clujraider Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Povestea a inceput in 1 Decembrie, cand m-am hotarat sa-mi urc din nou fizicu-mi simpatic, pe un obiect. Obiectu`, un Zing Kymco 125, oleaca chopper, oleaca cruiser, oleaca custom, o corcitura neagra si botita, neingrijita si vai de capu` ei, a ajuns la mine contra minunatei sume de 500 de neuroni, in lei romanesti, undeva pe la 26 de milioane. Ieftina si doh, potrivita pentru unu` ca mine. Ca orice roman cu finante firave, am inceput sa caut un geniu motociclistic, un zeu al surubului si al cheii cu clichet, un ninja al kitului de lant, vrajitor al carburatorului, mai pe romaneste, un mecanic moto, ce p mea. Sunt o doamna, scuzati ecspresia. L am gasit pe varu` Max. Aka Stefan Buteanu. Aka B-Customs. De fapt, B-Customs inseamna altii care lucra n spate si lucra bine, recunosc ...da` daca va place darts ul, tripla de 20 in cazul de fata o sa fie Max. De ce? Fiindca avem asa: Ref Kymco ZingWednesday, December 18, 2013 1:28 PM Mark as Unread Flag this message From: "RAIDER" <clujraider@yahoo.com> To: buteanu_stefan3000@yahoo.comFull Headers Printable View Kymco Zing fabricat in `98, 125 ccProbleme constatate: lipsa franare pe spate, lantul atarna desi roata e trasa la maxim in spate, cablul de ambreiaj necesita reglaj (clema de ambreiaj a fost rupa si probabil sudata prost la loc), faza lunga nu merge, motorul porneste doar la kickstart, butonul de pornire e mort, nu se indica nivelul de carburant pe litrometru, lipsa cablu vitezometru, luminile de frana nu functioneaza (probabil bec ars )In concluzie:necesar sigur de piese:saboti spatekit lantcablu vitezometruulei/filtremanopere: montaj kit lant (pinioane/lant)montaj/reglare instalatie de franare spate verificare circuit pornire (posibil necesara bobina starter sau releul de pornire)verificare instalatie electrica (butoane/cablaje/socluri bec) si remediere probleme unde sunt ( exista posibilitatea ca faza lunga si pornirea sa nu mearga din cauza unei legaturi facute cu banda de izolat imediat dupa ansamblul buton din dreapta - acesta comanda pornirea si fazele )de verificat/identificat problema litrometrului care nu indica nimic dar i se aprind becurile. deci, e conectat dar ceva merge prost - poate plutitorul? )vopsit aripi si carenaje ghidon la culoarea in care ai facut si carenele filtrului de aer si a bateriei.teoretic asta ar fi de facut la dansa.Remus (Remus fiind io, asta fiind mail ul cu devizu` initial). Pret total, cu tot cu vopsit, 1100 RON mari si lati. In asta, a intrat si releul de pornire, piesa noua. A se vedea mai jos. De alea cu arcurile de ambreiaj foarte...ciudate (?!?), cu sabotii de frana si cu cablul de vitezometru pe care nici acum nu-l am, nu mai pomenesc. Pe partea de semnalizare si pozitii, nu mai zic nimic, fiindca am fost io geniu si mi le-am facut singur. Nu mai zic de faptu` ca devizul a sarit de vreo 16 milioane...da` da le n picsz (scuzati ecspresia, sunt o doamna ) fiindca aia insemna sa obtin obiectu` functional si ready to go. Ca de la 2 saptamani angajament initial, a durat 2 luni si doua saptamani, in conditiile in care am trecut pe la atelier cat am putut de des, nu mai pomenesc. Alea-s chestii asumate. Azi insa... Asta se numeste "releu de pornire universal, piesa noua". Si alea s urmele pe care un roman grabit, le obtine pe degete, cand incearca disperat sa scoata capacul bateriei pe marginea drumului, ca sa scoata urgent borna. Si romanu` ajunge sa puna labele pe una bucata releu de pornire universal nou, arzand cu flacara. Am pus jos obiectu`, simtitnd mirosu` delicios de izolatie arsa combinata cu gratar de degete romanesti si am pus mana pe telefon, ca sa multumesc personal domnului amintit mai sus. Am fost relativ decent, in sensul ca din vocabularul meu au lipsit