Sari la conținut

Nu porneste la rece!


Postări Recomandate

Salut tuturor! A venit vara si m-am decis sa scot motoreta afara dar intampin ceva probleme cu ea.Fiind un motor in 2 T ii fac amestecul ulei cu benzina si il bag in rezervor.Problema este ca daca o las peste noapte fara sa o pornesc dimineata cand incerc sa o pornesc nu vrea deloc.Daca ma apuc la impins o ia in cele din urma si sta la relanti fara sa moara motorul.Daca incerc sa bag 1-a sa plec de pe loc motorul nu are forta de loc si sta sa moara si trebuie sa o turez pana la capat sa plece de pe loc si tot asa face si daca o tin umpic la relanti sa se mai incalzeasca motorul.O alta problema ar fi ca scoate destul de mult fum alb....oare i-am pus mult ulei? Trebuie sa desfund carburatorul? Bujia este schimbata de curand.

 

O zi buna ! Astept sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

desfa-i motorul. ai nevoie de alti segmenti, etc ;)

daca te uiti in radiator si in vas o sa observi ca ai lichid de racire la nivel.

deci nu intra apa pe nici unde!

Editat de darcocbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si mai am o problema cu ea de cand am cumparato.....cand vreau sa opresc motoreta nu am nicio alta alternativa decat sa bag 1-a si sa dau drumu la abreaj,adica sa moara motorul,daca ii iau contactul motoreta continua sa mearga...care mai este rezolvarea si la problema asta ce mai am de cumparat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 2 t oprirea mot se face prin punerea la masa a scanteiei,deci acel inrerupator nu-si mai face treaba,cu pornirea grea si fara forta=segmentare

Editat de Maximo74
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 2 t oprirea mot se face prin punerea la masa a scanteiei,deci acel inrerupator nu-si mai face treaba,cu pornirea grea si fara forta=segmentare

din moment ce sunt incepator nici la asta nu ma pricep...deci cunoasteti vreun service in zona 13 septembrie? sau prin apropiere avand in vedere ca nu am cum sa duc motoreta pe roti si nu am nici cu ce sa o transport....segmentarea o pot face si eu sau e mai bine sa las pe cineva specializat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce segmentare ma daca scoate fum alb?e clar ca ori omu nu face diferenta intre fum alb si albastru ori motorul pierde compresie in sistemul de racire.,.daca e racit cu apa..ori e suflata garnitura de chiualasa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 2T si fumul de ulei e destul de alb si poate fi confundat usor cu cel de antigel patruns in camera de ardere.

Daca ai pus ulei prea mult doar tu poti sa stii ca tu l-ai pus.

Ca sa fii sigur ca fumul alb nu e de la antigel trebuie sa te asiguri ca nivelul de lichid de racire ramane constant si sa verifici sa vezi daca nu cumva ai urme de ulei prin radiator/vas de expansiune.

Deobicei la genul asta de motoare faptul ca porneste impinsa dar nu porneste la buton/pedala este semn de compresie scazuta.

Daca ai pus ulei direct in rezervor inainte sa pui benzina sau daca era benzina putina in rezervor cand ai turnat ulei e posibil ca in carburator sa fi ajuns mai mult ulei decat benzina, caz in care simptomele sunt cele pe care le-ai descris, fum mult, pornire greoaie si lipsa mare de putere. Am patit si eu chestia asta o data cand inainte sa fac plinul in benzinarie am turnat mai intai uleiul si deabia apoi am pus benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...