Sari la conținut

Problema bujie 2T


andrei belcic
 Share

Postări Recomandate

Ca sa nu mai deschid alt topic.

 

Am si eu o problema la un Gas Gas EC 300. Da scanteie foarte slaba la bujie, astazi am fost pe deal, am facut o urcare, cand am coborat am oprit motorul, iar jos nu am mai putut sa il pornesc decat dupa 4 ore, si atunci am avut norocul sa vin un om care avea chinga si l'am rugat sa ma traga. Am scos mufe,bagat,miscat, nimic. Sa fie bobina oare ? Imi puteti da niste sfaturi de unde sa incep ?


» Post actualizat in 28 Oct 2014 19:42

Am uitat sa mentionez ca dupa ce o pornit o mers perfect, fara nici o intrerupere sau mai stiu eu . doar la pornit o suge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 163
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

neaparat incercat cu socul,aceasi problema am sesizato si eu la un gg ec300 ,daca nu porneste normal,tragi socul si la a treia pedala o ia,era regula la motorul cu care m.am dat eu. Oricum era probl la carb,relantiul fluctua foarte tare dar nu se oprea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo...mobra poate merge aiurea si sa porneasca foarte greu si din cauza ca s-a depus noroi in aprindere si nu citeste scanteia calumea. Trebuie desfacuta aprinderea si curatata la maximum 6 luni.

Editat de ENDURO TRAZ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo...mobra poate merge aiurea si sa porneasca foarte greu si din cauza ca s-a depus noroi in aprindere si nu citeste scanteia calumea. Trebuie desfacuta aprinderea si curatata la maximum 6 luni.

 

am desfacut capacul de la aprindere in padure, nu era noroi doar putin condens pe capac, deci pe capac nu pe aprindere, aprinderea era uscata si curata, nu se pune problema de noroi ..

Dacă are nevoie de turaţie ca să pornească e posibil să fie problemă de compresie.

compresie are foarte buna ..

 

Problema e ca scanteia este FOARTE slaba, scot bujia afara ii pun fisa si dau pedala, foarte slab se vede, am incercat si cu bujia tovarasului care a fost cu mine, tot la fel. Problema pare a fi curentul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine suspectam scanteia prea slaba. In final s-a dovedit a fi alimentarea cu benzina. In afara de faptul ca s-ar putea ca scanteia sa fie furata pe traseul bobina - bujie, altceva nu vad ce ar putea intervenii la aprindere. CDI-ul, releul si condensatorul (desi astea nu au treaba cu aprinderea), bobina, magnetoul, senzorul, ori functioneaza, ori nu functioneaza.

Concentreaza-te pe reglarile carburatorului. S-a facut mai frig afara si la 2T ar trebui ajustata carburatia in consecinta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine suspectam scanteia prea slaba. In final s-a dovedit a fi alimentarea cu benzina. In afara de faptul ca s-ar putea ca scanteia sa fie furata pe traseul bobina - bujie, altceva nu vad ce ar putea intervenii la aprindere. CDI-ul, releul si condensatorul (desi astea nu au treaba cu aprinderea), bobina, magnetoul, senzorul, ori functioneaza, ori nu functioneaza.

Concentreaza-te pe reglarile carburatorului. S-a facut mai frig afara si la 2T ar trebui ajustata carburatia in consecinta.

ok Andrei, mersi mult, astazi ma duc sa vad de ea si o voi incerca metodele de care a-ti zis. Sper sa rezolv buba..

» Post actualizat in 30 Oct 2014 22:07

am tot incercat si astazi, am dat toate mufele cu spary contact. am taiat din fisa...nici vorba. L-am pornit de dimineata la rece, a pornit usor. m'am dat cu el putin prin padure si am zis sa fac un test, l'am oprit si pauza,nimic, l-am pornit din panta si am continuat sa merg cu el...dupa care tot l'am oprit l'am pornit , ce am sesizat e ca atunci cand sta mai mult, peste 2 minute atunci nu mai porneste. daca il opresc si ii dau repede porneste, daca il las putin nu mai vrea decat impins .. se poate sa fie din carburator ? sa fie bobina sau cdi ? nu cunosc pe nimeni absolut nici in zona decum in oras care sa aiba GG EC ca sa imi imprumute bobina sau cdi'ul sa vad care ii treaba...Chiar nu stiu ce sa ii fac..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce explici ar fi simptom tipic de motor uzat cu compresia dusa.

