Sari la conținut

Yamaha XJ900/750 vs Honda CBX750


Roni
 Share

Postări Recomandate

Lonerider - V65/V45 este inca pe lista mea, dar nu pe locul 1, as opta pt clasa medie, in jurul a 750 cmc, cat mai simpla

Falkenberg - adevarat ce spui, insa eu compar acelasi model/tip dar din ani diferiti. Ex: am mesterit mai demult la un F2 si de curand la un F4i. La cea de-a doua mi s-a facut efectiv scarba de ce hal de cizmarie poate fi toata mecanica din ea. Probabil ca in curand vor face motoare la care sa schimbi roata cu totul pt c-ai facut pana sau un far pt ca s-a ars becul.

Cu tot respectul pentru pasionatii de gen/moto cat mai noi, insa eu prin "motocicleta" inteleg cu totul altceva :) sa fie cat mai simplu si cat mai practic.

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 124
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Roni tin sa te anunt ca mi-am luat XJ900 :D

Sa il stapanesti sanatos! E o mobra geniala la care eu visez de mult, dar din pacate nici timpul si nici finantele nu mai imi permit sa ma bag intr-un proiect de reconditionare completa, asa ca ma bag la modificat estetic nitel TDM-ul ca tot am bagat in trecut o gramada de bani in el...

 

In ton cu topitocul, am avut un VF750F si pe langa carburatoare care te chinuie de iti vine sa ii dai foc, e o mobra tare placuta, cu niste tobe de la mama ei sa o auzi cum huruie. Si mai si e 1000-le. Totusi sunt niste mobre costisitoare la reconditionat si nu gasesti piese peste tot. Eu am avut bulan ca am gasit niste tubulete din aluminiu care fac legatura intre carburi (cele originale erau din plastic, rupte probabil si inlocuite cu unele varza din...naiba stie ce metal, scurte de ma mir si acum cum de nu curgeau). A... si doar tubuletele astea au costa vreo 320 de ron :) Membrane, cuie, etc, inca vreo 1000, plus manopera :) Happy me, macar stiu ca a ajuns pe mana cuiva responsabil si matur care nu o sa isi bata joc de ea...

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roni tin sa te anunt ca mi-am luat XJ900 :D

:mexicanwave:

sa-l stapanesti sanatos Cooler si sa ne lovesti cu niste poze. si evident, detalii despre noua capra. sper sa mai ramana vreunul si pt mine cand o veni vremea :))

si sa scrii niste opinii detaliate ca deh: tu chiar ai experienta cu mobrele de gen.

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Niste opinii asa dupa primii 200 si ceva de km. Iasi-Comanesti mi-a scos consum de 4,7% ;) in conditiile in care exista ceva mici uzuri pe la carburatoare si nu am mers chiar la consum. De asemenea am avut topcase mare si 2 sidecase-uri mai mici. Motorul se simte super de la 2000 rpm in sus.. nu-mi venea sa cred ca e asa finut la 2000 rpm in a 5-a (cca 50 km/h); practic pot sta in a 5-a peste 95% din timp. Trage liniar, acceleratia e mai mult decat decenta. Pozitia la condus e comoda pt mine (1.88); ii voi modifica saua si pune un alt parbriz ceva mai inalt; cele actuale sunt mai mult decat decente, dar vreau ceva mai bun. Se descurca decent pe curbe, ceva mai bine decat ma asteptam la ce cauciucuri slim are. Nu e la fel de manevrabil ca Zephyr-ul, dar exista diferente mari de kg si cauciucuri.

