Chivu Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 (editat) Yamaha r6 2011 cu vreo 2000km la bord, a stat vreo 2 ani pe bara. Totul e de fabrica pe ea, nimic schimbat. La pornire trebuie tinut mai mult apasat butonul ca altfel moare motorul. Adica apas butonul, porneste si impediat, aproape instant moare si trebuie tinut mai mult apasat butonul de start. Cand e tinut mai mult, se aude electromotorl cum nvarte, porneste motorul, apoi pare sa moara se aude iar electromotorul pentru 1-2secunde si porneste si ramane asa. Face asta la cald, la rece nu stiu (e motocicleta unui prieten). Care-i buba? M-am gandit ca ar putea fi vorba de ceva componenta care tine relanteul, asa am la masina, nu stiu daca are si r6-le asa ceva. daca e nevoie fac un clip. ori baterie descarcata desi electromotorul invarte forta chiar si la 2-3 porniri si opriri consecutive. Editat Iunie 7, 2014 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 (editat) Are asa ceva si posibil este nevoie de un reset la ISC. Schimba si benzina ca fapt divers. Incearca totusi la cald pornirea cu putina acceleratie.Posibil sa nu mai fie probleme. Editat Iunie 7, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iunie 7, 2014 Autor Share Postat Iunie 7, 2014 E schimbata benzina. Cea care a fost in motoreta in perioada in care a stat mirosea a diluant si motocicleta pornea greu sau deloc. S-a pus benzina buna si s-a mers vreo mie de kilometri de atunci. Incerc azi pornirea cu acceleratie si revin cu feedback. Totusi fazerul meu porneste perfect fara acceleratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
square Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Yamaha r6 2011 cu vreo 2000km la bord, a stat vreo 2 ani pe bara. Totul e de fabrica pe ea, nimic schimbat. La pornire trebuie tinut mai mult apasat butonul ca altfel moare motorul. Adica apas butonul, porneste si impediat, aproape instant moare si trebuie tinut mai mult apasat butonul de start. Cand e tinut mai mult, se aude electromotorl cum nvarte, porneste motorul, apoi pare sa moara se aude iar electromotorul pentru 1-2secunde si porneste si ramane asa. Face asta la cald, la rece nu stiu (e motocicleta unui prieten). Care-i buba? M-am gandit ca ar putea fi vorba de ceva componenta care tine relanteul, asa am la masina, nu stiu daca are si r6-le asa ceva. daca e nevoie fac un clip. ori baterie descarcata desi electromotorul invarte forta chiar si la 2-3 porniri si opriri consecutive. te pot ajuta cu tot ce tine de electronica pentru acest model ( asta in cazul in care vei avea nevoie de ceva). 0765336589 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iunie 10, 2014 Autor Share Postat Iunie 10, 2014 Cu acceleratia trasa porneste dar imediat dupa ce las acceleratia moare. Singura solutie e sa tin mult apasat pe buton, porneste si ramane asa. Cat timp invarte in bord ramane aprins un bec galben, cred ca e ceva cu alimentarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Becul galben este martorul unei probleme de injectie.. Posibil sa ai totusi o problema de tps Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian. Postat Aprilie 14, 2020 Share Postat Aprilie 14, 2020 Salut. Ai rezolvat problema pana la urma? La fel patesc si eu. Bujii noi, ulei nou, filtre noi, benzina noua, releu de incarcare nou, stator nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.