cuvinte cu P M si F, adresabile de regula in anumite cercuri din care eu si d-l Buteanu Stefan (aka Max) nu facem parte integranta. Discutia s-a terminat cu "`te n p_*a mea de FR**IER!" expresie pe care am s-o tin minte de fiecare data cand in memoria mea buna, domnul Buteanu va reveni ocazional. Propozitia e destul de...cum sa ma exprim plastic...invectiva si a fost adresata de un furnizor, catre un client relativ educat. Care client si-a platit integral lucrarea inainte de termen, a suportat termene prelungite abuziv si a inteles cat a permis siguranta personala, cam toate manariile facute. In concluzie, cat e un releu de pornire universal, piesa noua si de unde il procur? P.S. povestea i lunga rau da` sincer, mi-am prajit degetele de la stanga destul de nasol si e greu de scris. Restu`, pricepeti voi ca sunteti dajteptz`. P.P.S. a se omite adjectivul "nou", cu exceptia kit ului de lant. Io ala, fara releu de pornire la obiect. A se citi "fraier". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zvoner5 Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 (editat) Ooo, dar e clasica povestea cu Max si B-Customs deja. Dai telefoane, te inarmezi cu rabdare si mai ales cu bani, am mers si eu pentru o tija amarata amarata la schimbator si m-am trezit cu saboti de frana si ulei de cardan si ar mai fi fost ele multe, da' am fost pe faza si-am zis ca nu mai am bani, ca asa-i clientul, fraier si sarantoc. Genu' asta de business trebuie sa dispara de pe piata, mi se pare un mister cum au reusit sa reziste atata. Sa ne-ntelegem, probabil au si un mecanic ok, si poate ca fac si lucrari de calitate si la timp, pentru prieteni. Problema-i cu atitudinea, povestile lungite, fraiereala, si atitudinea asta cum ca clientu-i un prost pe care-l mulgi de bani. Ce sa mai vorbim de deviz de reparatii, facturi si alte complicatii de-astea inutile. Imi pare rau s-aud patania, pentru releu de incarcare poti incerca la Motoland pe Bucuresti sau la RoMiMoto pe Liviu Rebreanu, iar pe viitor ti-as recomanda SC SF MOTO SUPREM, sau varianta un pic mai budget, Petras Moto. Bafta! Editat Iunie 11, 2014 de zvoner5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Miru Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 pai ziceti pe unde e acest super service ca sa stim sa o luam in directia opusa....Fratilor voi nu va interesati inainte sa mergeti la un anumit service? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Iunie 11, 2014 Autor Share Postat Iunie 11, 2014 Da, am fost la SF Moto si am si o oferta de la Andrei Petras. Corect, recomandarea e buna si o sustin. Il mai adaug pe Misu Maier de langa Metro. Dar, stii tu cum e... pana nu o incurci... Ooo, dar e clasica povestea cu Max si B-Customs deja. Dai telefoane, te inarmezi cu rabdare si mai ales cu bani, am mers si eu pentru o tija amarata amarata la schimbator si m-am trezit cu saboti de frana si ulei de cardan si ar mai fi fost ele multe, da' am fost pe faza si-am zis ca nu mai am bani, ca asa-i clientul, fraier si sarantoc. Genu' asta de business trebuie sa dispara de pe piata, mi se pare un mister cum au reusit sa reziste atata. Sa ne-ntelegem, probabil au si un mecanic ok, si poate ca fac si lucrari de calitate si la timp, pentru prieteni. Problema-i cu atitudinea, povestile lungite, fraiereala, si atitudinea asta cum ca clientu-i un prost pe care-l mulgi de bani. Ce sa mai vorbim de deviz de reparatii, facturi si alte complicatii de-astea inutile. Imi pare rau s-aud patania, si pe viitor ti-as recomanda SC SF MOTO SUPREM, sau varianta un pic mai budget, Petras Moto. Bafta! Ajunge numele. Locatia se schimba destul de des. Pe de alta parte, ne interesam da` omu inspira incredre Asta e, am intrat in cercul zeilor cu patanii de pe urma service ului. Ce papucii mei, nu putea sa fie perfect pai ziceti pe unde e acest super service ca sa stim sa o luam in directia opusa....Fratilor voi nu va interesati inainte sa mergeti la un anumit service? