Jump to content

Ajutor - moare motorul


Recommended Posts

Salut, nu stiu daca cineva ma poate ajuta - am un honda shadow din 92, ii dau cheie, porneste, sta la relanti, toate bune, pot accelera pot tura, totul ok, pot merge cu ea oricat cursiv , DAR cand pun frana de motor imi moare motorul (si in a 2a, si in 1a ) ... nu am habar ce sa-i fac . orice sugestie este apreciata. multumesc

 

Link to comment
Share on other sites

Asa ma gandesc si eu. ca se inneaca... dar de ce? ajung cu ea la mecanic :) problema e ca am vrut sa merg cu ea la o tura maine. 200km

Link to comment
Share on other sites

Problema este din carburatoare, este posibil ca un cui pontou sa nu mai inchida cum trebuie si sa iti inunde camera de ardere...asta este una...doi......amestecul este bogat in benzina, putin aer...iar la decelelare, iti baga benzina cu japca in bujie, o uda...si cam asta e.Fugi la un mecanic cu ea, o carburatie facuta conform manualului.....si se rezolva problema.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc ady

rares esti un bou vagon :)) scuza-ma dar a trebuit sa o zic.

Clar ca nu merg cu 2 la ora... ai postat si tu ceva sa faci post-uri ?

Edited by newbbie
Link to comment
Share on other sites

La pompe funebre gasesti tot ce ai nevoie pentru muribunzi , si poti plate si in rate . (offtopic) Pai intra-ntaia pana la ceviteza folosesti tu frana de motor? ca la doi la ora normal ca se ineaca

:troll:

Link to comment
Share on other sites

La pompe funebre gasesti tot ce ai nevoie pentru muribunzi , si poti plate si in rate . (offtopic) Pai intra-ntaia pana la ceviteza folosesti tu frana de motor? ca la doi la ora normal ca se ineaca

Boss...motorul in orice turatie ar fi nu are voie sa moara...merge si din relanti fara sa atingi mansonul...asta ca sa sti...

Link to comment
Share on other sites

bine ca nu-s locomotiva

Macar stii de gluma. Nu am vrut sa te jignesc. deci scuze.

 

@Bica, asa stiam si eu. ca nu ar trebui sa moara.

Am postat aici ca sa am o idee unde sa pun pe cineva maine dimineata sa se uite la el. poti oricand sa mergi la cine stie ce mega service si sa lasi motorul acolo pana il termina si gata. (nu am nici banii nici timpul)

Link to comment
Share on other sites

Macar stii de gluma. Nu am vrut sa te jignesc. deci scuze.

 

@Bica, asa stiam si eu. ca nu ar trebui sa moara.

Am postat aici ca sa am o idee unde sa pun pe cineva maine dimineata sa se uite la el. poti oricand sa mergi la cine stie ce mega service si sa lasi motorul acolo pana il termina si gata. (nu am nici banii nici timpul)

parerea mea este ca e o problema de alimentare..scoate o bujie...daca e afumata e clar ca pe decelerare iti inunda camera de ardere...si sunt convins ca si pe accelerare iti merge prea bogat...doar ca pe decelerare pentru ca motorul consuma foarte putin...e mult prea mult....si nu reuseste sa o arda....

Link to comment
Share on other sites

Boss...motorul in orice turatie ar fi nu are voie sa moara...merge si din relanti fara sa atingi mansonul...asta ca sa sti...

da in drepta 1 , de la a doua in sus nu prea cred ca-ti mai merge

Edited by rares_04cpl
Link to comment
Share on other sites

da in drepta 1 , de la a duoa in sus nu prea cred ca-ti mai merge

hai sa te sui pe motorul meu si o sa iti arat in treapta 6 cum merge din relanti...cu tine pasager inca....si daca am avut dreptate te imping jos la 60km/h..ok?;)

Link to comment
Share on other sites

hai sa te sui pe motorul meu si o sa iti arat in treapta 6 cum merge din relanti...cu tine pasager inca....si daca am avut dreptate te imping jos la 60km/h..ok? ;)

R1 are de vreo 2 ori cuplu mai mare de gsu,deci 1-0 pentru tine :crack:

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Am si eu o problema asemanatoare. Am un Suzuki GSX600F din 97 si cand pun frana fata scad turatiile sub limita normala si sfarseste prin a-si da obstescul sfarsit. Porneste dupa la buton. La frana spate nu face probleme. Plus ca am si frana putin blocata dar nu cred ca asta ar avea de-a face. In schimb mai are ceva probleme cu ambreiaju si cutia de viteze... imi gaseste greu neutrul iar cand pornesc pt prima data in zi, cand bag in viteza ma cam zdruncina si da sa plece de sub mine, chit ca am ambreiaju tinut la blana... orice idee e binevenita, troll inclus ;)

La mecanic nu prea am posibilitatea sa o duc pt ca locuiesc in strainatate si astia cer mult. Multumesc anticipat pt orice sfat.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc anticipat pt orice sfat.

 

Ai 2 maini stangi? Daca da, cam nasol. Daca nu...

1. verifica cablul de ambreiaj. verifica intinderea lui (adica nu-l blocheaza, nu-l tine ceva si mai ales ca nu e tensionat cand ai ambreiajul lasat), verifica jocul la maneta cam 2mm, verifica cuiul care debraiaza sa nu fie sub dimensiuni (era cineva cred ca pe banditmania care avea cuiul tocit/rupt). Daca nu e de-aici ...

