Sari la conținut

Kawasaki Zx6r Sau Yamaha Yzfr6 ?


rideordye
 Share

Postări Recomandate

Yamaha YZF R6 Sau Kawasaki ZX6R Ninja (din 2002-2003 si la sh din Italia) ?

Vreau sa-mi cumpar o motocicleta supersport la vara si nu stiu ce sa aleg pentru ca nu gasesc nici un site unde sa scrie clar: motorul asta e cel mai bun (cel putin din anul respectiv).

Caut un motor care sa-si faca treaba bine si prin oras, sa nu fie prea rigid, chiar supersport fiind.

M-am uitat si dupa Honda CBR 600RR dar e mai scumpa decat celelalte la mana a doua.

Pana acum am mers pe un Mynck de 125cmc dar deja m-am plictisit de el si sunt foarte hotarat sa-mi iau un motor supersport. Nu-s nebun, conduc calm, cu grija, si motorul si masina, asa k nu va abtineti daca puteti sa ma ajutati, so please help me !

 

:peace:

post-14528-1165192620_thumb.jpg

post-14528-1165192992_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt 02-03 eu as vota cu Ninja. Motorul are moment mai mare la turatii mici fiind de 636cc, comparat cu 600cc Yamaha.

Daca te hotarasti sa iei una un pic mai noua, atunci 2005 R6 are suspensia imbunatatita si o recomand cu caldura. Eu sunt multumit de a mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te referi la o achizitie second...depinde de anul motoarelor...

 

Modelele mai vechi, Kawa, erau renumite pt problememe de fiabilitate...e drept...nu pot garanta o exploatare corespunzatoare...erau de asemenea si mai bune tehnic, cu performante mai ridicate...cred ca cel mai bine e sa spui clar anii modelelor la care te referi.

 

Daca achizitia e noua....eu spun Yamaha...dar asta nu din experienta ci din cauza istoricului.

 

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In anul 2001, Kawasaki zx-6r are motorul de 599, iar R6-le ii este superioara atat in putere cat si in cuplu.

http://www.bikez.com/motorcycles/kawasaki_..._ninja_2001.php

http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_yzf-r6_2001.php

Un mnus ar fi ca in anul 2001 amandoua sunt inca pe carburator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai am de ales intre Kawasaki ZX6R din 2000 si Yamaha YZF R6 din 2001.

 

Ca sa fiu mai concret caut ceva la un pret de pana in 3000 euro.

 

:peace:

 

Pai la inceput ai zis 2002-2003...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai am de ales intre Kawasaki ZX6R din 2000 si Yamaha YZF R6 din 2001.

 

Ca sa fiu mai concret caut ceva la un pret de pana in 3000 euro.

 

:peace:

3000 fara vama...banuiesc...si chiar si asa, cam subtirel, sper sa-ti gasesti oricum! bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am Kawa ZX6R din 2000 luata la SH, in afara de dereglat carburatoare nu am avut nimic cu ea pana acum ( bine am cazut :peace: )...o recomand cu placere, nervoasa si mai e si masiva dupa placul meu...foarte buna, multumit.

post-10925-1165331839_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi mai bine sa-mi iau in iarna sata cat mai am timp un motor din Italia?

Ca la vara mi-e sa nu se scumpeasca.

 

 

Treaba e ca am unde sta pe timpul iernii si daca tot stau pe acolo vreo 2 saptamani sa ma uit bine prin magazine si reviste de sh-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ma gandeam si eu.

Toata treaba e ca deocamdata nu ma pricep asa de bine la motoare si k sa testez una nu pot sa-mi dau seama daca e ceva in neregula la motor sau dak are vreo fisura nevizibila.

Cred k trebuie sa ma orientez mai mult dupa cati kilometri are la bord ca sa fiu mai sigur de ce cumpar.

Aveti vreo idee?

 

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

In anul 2001, Kawasaki zx-6r are motorul de 599, iar R6-le ii este superioara atat in putere cat si in cuplu.

http://www.bikez.com/motorcycles/kawasaki_..._ninja_2001.php

http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_yzf-r6_2001.php

Un mnus ar fi ca in anul 2001 amandoua sunt inca pe carburator.

 

 

eu zic ca faptul ca sunt pe carb este un mare plus! din punct de vedere al performantelor cel putin! sau esti ecologist inrait? :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai am de ales intre Kawasaki ZX6R din 2000 si Yamaha YZF R6 din 2001.

 

Ca sa fiu mai concret caut ceva la un pret de pana in 3000 euro.

 

:peace:

La banii aia...i-ati adio de la r6 sau orice al motor dupa 2000....indiferent cat de hingherit ar fi ,la 3000 sa gasesti dupa anul 2000....neah,vise placute in continuare :wave:

 

 

Ps:si sa raspund si on-topic(dar pt cineva care CHIAR ar fi interesat ,nu asemenea vise cu asemenea bani) eu ,unul ,as merge pe mana unui R6 ,chiar daca papa ulei -specificat de fabrica ,deci nimic in neregula

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hm!