Poze maine ca acum sunt obosit. Sunt super-multumit de achizitia facuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am omis sa te intreb din ce an este. Foarte tare consumul, ca si referinta: in ce regim de mers ai scos consumul ala? gen Rpm vs km/h ? :)

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ceva de genul asta e ?
http://www.motoscout24.ch/fr/d/yamaha-xj-diversion-carenage-partiel-1996-occasion?allmakes=1&index=1&make=195%2c0%2c0&model=1349%2c0%2c0&nav=65&returnurl=%2ffr%2fmotos%2fyamaha--xj-diversion%3fallmakes%3d1%26make%3d195%2c0%2c0%26model%3d1349%2c0%2c0%26nav%3d65%26sort%3dprice_asc%26vehtyp%3d60%26r%3d5&sort=price_asc&vehid=2447739&vehtyp=60

 

Vreau si eu asa ceva, sa fac in jur de 110 km /zi, regim de autostrada cam 90 de km. Nu ma intereseaza consumul (oricum o sa imi ia mai putin ca masina:)) . Ideea e sa fie comoda si sa nu ma bata asa tare ploaia daca ma prinde.

Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am omis sa te intreb din ce an este. Foarte tare consumul, ca si referinta: in ce regim de mers ai scos consumul ala? gen Rpm vs km/h ? :)

 

Trebuia sa specific. E din '85 la fel ca Suzana. Km nu stiu daca sunt reali.. pe bord sunt ceva sub 30.000 insa cablul de la vitezometru e rupt.. il voi schimba dupa ce ajung acasa in AB. MI-e cam greu sa cred ca motorul are chiar 130.000 km la cum merge, dar cine stie.. poate atat are.

 

Salut,

 

Ceva de genul asta e ?

http://www.motoscout24.ch/fr/d/yamaha-xj-diversion-carenage-partiel-1996-occasion?allmakes=1&index=1&make=195%2c0%2c0&model=1349%2c0%2c0&nav=65&returnurl=%2ffr%2fmotos%2fyamaha--xj-diversion%3fallmakes%3d1%26make%3d195%2c0%2c0%26model%3d1349%2c0%2c0%26nav%3d65%26sort%3dprice_asc%26vehtyp%3d60%26r%3d5&sort=price_asc&vehid=2447739&vehtyp=60

 

Vreau si eu asa ceva, sa fac in jur de 110 km /zi, regim de autostrada cam 90 de km. Nu ma intereseaza consumul (oricum o sa imi ia mai putin ca masina:)) . Ideea e sa fie comoda si sa nu ma bata asa tare ploaia daca ma prinde.

Multam

 

Salut. Nu e Diversion e generatia anterioara. Am facut un test-ride cu un Diversion de 900 si pot spune ca sunt relativ similare. Partea ciclistica e putin mai buna la Diversion, dar nu sunt diferente mari. Din p de v al consumului Diversion-ul ia ceva mai mult, dar ziceai ca nu te intereseaza asta. Din ce am citit eu ca pareri ale detinatorilor ambelor modele se pare ca majoritatea prefera modelul mai vechi (XJ900F), nu cel mai nou (XJ900S cunoscut si ca Diversion). Iti recomand cu caldura ambele modele. M-am uitat putin pe link-ul dat de tine si greutatea Diversion-ului mi se pare hilara... iti dai seama ca nu are cum sa aiba 320 kg. Pretul e f bun insa km nu stiu daca sunt reali.

Un review destul de bun, in caz ca nu l-ai citit deja: http://www.motorcyclenews.com/mcn/bikereviews/searchresults/bike-reviews/yamaha/yamaha-xj900s-diversion--1994--2004/

la sfarsit gasesti si opinii ale utilizatorilor si datele tehnice despre moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m-ar interesa Diversion-ul :)

Cooler - nu mi-e clar cu km aia: are prea putini sa mearga naspa sau prea multi sa mearga asa bine? :)

Pozeeee

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Mda... dar cu carburatoarele am si eu mici probl la Zephyr-ul meu. Nu scrie nr de km, poate e uzat rau motorul; si e destul de departe de tine.

Cunosc pe cineva care face curse cu camion saptamanal la Waregem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda... dar cu carburatoarele am si eu mici probl la Zephyr-ul meu. Nu scrie nr de km, poate e uzat rau motorul; si e destul de departe de tine.

