enduristull Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 Salut tuturor! A venit vara si m-am decis sa scot motoreta afara dar intampin ceva probleme cu ea.Fiind un motor in 2 T ii fac amestecul ulei cu benzina si il bag in rezervor.Problema este ca daca o las peste noapte fara sa o pornesc dimineata cand incerc sa o pornesc nu vrea deloc.Daca ma apuc la impins o ia in cele din urma si sta la relanti fara sa moara motorul.Daca incerc sa bag 1-a sa plec de pe loc motorul nu are forta de loc si sta sa moara si trebuie sa o turez pana la capat sa plece de pe loc si tot asa face si daca o tin umpic la relanti sa se mai incalzeasca motorul.O alta problema ar fi ca scoate destul de mult fum alb....oare i-am pus mult ulei? Trebuie sa desfund carburatorul? Bujia este schimbata de curand. O zi buna ! Astept sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 E racit cu apa? Daca da, intra apa in clindru pe undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enduristull Postat Mai 30, 2014 Autor Share Postat Mai 30, 2014 da are racirea pe apa din cate cunosc eu....cum pot verifica pe unde intra apa?.....o fi problema de la ploaia asta care a venit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 compresie varza....o baga ori pe la garnitura de la chiulasa ori ti-e fisurata camasa cilindrului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enduristull Postat Mai 30, 2014 Autor Share Postat Mai 30, 2014 tin sa zic ca am schimbat bujia si prima zi si a doua zi a mers ok...dupa cand am incercat sa o pornesc a inceput sa faca asa? cum sa se fi fisurat daca a stat doar pe loc in curte?.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 (editat) desfa-i motorul. ai nevoie de alti segmenti, etc daca te uiti in radiator si in vas o sa observi ca ai lichid de racire la nivel. deci nu intra apa pe nici unde! Editat Mai 30, 2014 de darcocbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enduristull Postat Mai 30, 2014 Autor Share Postat Mai 30, 2014 si mai am o problema cu ea de cand am cumparato.....cand vreau sa opresc motoreta nu am nicio alta alternativa decat sa bag 1-a si sa dau drumu la abreaj,adica sa moara motorul,daca ii iau contactul motoreta continua sa mearga...care mai este rezolvarea si la problema asta ce mai am de cumparat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 (editat) la 2 t oprirea mot se face prin punerea la masa a scanteiei,deci acel inrerupator nu-si mai face treaba,cu pornirea grea si fara forta=segmentare Editat Mai 30, 2014 de Maximo74 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enduristull Postat Mai 30, 2014 Autor Share Postat Mai 30, 2014 la 2 t oprirea mot se face prin punerea la masa a scanteiei,deci acel inrerupator nu-si mai face treaba,cu pornirea grea si fara forta=segmentare din moment ce sunt incepator nici la asta nu ma pricep...deci cunoasteti vreun service in zona 13 septembrie? sau prin apropiere avand in vedere ca nu am cum sa duc motoreta pe roti si nu am nici cu ce sa o transport....segmentarea o pot face si eu sau e mai bine sa las pe cineva specializat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 ti-am lasat nr tel pe PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 ce segmentare ma daca scoate fum alb?e clar ca ori omu nu face diferenta intre fum alb si albastru ori motorul pierde compresie in sistemul de racire.,.daca e racit cu apa..ori e suflata garnitura de chiualasa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enduristull Postat Mai 31, 2014 Autor Share Postat Mai 31, 2014 2 pareri diferite...hmm diferenta o fac crede-ma...nu stie nimeni ce ar trebui sa fac exact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 era clar de la inceput ca trebuie sa mergi la service... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 La 2T si fumul de ulei e destul de alb si poate fi confundat usor cu cel de antigel patruns in camera de ardere. Daca ai pus ulei prea mult doar tu poti sa stii ca tu l-ai pus. Ca sa fii sigur ca fumul alb nu e de la antigel trebuie sa te asiguri ca nivelul de lichid de racire ramane constant si sa verifici sa vezi daca nu cumva ai urme de ulei prin radiator/vas de expansiune. Deobicei la genul asta de motoare faptul ca porneste impinsa dar nu porneste la buton/pedala este semn de compresie scazuta. Daca ai pus ulei direct in rezervor inainte sa pui benzina sau daca era benzina putina in rezervor cand ai turnat ulei e posibil ca in carburator sa fi ajuns mai mult ulei decat benzina, caz in care simptomele sunt cele pe care le-ai descris, fum mult, pornire greoaie si lipsa mare de putere. Am patit si eu chestia asta o data cand inainte sa fac plinul in benzinarie am turnat mai intai uleiul si deabia apoi am pus benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enduristull Postat Mai 31, 2014 Autor Share Postat Mai 31, 2014 da cel mai probabil cred ca am de desfundat carburatorul...am sa ma ocup maine de asta ....multumesc pentru raspuns !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.