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zvoner5 Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Isi fac ei reclama singuri, aici: /index.php?/topic/665775-cluj-napoca-cartier-gruia-b-customs-servicii-complecte/ Servicii complecte! pentru fraieri cu bani pai ziceti pe unde e acest super service ca sa stim sa o luam in directia opusa....Fratilor voi nu va interesati inainte sa mergeti la un anumit service? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Miru Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 complecte e umpic cam mult spus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Impartial Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 (editat) Si eu sunt patit ca tine, dar la mine se potriveste perfect vorba " Sa nu te duci cu sacul la pomul laudat" . Am fost la un service destul de cunoscut in Bucuresti ( care s-a si inchis intre timp) si mi-au luat bani buni pe ce nu au facut. Exemplu instalatie electrica....150 de lei...cum am adus-o, asa am plecat cu ea ( facea masa in continuare si nu mi se aprindeau semnalizarile in timp ce aveam farul pornit) si inca 100 de lei pentru indreptat codita ( cica era nevoie). Arata exact la fel ca atunci cand am adus-o la service. Sa nu mai zic ca imi lua 500 de Ron pentru reparat si vopsit codita . ( am facut-o singur, m-au costat 70 de ron materialele si vopseaua....si a iesit perfect) . Cu semnalizarea eram destul de suparat si i-am zis ca nu sunt multumit..replica lui "Ia semnalizarile originale sa vezi daca mai face asa" De atunci, m-am apucat s-o repar singur ( cu ajutor de pe youtube, diverse tutoriale) si o mana ajutatoare de la prieteni/ rude pentru un pistol de vopsit, diverse chei si un sfat din cand in cand. Te simti mult mai bine cand faci cu mana ta, in special cand cineva iti cere 500 ron pe reparat codita si vezi ca se poate face cu mult mai putin. Bafta si ai grija. Editat Iunie 11, 2014 de Impartial Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Iunie 11, 2014 Autor Share Postat Iunie 11, 2014 Sa ne intelegem, pana la un punct, am fost multumit ) Isi fac ei reclama singuri, aici: /index.php?/topic/665775-cluj-napoca-cartier-gruia-b-customs-servicii-complecte/ Servicii complecte! pentru fraieri cu bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu22 Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Isi fac ei reclama singuri, aici: /index.php?/topic/665775-cluj-napoca-cartier-gruia-b-customs-servicii-complecte/ Servicii complecte! pentru fraieri cu bani vezi ca e din 2011 ..s-au mutat de 2 sau 3 ori de atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Iunie 11, 2014 Autor Share Postat Iunie 11, 2014 Multumesc, bafta si tie. Chestia cu regia proprie, n am s o urmez insa, avem cateva service uri de calitate in Cluj si o sa aleg unul dintre ele. Nu mi pot permite sa surubaresc in parcare, oricate idei as avea. Poate, intr un garaj, cu scule... dar din pacate, n am posibilitatea. Si eu sunt patit ca tine, dar la mine se potriveste perfect vorba " Sa nu te duci cu sacul la pomul laudat" . Am fost la un service destul de cunoscut in Bucuresti ( care s-a si inchis intre timp) si mi-au luat bani buni pe ce nu au facut. Exemplu instalatie electrica....150 de lei...cum am adus-o, asa am plecat cu ea ( facea masa in continuare si nu mi se aprindeau semnalizarile in timp ce aveam farul pornit) si inca 100 de lei pentru indreptat codita ( cica era nevoie). Arata exact la fel ca atunci cand am adus-o la service. Sa nu mai zic ca imi lua 500 de Ron pentru reparat si vopsit codita . ( am facut-o singur, m-au costat 70 de ron materialele si vopseaua....si a iesit perfect) . Cu semnalizarea eram destul de suparat si i-am zis ca nu sunt multumit..replica lui "Ia semnalizarile originale sa vezi daca mai face asa" De atunci, m-am apucat s-o repar singur ( cu ajutor de pe youtube, diverse tutoriale) si o mana ajutatoare de la prieteni/ rude pentru un pistol de vopsit, diverse chei si un sfat din cand in cand. Te simti mult mai bine cand faci cu mana ta, in special cand cineva iti cere 500 ron pe reparat codita si vezi ca se poate face cu mult mai putin. Bafta si ai grija. