laurgr Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 Sallut, doresc sa incep o reconditionare capilata la urmatorul scuter : - Piaggio NRG Mc2 SportSerios - km: aprox. 50000, cablu rupt la 34000 - perioada rulare : 4 ani, o cazatura - Top speed : 90 de km, 2 persoane - Varianta stock Nu mai tin minte anul . Dupa aproape trei ani de zile de stat pe dreapta, m-am hotarat sa pornesc scuteru, ce credeti ? nu am reusit, drept urmare am pus tara la cale si am zis sa incep o reconditionare capitala, mentionez ca timp de patru ani Neregica a avut schimbat d.p.d.v mecanic doar pompa de apa, din pacate a avut un consum cam mare, 7l/100km insa am avut si eu o parte din vina la asta . Deci de ce as avea nevoie : - carte identitate, se poate face ? la ce autoritate ? se poate lua si de la alt scuter ? pe vremea cand l-am luat eu S.H. nu se cerea ITP la mopede implicit nici carte de identitate, cam care este costul ? - mai multe site-uri de piese ieftine pentru scutere, daca se poate nu doar cele cu care colaboreaza forumul, referitor la piese SH as dori o persoana sau mai multe de incredere, este un proiect de suflet . Am facut o lista de piese cu care cred eu ca ar trebui schimbate fara a scoate scuterul din garaj, as vrea daca se poate sa-mi faceti si oferte la piese S.H. si sa-mi indicati daca se recomanda piese S.H. sau noi pentru fiecare in parte, deasemenea daca se justifica schimbare lor . - chiuloasa / garnitura - imi fierbea apa cand l-am folosit ultima data, imi datea pe afara - segmenti - dupa patru ani de zile de functionare cred ca merita schimbati, asta datorita si consumului - suspensie spate, fara arc - radiator/ pompa apa - din acelasi motiv mai sus mentionat, as vrea sa inlatur cauzele si sa remediez problema - cablu kilometraj - din pacate l-am luat cu el rupt, am incercat sa caut prin oras, nu am gasit, asa a ramas pana in ziua de azi - tub carburator - exista o piesa sau un tub din cate imi aduc eu aminte, care intra din carburator in motor, o tub cauciucat, cum se numeste ? imi aduc aminte ca la mine era crapat din cauza la caldura, sper ca am dat indicatiile corecte - piston - daca este cazul - cauciuc spate - ulei 2 T Castrol - semnal fata stanga + ornamente de sub sa, gri , partea stanga din cate imi aduc aminte - baterie + capac - sa punem si o furca fata - aprinderea - nu-mi mai pornea la automat din cate imi aduc aminte in ultima periada, nici semnalele nu-mi mai mergeau, e adevarat ca nici bateria nu prea mai era buna - fibra de sticla ( kit reparatie carena ) De vopsit nu ma bate gandul, as vrea sa retusez cat pot de mult pentru a-i pastra autenticitatea, vreau fibra pentru ca am rupt un suport de prins o carena si alte retusuri . As dori sa stiu la ce ar trebui sa mai fiu atent, orice sfat e bine venit, cum vi se pare proiectul ? Se merita ? Cam la ce buget sa ma astept, eu as vrea costuri cat mai scazute fiindca nu este prioritar pentru mine, acest proiect se va realiza doar din pura pasiune, am microbul in sange de mic copil, ma luat tata pe motoreta de la cateva luni . Orice donatie insemnand piese din lista mai sus mentionata este bine venita . Eu ma voi ocupa de tot procesul, sper sa am sustinerea voastra, as vrea sa ma ajutati pe viitori cand voi intampina dificulta, de ex. la reglajul carburatorului sau cu aprinderea . Mai au fost proiecte asemanatoare ? Multumesc pentru atentie, Cu respect, Laur . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coste Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 Consumul de benzina e din cauza muzicuteti care nu mai inchide bine, segmenti nu au treaba cu consumul. Acel cauciuc de care zici tu se numeste flansa de admisie iar furca la nrg cu cu arcuri nu ulei si e foarte proasta. Daca fierbe poate si fie curelusa de la pompa de apa si ulei rupta sau pompa si din cauza asta ai stricat si garnitura de la chiuloasa cel mai probabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 Consumul de benzina e din cauza muzicuteti care nu mai inchide bine, segmenti nu au treaba cu consumul. Acel cauciuc de care zici tu se numeste flansa de admisie iar furca la nrg cu cu arcuri nu ulei si e foarte proasta. Daca fierbe poate si fie curelusa de la pompa de apa si ulei rupta sau pompa si din cauza asta ai stricat si garnitura de la chiuloasa cel mai probabil. ce vorbesti ? daca segmentii sunt pe duca conuma mult nu trage scoate mult fum si cand se incalzeste o iei la fuga pe lana el ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurgr Postat Iulie 3, 2014 Autor Share Postat Iulie 3, 2014 Scuteru a mers un an de zile cu surubu de aer din carburator inchis de tot, avea tot acelasi demaraj ca in prima zi, viteza scazuse . scuteru e din nou pe prispa, astept indicati pentru piese de schimb, timpul imi este limitat pentru a cauta personal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coste Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 ce vorbesti ? daca segmentii sunt pe duca conuma mult nu trage scoate mult fum si cand se incalzeste o iei la fuga pe lana el ! Motorul e in 2T deci nu consuma mai mult ulei ca nu are de unde dar de tras intradevar trage mai greu, conteaza si ce uzura are setu motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurgr Postat Iulie 4, 2014 Autor Share Postat Iulie 4, 2014 34.xxx km are cu cablu rupt, nu cred ca a fost desfacut vreodata setu motor » Post actualizat in 09 Jul 2014 21:59Sallut, inainte sa ma apuc de el vreau sa stiu ce acte imi trebuie, mie inainte imi trebuia la el : - Asigurare - Certificat de inregistrare - Legislatia - ceea ce credeam eu ca e Talon, dar de fapt cred ca e carte tehnica, scrie pe el : ufficio provinciale di pisa, certificato di idoneita tecnica per ciclomotore Ce acte iti mai trebuie in ziua de azi ? poate sa-mi faca ITP-u pe acea carte de Italia ? in interiorul ei are inspectiile efectuale in Italia ( am atasat o imagine similara cu ea ) Astept raspuns cat mai repede pentru a ma apuca de treaba, la Rar nu prea pot ajunge din cauza programului . Ms fain . » Post actualizat in 09 Jul 2014 22:07La ITP la ce trebuie sa fiu atent ? Poate sa treaca avand in vedere ca nu mai este limitat si motorul va fi in rodaj ? Ce iti verifica ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurgr Postat Noiembrie 27, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2014 (editat) din pacate am abandonat proiectul momentan, am alte prioritati . Editat Noiembrie 27, 2014 de laurgr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.