2. desfa capacul din dreapta (dreapta cum stai pe motocicleta, adica pe aprtea cu frana) -multe surubele, ideal sa ai si garnitura, vreo 3-4 euro, desfaci cele 4 suruburi la interior, scoti capacul si arcurile tinute de suruburile tocmai desfacute, scoti primele 2-4 discuri (memoreaza ordinea lor). Ele sunt pozitionate alternativ. Masori cele maronii (cel putin asa au fost la mine) Ar trebui sa arate asa http://images.motorcycle-usa.com/PhotoGallerys/ClutchPlateSet.jpg Verifici masuratoarea cu ce ai in manual. Daca sunt wsub cote, le scoti si le masori pe toate. Ideal asa ar fi intrucat primele care se uzeaza sunt cele de la interior. Evident ca daca nu iese la cota stii ce ai de facut.

 

Na, eu atatea idei am azi :D

 

Bafta

Link to comment
Share on other sites

Ambreajul are ceva uzura si/sau placile raman lipite... Verifica nivelul din carburatoare si o-ringurile plutitoarelor pentru ca ai amestecul prea bogat!

Link to comment
Share on other sites

 

Ai 2 maini stangi? Daca da, cam nasol. Daca nu...

1. verifica cablul de ambreiaj. verifica intinderea lui (adica nu-l blocheaza, nu-l tine ceva si mai ales ca nu e tensionat cand ai ambreiajul lasat), verifica jocul la maneta cam 2mm, verifica cuiul care debraiaza sa nu fie sub dimensiuni (era cineva cred ca pe banditmania care avea cuiul tocit/rupt). Daca nu e de-aici ...

2. desfa capacul din dreapta (dreapta cum stai pe motocicleta, adica pe aprtea cu frana) -multe surubele, ideal sa ai si garnitura, vreo 3-4 euro, desfaci cele 4 suruburi la interior, scoti capacul si arcurile tinute de suruburile tocmai desfacute, scoti primele 2-4 discuri (memoreaza ordinea lor). Ele sunt pozitionate alternativ. Masori cele maronii (cel putin asa au fost la mine) Ar trebui sa arate asa http://images.motorcycle-usa.com/PhotoGallerys/ClutchPlateSet.jpg Verifici masuratoarea cu ce ai in manual. Daca sunt wsub cote, le scoti si le masori pe toate. Ideal asa ar fi intrucat primele care se uzeaza sunt cele de la interior. Evident ca daca nu iese la cota stii ce ai de facut.

 

Na, eu atatea idei am azi :D

 

Bafta

Din pacate cam am 2 maini stangi... de fapt lipsa de experienta. E primul motor si nu am prea avut timp sa intru in el... din fericire am un prieten care a inceput pe comuniste si se mai pricepe. Problema este ca nu ne prea nimerim amandoi liberi sa putem sa lucram la motor. prima data ne-am uitat la tubulatura de la motor spre filtru de aer. Si el a avut o problema similara iar buba a gasit-o acolo... tuburile erau mancate si tragea aer pe acolo... o sa-i transmit informatiile oferite de voi si poate reusim sa-i dam de cap. Multzam de info. O sa va tin la curent 😉

» Post actualizat in 15 Apr 2015 12:38

Update: dat capac ambreiaj jos cum zis Macke. Roata zimtzata interior uzata bine. exterior(oala) uzata mai putin. Luat piesa, dus la Suzuki, aratat mecanic. Omu' inceput facut cruci si alte semne religioase dupa care indemnat la noi sa mergem sa comandam piesa noua. Comandat piesa, ajunge pe 29 😕. In continuare stat si uitat ca bou' la motor inca 2 sapt...

P.S. Macke, discurile mele de ambreiaj nu arata ca alea pe care le-ai postat tu... au mult mai multi dintzi. Cred ca pe undeva pe la 50 la numar.... deci şlefuit piesele zimtzate iese din discutie (asta era ideea prietenului meu dar valabila doar in cazul in care erau 6-8 dinti. la numarul actual de dintzi e munca de chinez trecut bine de suta de ani). Acum nu stiu exact daca schimbatul piesei respective o sa ajute si la ne-moartea motorului in cazul actionarii franei fata sau doar la schimbatul mai usor al vitezelor si gasirea neutrului fara a mai cauta prin cutia de viteze ca printr-o lada de suruburi... Nu pot decat sa sper.

Alte update-uri probabil dupa data de 29.

Multzam inca o data pt sfaturi si va tin la curent (220-380, sau doua geamuri deschuse - dupa preferintze) 😉

» Post actualizat in 01 May 2015 20:34

Update: a venit piesa intr-un final, cu o zi intarziere. Am schimbat piesa, merge ambreiaju ca uns. Nu mai am probleme cu gasirea neutrului 😊, nu mai moare la frana fata 😕. De ce nu mai moare la frana fata nu pot sa-mi dau seama. Dar nici nu ma prea mai intereseaza. Am desfacut si franele fata, curatat tachetii, jucat cu pistonasele pana au inceput sa mearga ok, verificat furtunele pt infundaturi "the old fashion way" cu gura la gaura si inceput sa suflu. Frana fata tot in mare parte blocata. Nu stiu ce altceva sa incerc. Si cam atat pt update. Un motiv pentru oprirea motorului mai poate fi si ambreiaj dus. Astept in continuare idei pt problema cu frana.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...