Sa stii ca ai dreptate. Sunt la R6-uri la 3000 dar au km cam multi.

Din 2000 incoace au preturi de la 4000 eoro in sus. Faza e k trebuie sa mai "trag" de niste buzunare k sa pot sa achizitionez una.

Totusi, te-ai referit la R6, dar de Kawasaki n-ai spus nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic ca faptul ca sunt pe carb este un mare plus! din punct de vedere al performantelor cel putin! sau esti ecologist inrait? :peace:

 

nu stiu de unde ai scos asta, dar cert e ca fiecare model nou a adus si o crestere de putere. De ex. R6 din 2005 are cam 10CP mai mult decat cea din 2001...si e si mai ecologica avand si catalizator...nu vad nimic rau in a proteja mediul in care traim

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

e mai ieftin sa maresti puterea unui motor pe carburatie si in plus un carb va oferi performante mai mari! in detrimentul consumului si noxelor, desigur! in plus este mai usor si ieftin sa cureti un carb decat un injector! iar in legatura cu cei 10 cai... omul e incapator chiar daca are minsk! minsku' nu te pregasteste pt. nimic in afara de mecanica! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut ca vrei sa cumperi moto din Italia..nu recomand...majoritatea sunt forjate rau de tot...plus ca italienii nu prea respecta manualul de intretinere....mai bine din Germaini...acolo ai sanse mai mari sa gasesti ceva bun...desi ceva mai scump...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e mai ieftin sa maresti puterea unui motor pe carburatie si in plus un carb va oferi performante mai mari! in detrimentul consumului si noxelor, desigur! in plus este mai usor si ieftin sa cureti un carb decat un injector! iar in legatura cu cei 10 cai... omul e incapator chiar daca are minsk! minsku' nu te pregasteste pt. nimic in afara de mecanica! :wave:

 

stress-ule...trebuie sa te contrazic....

 

carburatorul nu va oferi putere mai mare decat injectia de benzina. cat despre simplicitate, ca sa reglezi injectia de benzina, instalezi un Power Commander si pe urma modifici injection maps cum vrei tu. Nu-ti trebuie decat sa faci download la maps din computer in Power Commander. Nu demontezi 4 carburatoare si o gramada de alte cele pana ajungi la ele, nu te imputi de miros de benzina...

 

In momentul can injectia e mapata corect si motorul va avea viata mai lunga. Cu carburatoarele, de obicei motorul va merge mai bine la anumite turatii si mai prost la altele...ceea ce va duce la arderi incomplete si depuneri pe motor...

 

Curatatul injectoarelor e o chestie simpla. O sticluta cu chimicale de curatat injectoare e tot ce-ti trebuie. Cel putin eu n-am avut probleme niciodata din punctul asta de vedere.

 

De asemenea, pe care i-am auzit aici pe forum ca nu le porneau motoarele cand a dat frigul...parca majoritatea erau cu carburatoare.

 

in legatura cu cei 10 cai...ziceam de fapt ca desi s-a trecut la injectia de benzina puterea motoarelor a crescut. Si au aceeasi capacitate cilindrica..599cc...in afara de Kawasaki care a trisat cu motorul de 636. Dar motorul ala deja e history...

 

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai am de ales intre Kawasaki ZX6R din 2000 si Yamaha YZF R6 din 2001.

 

Ca sa fiu mai concret caut ceva la un pret de pana in 3000 euro.

 

:wave:

 

Nu are rost sa le tot compari.

Care-ti place mai mult ca design p-aia s-o cumperi.

Ca una are 5 cai in plus bla bla bla..... Si daca are carburator ce. Si daca are injectoare ce. Daca se strica ceva tot acolo o lasi.

Eu cred ca o sa-ti iei CBR sau GSX pana la urma :peace:

Orice ti-ai lua s-o stapanesti sanatos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Totusi, te-ai referit la R6, dar de Kawasaki n-ai spus nimic.

Am exemplu de zx6 ,tot anul de care intrebi ,cu cutia de viteza ,plus alte cateva exemple TOT cu cutia si la modele mai noi.La yamaha nu am auzit de asemenea probleme ,poate or exista ,dar eu NU am auzit. Stiu ca la kawa sunt mai problematice cutiile de viteza ,dar ma rog

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se poate sa-ti cumperi o motocicleta de afara si daca inmatricularea costa prea mult sa iesi la fiecare 3 luni din tara? Cu ocazia asta mai faci o plimbare si te opresti la duty-free iti iei "Chivas-ul Regal" si te intorci in tara.

Ar fi prea frumos ca sa fie adevarat, de-asta va intreb.

:peace:

 

Si inca o chestie, pe ce benzina merge un kawasaki zxr 636 din 2002?Euro cat(1,2,3)? K eu nu stiu. Sau poate exista vreun site unde sa scrie pt fiecare motocicleta

post-14528-1165458810.jpg

Editat de rideordye
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...