Ovistein Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 Ca sa nu mai deschid alt topic. Am si eu o problema la un Gas Gas EC 300. Da scanteie foarte slaba la bujie, astazi am fost pe deal, am facut o urcare, cand am coborat am oprit motorul, iar jos nu am mai putut sa il pornesc decat dupa 4 ore, si atunci am avut norocul sa vin un om care avea chinga si l'am rugat sa ma traga. Am scos mufe,bagat,miscat, nimic. Sa fie bobina oare ? Imi puteti da niste sfaturi de unde sa incep ? » Post actualizat in 28 Oct 2014 19:42Am uitat sa mentionez ca dupa ce o pornit o mers perfect, fara nici o intrerupere sau mai stiu eu . doar la pornit o suge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 29, 2014 Autor Share Postat Octombrie 29, 2014 (editat) Ai incercat cu socul? Se alimenteaza cu benzina? Editat Octombrie 29, 2014 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 neaparat incercat cu socul,aceasi problema am sesizato si eu la un gg ec300 ,daca nu porneste normal,tragi socul si la a treia pedala o ia,era regula la motorul cu care m.am dat eu. Oricum era probl la carb,relantiul fluctua foarte tare dar nu se oprea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 problema e de la scanteie .. da foarte slab. Sau asa dau ele de obicei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 (editat) Apropo...mobra poate merge aiurea si sa porneasca foarte greu si din cauza ca s-a depus noroi in aprindere si nu citeste scanteia calumea. Trebuie desfacuta aprinderea si curatata la maximum 6 luni. Editat Octombrie 29, 2014 de ENDURO TRAZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Dacă are nevoie de turaţie ca să pornească e posibil să fie problemă de compresie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 (editat) La 2t trebuie sa porneasca usor si daca compresia este slaba Editat Octombrie 29, 2014 de ENDURO TRAZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Apropo...mobra poate merge aiurea si sa porneasca foarte greu si din cauza ca s-a depus noroi in aprindere si nu citeste scanteia calumea. Trebuie desfacuta aprinderea si curatata la maximum 6 luni. am desfacut capacul de la aprindere in padure, nu era noroi doar putin condens pe capac, deci pe capac nu pe aprindere, aprinderea era uscata si curata, nu se pune problema de noroi .. Dacă are nevoie de turaţie ca să pornească e posibil să fie problemă de compresie. compresie are foarte buna .. Problema e ca scanteia este FOARTE slaba, scot bujia afara ii pun fisa si dau pedala, foarte slab se vede, am incercat si cu bujia tovarasului care a fost cu mine, tot la fel. Problema pare a fi curentul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Mai ai de încercat bobina şi CDI-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free runner Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Verifica contactul dintre fisa si lulea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Mai ai de încercat bobina şi CDI-ul. da.. Verifica contactul dintre fisa si lulea mi-a mai spus cineva sa tai cate in cm din fiecare capat al fisei si sa incerc. Mersi de sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 30, 2014 Autor Share Postat Octombrie 30, 2014 Si la mine suspectam scanteia prea slaba. In final s-a dovedit a fi alimentarea cu benzina. In afara de faptul ca s-ar putea ca scanteia sa fie furata pe traseul bobina - bujie, altceva nu vad ce ar putea intervenii la aprindere. CDI-ul, releul si condensatorul (desi astea nu au treaba cu aprinderea), bobina, magnetoul, senzorul, ori functioneaza, ori nu functioneaza. Concentreaza-te pe reglarile carburatorului. S-a facut mai frig afara si la 2T ar trebui ajustata carburatia in consecinta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 Si la mine suspectam scanteia prea slaba. In final s-a dovedit a fi alimentarea cu benzina. In afara de faptul ca s-ar putea ca scanteia sa fie furata pe traseul bobina - bujie, altceva nu vad ce ar putea intervenii la aprindere. CDI-ul, releul si condensatorul (desi astea nu au treaba cu aprinderea), bobina, magnetoul, senzorul, ori functioneaza, ori nu functioneaza. Concentreaza-te pe reglarile carburatorului. S-a facut mai frig afara si la 2T ar trebui ajustata carburatia in consecinta. ok Andrei, mersi mult, astazi ma duc sa vad de ea si o voi incerca metodele de care a-ti zis. Sper sa rezolv buba.. » Post actualizat in 30 Oct 2014 22:07 am tot incercat si astazi, am dat toate mufele cu spary contact. am taiat din fisa...nici vorba. L-am pornit de dimineata la rece, a pornit usor. m'am dat cu el putin prin padure si am zis sa fac un test, l'am oprit si pauza,nimic, l-am pornit din panta si am continuat sa merg cu el...dupa care tot l'am oprit l'am pornit , ce am sesizat e ca atunci cand sta mai mult, peste 2 minute atunci nu mai porneste. daca il opresc si ii dau repede porneste, daca il las putin nu mai vrea decat impins .. se poate sa fie din carburator ? sa fie bobina sau cdi ? nu cunosc pe nimeni absolut nici in zona decum in oras care sa aiba GG EC ca sa imi imprumute bobina sau cdi'ul sa vad care ii treaba...Chiar nu stiu ce sa ii fac.