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Miru Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Du-te la Sebi ca e baiat serios dfin cate stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zvoner5 Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Da, si eu am fost undeva in Gruia parca, da' reclama lor tot acolo e. Si ma gandeam ca odata cu mutarea nu si-au impus si alte standarde de calitate la lucrari. vezi ca e din 2011 ..s-au mutat de 2 sau 3 ori de atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 (editat) Tot in linkul asta /index.php?/topic/665775-cluj-napoca-cartier-gruia-b-customs-servicii-complecte/ se vede ca ai fost multumit de pretul si calitate/pret pentru vopsire. "10 pentru calitatea vopsitoriei, 10 pentru ideea pe care a avut o pentru a spori rezistenta capacelor, 10 pentru finisaj si 10 pentru creativitate. "atunci ai reactionat emotional, acum ti-ai schimbat parerea... ca o doamna scuza ecspresia. Trebuie sa intelegi materialul uman si posibilitatile ca lucrarea sa iasa impecabil, nu carpita.Ai o chinezarie hodorogita si te-ai dus la un mecanic de cartier, nu e pana la urma o imposibilitate sa ia foc!!Releul ala "de pornire universal piesa noua" poate ca a fost piesa noua ca se vede cadmierea, se vad piulitele neamprentate, varnisul ok. O fi fost prost de nou, sau prea slab, o fi fost prost montajul.Mai bine povestesti exact in ce conditii a luat foc, de la primul apasat de buton, de la al n-lea, ai tinut apasat butonul mult etc. Asta inainte sa cumepri alt "releu universal".Rezum, nu-l apar pe tip dar in cazul tau nu e suficient de convingator faptul ca ti-a luat foc un releu made in China. Poate era mai bine sa-i ceri omului sa remedieze problema in garantie, in schimb probabil ai vociferat speriat macar ca nu ai vorbit cu P M si F. Mai vino cu argumente clare. Editat Iunie 11, 2014 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 un releu de pornire de scuter universal e 20 ron, de asta poate a ramas blocat pe pornit si a luat foc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zvoner5 Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Uite un moderator adevarat iubitor de motociclete! Remarca cu chinezaria e o rautate gratuita, care nu justifica in nici un fel faptul ca niste oameni presteaza pe naspa niste servicii de tot rahatul. Sau daca ai un scuter sau un motor chinezesc meriti sa platesti pentru o lucrare penibila? Ne-am inteles ca omul a platit 1600 de lei pentru o reparatie la motor? Pai daca-i asa sa zica si aia: nu ne bagam frate la motoare chinezesti sau la scutere, ca astea iau foc si dupa aia da lumea vina pe noi. Sau ca-s pacatoase, sau ceva, nu iei banii omului, lucrezi de mantuiala si dupa aia-l mai faci si fraier si ti-l bati de p$!@. Mi se pare o poveste de stiut si un avertisment foarte valid in caz ca mai avea cineva indoieli despre acest service. Tot in linkul asta /index.php?