megamotoreta Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 Salutare. este vb despre carburatorul scuterului de 250, kymco 4t. I-am schimbat membrana de la carburator pt ca imi functiona dereglat, mergea in socuri si se tura aiurea, consuma mult. Dupa aceasta totul a revenit la normal, porneste relativ ok, functioneaza ok in general, dar am inregistrat consum enorm, dublu si chiar triplu. Teava de evacuare este neagra de cenusa, bujia este neagra toata, uleiul se contamineaza cu benzina, l-am schimbat de nustiu cate ori. 1. I-am scos socul electronic, functioneaza la fel, degeaba. 2. Cuiul de dozaj nu se regleaza, incepuse sa urce sus pe arc, am crezut ca asta era explicatia consumului, dar dupa ce l-am fixat jos la locul lui, tot degeaba. 3. M-am uitat prin jiglere, toate arata ok. 4.Plutitorul culiseaza, nu-mi dau seama ce as putea sa-i fac. Uneori in mers imi da senzatia ca-mi intrerupe, se ingatuie usor, si daca iau mana un mm din acceleratie intra in frana de motor violenta, te da in cap. Si inainte sa-i schimb membrana facea asa, deci cred ca am schimbat-o degeaba,alta e defectiunea... Intrebarea: care este piesa din carburator responsabila cu debitul de benzina? Cum il reglez? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 Supapele sunt reglate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iunie 4, 2014 Autor Share Postat Iunie 4, 2014 aaa....nu stiu .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 (editat) aaaaaa......sa nu schimbi vreo 3 carbelitoare pana reglezi supapele.Eu am desfacut motorul atlanticului iar supapele de evacuare nu mai inchid bine..se vede cu ochiul liber.Datea rateuri la relanti,se oprea uneori daca nu turam motorul si avea un consum cu 1% mai mare Editat Iunie 4, 2014 de little wayne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iunie 4, 2014 Autor Share Postat Iunie 4, 2014 cam bolboroseste la turatie mica...posibil sa ai dreptate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 Daca iti creste nivelul de ulei, insemna ca baga benzina in el, cum ai zis si tu. Piese responsabila pentru treaba asta este: supapa de nivel. Plutitorul are o limbuta de metal care apasa pe supapa asta atunci cand il ridica nivelul de benzina. E, aia nu mai inchide, nivelul de benzina creste, inunda carburatorul, curge in capul pistonului atunci cand este stationata si se strecoara, pe langa segmenti in baia de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 Supapa de nivel = cui ponto. Posibil sa fie asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 Asa, asa. Nu eram sigur ca asa ii zice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iunie 4, 2014 Autor Share Postat Iunie 4, 2014 da, plutitorul salta cuiul ponto, apoi acesta coboara cand coboara plutitorul,dar cum il verific? care este procedura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 Sufli pe stutul unde intra furtunul de benzina. Cu celalalta mana impingi plutitorul in sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 Se vede la ochi cuiul ponto.... se vede "dunga", uzura pe el. Plutitorul se ridica cand se umple camera, pastreaza un anumit nivel. Cuiul ponto e ridicat de plutitor, nu invers. Vezi mai intai in manual cat iti indica sa ai nivelul, vezi si procedura de verificare (cu un furtun transparent pus pe un stut al carburatorului) Oricum desfaci carburatorul ca sa verifici cuiul ponto, daca nivelul nu e bun ai ocazia sa-l ajustezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iunie 6, 2014 Autor Share Postat Iunie 6, 2014 Gata, s-a rezolvat simplu si rapid! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Dezmembrare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iunie 6, 2014 Autor Share Postat Iunie 6, 2014 Nu, un reglaj de 10 secunde. L-am dereglat din prostie, nu pot sa va dau detalii ca ma fac de ras (si) pe aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Si totusi.... vrem sa stim. Macar pe PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.