint pe carburator, dar alminteri pe injectie. Asfalt uscat !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.