Cand opresti si stai alea 2 minute apuca sa se contracte pistonul mai repede decat cilindrul, si de aia nu mai porneste motorul proaspat oprit. Cand il pornesti din panta/impins beneficiezi de turatie mai mare decat la kick si face vacuum o idee mai bine.

Cand opresti motorul si il lasi mai mult sa apuce si cilindrul sa se raceasca, apuca sa se contracte si ala si mai revine compresia o idee, porneste din nou.

 

Nu trebuie sa ma crezi, fa un test de compresie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce explici ar fi simptom tipic de motor uzat cu compresia dusa.

Cand opresti si stai alea 2 minute apuca sa se contracte pistonul mai repede decat cilindrul, si de aia nu mai porneste motorul proaspat oprit. Cand il pornesti din panta/impins beneficiezi de turatie mai mare decat la kick si face vacuum o idee mai bine.

Cand opresti motorul si il lasi mai mult sa apuce si cilindrul sa se raceasca, apuca sa se contracte si ala si mai revine compresia o idee, porneste din nou.

 

Nu trebuie sa ma crezi, fa un test de compresie.

Citeşte mai sus #131 şi #132, la 2T benzina ia foc şi la 1 atm. Banii daţi pe segmenţi sunt o cheltuială inutilă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia foc daca e in cilindru, dar trebuie aspirata mai intai.

 

Faceti cum vreti, am emis si eu o ipoteza. Pe aici problemele in care scanteia a fost slaba sau inexistenta s-au rezolvat cu reglaje de carburator deci no more comments


» Post actualizat in 31 Oct 2014 06:05

@Penetru - am inteles :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urmareste bujia. Sa nu fie uda, nici dupa mersul normal, nici dupa relanti. Si sa aiba clasica culoare caramizie.

 

Trebuie sa ma ocup de el. Ceva nu e bine , aici in oras merge bine, cand urc in teren incepe sa mearga parpait, nu trage, cand merge cat de cat bine nu mai porneste, si nu gasesc exact cu mama masi trebuie reglat carburatoru pacii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

nu s-a mai scis de mult pe aici,dar am si io o intrebare.Am obs ca mobra mea merge bn trage liniar,porneste usor insa unori nu sta la relanti si imi e uda bujia. Banuiesc ca o fi amestecul prea bogat. O sa incep cu modificarea sigurantei de pe cui. Mai e o chestie: consumul care imi pare totusi cam mare.Am mers cu un 300 din 2001 si a consumat aproape pe jumate cat a mea,bn cu aia am mers vara si cu a mea acuma,pe zapada.... @Andrei ai obs vreo schimbare de consum in urma modificarilor facute de tine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Uriasa. Inainte nu-mi ajungea rezervorul pt 4 ore de enduro peisagistic, adica d-ala fara dat mobra pe jos sau polizat prin noroaie/pietre/radacini. Acum ma iau la intrecere cu celebrul F650, la consum :)

Pt regimul de mers normal al carburatorului, opresti mobra din plina sarcina si te uiti la bujie. Apoi reglezi inaltimea cuiului pana iti place cum arata bujia, indiferent de cum zice la carte.

Pt relanti, lasi motorul sa mearga la relanti si apoi te uiti la bujie. Ai grija, in prealabil, ca mersul la relanti sa fie dat de surubul de aer, nu de opritorul siberului. Apoi, in functie de cum arata bujia, schimbi jiclorul de relanti. E singurul mod de a regla amestecul la relanti. Daca inchizi aerul, nu faci altceva decat sa obturezi circuitul de relanti si vei fi obligat sa ridici siberul de la surub ca sa stea motorul la relanti. Practic va fi ca si cum ai tine tras de acceleratie.

Pt un consum si mai redus, poti schimba si jiclorul principal cu unul mai mic, dar vei pierde putere la turatii mari. Eu asa am facut dar sunt multumit pt ca eu ma invart cel mai mult in zona de turatii mici si mijlocii. Ca sa parafrazez IMM-urile, eu sustin TMM-urile :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...