Sari la conținut

Am nevoie de o parere, bandit N1200? Kawas ZR7? sau Hornet de 600?


pik
 Share

Postări Recomandate

zr7 e oarecum apropiat de banditu de 600.

hornetu cu niciuna, e cea mai mica.. dar, 100cp...

banditu de 1200 o sa fie cam cel mai musculos, de jos din ture chiar.

 

dupa 3 ani pe bandit, m-as baga la un 1200, celelalte doua nu-mi plac (chestie personala) la fel de mult.

 

intradevar nici eu nu simt nevoia de racire pe apa. daca ai ocazia sa prinzi un bandit carenat e si mai bine pentru ture in afara orasului, chit ca arata mai urat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hornetul de 600 si zr7 arata misto, banditul de 1200 nu imi place ca e semi carenat dar asta nu inseamna ca este o moto proasta.Toate 3 sunt ok, tu trebuie sa te hotarasti.As alege un hornet galben sau un zr7 verde sau negru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

cine stie ce mecalnic ti-o fi spus tie ca-s proaste astea cu racire pe aer. era plina romania de motoare calate. gandeste-te ca nici minskurile si voshodurile nu se calau cand faceai vara poligonul pe ele, mergeau 4-5 ore continuu, n-aveau nici pe dracu'...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa te lamuresti cum e cu racirea pe apa si pe aer, intreaba un mecanic!

 

mecanicul ala ti-o spus si ce presupune? hai sa le enumeram: lichid racire (apa), antigel special de motoare de alu, pompa apa in buna conditii, revizionata si intretinuta (adica nu curge si are debit), radiator racire apa in plus, termostat, ventilator. oricare din astea are o hiba .. ai belit-o pe romaneste.

racire pe ulei. enumeram.. Geeeess... ULEI. gata. (radiatorul nu-l pun la socoteala pentru ca cele mai multe motoare racite pe apa au si radiator de ulei, deci fiind la ambele nu-l socotesc.)

 

Oricare din cele 2 raciri "functioneaza" foarte bine, dovada numarul de km pe care au motoarele. Ba inca daca socotesc ca sunt motoare din anii 70-80 care inca merg si merg bine as spune ca are o eficacitate chiar buna.

Acum si pe partea cealalta .. niciodata o racire pe aer/ulei nu va fi exacta. Are marje si asta conteaza! Un motor tinut la relanti si in aglomeratie ai sanse sa-l calezi. Unul pe apa nu!

Motoarele racite pe apa sunt mai mici ca dimensiuni, cele pe aer sunt mai mari, trebuie sa aiba acele fante de disipare a caldurii.

Controlul temperaturii motorului este muult mai eficient la racirea pe apa, in conditiile unui service atent.

 

PS: cat timp marii producatori de motoare produc aceste motoare racite pe aer, avand in vedere ce oameni lucreaza si ce studii se fac as spune ca au ei habar de ceva. Asadar nu as crede chiar tot ce-mi spune un mecanic, care probabil ca e nostalgic cand aude de dacia 1300 pe care o conducea acum 30 ani ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intradevar in trafic aglomerat poaaate sa ai un stres cu aircooled. eu cu banditul ajung la 120-130 de grade in ulei (am un motz cu termometru in loc de dop la ulei) dupa 30 de minute de semafoare sau bagat incet printre masini la 37 de grade la umbra.. simti putin cum nu isi mai face uleiul treaba daca urci mai sus de 4-5mii de ture dar cam atat.

 

@PIK ai inceput sa-ti formezi o parere? stii mai bine pe care dintre astea o vrei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...