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 Ce explici ar fi simptom tipic de motor uzat cu compresia dusa. Cand opresti si stai alea 2 minute apuca sa se contracte pistonul mai repede decat cilindrul, si de aia nu mai porneste motorul proaspat oprit. Cand il pornesti din panta/impins beneficiezi de turatie mai mare decat la kick si face vacuum o idee mai bine. Cand opresti motorul si il lasi mai mult sa apuce si cilindrul sa se raceasca, apuca sa se contracte si ala si mai revine compresia o idee, porneste din nou. Nu trebuie sa ma crezi, fa un test de compresie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 Ce explici ar fi simptom tipic de motor uzat cu compresia dusa. Cand opresti si stai alea 2 minute apuca sa se contracte pistonul mai repede decat cilindrul, si de aia nu mai porneste motorul proaspat oprit. Cand il pornesti din panta/impins beneficiezi de turatie mai mare decat la kick si face vacuum o idee mai bine. Cand opresti motorul si il lasi mai mult sa apuce si cilindrul sa se raceasca, apuca sa se contracte si ala si mai revine compresia o idee, porneste din nou. Nu trebuie sa ma crezi, fa un test de compresie. Citeşte mai sus #131 şi #132, la 2T benzina ia foc şi la 1 atm. Banii daţi pe segmenţi sunt o cheltuială inutilă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 ia foc daca e in cilindru, dar trebuie aspirata mai intai. Faceti cum vreti, am emis si eu o ipoteza. Pe aici problemele in care scanteia a fost slaba sau inexistenta s-au rezolvat cu reglaje de carburator deci no more comments » Post actualizat in 31 Oct 2014 06:05@Penetru - am inteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free runner Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 incearca sa inchizi robinetul la benzina cand opresti motorul, fa o pauza mai lunga dupa care incearca sa pornesti fara a deschide benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 Astazi m'am jucat putin in carburator si am iesit prin padure..nu a mai facut figuri deloc, sper sa il tina . Multumesc tuturor pentru sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 1, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2014 Urmareste bujia. Sa nu fie uda, nici dupa mersul normal, nici dupa relanti. Si sa aiba clasica culoare caramizie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Noiembrie 9, 2014 Share Postat Noiembrie 9, 2014 Urmareste bujia. Sa nu fie uda, nici dupa mersul normal, nici dupa relanti. Si sa aiba clasica culoare caramizie. Trebuie sa ma ocup de el. Ceva nu e bine , aici in oras merge bine, cand urc in teren incepe sa mearga parpait, nu trage, cand merge cat de cat bine nu mai porneste, si nu gasesc exact cu mama masi trebuie reglat carburatoru pacii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 9, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2014 Prea multa benzina: ridici cuiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Noiembrie 9, 2014 Share Postat Noiembrie 9, 2014 il cobori, daca il urci imbogatesti amestecul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 9, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2014 Corect. Ridici siguranta pe cui. Cu siberul in mana, iti dai seama foarte usor ce trebuie facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 nu s-a mai scis de mult pe aici,dar am si io o intrebare.Am obs ca mobra mea merge bn trage liniar,porneste usor insa unori nu sta la relanti si imi e uda bujia. Banuiesc ca o fi amestecul prea bogat. O sa incep cu modificarea sigurantei de pe cui. Mai e o chestie: consumul care imi pare totusi cam mare.Am mers cu un 300 din 2001 si a consumat aproape pe jumate cat a mea,bn cu aia am mers vara si cu a mea acuma,pe zapada.... @Andrei ai obs vreo schimbare de consum in urma modificarilor facute de tine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 11, 2015 Autor Share Postat Februarie 11, 2015 Da. Uriasa. Inainte nu-mi ajungea rezervorul pt 4 ore de enduro peisagistic, adica d-ala fara dat mobra pe jos sau polizat prin noroaie/pietre/radacini. Acum ma iau la intrecere cu celebrul F650, la consum Pt regimul de mers normal al carburatorului, opresti mobra din plina sarcina si te uiti la bujie. Apoi reglezi inaltimea cuiului pana iti place cum arata bujia, indiferent de cum zice la carte. Pt relanti, lasi motorul sa mearga la relanti si apoi te uiti la bujie. Ai grija, in prealabil, ca mersul la relanti sa fie dat de surubul de aer, nu de opritorul siberului. Apoi, in functie de cum arata bujia, schimbi jiclorul de relanti. E singurul mod de a regla amestecul la relanti. Daca inchizi aerul, nu faci altceva decat sa obturezi circuitul de relanti si vei fi obligat sa ridici siberul de la surub ca sa stea motorul la relanti. Practic va fi ca si cum ai tine tras de acceleratie. Pt un consum si mai redus, poti schimba si jiclorul principal cu unul mai mic, dar vei pierde putere la turatii mari. Eu asa am facut dar sunt multumit pt ca eu ma invart cel mai mult in zona de turatii mici si mijlocii. Ca sa parafrazez IMM-urile, eu sustin TMM-urile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.