/topic/665775-cluj-napoca-cartier-gruia-b-customs-servicii-complecte/ se vede ca ai fost multumit de pretul si calitate/pret pentru vopsire. "10 pentru calitatea vopsitoriei, 10 pentru ideea pe care a avut o pentru a spori rezistenta capacelor, 10 pentru finisaj si 10 pentru creativitate. "atunci ai reactionat emotional, acum ti-ai schimbat parerea... ca o doamna scuza ecspresia. Trebuie sa intelegi materialul uman si posibilitatile ca lucrarea sa iasa impecabil, nu carpita.Ai o chinezarie hodorogita si te-ai dus la un mecanic de cartier, nu e pana la urma o imposibilitate sa ia foc!!Releul ala "de pornire universal piesa noua" poate ca a fost piesa noua ca se vede cadmierea, se vad piulitele neamprentate, varnisul ok. O fi fost prost de nou, sau prea slab, o fi fost prost montajul.Mai bine povestesti exact in ce conditii a luat foc, de la primul apasat de buton, de la al n-lea, ai tinut apasat butonul mult etc. Asta inainte sa cumepri alt "releu universal". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Uite un moderator adevarat iubitor de motociclete! Remarca cu chinezaria e o rautate gratuita... Puiut poate doresti sa detaliezi un pic logica primei propozitii, au fost rai moderatorii cu tine, te simti sufocat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bad florentina Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Asta nu e mare lucru, eu am avut un Suzuki la un service si timp de 2 saptamani nu au reusit sa il porneasca, dar am reusit eu sa il pornesc dupa asta intr-o sambata. M-am apucat de dimineata pe la 8 de el si la 12 deja motocicleta functiona. Dar bani au stiut sa ia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Iunie 12, 2014 Autor Share Postat Iunie 12, 2014 Aleko: asa cum am zis in postul respectiv, multumit de calitatea vopsitoriei. In afara de asta, postul in cauza, este pus in perioada in care lucrarile de abia incepusera. Un pic de feedback pozitiv, nu strica nimanui. Omul isi incepe lucrarea ok, dupa care o ia in jos. Se numeste "inconsecventa" sau ce.... (sunt o doamna) Emotional reactionez si acu, bazandu mi emotiile pe deshtele de la mana stanga. Si crede ma, is emotii serioase Chestia cu "nou", sa ti zic eu cum e. Motorul e jos in parcare si arata ca nou, desi a iesit de pe poarta fabricii in 98. La fel, subansamblele de pe el, din simplul fapt ca folosesc destul de des carpa, solutuii de curatat si asa mai departe. Ca e SH, e doar cireasa de pe varful tortului. Sunt subansamble si chestii pentru care am fost taxat. De noi. Cu mentiunea "bine ca s a intamplat in atelier" (mdea...) in momentul in care ceva crapa acolo, pentru manipulare defectuoasa. My bad, sunt oleaca mecanic, chiar daca fac pe prostu`. Cadmierea ok, e din cauza faptului ca releul a venit cu tot cu mansonul de cauciuc in care sta si piulita neamprentata e din cauza faptului ca au fost doua, una fiind pentru contra, ca bornele sa nu se desfaca. Si e curat fiindca am turnat apa pe el, ca sa mi l pot dezlipi de deshte N am tinut butonul apasat, chestia s a intamplat in timpul mersului "ma Max, da o naibii de treaba, nu sh ce releu mi ai montat da` am luat foc in timpul mersului" "ce. eu is de vina?" "nu ma tata, da` ai zis ca releul e nou..." "beep" Ma scuzi, lucrez cu oameni de vreo cativa ani si urlu ca Tarzan. Cine ma cunoaste, stie cum fac la nervi. Pe asta, l am sunat oleaca amarat, in timp ce mi suflam peste labe. Inca n am apucat sa ma enervez, presupun c am s o fac, atunci cand o sa ma apuc de purecat tot ce am platit la B-Customs. End of story. Tot in linkul asta /index.php?/topic/665775-cluj-napoca-cartier-gruia-b-customs-servicii-complecte/ se vede ca ai fost multumit de pretul si calitate/pret pentru vopsire. "10 pentru calitatea vopsitoriei, 10 pentru ideea pe care a avut o pentru a spori rezistenta capacelor, 10 pentru finisaj si 10 pentru creativitate. "atunci ai reactionat emotional, acum ti-ai schimbat parerea... ca o doamna scuza ecspresia. Trebuie sa intelegi materialul uman si posibilitatile ca lucrarea sa iasa impecabil, nu carpita.Ai o chinezarie hodorogita si te-ai dus la un mecanic de cartier, nu e pana la urma o imposibilitate sa ia foc!!Releul