Sari la conținut

problema carburator


Postări Recomandate

Salutare. este vb despre carburatorul scuterului de 250, kymco 4t. I-am schimbat membrana de la carburator pt ca imi functiona dereglat, mergea in socuri si se tura aiurea, consuma mult. Dupa aceasta totul a revenit la normal, porneste relativ ok, functioneaza ok in general, dar am inregistrat consum enorm, dublu si chiar triplu. Teava de evacuare este neagra de cenusa, bujia este neagra toata, uleiul se contamineaza cu benzina, l-am schimbat de nustiu cate ori.

1. I-am scos socul electronic, functioneaza la fel, degeaba.

2. Cuiul de dozaj nu se regleaza, incepuse sa urce sus pe arc, am crezut ca asta era explicatia consumului, dar dupa ce l-am fixat jos la locul lui, tot degeaba.

3. M-am uitat prin jiglere, toate arata ok.

4.Plutitorul culiseaza, nu-mi dau seama ce as putea sa-i fac.

Uneori in mers imi da senzatia ca-mi intrerupe, se ingatuie usor, si daca iau mana un mm din acceleratie intra in frana de motor violenta, te da in cap. Si inainte sa-i schimb membrana facea asa, deci cred ca am schimbat-o degeaba,alta e defectiunea...

Intrebarea: care este piesa din carburator responsabila cu debitul de benzina? Cum il reglez?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

aaaaaa......sa nu schimbi vreo 3 carbelitoare pana reglezi supapele.Eu am desfacut motorul atlanticului iar supapele de evacuare nu mai inchid bine..se vede cu ochiul liber.Datea rateuri la relanti,se oprea uneori daca nu turam motorul si avea un consum cu 1% mai mare

Editat de little wayne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca iti creste nivelul de ulei, insemna ca baga benzina in el, cum ai zis si tu. Piese responsabila pentru treaba asta este: supapa de nivel. Plutitorul are o limbuta de metal care apasa pe supapa asta atunci cand il ridica nivelul de benzina. E, aia nu mai inchide, nivelul de benzina creste, inunda carburatorul, curge in capul pistonului atunci cand este stationata si se strecoara, pe langa segmenti in baia de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se vede la ochi cuiul ponto.... se vede "dunga", uzura pe el.

Plutitorul se ridica cand se umple camera, pastreaza un anumit nivel. Cuiul ponto e ridicat de plutitor, nu invers.

Vezi mai intai in manual cat iti indica sa ai nivelul, vezi si procedura de verificare (cu un furtun transparent pus pe un stut al carburatorului)

Oricum desfaci carburatorul ca sa verifici cuiul ponto, daca nivelul nu e bun ai ocazia sa-l ajustezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...