Cunosc pe cineva care face curse cu camion saptamanal la Waregem.

You serious? Romania - Belgia sau european?

 

Despre link, intradevar e destul de departe dar belgia e mica, in maxim 3 ore o traversezi de la un cap la altul + ca munca imi e de asa natura de merg destul prin tara de colo colo ... Desi mi-ar place un scrambler sau un cafe momentan aman ... Pe GPz-ul meu am avut motor de zephyr cu tot cu carburatoare si nu am avut niciodata probleme, din ce am inteles nici asta nu are probleme, pur si simplu le-a dat jos sa le curete si nu mai poate/stie sa le puna la loc.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul de Zr 550 e urmasul celui de GPZ550, cu diferente insa de putere; deci nu sunt identice. Carburatoarele mele au ceva uzura.. n-am reusit nicicum sa obtin un relanti stabil.. sincer nu ma prea deranjeaza asta. Datorita ruginei din rezervor din an in pasti trebuie sa dau jos carburatoarele sa le curat; desi am filtru de benzina tot ajung in carburator urme de rugina. Ce-i drept iti trebuie ceva rabdare sa pui carburatoarele la loc, dar se poate si mult mai rau (GSX 1100EF).

Da.. amicul meu face Sebes-Waregem every week.

Dar eu zic sa ne oprim cu off-topicul aici ;) Pana la urma topicul era depre XJ900/750 vs CBX750.

Asfalt uscat si bun!

Editat de Cooler
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma topicul era depre XJ900/750 vs CBX750.

sau orice alt model din clasa/anii/specificatiile lor :) Oricum, Cooler, cu xj-ul m-ai convins :D

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e foarte ok, am avut la un moment dat si asta in vizor. Metal, nu fii carcotas :)) Nu am probl ca are plastic pe ea sau carene, ci plasticul din motor ma deszgusta: suruburi si prinderi care crapa dIN te miri unde si fara de care mobra merge prost.

Sunt relativ usor de multumit si la masini si la motoare :)) majoritatea sunt chiar de buget. Ex: un Mercedes Benz CE 200 din '95 l-as lua oricum, chiar daca as fi milionar...pentru ca automobile Stuttgart nu Filipine sau mai stiu eu ce

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta are motorul de gsx-r veche, ceva si mai fiabil si usor de intretinut e cam greu de gasit. Nici nu are pastile la tacheti ci reglaj cu surub / piulita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt mai rarute intr-adevar. E de luat in considerare pentru mine oricum. Suzuki a mers pe motorul GS*** cum a mers honda pe CB*** :) din cate stiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mare Mercedes Benz S klasse (w140) ce se arata in spatele cbx-ului la una din poze :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am promis ceva poze cu XJ-ul meu de 900 si n-am apucat inca sa-i fac.. l-am tinut cateva zile la cineva la adapost de ploi. Azi sper sa reusesc sa-i fac niste poze. Motocicleta a primit si o porecla dupa cum se poate vedea si in semnatura mea. Motivul pt care i-am zis camila e pt ca semana vag cu una si pt ca se ridica usor din cauza cardanului la accelerare. De asemena tot ca o camila are rezerve mari de "hrana" la un consum sub 5 % ceii 22 de l imi ajung pt cel putin 450 de km ;)

Fireste la o moto de asemenea varsta ai tot felul de "bucurii" cum ar fi suruburi blocate de rugina. Pe de alta parte am avut si o surpriza placuta: am descoperit o trusa de scule originala Yamaha intr-un compartiment lateral. In general trusele la moto sunt puse sub sa in partea din spate. La Yamaha XJ900F sunt puse in alta parte (sub carena laterala dreapta).

Imi doream o motocicleta care sa aiba suspensie spate dubla (nu monoshock), cardan si care sa consume relativ putin.

Sunt foarte multumit de motocicleta; o recomand oricui inalt si care nu are ceva impotriva modelelor mai vechi.

Voi reveni cu poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...