ala "de pornire universal piesa noua" poate ca a fost piesa noua ca se vede cadmierea, se vad piulitele neamprentate, varnisul ok. O fi fost prost de nou, sau prea slab, o fi fost prost montajul.Mai bine povestesti exact in ce conditii a luat foc, de la primul apasat de buton, de la al n-lea, ai tinut apasat butonul mult etc. Asta inainte sa cumepri alt "releu universal".Rezum, nu-l apar pe tip dar in cazul tau nu e suficient de convingator faptul ca ti-a luat foc un releu made in China. Poate era mai bine sa-i ceri omului sa remedieze problema in garantie, in schimb probabil ai vociferat speriat macar ca nu ai vorbit cu P M si F. Mai vino cu argumente clare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 Acest subiect Max, a mai fost discutat cu ceva vreme in urma pe acest forum, si nu de bine , da vad ca tot degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
green spider Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 imi permit sa intervin si eu in aceasta telenovela de 2 bani. ma numesc max, sunt proprietarul si unul din mecanicii de la B Customs. legat de problema cu Kimco Zing 125cc: motocicleta intrata in service a fost reparata atat mecanic cat si estetic la noi in "casa". ..adica integral in service-ul nostru. problemele de natura mecanica s-au rezolvat folosind piese de calitatea si dupa buzunarul clientului.. adica piese universale care detin o garantie. daca acel releu de pornire a suferit o avarie sa imi fie iertata montarea lui, nu noi l-am produs. cat despre atitudinea de ghetoi a clientului care odata lauda, alta data scuipa va las pe voi sa trageti concluziile de riguare. procedura trebuia sa fie altfel: se aducea motorul in service unde se constata defectul, dupa care se inlocuia piesa sau nu( in functie de natura defectului) dupa care pe baza devizului omul putea sa faca sau sa nu faca gargara ieftina. In momentul in care omul ma suna si ma jigneste la telefon si imi trage numele prin fecale atunci voi reactiona dur si cu mijloacele legale aferente. Cat despre ceilalti "nemultumiti" , am rugamintea sa ne prezentati aici devizul de reparatie al motocicletei deoarece din 2012 le eliberam constant tocmai pe acest considerent. daca nu il mai aveti va rog sa imi solicitati o copie si se va elibera a 2a zii. problema din punctul meu de vedere nu e neaparat la service cat e la client. e usor sa arunci cu reprosuri in cineva, dar aschia din ochii lor nu o vad. sa va dau un exemplu: la acest stimabil domn i-am recomandat sa vanda atelajul inainte de reparatie si sa achizitioneze ceva mai fiabil gen yamaha virago, marauder, etc din aceeasi clasa. omul s-a incapatanat si a vrut neaparat reparatia. piesele montate au fost acceptate de catre dansul, la fel cum a acceptat si pretul si calitatea acestora. Deocamdata suntem ocupati zilnic , avem si gama de produse pe stoc auner, suntem si reprezentanti repsol, suntem si ultra dotati tehnic iar personalul e supracalificat din toate punctele de vedere. Daca chiar e cazul de o nemultumire ma astept sa fiu informat personal in vederea remedierii nu balacarit pe un forum, iar daca cineva chiar are intrebari la adresa mea ma poate contacta oricand la 0727072218 sau 0752750030. va multumesc pt rabdare. succes mai departe in toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Iunie 12, 2014 Autor Share Postat Iunie 12, 2014 asa cum zicea un coleg pe forum, interesant mod de a schimba releul in garantie ai avut. nu mai adaug print screen uri dupa sms ul primit azi, ti am raspuns la fel si am incheiat discutia. atentia utilizatorilor e captata, reclama chiar si negativa tot reclama e...asa ca probabil ti am facut un serviciu ultimul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
green spider Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 trist e ca dupa toate astea tot nu ai inteles nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 (editat) Dilema mea este: cum de din atatea service-uri din Cluj acest service este deszbatut la modul negativ mai tot timpul, ceva adevar tot este la mijloc ( negativ) parerea mea. Editat Iunie 13, 2014 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 (editat) imi permit sa intervin si eu in aceasta telenovela de 2 bani. ma numesc max, sunt proprietarul si unul din mecanicii de la B Customs. legat de problema cu Kimco Zing 125cc: motocicleta intrata in service a fost reparata atat mecanic cat si estetic la noi in "casa". ..adica integral in service-ul nostru. problemele de natura mecanica s-au rezolvat folosind piese de calitatea si dupa buzunarul clientului.. adica piese universale care detin o garantie. daca acel releu de pornire a suferit o avarie sa imi fie iertata montarea lui, nu noi l-am produs. cat despre atitudinea de ghetoi a clientului care odata lauda, alta data scuipa va las pe voi sa trageti concluziile de riguare. procedura trebuia sa fie altfel: se aducea motorul in service unde se constata defectul, dupa care se inlocuia piesa sau nu( in functie de natura defectului) dupa care pe baza devizului omul putea sa faca sau sa nu faca gargara ieftina. In momentul in care omul ma suna si ma jigneste la telefon si imi trage numele prin fecale atunci voi reactiona dur si cu mijloacele legale aferente. Cat despre ceilalti "nemultumiti" , am rugamintea sa ne prezentati aici devizul de reparatie al motocicletei deoarece din 2012 le eliberam constant tocmai pe acest considerent. daca nu il mai aveti va rog sa imi solicitati o copie si se va elibera a 2a zii. problema din punctul meu de vedere nu e neaparat la service cat e la client. e usor sa arunci cu reprosuri in cineva, dar aschia din ochii lor nu o vad. sa va dau un exemplu: la acest stimabil domn i-am recomandat sa vanda atelajul inainte de reparatie si sa achizitioneze ceva mai fiabil gen yamaha virago, marauder, etc din aceeasi clasa. omul s-a incapatanat si a vrut neaparat reparatia. piesele montate au fost acceptate de catre dansul, la fel cum a acceptat si pretul si calitatea acestora. Deocamdata suntem ocupati zilnic , avem si gama de produse pe stoc auner, suntem si reprezentanti repsol, suntem si ultra dotati tehnic iar personalul e supracalificat din toate punctele de vedere. Daca chiar e cazul de o nemultumire ma astept sa fiu informat personal in vederea remedierii nu balacarit pe un forum, iar daca cineva chiar are intrebari la adresa mea ma poate contacta oricand la 0727072218 sau 0752750030. va multumesc pt rabdare. succes mai departe in toate Lasa multumirile si SMS-urile, omul zice ca i-a luat foc cand era in mers plecat de la tine ceea ce e usor dubios. Rezolva-i omului problema in garantie. @clujraider nu e bine sa faci pe Tarzanul cand un om desfasoara o activitate pe care nu o stapanesti si a aparut o eroare imputabila chiar si lui. Editat Iunie 13, 2014 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 Aici se potriveste vechia zicala: 'Din rahat sa faci bici da' sa si pocneasca!' Pai de ce crezi ca ai luat-o la un pret asa frumos? Un motor de capacitatea asta e copt dupa nici 10 ani ...si scrie si Kimco pe el . Poate cu un Rebel 250/Virago 250 ai avea sanse. Starea de 'sanatate' se reflecta destul de bine in pretul de achizitie iar dupa anumit timp orice reparatie ai face pe motor tot apare o defectiune in scurt timp . Personal nu m-as lega de asa ceva dar cum facturile trebuie platite facturile se fac unele carpeli ;daca ar fi de facut o reparatie (restaurare in cazul de fata) ,1000 de lei e suma pt o operatiune si trebuie facute mai multe - numai deschiderea se incadreaza in 1000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.